Mmm. Het schijnt dat vrouwen in een bepaalde fase van hun leven ineens verslaafd aan augurken kunnen raken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
kreeg ik opeens zin in een augurk(:')).
Gr gr
Middelbare school?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongen, ik volg toch ook alleen maar de lessen
Maar als jij hockey-les neemt dan zit jij toch op hockey?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jongen, ik volg toch ook alleen maar de lessen
Kreeg jij geen gym op jouw middelbare school?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar als jij hockey-les neemt dan zit jij toch op hockey?
Lol whut?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Mmm. Het schijnt dat vrouwen in een bepaalde fase van hun leven ineens verslaafd aan augurken kunnen raken.
Gefeliciteerd TS.
Nou nee, en ook geen breezer slet of nickelson sletquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef zeefkreeft het volgende:
Ja godver dit is een 12-jarig BB sletje
Ik geen geen namen aan augurkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef Piebe het volgende:
Ben je al een naam aan het bedenken TS.
In de brugklas ben ik een keer door een debiel meisje geslagen met een hockeystick omdat ze dacht dat het honkbal of tennis was. Sindsdien weigerde ik nog mee te doen met hockey tijdens gym.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kreeg jij geen gym op jouw middelbare school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook niet over augurken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geen geen namen aan augurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij op school kreeg ik geen gym meer, het was Bootcamp! Met een ex-commando trainer met een Duitse achternaam. ik zweer het je!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kreeg jij geen gym op jouw middelbare school?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Lhuram het volgende:
http://www.wegwijslezer.nl/php/question.php?QuestionID=1229SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas jij maar op dat jij jouw vriendin niet zwanger maakt![]()
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over augurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |