Die weet wel hoe ze een agurk moet verwennen...een proquote:
Straks is het de beurt aan echte agurk..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze lachten mee, en zeiden: meid, trek het je niet aan, ze maken maar een grapje
Je had eigenlijk heel smerige praat terug moeten doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze lachten mee, en zeiden: meid, trek het je niet aan, ze maken maar een grapje
Nee hoor, ik zit al volquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Straks is het de beurt aan echte agurk..
Als mijn pa dat tegen mij zou zeggen zou het gay zijn, plus dat ik al meerdere jaren volwassen ben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar het is toch een terechte klacht?
Jullie zouden het ook niet leuk vinden als dit bij jullie gebeurde?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je had eigenlijk heel smerige praat terug moeten doen.
Bij ons zouden ze gelijk vragen of je zwanger bent.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Als mijn ouders in de trant van dat beginnen, dan doe ik altijd nog een schepje boven op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Ooh zeg eens geile smerige dingen in het topic ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mijn ouders in de trant van dat beginnen, dan doe ik altijd nog een schepje boven op.en dan vinden ze het te ver gaan en ineens niet meer leuk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Bij ons zouden ze gelijk vragen of je zwanger bent.
Ja gewoon heel ordinair hé en over hun beginnen.. dan veranderen ze sowieso zo van onderwerp.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zeg eens geile smerige dingen in het topic ?
Of als je moeder zegt van "ben je een augurk aan het pijpen" dat je zegt van "ik steek hem liever in mijn kut" of hoe moet ik dat zien ?
Zeggen dat er wel drie tegelijk inpassen en dat je het al eens geprobeerd hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja gewoon heel ordinair hé en over hun beginnen.. dan veranderen ze sowieso zo van onderwerp.
Dat is idd wel zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja gewoon heel ordinair hé en over hun beginnen.. dan veranderen ze sowieso zo van onderwerp.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zeg eens geile smerige dingen in het topic ?
Of als je moeder zegt van "ben je een augurk aan het pijpen" dat je zegt van "ik steek hem liever in mijn kut" of hoe moet ik dat zien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |