quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon kijken hoeveel vingers erin passen.Alsof ik het ga vertellen aan jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bitch please![]()
Niet aan ons. Verwerker wil het graag weten, dus alleen aan hem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof ik het ga vertellen aan jullie![]()
Bitch please
Ik zit toch wel met een stijve te typen hierquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet aan ons. Verwerker wil het graag weten, dus alleen aan hem.
Begrijpelijk. Waarschijnlijk heeft ze het net wel even getest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ik zit toch wel met een stijve te typen hier
Wat een stormlooptopic
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ik zit toch wel met een stijve te typen hier
Wat een stormlooptopic
Wat ben je nog meer dan. Turk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zucht, ben ook niet helemaal Chinees
Nee!quote:
Marokkaansquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ben je nog meer dan. Turk?
[..]
Nee!
Daar krijg je kanker van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je pijpt wel lang augurken zeg... Is het nou nog niet over? Krijg je daar geen spierpijn van in je wangen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef SayWhats het volgende:
Ouders die je voor schut zetten, door een gore opmerking te maken,
Prachtige paint. Die gezichten lijken me zeer echt nagemaakt.quote:
Ik sta nu bekend als de augurken pijpsterquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je pijpt wel lang augurken zeg... Is het nou nog niet over? Krijg je daar geen spierpijn van in je wangen?
quote:
Alsof ik het niet kan krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef Esmee02 het volgende:
Als je geen echte lul kan krijgen moet je creatief zijn eh
je ouders dachten van wel gok ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik sta nu bekend als de augurken pijpster
[..]![]()
![]()
[..]
Alsof ik het niet kan krijgen
Of ik het wil en er klaar voor bent is weer iets anders hè
Mijn ouders denken te veelquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je ouders dachten van wel gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |