Dat is wel het beste om het zonder veel drama na een tijdje af te handelen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat is wel het beste om het zonder veel drama na een tijdje af te handelen.
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jequote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wil volgend jaar een keer afspreken en dan alles afhandelen. Verder wil hij geen contact.
Tegen wil en dank.quote:
Wil ik ook wel eens weten. Zit maar te wachten.quote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Daniël: enig idee hoe vaak die KPD toegang gefixt word? Als in: hoe veel geduld moet ik hebben voor ik begin met zeuren?
Kijken of je er nog behoefte aan hebt, zo niet kan hij opbokken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?
Dit. Wtf gaat hij jou een paar maanden laten wachten. Kneus.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jemaar ik vind dat heel laf en dan ook nog zo ver vooruit schuiven. Een half uurtje voor je vrij maken hoeft niet met zoveel gedoe vind ik
Like a bawsquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen wil en dank.
Eerst omdat ik zwart ben en nu omdat ik mijn tong in Merel heb gestoken.
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Over een paar maanden, wat moet ik dan nog?
Jawohl.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Whehe, dus users posten eigen meuk daar?
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd isquote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een lafbek, niet op gaan wachten hoor. Echt heel klote voor jemaar ik vind dat heel laf en dan ook nog zo ver vooruit schuiven. Een half uurtje voor je vrij maken hoeft niet met zoveel gedoe vind ik. Dit is een "aardige" manier van hem om er onder uit te komen zodat je ook niet meer belt. Kap maar gewoon met hem
Hij is verliefd op een ander? Dan is het toch ook duidelijk waarom hij het heeft uitgemaakt als hij na een paar dagen al verliefd is op een ander..quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd is
quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.
En gaan voor een leukere jongen.
Ik weet zeker de redelijk wat van de mannelijke helft van dit topic staat te trappelen.
Volgend jáárquote:Op zondag 20 november 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is hij verliefd op een ander dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd of hij niet zo overduidelijk vrolijk wilt posten. Het doet gewoon pijn als ik lees dat hij alweer verliefd is
Ik ben ook veel te goed voor hem.quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zorgen dat je antwoorden krijgt. In de tussentijd lekker van je verdriet af komen.
Ik weet zeker de redelijk wat van de mannelijke helft van dit topic staat te trappelen.
Maarja dat wil je nu allemaal vast nog niet horen.
Maar het komt vanzelf goed.
Ik denk dat het goed voor je is om zijn posts niet bewust op te zoeken. Ik hang na een break up ook niet rond op de hyves of facebook of wat dan ook van mijn ex. Je kwelt jezelf er alleen maar mee en het verandert niets aan zijn gedrag. Ik snap dat het heel moeilijk is hoorquote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij ook hoorquote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Benzin is in de aanbieding vandaag.
Meld zich.quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maarja dat wil je nu allemaal vast nog niet horen.
Maar het komt vanzelf goed.
Hadden jullie echt zo vaak ruzie?quote:Op zondag 20 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gefaald vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |