Oke, duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mag ik niet boos worden als hij nergens op reageert. Dagenlang fokfokfok en nooit eens faye. En dan gepikeerd dat ik aandacht nodig heb, want dat kon ik toch wel bij heloef en VH krijgen. Daarom hadden we ruzie. En als je nog geen uur later leest, ben ik al uit zijn hart en nog geen 24 uur later is hij weer verliefd. Ach krijg dan toch ziektes
Weet je, je gedraagt je wel als een respectloze hond naar je ex toe in dat andere topic. Die jou volgens mij niet zoveel kwaad gedaan heeft.quote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Tjonge, de liefde straalt van dit topic af, als je even met de spytool zoekt. Jullie haten mij natuurlijk allemaal, wellicht geheel terecht, maar dat ligt dan gelegen in het feit dat ik het via een mailgedicht heb uitgemaakt. Wat jullie misschien niet weten, is dat Faye het zelf ook 2 keer via de mail heeft uitgemaakt. Zij zegt daarover dat ze daarna wel naar mij toekwam, binnen een paar dagen, maar ik kan dat niet binnen een paar dagen.
Over een paar weken komt er een exit-gesprek, dan kan ze alles tegen mijn kop aansmijten wat ze wilt en dan is dit hoofdstuk afgesloten. Ik ben een klootzak geweest, ik ben een hork geweest en ik heb veel fouten gemaakt, maar fouten zijn om er van te leren en dat doe ik dan ook. Daarbij wil ik aantekenen dat niet ik alleen degene ben geweest die fouten heeft gemaakt, dus we hebben allebei fouten gemaakt.
Wellicht tot ziens en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben van verdere perikelen.
Jij hebt het al afgeslotenquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Tjonge, de liefde straalt van dit topic af, als je even met de spytool zoekt. Jullie haten mij natuurlijk allemaal, wellicht geheel terecht, maar dat ligt dan gelegen in het feit dat ik het via een mailgedicht heb uitgemaakt. Wat jullie misschien niet weten, is dat Faye het zelf ook 2 keer via de mail heeft uitgemaakt. Zij zegt daarover dat ze daarna wel naar mij toekwam, binnen een paar dagen, maar ik kan dat niet binnen een paar dagen.
Over een paar weken komt er een exit-gesprek, dan kan ze alles tegen mijn kop aansmijten wat ze wilt en dan is dit hoofdstuk afgesloten. Ik ben een klootzak geweest, ik ben een hork geweest en ik heb veel fouten gemaakt, maar fouten zijn om er van te leren en dat doe ik dan ook. Daarbij wil ik aantekenen dat niet ik alleen degene ben geweest die fouten heeft gemaakt, dus we hebben allebei fouten gemaakt.
Wellicht tot ziens en ik hoop dat jullie niet te veel last hebben van verdere perikelen.
handig als je paranoia bentquote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
zo http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Ja ik weet, maar ik vind Daniel in die discussies eigenlijk een stuk vermoeiender. Hij ziet zichzelf als een soort verhevenheid in deze discussies. Hij claimt de waarheid in pacht te hebben, in tegenstelling tot andersdenkenden die nog dwalen in de duisternis...quote:Op zondag 20 november 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon grappig, religiediscussies.
Zij doet het, dus ik doe het ookquote:Op zondag 20 november 2011 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Even quoten voor toekomstige referentie.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahum, dat hoeft hier al even niet meer![]()
Ik ben heul niet paranoia.quote:
He daniel, daar weten wij allllles van afquote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ahum, dat hoeft hier al even niet meer![]()
Bwehehequote:Op zondag 20 november 2011 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Even quoten voor toekomstige referentie.
Verkeerde topic.quote:
Wat betreft het bestaan van evolutie snap ik dat wel. Dat is gewoon zo goed als bewezen.quote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar ik vind Daniel in die discussies eigenlijk een stuk vermoeiender. Hij ziet zichzelf als een soort verhevenheid in deze discussies. Hij claimt de waarheid in pacht te hebben, in tegenstelling tot andersdenkenden die nog dwalen in de duisternis...
Ja mevrouwquote:
Dat mag.quote:Op zondag 20 november 2011 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Even quoten voor toekomstige referentie.
Koop een paar tettenquote:Op zondag 20 november 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja mevrouw
Heb jij nog tips hoe ik jou kan versieren?
Dat is een goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |