Ik kan wel als testpannel optreden. Vanavond utrecht, uurtje of 12.....?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt!
Waarom denk je dat ik Fok! zitNiemand wil mij rond zien lopen hoor.
Moa, heb niet persé bevestiging nodig, sorryquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:35 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ik kan wel als testpannel optreden. Vanavond utrecht, uurtje of 12.....?
Ik heb krullenquote:
Hoe werkt zoiets? Je hebt hem nog nooit in het echt gezien, maar wel eens op fok lieve woordjes uitgewisseld?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moa, heb niet persé bevestiging nodig, sorry![]()
Tevens heb ik sinds net een Fok!relatie, ik ga niet vreemd.
Kvond het wel een leuk topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeiend, was toch een kuttopic
Wel lief hoor
Ik geef wel antwoord: ja, heeft hijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook, spannend!
Ook blauwe ogen?
Bruin haar? Weinig vet, beetje scherp gezicht?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geef wel antwoord: ja, heeft hijtenminstens, als ik het niet vergeten ben
Nu beschrijf jij jezelf?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bruin haar? Weinig vet, beetje scherp gezicht?
Als het is om stoer te doen voor hun vriendjes: Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ontopic maar weer, iemand die het een terechte klacht vindt?
Top joh, waar is je dagboek?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik vroegah vakkenvulde was er een Koerdse chick die een komkommer verder dan de helft throatteLeuke collega was dat
En jouw ouders worsten van de slager?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:34 schreef Lhuram het volgende:
Ouders van TS gebruiken komkommer als seksspeeltje.
Niet waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geheel ontopic. Plus dat je hele OP een dagboekpost is.
Kusjens
Bah, seks is viesquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Anno2012 het volgende:
Niks mis mee, over een paar jaar pijp je augurken van jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |