Ik zit zelf niet op hocky, zou ik ook nooit doenquote:
Hier zeiden ze altijd: "Meisjes van de hockey zuigen na twee breezers op je stokkie."quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh Shit.. Hockey
Krom rennen met een stokkie
En in geval van TS ook in een rokkie
Verkapt "ik leer pijpen hihi" topique!
Lees mijn vorige post eensquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier zeiden ze altijd: "Meisjes van de hockey zuigen na twee breezers op je stokkie."
Nou nee, ik kwam op FOK! terecht door school, dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:05 schreef Buitendam het volgende:
Dit topic bevestigt mijn mening aangaande de mogelijkheid voor vrouwen om zich aan te melden en te kunnen Fokken.
Rot dan ook op uit mijn topicquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik sla jou posts meestal over.
quote:
Fijn dat jij hebt gelachen danquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:29 schreef joostvena het volgende:
Dit kon niet anders dan de spetterende clou van een hilarische grap zijn.
Ik werd niet teleurgesteld. Ik heb gelachen jonge.
Nee, dat mijn ouders mij voor schut zettenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:46 schreef Piye het volgende:
Ik snap het probleem niet. Dat je niet snel genoeg een reactie kon bedenken?
Maar ik was de augurk niet "aan het pijpen"quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Filmpje van ts die augurk pijpt zou dit topic fantastisch maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |