quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Het kan erger TS.
Ik kwam zaterdag bij een nieuwe knnis van me thuis, n zijn pa kwam thuis met de woorden: "Ja, godverdomme. De buurvrouw wil geen seks met mij. Toen vroeg ik het aan haar dochter en die wou o.. HEY! JE HEBT EEN MEISJE MEEGENOMEN! Meisje, wil jij seks met mij?"
Oh-No-He-Didn't. Did-He? Oh-Fuck-He-Did. Dude-You-Just-Did-That.
Toen hij later vroeg hoe oud ik was zei ik 15Lekker puh, ouwe ransbak.
Wat een Fanta-verhaal..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
Het kan erger TS.
Ik kwam zaterdag bij een nieuwe knnis van me thuis, n zijn pa kwam thuis met de woorden: "Ja, godverdomme. De buurvrouw wil geen seks met mij. Toen vroeg ik het aan haar dochter en die wou o.. HEY! JE HEBT EEN MEISJE MEEGENOMEN! Meisje, wil jij seks met mij?"
Oh-No-He-Didn't. Did-He? Oh-Fuck-He-Did. Dude-You-Just-Did-That.
Toen hij later vroeg hoe oud ik was zei ik 15Lekker puh, ouwe ransbak.
Nieuwe kennis met maatjespotentie kon wel door de grond zakken
Fantastisch ja, geen fantasie. Al zou S dat vast wel willen.quote:
Ondertussen vond je het best wel spannend en geil. Geef maar toe!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Fantastisch ja, geen fantasie. Al zou S dat vast wel willen.
Ik werd van tevoren al wel gewaaschuwd dat zijn pa nogal een mongool is als hij gedronken heeft. Volgende keer dat ik daar ben in het weekend neem ik het wel opMooi topicvoer.
Ja ontzettend, die witte snor en witte krullen maken mij ontiegelijk bronstig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ondertussen vond je het best wel spannend en geil. Geef maar toe!
Tja krullen maken wat los bij vrouwen, ik kan er over mee praten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja ontzettend, die witte snor en witte krullen maken mij ontiegelijk bronstig.
Krullen inderdaad wel jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Tja krullen maken wat los bij vrouwen, ik kan er over mee praten.
sop ze...quote:
Neuh, bedanktquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken nog een dikke Marokkaan met krullen, moet ik een date regelen?
Ze is 15. Pas op wat je doet, want het kan strafbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ken nog een dikke Marokkaan met krullen, moet ik een date regelen?
Ik ben 21, dat 15 zei ik alleen opdat die ouwe zich ging schamen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ze is 15. Pas op wat je doet, want het kan strafbaar zijn.
Wat een subtiele afwijzingquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neuh, bedankt
Ik regel mijn eigen dates wel
Daten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:21 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben 21, dat 15 zei ik alleen opdat die ouwe zich ging schamen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neuh, bedankt
Ik regel mijn eigen dates wel
quote:
Alsof ze dat niet vaak genoeg doen bij mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Tonen mannen eens initiatief, is het weer niet goed.
sure,,,quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet vaak genoeg doen bij mij
Ik ben zo'n chick die op degene die solo aan de bar ongeinteresseerd staat te doen afstapt.
Je bent kk lelijk dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Alsof ze dat niet vaak genoeg doen bij mij
Ik ben zo'n chick die op degene die solo aan de bar ongeinteresseerd staat te doen afstapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |