Man o man, die smiley hangt me echt de nek uit.quote:
De waarheid is: ik wil gewoon rustig een augurk kunnen eten zonder dat iemand mij uitlachtquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:03 schreef SayWhats het volgende:
Angel-Joy can't you handle the truth?
Ja, maar je ouders zijn wel asociaal, normale zeggen dat niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De waarheid is: ik wil gewoon rustig een augurk kunnen eten zonder dat iemand mij uitlacht
Allesquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:01 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Man o man, die smiley hangt me echt de nek uit.
Wat is hier tokkie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2011 20:06:33 ]
Je beter voordoen dan je bent; dat is pas aso, want je liegt zowel jezelf als anderen voor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef SayWhats het volgende:
[..]
Ja, maar je ouders zijn wel asociaal, normale zeggen dat niet.
Nee joh, ze willen gewoon stoer doen voor hun vriendenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef SayWhats het volgende:
[..]
Ja, maar je ouders zijn wel asociaal, normale zeggen dat niet.
Je maakt het alleen maar erger nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, ze willen gewoon stoer doen voor hun vrienden![]()
Ik meende het toch ook niet?!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |