Maar wel zo'n passief-agressieve, die ineens d'r plastic arm naar je hasses slaat.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Studiotje het volgende:
Hah, hij drukte z'n eerste schaamhaartje er doorheen
Zijn italiaanse ijscohoorn staat weer fier rechtop.quote:
reneeeeeheeeequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn italiaanse ijscohoorn staat weer fier rechtop.
James Morrisonquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een zeikplaat, van wie is dit ook alweer?
Die ene lummel met krullen en Furtado?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn italiaanse ijscohoorn staat weer fier rechtop.
Ik stoor me meer aan het feit dat die gast geen andere nummers instudeert in het jaar dat ie de tijd had om te oefenen met zijn liveband voor dit programma.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Fer het volgende:
Stoort iemand zich aan het feit dat Evers gewoon niet hard en strak genoeg drumt?
Ik hoorde gebler niet de drums sorryquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Fer het volgende:
Stoort iemand zich aan het feit dat Evers gewoon niet hard en strak genoeg drumt?
Ah ja op google zie ik precies wie ik bedoeldequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij zingt pas een jaar... dat is te horen idd.. godskolere!!
Als ze bedoelt na een jaar stopt ie er mee, dan vind ik het prima.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
"Hij zingt nog maar een jaar"
Is dat een belofte?
De palingen van Nick & Simon. Oh hell.... MIquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef Studiotje het volgende:
Wat zal dat glibberen onder Angela's rokje.
Dat komt door die gesmolten tupperware die ze aan heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef Studiotje het volgende:
Wat zal dat glibberen onder Angela's rokje.
Dat is lelijke pummelquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef speknek het volgende:
Wat een slechte kandidaten allemaal zeg (kijk het weer eens sinds lang), en wie is eigenlijk die lelijke pummel die naast die dwerg zit?
Accuzuur met tupperware, wat zal het stinkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt door die gesmolten tupperware die ze aan heeft.
Gooi de lege fles maar naar Wendy. Haar hoofd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk de laatste rest van de Mojito fles ingeschonken
compensatie pummelquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef speknek het volgende:
Wat een slechte kandidaten allemaal zeg (kijk het weer eens sinds lang), en wie is eigenlijk die lelijke pummel die naast die dwerg zit?
Alvin and the Chipmunks?quote:
Baldwinquote:
Omdat hij niet bij de thuiscoach langskwamquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef klipper het volgende:
Waarom krijgen we nu niet te zien hoeveel procent voor milan gekozen heeft......
Hoezo doorgestoken kaart.
Omdat ze nog niet zijn ingedaaldquote:
Oeiiiiii hoe politiek correctquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind 't wel een leuk dikkertje!
Ze spreken geen ABNquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ben, zet je geluid even aan.
Dat weet niemand weer, ik jammer genoeg welquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
die nick en simon moeten gewoon mensen "one way wind" van the cats laten zingen
Tjump tjump tjumpquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij heeft ballen, dikke basketballen
Hij kan Lisa inzetten als tegenpool op de wip.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef fratsman het volgende:
Ja hallo! 150 kilo is ook intimiderend.
Beetje flauw, hij leest hier mee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind 't wel een leuk dikkertje!
Zij past anders wel 2x in Lisa..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef speknek het volgende:
En wat is toch die trend dat sinds Lisa al die wijven maar denken dat ze vadsige koeien kunnen zijn.
Er staat geen weegschaal, dus dat wordt niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef Aspergermeisje het volgende:
'Ik wil niet vergeleken worden met mijn zusje.' 'Liza is er vanavond ook bij.'
Ik houdt ervanquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Maatschappelijk werk versus Belastingambtenaar. Heerlijk
Vind het knap dat er nog lucht door dr longen komt!quote:
Ik ookquote:
Dank u dank u.quote:
Ja.. maar dan ook echt 13 in een dozijn hoOoooOoOoOOOooOooooOOooOooOOO 'squote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
gaan we weer hoOoooOoOoOOOooOooooOOooOooOOO
Ik dat Bolle zus wint van die muts die denkt dat ze heel wat isquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind die dude beter, maar ik gun het die zus-van dat haar bolle zus door gaat.
echt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
gaan we weer hoOoooOoOoOOOooOooooOOooOooOOO
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom heeft Chris de kleur van groente aan. Zit hij veilig.
Dat heet 'de wet van newton' ofwel: 'de wet van de zwaarste'quote:
In de kantine, haar tweede bord pakken.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef Livra het volgende:
Ik denk dat Wendy haar meteen probeert te strikken voor de nieuwe serie van Obese.
Volgens mij IS dit Wendy.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:33 schreef Livra het volgende:
Ik denk dat Wendy haar meteen probeert te strikken voor de nieuwe serie van Obese.
Is dat de broer van ????quote:
NEEEEEEEEEEEquote:
Ik vind 'r anders wel wat weghebben van een oversizete tuba.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het knap dat er nog lucht door dr longen komt!
Nein.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Die griet zal wel doorgaan, om de familie compleet te houden en kijkers te trekken
Scherrep!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind 'r anders wel wat weghebben van een oversizete tuba.
[ afbeelding ]
Dat op zekerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer wel want ik vind haar leuker dan de Nora-zus
Hahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Ik weet waar ik het over heb.
Staat dit pand dan in scheveningen, want anders houd ze dat niet volquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Studiotje het volgende:
Ze rent (:')) in 1 stuk naar Scheveningen om haar mams te vertellen dat ze niet door is..
Waar, misschien zien we d'r nog een paar keer in the real lifequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
dus datquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
leuker hebben we niet veel aan bij the Voicequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, rollen kost minder inspanning voor d'r.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat dit pand dan in scheveningen, want anders houd ze dat niet vol
Al vond ik Nora dan weer leuker dan die andere Raffish griet, die vind ik veel arroganter.quote:
Was het maar Oostenrijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja, rollen kost minder inspanning voor d'r.
Ik ken heel Raffish nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al vond ik Nora dan weer leuker dan die andere Raffish griet, die vind ik veel arroganter.
Maar jammer dat zus-van-Nora niet mag ruilen met Nora
James Morrison...againquote:
Als ie maar geen basic instinctje doetquote:
33quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe oud dit blondje is.
Ik vind dit zo irritant dat ze die Eversband hebben, ze doen echt niets nieuws of gedurfd.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Die negert heeft echt zo'n sloom hoofd.
Een soort donkere kabouter-smoothie.
33 dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Die negert heeft echt zo'n sloom hoofd.
Een soort donkere kabouter-smoothie.
Was er al bang voor dat ze in werkelijkheid jonger is, dan ze lijkt, ze lijkt wel 40+quote:
Ah, lekker jong nogquote:
Nogal jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dit zo irritant dat ze die Eversband hebben, ze doen echt niets nieuws of gedurfd.
33 dacht ik te horen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien op zondag naar de kerkbankenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we samen naar een schuurfeest?
Ach, Wendy zal die tekst wel geschreven hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:40 schreef Apotheose het volgende:
Wonderful World ipv you give me something
POST EENS NIET DOOR DE SLOTJEEEquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, Wendy zal die tekst wel geschreven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |