Je kan niet alles hebben in het leven.quote:
Toen het mij overkwam had ik eerst zoiets van eh huh wtf helpquote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.
De eerste keer stond ik er maar een beetje bij en deed ik niks, dus ik moest het twee uur later van haar overnieuw doen en toen wel wat doen dus toen heb ik maar wat gedraaid met mijn tong.
En of die drempel lager ligt, niet echt eigenlijk ik voel me ook niet enorm blij ofzo.
Oh hai, daar ben je.quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd bepaalde mensen hier wel bezig lees ik.
Dat ging sneller dan verwachtquote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd bepaalde mensen hier wel bezig lees ik.
Echt hequote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ging sneller dan verwacht![]()
Dat is wel de bedoeling ja.quote:
Had je het liever romantischer gehad of zo? Maar je hebt er toch geen spijt van of zo?quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor het was meer een omdat het kon zoen en er was nogal wat alcohol naar binnen gegoten.
De eerste keer stond ik er maar een beetje bij en deed ik niks, dus ik moest het twee uur later van haar overnieuw doen en toen wel wat doen dus toen heb ik maar wat gedraaid met mijn tong.
En of die drempel lager ligt, niet echt eigenlijk ik voel me ook niet enorm blij ofzo.
Wat had je dan gedacht?quote:Op zondag 20 november 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ging sneller dan verwacht![]()
Vooral jou.quote:
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Had je het liever romantischer gehad of zo? Maar je hebt er toch geen spijt van of zo?
Het mooiste zou zijn dat je nu het tegendeel van alle uitspraken hier over jou bewijstquote:Op zondag 20 november 2011 16:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht?
[..]
Vooral jou.
Wel perfectie bestaat. Van afstand.quote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.
Ga ik niet doen. Ik hecht niet zoveel waarde aan die uitspraken namelijk, ik vind het eerder vermakelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn dat je nu het tegendeel van alle uitspraken hier over jou bewijst
Ook van dichtbij.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wel perfectie bestaat. Van afstand.
Naar wat ik heb meegekregen doen bepaalde dingen je wel degelijk wat.quote:Op zondag 20 november 2011 16:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ga ik niet doen. Ik hecht niet zoveel waarde aan die uitspraken namelijk, ik vind het eerder vermakelijk.
[..]
Ook van dichtbij.
Ach jij kende het meisje nog tenminstequote:Op zondag 20 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee spijt niet hoor, perfectie bestaat toch niet en eens moet de eerste keer zijn.
Jawel, ik heb ervaren van wel.quote:
Eigenlijk niet. Ik vind 't iets over jullie zeggen dat jullie mij zo interessant vinden dat jullie maar door blijven gaan. Onwaarheden ook nog.quote:Op zondag 20 november 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar wat ik heb meegekregen doen bepaalde dingen je wel degelijk wat.
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij kende het meisje nog tenminsteik weet haar naam niet eens meer
haha
Jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
Oh heloef! heb je getongt?
voor het aller eerst?
met myra?
Ik dacht dat ik het ook had ervaren, maar het was vooral van veraf zo. Het bleek de zwarste slang die ik ooit heb getroffen.quote:
Ik welquote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.
Fay?quote:
Ik was 21quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet de naam van mijn eerste ook niet eens meer. Of hoe ze er uberhaupt uitzag.
oke over dat laatste wil ik echt meer wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |