Omdat ik een puber ben?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm oke dan is die grap wel op het randje.
Zoals ik al zei heb ik geen zin in mini augurkjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef vieze_freddie het volgende:
TS ik heb nog wel wat augurken voor je liggen hoor !!
Hahaha nederlandse meiden zijn op hun 13e al geen maagd meerquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm oke dan is die grap wel op het randje.
Ik kan ook wel even een pot grote augurken halen hoor !quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik een puber ben?
[..]
Zoals ik al zei heb ik geen zin in mini augurkjes
Ik heb net ontbeten, iig bedanktquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:47 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even een pot grote augurken halen hoor !
Nee maar 15 is echt zo'n leeftijd van "wat moet je daar nou mee?" 14 is nog echt kind vind ik en 16 dan weer niet echt, maar 15 is gewoon zo op de grens. Maar toch moet een pijpgrapje wel kunnen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik een puber ben?
[..]
Zoals ik al zei heb ik geen zin in mini augurkjes
Maar toch is het op het randje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Hahaha nederlandse meiden zijn op hun 13e al geen maagd meer
Het was ook een "grapje"quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Verwerker het volgende:
Dat TS' ouders het doodnormaal vinden om met hun dochter over pijpen te hebben zegt genoeg over haar
Nueken?
kies mij kies mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was ook een "grapje"
Niet met jou![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was ook een "grapje"
Niet met jou![]()
Jij bent sexyquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kies mij kies mij
[ afbeelding ]
De augurken zijn opquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:00 schreef Piye het volgende:
Kan je trouwens niet even voordoen hoe je nou met die augurk stond om ons even te laten bepalen of die grap gewoon in de lucht hing en gemaakt moest worden of gewoon ongepast was?
Maar wel een strakke kut tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zucht, ben ook niet helemaal Chinees
Tuurlijk wel, gewoon kijken hoeveel vingers erin passen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet zelf beoordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |