Man o man, die smiley hangt me echt de nek uit.quote:
De waarheid is: ik wil gewoon rustig een augurk kunnen eten zonder dat iemand mij uitlachtquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:03 schreef SayWhats het volgende:
Angel-Joy can't you handle the truth?
Ja, maar je ouders zijn wel asociaal, normale zeggen dat niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De waarheid is: ik wil gewoon rustig een augurk kunnen eten zonder dat iemand mij uitlacht
Allesquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:01 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Man o man, die smiley hangt me echt de nek uit.
Wat is hier tokkie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 20:06:33 ]
Je beter voordoen dan je bent; dat is pas aso, want je liegt zowel jezelf als anderen voor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef SayWhats het volgende:
[..]
Ja, maar je ouders zijn wel asociaal, normale zeggen dat niet.
Nee joh, ze willen gewoon stoer doen voor hun vriendenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef SayWhats het volgende:
[..]
Ja, maar je ouders zijn wel asociaal, normale zeggen dat niet.
Je maakt het alleen maar erger nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, ze willen gewoon stoer doen voor hun vrienden![]()
Ik meende het toch ook niet?!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger nu
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
je pa weet nu al hoe je pijpt, en je bent 15
Hij wist het al toen ze acht was.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
En moet ik nu lachen ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop het nietquote:
quote:
Voor mij zijn beide grappen niet grappigquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nouja zijn grap is leuker als die van je ouders
Ik kan je rug wel even masseren moet je alleen even mijn augurk......quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Klacht 3: ik heb zo'n rugpijn door unihockyen
Gr gr
pijpt..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ik kan je rug wel even masseren moet je alleen even mijn augurk......
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De waarheid is: ik wil gewoon rustig een augurk kunnen eten zonder dat iemand mij uitlacht
Opgegetenquote:
Hou niet zo van mini augurkjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ik kan je rug wel even masseren moet je alleen even mijn augurk......
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
TS ben jij dat met je vader?
quote:
Tsjah, als nog heb ik een traumaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
Things that don't kill you, can only make you stronger!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef Meloewa het volgende:
Die opmerking zie ik mijn ouders nooit maken.
En 4/4 lelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben anders ook 3/4 Aziatisch hoor
spleetoogquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Opgegeten
[..]
Hou niet zo van mini augurkjes
Nee, ze vinden het leuk om mij te "plagen"quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je ouders zijn van lage kom af ?
Slecht jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Sportex het volgende:
Ouders die dit zeggen tegenover vrienden tegen hun dochter van 15
Lekkere familie inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Sportex het volgende:
Ouders die dit zeggen tegenover vrienden tegen hun dochter van 15
Ben je ook zo nederig? Je ging zeker buigen en lachen en peace-teken doen toen je vader dat zei?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Montelly het volgende:
Fuck sake, ik zou eigenlijk naar de sportschool moeten gaan, in plaats daarvan zit ik in kansloze aziatische/agurken/incestfetisj topic te posten..
Hmm wel een ongepaste opmerking eigenlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ze vinden het leuk om mij te "plagen"
Net alsof er in Azië nog andere dingen zijn behalve Sjienezenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zucht, ben ook niet helemaal Chinees
Ga sporten gab, daarna voel je je altijd voldaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Montelly het volgende:
Fuck sake, ik zou eigenlijk naar de sportschool moeten gaan, in plaats daarvan zit ik in kansloze aziatische/agurken/incestfetisj topic te posten..
Ja idd, ze willen de "coole" ouders zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm wel een ongepaste opmerking eigenlijk
Maar ouders hebben wanneer hun kind(eren) in de puberteit zitten wel vaker last van een zogenaamde "ik ben cool -fase" wanneer de kinderen vriendjes of vriendinnetjes over de vloer hebben
Mijn pa bood mij en mijn vriendjes altijd bier aan, toen ik 12 was
Ja, want alle Aziaten zijn Chinezen, bitch pleasequote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Net alsof er in Azië nog andere dingen zijn behalve Sjienezen
Ik weet het niet hoor, maar ben zo Hollands als het maar kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben je ook zo nederig? Je ging zeker buigen en lachen en peace-teken doen toen je vader dat zei?
Lijk je meer op zo'n sushi/sumo serveerstertje met een hoog stemmetje dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ben zo Hollands als het maar kan
Klacht 4: mensen met vooroordelen
Dit dusquote:
Ja dat zeg ik toch?:quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want alle Aziaten zijn Chinezen, bitch please
Ik heb toch 1 serieuze post gedaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dacht dat jullie mij wel zouden begrijpen, maar nee
Die weet wel hoe ze een agurk moet verwennen...een proquote:
Straks is het de beurt aan echte agurk..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze lachten mee, en zeiden: meid, trek het je niet aan, ze maken maar een grapje
Je had eigenlijk heel smerige praat terug moeten doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze lachten mee, en zeiden: meid, trek het je niet aan, ze maken maar een grapje
Nee hoor, ik zit al volquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Straks is het de beurt aan echte agurk..
Als mijn pa dat tegen mij zou zeggen zou het gay zijn, plus dat ik al meerdere jaren volwassen ben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar het is toch een terechte klacht?
Jullie zouden het ook niet leuk vinden als dit bij jullie gebeurde?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je had eigenlijk heel smerige praat terug moeten doen.
Bij ons zouden ze gelijk vragen of je zwanger bent.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Als mijn ouders in de trant van dat beginnen, dan doe ik altijd nog een schepje boven op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Ooh zeg eens geile smerige dingen in het topic ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mijn ouders in de trant van dat beginnen, dan doe ik altijd nog een schepje boven op.en dan vinden ze het te ver gaan en ineens niet meer leuk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Bij ons zouden ze gelijk vragen of je zwanger bent.
Ja gewoon heel ordinair hé en over hun beginnen.. dan veranderen ze sowieso zo van onderwerp.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zeg eens geile smerige dingen in het topic ?
Of als je moeder zegt van "ben je een augurk aan het pijpen" dat je zegt van "ik steek hem liever in mijn kut" of hoe moet ik dat zien ?
Zeggen dat er wel drie tegelijk inpassen en dat je het al eens geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja gewoon heel ordinair hé en over hun beginnen.. dan veranderen ze sowieso zo van onderwerp.
Dat is idd wel zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja gewoon heel ordinair hé en over hun beginnen.. dan veranderen ze sowieso zo van onderwerp.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zeg eens geile smerige dingen in het topic ?
Of als je moeder zegt van "ben je een augurk aan het pijpen" dat je zegt van "ik steek hem liever in mijn kut" of hoe moet ik dat zien ?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Het kan erger TS.
Ik kwam zaterdag bij een nieuwe knnis van me thuis, n zijn pa kwam thuis met de woorden: "Ja, godverdomme. De buurvrouw wil geen seks met mij. Toen vroeg ik het aan haar dochter en die wou o.. HEY! JE HEBT EEN MEISJE MEEGENOMEN! Meisje, wil jij seks met mij?"
Oh-No-He-Didn't. Did-He? Oh-Fuck-He-Did. Dude-You-Just-Did-That.
Toen hij later vroeg hoe oud ik was zei ik 15Lekker puh, ouwe ransbak.
Wat een Fanta-verhaal..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Het kan erger TS.
Ik kwam zaterdag bij een nieuwe knnis van me thuis, n zijn pa kwam thuis met de woorden: "Ja, godverdomme. De buurvrouw wil geen seks met mij. Toen vroeg ik het aan haar dochter en die wou o.. HEY! JE HEBT EEN MEISJE MEEGENOMEN! Meisje, wil jij seks met mij?"
Oh-No-He-Didn't. Did-He? Oh-Fuck-He-Did. Dude-You-Just-Did-That.
Toen hij later vroeg hoe oud ik was zei ik 15Lekker puh, ouwe ransbak.
Nieuwe kennis met maatjespotentie kon wel door de grond zakken
Fantastisch ja, geen fantasie. Al zou S dat vast wel willen.quote:
Ondertussen vond je het best wel spannend en geil. Geef maar toe!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Fantastisch ja, geen fantasie. Al zou S dat vast wel willen.
Ik werd van tevoren al wel gewaaschuwd dat zijn pa nogal een mongool is als hij gedronken heeft. Volgende keer dat ik daar ben in het weekend neem ik het wel opMooi topicvoer.
Ja ontzettend, die witte snor en witte krullen maken mij ontiegelijk bronstig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ondertussen vond je het best wel spannend en geil. Geef maar toe!
Tja krullen maken wat los bij vrouwen, ik kan er over mee praten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ontzettend, die witte snor en witte krullen maken mij ontiegelijk bronstig.
Krullen inderdaad wel jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Tja krullen maken wat los bij vrouwen, ik kan er over mee praten.
sop ze...quote:
Neuh, bedanktquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken nog een dikke Marokkaan met krullen, moet ik een date regelen?
Ze is 15. Pas op wat je doet, want het kan strafbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken nog een dikke Marokkaan met krullen, moet ik een date regelen?
Ik ben 21, dat 15 zei ik alleen opdat die ouwe zich ging schamen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ze is 15. Pas op wat je doet, want het kan strafbaar zijn.
Wat een subtiele afwijzingquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neuh, bedankt
Ik regel mijn eigen dates wel
Daten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben 21, dat 15 zei ik alleen opdat die ouwe zich ging schamen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neuh, bedankt
Ik regel mijn eigen dates wel
quote:
Alsof ze dat niet vaak genoeg doen bij mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Tonen mannen eens initiatief, is het weer niet goed.
sure,,,quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet vaak genoeg doen bij mij
Ik ben zo'n chick die op degene die solo aan de bar ongeinteresseerd staat te doen afstapt.
Je bent kk lelijk dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet vaak genoeg doen bij mij
Ik ben zo'n chick die op degene die solo aan de bar ongeinteresseerd staat te doen afstapt.
Ja, zo kwam ik aan mijn eerste liefde waa ik 3 jaar lief en leed mee gedeeld hebquote:
Klopt!quote:
Ik kan wel als testpannel optreden. Vanavond utrecht, uurtje of 12.....?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt!
Waarom denk je dat ik Fok! zitNiemand wil mij rond zien lopen hoor.
Moa, heb niet persé bevestiging nodig, sorryquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:35 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ik kan wel als testpannel optreden. Vanavond utrecht, uurtje of 12.....?
Ik heb krullenquote:
Hoe werkt zoiets? Je hebt hem nog nooit in het echt gezien, maar wel eens op fok lieve woordjes uitgewisseld?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moa, heb niet persé bevestiging nodig, sorry![]()
Tevens heb ik sinds net een Fok!relatie, ik ga niet vreemd.
Kvond het wel een leuk topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeiend, was toch een kuttopic
Wel lief hoor
Ik geef wel antwoord: ja, heeft hijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook, spannend!
Ook blauwe ogen?
Bruin haar? Weinig vet, beetje scherp gezicht?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geef wel antwoord: ja, heeft hijtenminstens, als ik het niet vergeten ben
Nu beschrijf jij jezelf?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bruin haar? Weinig vet, beetje scherp gezicht?
Als het is om stoer te doen voor hun vriendjes: Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ontopic maar weer, iemand die het een terechte klacht vindt?
Top joh, waar is je dagboek?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik vroegah vakkenvulde was er een Koerdse chick die een komkommer verder dan de helft throatteLeuke collega was dat
En jouw ouders worsten van de slager?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:34 schreef Lhuram het volgende:
Ouders van TS gebruiken komkommer als seksspeeltje.
Niet waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geheel ontopic. Plus dat je hele OP een dagboekpost is.
Kusjens
Bah, seks is viesquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Anno2012 het volgende:
Niks mis mee, over een paar jaar pijp je augurken van jongens
Ik zit zelf niet op hocky, zou ik ook nooit doenquote:
Hier zeiden ze altijd: "Meisjes van de hockey zuigen na twee breezers op je stokkie."quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh Shit.. Hockey
Krom rennen met een stokkie
En in geval van TS ook in een rokkie
Verkapt "ik leer pijpen hihi" topique!
Lees mijn vorige post eensquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier zeiden ze altijd: "Meisjes van de hockey zuigen na twee breezers op je stokkie."
Nou nee, ik kwam op FOK! terecht door school, dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:05 schreef Buitendam het volgende:
Dit topic bevestigt mijn mening aangaande de mogelijkheid voor vrouwen om zich aan te melden en te kunnen Fokken.
Rot dan ook op uit mijn topicquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik sla jou posts meestal over.
quote:
Fijn dat jij hebt gelachen danquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:29 schreef joostvena het volgende:
Dit kon niet anders dan de spetterende clou van een hilarische grap zijn.
Ik werd niet teleurgesteld. Ik heb gelachen jonge.
Nee, dat mijn ouders mij voor schut zettenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Piye het volgende:
Ik snap het probleem niet. Dat je niet snel genoeg een reactie kon bedenken?
Maar ik was de augurk niet "aan het pijpen"quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Filmpje van ts die augurk pijpt zou dit topic fantastisch maken
In het filmpje dat ik voor ogen heb welquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik was de augurk niet "aan het pijpen"
Het was maar een onschuldig grapje. En wat boeit het jou sowieso wat de vrienden van je ouders over jou denken? Ik denk trouwens niet dat ze boos zouden worden als je iets terug zei, want dan zouden ze zich te veel laten kennen voor hun vrienden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dat mijn ouders mij voor schut zetten
En als ik iets trg zei, heb ik meteen een grote mond
Ze kan een suggestieve opmerking naar haar pa makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was maar een onschuldig grapje. En wat boeit het jou sowieso wat de vrienden van je ouders over jou denken? Ik denk trouwens niet dat ze boos zouden worden als je iets terug zei, want dan zouden ze zich te veel laten kennen voor hun vrienden.
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was maar een onschuldig grapje. En wat boeit het jou sowieso wat de vrienden van je ouders over jou denken? Ik denk trouwens niet dat ze boos zouden worden als je iets terug zei, want dan zouden ze zich te veel laten kennen voor hun vrienden.
Viespeukquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In het filmpje dat ik voor ogen heb wel
Ja ik zat ook iets in die trant te denken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ze kan een suggestieve opmerking naar haar pa maken
'je wil toch niet weer dat ik je als dat augurkje ....'
En dan jankend naar je kamer rennen.
Dat zal ze leren!
Daarom moet je je ouders dankbaar zijn. Want hoe vaker iemand zulke opmerkingen maakt, hoe meer routine je erop gaat reageren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar op dat moment kon ik niks bedenken
Laten we maar gewoon hopen dat ze nooit meer zo iets zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik zat ook iets in die trant te denken.
[..]
Daarom moet je je ouders dankbaar zijn. Want hoe vaker iemand zulke opmerkingen maakt, hoe meer routine je erop gaat reageren.
Ja dan moet je ook niet van die mooie voorzetten geven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon hopen dat ze nooit meer zo iets zeggen
Geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet van die mooie voorzetten geven.
Ik weet hetquote:
Tsja kwestie van hoe je omgaat met bepaalde situaties. Als ik een augurk zou eten en iets zou hebben van "ik wil niet dat het lekt" zou ik er een bordje of stukje keukenrol bij pakken. Jij denkt dan blijkbaar als eerste "ik zal die augurk eens even lekker droogzuigen". Ja dan moet je niet gek opkijken als iemand de olifant in de kamer opmerkt.quote:
Ja, maar gewoon in je mond stoppen is toch veel handiger dan een bordje pakken enzo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja kwestie van hoe je omgaat met bepaalde situaties. Als ik een augurk zou eten en iets zou hebben van "ik wil niet dat het lekt" zou ik er een bordje of stukje keukenrol bij pakken. Jij denkt dan blijkbaar als eerste "ik zal die augurk eens even lekker droogzuigen". Ja dan moet je niet gek opkijken als iemand de olifant in de kamer opmerkt.
Het zijn gewoon vrienden, geen vage kenissen waarbij ik netjes moet doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:16 schreef wuuht het volgende:
van tafel weg lopen omdat je zin in een augurk hebt
Dit idd, het was ook niet Oké geweest als ik 18 was hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tegen je minderjarige dochter seksueel getinte grappen maken
Je vader denkt direct aan pijpen als hij jou met etenswaren in je mond ziet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd, het was ook niet Oké geweest als ik 18 was hoor
Dat zei mijn moeder eigenlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je vader denkt direct aan pijpen als hij jou met etenswaren in je mond ziet.
Creepy als je t mij vraagt.
Gereformeerd zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tegen je minderjarige dochter seksueel getinte grappen maken
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd, het was ook niet Oké geweest als ik 18 was hoor
15quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Gereformeerd zijn.
[..]
Hoe oud ben je dan?
Omdat ik een puber ben?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm oke dan is die grap wel op het randje.
Zoals ik al zei heb ik geen zin in mini augurkjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef vieze_freddie het volgende:
TS ik heb nog wel wat augurken voor je liggen hoor !!
Hahaha nederlandse meiden zijn op hun 13e al geen maagd meerquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm oke dan is die grap wel op het randje.
Ik kan ook wel even een pot grote augurken halen hoor !quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik een puber ben?
[..]
Zoals ik al zei heb ik geen zin in mini augurkjes
Ik heb net ontbeten, iig bedanktquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:47 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even een pot grote augurken halen hoor !
Nee maar 15 is echt zo'n leeftijd van "wat moet je daar nou mee?" 14 is nog echt kind vind ik en 16 dan weer niet echt, maar 15 is gewoon zo op de grens. Maar toch moet een pijpgrapje wel kunnen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik een puber ben?
[..]
Zoals ik al zei heb ik geen zin in mini augurkjes
Maar toch is het op het randje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hahaha nederlandse meiden zijn op hun 13e al geen maagd meer
Het was ook een "grapje"quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Verwerker het volgende:
Dat TS' ouders het doodnormaal vinden om met hun dochter over pijpen te hebben zegt genoeg over haar
Nueken?
kies mij kies mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was ook een "grapje"
Niet met jou![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was ook een "grapje"
Niet met jou![]()
Jij bent sexyquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kies mij kies mij
[ afbeelding ]
De augurken zijn opquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:00 schreef Piye het volgende:
Kan je trouwens niet even voordoen hoe je nou met die augurk stond om ons even te laten bepalen of die grap gewoon in de lucht hing en gemaakt moest worden of gewoon ongepast was?
Maar wel een strakke kut tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon kijken hoeveel vingers erin passen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet zelf beoordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon kijken hoeveel vingers erin passen.Alsof ik het ga vertellen aan jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bitch please![]()
Niet aan ons. Verwerker wil het graag weten, dus alleen aan hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik het ga vertellen aan jullie![]()
Bitch please
Ik zit toch wel met een stijve te typen hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet aan ons. Verwerker wil het graag weten, dus alleen aan hem.
Begrijpelijk. Waarschijnlijk heeft ze het net wel even getest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ik zit toch wel met een stijve te typen hier
Wat een stormlooptopic
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ik zit toch wel met een stijve te typen hier
Wat een stormlooptopic
Wat ben je nog meer dan. Turk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee!quote:
Marokkaansquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ben je nog meer dan. Turk?
[..]
Nee!
Daar krijg je kanker van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je pijpt wel lang augurken zeg... Is het nou nog niet over? Krijg je daar geen spierpijn van in je wangen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef SayWhats het volgende:
Ouders die je voor schut zetten, door een gore opmerking te maken,
Prachtige paint. Die gezichten lijken me zeer echt nagemaakt.quote:
Ik sta nu bekend als de augurken pijpsterquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je pijpt wel lang augurken zeg... Is het nou nog niet over? Krijg je daar geen spierpijn van in je wangen?
quote:
Alsof ik het niet kan krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef Esmee02 het volgende:
Als je geen echte lul kan krijgen moet je creatief zijn eh
je ouders dachten van wel gok ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik sta nu bekend als de augurken pijpster
[..]![]()
![]()
[..]
Alsof ik het niet kan krijgen
Of ik het wil en er klaar voor bent is weer iets anders hè
Mijn ouders denken te veelquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je ouders dachten van wel gok ik
Mmm. Het schijnt dat vrouwen in een bepaalde fase van hun leven ineens verslaafd aan augurken kunnen raken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
kreeg ik opeens zin in een augurk(:')).
Gr gr
Middelbare school?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongen, ik volg toch ook alleen maar de lessen
Maar als jij hockey-les neemt dan zit jij toch op hockey?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongen, ik volg toch ook alleen maar de lessen
Kreeg jij geen gym op jouw middelbare school?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar als jij hockey-les neemt dan zit jij toch op hockey?
Lol whut?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mmm. Het schijnt dat vrouwen in een bepaalde fase van hun leven ineens verslaafd aan augurken kunnen raken.
Gefeliciteerd TS.
Nou nee, en ook geen breezer slet of nickelson sletquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef zeefkreeft het volgende:
Ja godver dit is een 12-jarig BB sletje
Ik geen geen namen aan augurkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef Piebe het volgende:
Ben je al een naam aan het bedenken TS.
In de brugklas ben ik een keer door een debiel meisje geslagen met een hockeystick omdat ze dacht dat het honkbal of tennis was. Sindsdien weigerde ik nog mee te doen met hockey tijdens gym.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kreeg jij geen gym op jouw middelbare school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook niet over augurken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geen geen namen aan augurken
Bij mij op school kreeg ik geen gym meer, het was Bootcamp! Met een ex-commando trainer met een Duitse achternaam. ik zweer het je!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kreeg jij geen gym op jouw middelbare school?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Lhuram het volgende:
http://www.wegwijslezer.nl/php/question.php?QuestionID=1229SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas jij maar op dat jij jouw vriendin niet zwanger maakt![]()
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over augurken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
Pics van jou in jurkje?
(Met augurk in je mond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |