Tussen de 20 en 25cm schatte ze...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:48 schreef Zoë23 het volgende:
ohh! Hoe lang is een beeb ongv met 20wkn?
Dat lijkt maar zo hoor dat ik zo nuchter klink, ik mocht hier niet meer zeurenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Ik wil TJ nog even succes wensen, je klinkt best goed vind ik, nuchter. Het gaat helemaal goed komen, je kunt het!
Pffff 4x overnieuw, ik vond de in een keer dat het bij mij lukte al een martelgang.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef miss-jones25 het volgende:
Update van Jessie :
Ze heeft nog maar 1 cm ontsluiting, ze kreeg geen gel maar een ballon.
omdat de gel een allergische reactie kon geven vanwege haar astma.
De ballon was een hel, moest 4 x overnieuw, en ze vond het echt afzien, een bla bla verhaal over haar baarmoedermond.
Het kan nu wel tot morgen gaan duren, ballon gaat langzaam, maakt een stof aan net als een natuurlijke bevalling dus kan nog wel ff gaan duren.
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef TimeJumper het volgende:
Dat lijkt maar zo hoor dat ik zo nuchter klink, ik mocht hier niet meer zeurendaardoor komt het denk ik.
Jaja, ik hou me nou toch innnnnnnquote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Dat hebben we inmiddels wel begrepen.
sorry maar ik vind het irritant, je mag best wel zeuren, iedereen mag af en toe wat klagen alleen het werd allemaal veel te negatief
Blijkbaar, zeggen ze hier, heeft een ballon minder complicaties. Ik heb er geen idee van.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef flugeltje het volgende:
Waren die balonnetjes in de aanbieding ofzo? Hier zijn ze gewoon meteen met gel begonnen destijds... Voor de KS'ers snap ik het overigens, maar voor een eerste is starten met gel of veter toch net zo goed?
Ohw geen idee eigenlijk, dat zeiden ze hier, dat ik nog niets had.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:04 schreef _evenstar_ het volgende:
TJ dan zal je een halve cm ontsluiting hebben zonder kan nl. Niet..
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:11 schreef jessie het volgende:
hoi hoi ik heb heel luxe een tv die ook gelijk computer is boven me bed met van die aan het beeldscherm toetsn.gaat nog een beetje onwennig maar he ik ben online![]()
Verder zit ik hier nu met ee ballon in me doos en gebeurt er niks. Men wat deed dat plaatsen pijn. thx he mjones
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:36 schreef Fenne het volgende:
Hoi allemaal,
Gisteren heb ik positief getest! Uitgerekende datum is 12 juli. Mag ik in de OP?
Even kort, want nog steeds mobiel (zit bij mn ouders): Ik moest vanaf 27 weken zwangerschap elke 10 dagen op controle komen en daarbij ook iedere keer een groeiecho laten maken. Komt inderdaad door de diabetes. Vandaag echter de laatste groei-echo gehad en, omdat ik morgen 37 weken ben, vanaf nu elke 5-7 dagen naar de gyn.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef bitterend het volgende:
arme jessie nog steeds op 1 cmschiet niet op
![]()
evenstar hoe is het bij jou schat?? heb jij ook een mooie ballon?![]()
sorry had moeten lezen! ja wat Asy zegt?? natuurlijke ks? wat kut zeg![]()
![]()
SB waarom zoveel echo's? door de suiker?
fluugje piet is prachtig
Ingewikkeld zeg. succes ermee!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef Sam1993 het volgende:
deepfreeze: De biologische vader en meoder kunnen niet met elkaar overweg ik heb heir altijd al postbode tussen gespeeld. het was geregeld ze heeft vorige week getekent voor eider weekend en nu wil zij dit gaan verranderen naar eens in de 14 dagen. Onze advocaat kan pas dinsdag met ons praten hierover eerder heeft hij geen tijd. ik snap er niks meer van de ene advocaat zegt dat een onderling overlegde omgangsregeling rechtsgeldig is en de ander zegt dat deze bij de rechter ingediend moet worden..
Het geslacht zien ze meestal pas na de 16-18 weken, veel echo bureau's willen het niet proberen voor de 18 weken. Daarvoor kun je de NUB zien, dat is heel hip tegenwoordig, maar dan moet je even googlen voor de detailsquote:Vanaf de hoeveel weken kunnen ze zien wat het gaat worden?
Twee dames... bij Evenstar kon het niet...quote:Op woensdag 16 november 2011 13:53 schreef Kyara het volgende:
3 dames met een ballon in hun doos dus![]()
Staat erin nu!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:15 schreef Kyara het volgende:
Flugeltje, je bent Fenne nog vergeten in de OP
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2011 07:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Succes vandaag voor iedereen die gaat bevallen.
Ik denk dat ik eindelijk bovenaan het lijstje kom te staan, vorige keer was ik voorgekropen...
Wow!! Gefeliciteerd! En prachtige naamquote:Op woensdag 16 november 2011 14:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Update: ik ben om 11:18 bevallen van een jongen: Ayden. Om 8:30 begonnen de weeën, nog een half uurtje getwijfeld of het nu echt begonnen was. Ja dus...Sta ik nog niet bovenaan de lijst...
Lig helaas wel in het ziekenhuis, omdat de placenta geen zin had om geboren te worden, ook nog anderhalve liter bloed verloren, maar ik voel me verder prima. Hoop dus ook nog vanavond weg te komen, zodat ik thuis kan slapen en Annicka mij niet hoeft te missen.
quote:
Dat is interessant om te weten idd!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef WupWup het volgende:
Er is heel recent een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat inleiden met prostaglandines (gel, veter) even effectief is als inleiden middels een ballonkatheter, echter brengt de eerste wijze meer risico's mee. Leuk om te zien dat het ook gelijk op verschillende plekken wordt toegepast.
Ach kijk dat wist ik niet... Interessante info, tnx!!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef WupWup het volgende:
GWS gefeliciteerd met Ayden!!!
![]()
![]()
Er is heel recent een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat inleiden met prostaglandines (gel, veter) even effectief is als inleiden middels een ballonkatheter, echter brengt de eerste wijze meer risico's mee. Leuk om te zien dat het ook gelijk op verschillende plekken wordt toegepast.
De eerste bevalling is geeindigd met een knip en totaalruptuur. Vanwege de totaalruptuur knippen ze preventief, om te voorkomen dat ik weer zover kapot ga..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef klavertje-4 het volgende:
Waarom krijg je preventief een knip DF?
Hihi, dat had je niet gedacht vanochtend, het succes wensen heeft een boemerang effectquote:Op woensdag 16 november 2011 07:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Succes vandaag voor iedereen die gaat bevallen.
Ik denk dat ik eindelijk bovenaan het lijstje kom te staan, vorige keer was ik voorgekropen...
O dat klinkt dan nog wel logisch, zover uitscheuren zal geen pretje zijn geweest *understatement*quote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
De eerste bevalling is geeindigd met een knip en totaalruptuur. Vanwege de totaalruptuur knippen ze preventief, om te voorkomen dat ik weer zover kapot ga..
Deze VK heeft het verhaaltje van de andere VK gelezen, en ook de andere 3 in de praktijk weten ervan. Dus weet niet precies waarom deze iets behoudener is. Maar liever te pessimistisch en een goede bevalling in het ziekenhuis, dan te positief en thuis een drama..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef Asyniur het volgende:
DF, is die totaalruptuur ook de reden dat deze vlos wat meer terughoudend is dan de anderen?
Nou precies, beter iets te voorzichtig!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Deze VK heeft het verhaaltje van de andere VK gelezen, en ook de andere 3 in de praktijk weten ervan. Dus weet niet precies waarom deze iets behoudener is. Maar liever te pessimistisch en een goede bevalling in het ziekenhuis, dan te positief en thuis een drama..
En volgende keer weer dezelfde VK. Dus dat is dan ook mooi..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Fee-nix het volgende:
Nou precies, beter iets te voorzichtig!
Shoppenquote:[b]Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef NotTheSame het volgende:[/url]
Verder hier geen nieuws, vanmorgen even gauw met oma en pleeg-oma-in-spé een nieuw koffiezetapparaat gehaald, en schuin tegenover de winkel lag de Prénatal... Ge kunt drie keer raaje wat er gebeurde...
Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Alleen van het woord totaalruptuur krijg ik al kippenvel...
Vage krampen is al IETS toch?? Meer dan niets in ieder gevalquote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zeker
Ik hoor hier op de gang de babytjes huilen, ik wil ookkkkkk![]()
Maar verder op wat vage krampen gebeurd er hier nog niets.
Ik ben benieuwd of het bij Jessie sneller gaat
Jaja Feenixje misschien klink ik nog negatief maar zo bedoel ik het niet, het eind is nu zeker in zichtquote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Vage krampen is al IETS toch?? Meer dan niets in ieder geval. Er is vooruitgang
![]()
. Enne denk maar zo: morgen of overmorgen heb jij ook een huilend babietje
.
Nohquote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zeker
Ik hoor hier op de gang de babytjes huilen, ik wil ookkkkkk![]()
Maar verder op wat vage krampen gebeurd er hier nog niets.
Ik ben benieuwd of het bij Jessie sneller gaat
Maar zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaja Feenixje misschien klink ik nog negatief maar zo bedoel ik het niet, het eind is nu zeker in zicht![]()
Ja ik denk het ook wel hoor vooral omdat ze zoiets zei van eindelijk weer online , dat dat geregeld was.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Maar zo bedoelde ik het ook niet.
Ik ben ook benieuwd naar Jessie! Ik krijg inderdaad het vermoeden dat die wel bezig is. Als je je alleen maar ligt te vervelen op je kamer, lijkt het me toch dat je vaker een berichtje achterlaat. Ja of er moet gewoon helemaaaaal niks nieuws te melden zijn. Of ze is aan het voorslapen... of of of... Nou ik ben gewoon benieuwd!
De buit viel dit keer echt mee! Een winterslaapzakje (want die had ik nog niet), een verzorgingstas en een Lodger Wrapper Motion, want daar was nu 15% korting op en ik wilde die al zooooooooooooooooo lang! Tja, scheelde toch weer een tientje ofzo. Ons ben zuunigquote:Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef TimeJumper het volgende:
NTS wat heb je allemaal gekochtttttt?????????
Lekker leuke spullennnnnn
Whaaaa, ik bedenk me net, ik moet nog iets gaan bedenken voor m'n afscheid op het werk... Ach, ik heb nog een weekje of 1,5 om iets (origineels) in elkaar te flansen!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
*offtopic*![]()
Ik heb niets zo veel te melden. Volgende week begint mijn zwangerschapsverlof
Als je de bon nog hebt kun je de senseo die je vanmiddag hebt gekocht toch weer terugbrengen?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
De buit viel dit keer echt mee! Een winterslaapzakje (want die had ik nog niet), een verzorgingstas en een Lodger Wrapper Motion, want daar was nu 15% korting op en ik wilde die al zooooooooooooooooo lang! Tja, scheelde toch weer een tientje ofzo. Ons ben zuunig!
En nog een nieuwe Senseo gekocht, die van ons begaf het afgelopen vrijdag na 27 maanden, terwijl er maar 24 maanden garantie op zit. Ik had al naar Philips gebeld dat ik dit toch eigenlijk niet zo fijn vond, maar ze wilden me niet tegemoet komen. Dus ik heb vanmiddag maar van ellende een nieuwe gekocht...
En wat denk je? Vanavond om 18.00uur stond een PostNL mannetje voor m'n deur met een pakketje; HET vervangende onderdeel!
Ik heb em net even gerepareerd en nu heb ik een luxeprobleem; 2 werkende Senseo-apparaten!
mooi zoquote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb weer een sticker van de verloskundige!! Bloeddruk perfect, en het hartje klonk prachtig. Ondertussen werden er nog een paar rake schoppen uitgedeeld, dus ik ben helemaal blij!!
ow lekker verlofquote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
Wehehe NTS, heb jij weer. Sowieso slaat een garantietermijn van een fabrikant vaak nergens op aangezien het product gewoon deugdelijk moet zijn. Dan moet het dus ook na 24 maanden gewoon werken. Ik heb geloof ik ook nog een Senseo in de kast staan aangezien ik een espresso-apparaat heb gekochtDie wordt zo intensief gebruikt, krijgt van mij een nominatie 'beste aankoop van het jaar'.
Anyway, ontopic...
Ik heb niets zo veel te melden. Volgende week begint mijn zwangerschapsverlof
Ik heb NOOOOOOOOIT overbodige aankopenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef Fee-nix het volgende:
Sproet-je fijn!![]()
En NTS zo komt ie toch nog mooi van pas dan. Zie je: was dus helemaaaaal geen overbodige aankoop, je had het gewoon hard nodig
.
Dat zeg ik: slaapmiddeltje vragen. Jij moet morgen wel genoeg energie hebben meid!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TimeJumper het volgende:
NTS voor dat tientje kan je mooi weer wat anders kopen , jij zuunigerd![]()
Leuke aankopen![]()
Wel netjes dat ze dan toch het onderdeel leveren, en wel weer heelll on-netjesdat ze daar eerst telefonisch afwijzend tegen doen.
Octopussy lekker expresso, dat zou ik ook nog weleens willen aanschaffen een lekker goed heerlijk expressoapparaat![]()
Senseo vind ik eens lekker voor 1 bakje op een dag maar ook niet meer eigenlijk. Dan drink ik liever gewone lekkere filterkoffie![]()
Ohw en lekker verlof![]()
![]()
![]()
Bitterend en Sproetjegoed zo voor de "goed zo" sticker
Hier is de zaal donker en iedereen ligt te maffenbehalve ik zei de gek
Echt een aanrader, hoewel ik geloof een andere heb. Iig t zelfde merk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat zeg ik: slaapmiddeltje vragen. Jij moet morgen wel genoeg energie hebben meid!
Sproet en Bitterend weer goedgekeurd![]()
Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
Wij hebben een Jura. Belachelijk duur maar mijn man is een sucker voor Zwitserse spullenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
Sproet en Bitterend weer goedgekeurd![]()
Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....quote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
He bah Kyara! Dat is niet zo lief van de kleine.
ik jompel meequote:Op donderdag 17 november 2011 10:00 schreef Kyara het volgende:
Nog geen verse babies dus.![]()
Sproet en bitterend weer goedgekeurd![]()
Summerbreeze meldplicht![]()
Andere mijlpalen![]()
Ik heb me vandaag ziek gemeld. Vannacht lopen spoken door een maagzuuraanval. Kon niet meer liggen zonder bijna te moeten kotsenRond 12 uur ging het weer weg nadat meneer had besloten iets anders te gaan liggen
Alleen om 5 uur ging ie weer draaien
Nu gelukkig nergens last meer van (en bijgeslapen).
Hahaquote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....
Ja hij blijft er nog een dag in, ze doen max 2 dagen. Misschien had Jessie al eerder de ballon gekregen, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Kyara het volgende:
Afwachten dus TJ, balonnetje laten ze er bij jou dus wel inzitten? Bij Jessie is die er dus al uit. Bij evenstar gaat het misschien een ks worden vandaag.
Ja fijn he, zo'n eendenbek... En hebben ze ook beloofd dat je bevalling geheel pijnloos wordt?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Fee-nix, tsja het is nou beter te behappen, want ik weet dat het de komende dagen in ieder geval gaat gebeuren.
En die gel inbrengen is geheel pijnloos heb ik effe nagecheckt![]()
Ik dachtstraks gaan ze weer met zo'n "eendebek" tekeer
Hier tot 15 weken 2,5 kilo afgevallen. Daarna tot 20-22 weken redelijk stabiel. En nu bij 34 weken 4,5 in de plus (dus 7 kilo erbij vanaf 20 weken). Zelfde schema als bij Chris..quote:Op donderdag 17 november 2011 10:11 schreef Zoë23 het volgende:
Heb mezelf weer ff gewogen, weeg nogsteeds t zelfde.
Vind ik apart aangezien m'n zus elke week minstens 0.6 kg aankomt (en ze beweegt regelmatig en eet gezond en ik zit al 3weken op de bank zegmaar)
Hoe was/is de gewichts toename bij jullie?
Ja dat moet ik eigenlijk covie even laten weten. Die ging al de kinderbescherming achter mij aan sturen omdat ik m'n kind vast leg in bed... Maar voor zo'n wraakzuchtige moeder wil ze misschien ook nog wel een belletje plegenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:20 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, ja ons kind krijgt het heel zwaar bij ons.Agossie
![]()
![]()
![]()
ohw waren we veel te voorbarig.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
En nee vandaag geen KS johgesprek met gyn en nieuw plan en dan waarschijnlijk een datum
weet je hoeveel pijn en ellende het afvallen met zich mee bracht?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:22 schreef TimeJumper het volgende:
EVenstar de geluksvogel, afvallen tijdens een zwangerschap, ff een dagje ruilen![]()
![]()
thanks! ga ik naar kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
Mogen grapjes niet meer? Ik vond m wel leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet je hoeveel pijn en ellende het afvallen met zich mee bracht?
Whahahahhahaaa ja natuurlijk, denken ze als we dat maar volhouden hebben we hier mooi geen overspannen Timejumper op de afdeling.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:18 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja fijn he, zo'n eendenbek... En hebben ze ook beloofd dat je bevalling geheel pijnloos wordt?
Nouuuuu, niet gelijk gaan slaan hoor...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
O maar ik vind evenstarretje wat dat betreft ook een trut hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja je moet best wat hormonen innemen daarom vroeg ik t me af.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zoe naar mijn weten is er geen verschil tussen normaal zwanger worden en IVF met gewichtstoename.
Maar ik weet er niets van, voor IVF moet je volgens mij wel vantevoren inderdaad hormonen slikken dus misschien doet dat toch wat met je gewicht
In mijn vorige zwangerschap had ik een waarde van 4,8 waarop ik naar de gyn ben gestuurd. Ijzertabletten hielpen toen dus al niet. B12 was toen ook aan de lage kant en dat heb je nodig anders wordt ijzer helemaal niet opgenomen in het lichaam, maar gaat het via de spijsvertering er gewoon weer uit inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef octopussy het volgende:
Bijtje, ik las iets over een veel te laag HB. Wat voor waarde hebben we het dan over? Bij een veel te laag HB kan ik me niet voorstellen dat Floradix zoden aan de dijk zet eigenlijk. Mijn internist vertelde me trouwens dat alle ijzerpreparaten die je oraal moet innemen sowieso veel van hun effectiviteit verliezen omdat er een groot deel niet in je bloed wordt opgenomen maar verder je spijsverteringskanaal ingaat. Daarom is je poep ook zo zwart als je ijzerpillen slikt. Zal bij Floradix niet echt anders zijn lijkt me (en dan is de werkzame stof nog veel lager geconcentreerd).
Laat je je HB weer prikken na een maand ofzo?
Jaaaa ik leek en lijk wel zo'n bootwerker, hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr niet normaalllll.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Zoë23 het volgende:
Klavertje: m'n lief heeft weinig geduld haha.
TJ: oh oh, ik heb ook HONGER
ik dacht dat jij de mysteryguest was ineens lolquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Een jaar geleden testte ik positief en kwam ik hier spieken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ligt er boven een heel lief ventje van bijna 4 maand te slapen
ik had inderdaad een ondergewicht toen ik zwanger werd van de eerste. Die 30 kilo die ik aankwam is er niet meer allemaal afgegaan, wilde ik ook niet, was allang blij dat ik geen ondergewicht meer had.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik dacht dat mensen die van zichzelf iets lichter zijn, ook meer aankomen. Omdat het lichaam wat meer reserves aanmaakt. Bij "ons", met reserve van zichzelf, slaat het lichaam minder extra vet op.
Ik ben ondertussen een hele onderkin kwijt
Goh mijn HB was ook zo laag, hier controleert de gyn dat niet meer maar blijft gewoon ijzerpillen voorschrijven.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:54 schreef Kyara het volgende:
Nou, hier ook een uitzondering hoor![]()
Cyntiaa![]()
Wow bijtje, 6.4? En dat is dus al aan het begin?en ik was teleurgesteld dat mijn hb naar 8.2 was gezakt bij 32 weken
![]()
Nou dat is best wel snel zeg dat je al 10 kilo kwijt bent. En hier zullen ook veel vetjes bij zitten hoor....quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef Susie het volgende:
TJ; hier ruim 30 kilo erbij, maar alweer 10 kwijt. Veel vocht mij, maar ook vetjes hoor
edit; Anouk was dus al 9,5 pond, dus dat is al ruim 4,5kilo in ene kwijt!![]()
ik verwachtte ook een en nu meld ik me weer zwanger en welquote:Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de mysteryguest was ineens lol
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:30 schreef covie het volgende:
Net bij de vk geweest en ik heb een hoge smalle baarmoeder dus dan wordt het een jongetje toch?![]()
Cynthiaaa wat een dropje.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef Cyntiaa het volgende:
TJ, ze dachten dat mijn zoon een 6 ponder zou zijn... Bleek een 8,5 ponder
Ja T shirtjes die vast weer helemaaaaaal niet handig zijn voor borstvoedingquote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Fee-nix ik vond het ook wat kort door de bocht![]()
Ohw ik kan al dromen van mijn spijkerbroekjes die op mijn wachtenen mijn vertrouwde tshirtjes weer passen
haha
Ik heb raantje toch wel voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 12:04 schreef NotTheSame het volgende:
Ow ja, en wie is Raantje in de OP? Die stond er eerst nog niet in? En heeft zich nog niet gemeld de afgelopen dagen?
sja ze heeft niet een keer in die 9 maanden zwangerschap hier gepost!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Kyara het volgende:
Raantje is weer toegevoegd nadat ze er door bitterend uitgeschopt was. Maar ze heeft zicht vandaag nog niet gemeld geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef Kyara het volgende:
haphap bitterend![]()
wanneer moet/ga/wil je weer beginnen met college? Handig om op die manier een rooster in te plannen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef covie het volgende:
Nóg een belletje naar de kinderbescherming? Ik zal eens even een afspraak met ze maken dat ik gewoon een maandelijkse update stuur
mijn buuf is dan een uitzonderingquote:Op donderdag 17 november 2011 12:40 schreef Zoë23 het volgende:
NTS: ja had ook gelezen dat dames met ondergewicht meer aankomen
En dames met wat meer gewicht wat minder aankomen. Klinkt ook wel logisch.
Als ik je buikfoto's zie vind ik je heel mooi zwanger
Eens!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind ook dat op zijn minst 1 iemand vandaag een kind op de wereld zet.
Anders zit ik hier ook maar voor niks te F5-en...
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:58 schreef Fee-nix het volgende:
Ja idd Raantje! Doe eens melden! Dat had u beloofd!
ohja goed dat jullie het zeggen ik heb mijn cranberry pil nog niet ingenomenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:17 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Eens!
Zoe nog een speciale reden dat je aan de cranberry's/ zwarte bessensap zit? Of gewoon lekker?
Lijkt me heel vervelend als je geen sapjes oid mag drinken.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh, ik zou willen dat ik sapjes mocht drinken, maar er zitten te veel (vruchten)suikers in. Ik drink nu dus al een maand of twee bijna alleen maar spa rood. Ik ben altijd al een waterdrinker geweest, maar mis de sapjes dus wel.
Ik ben trouwens nu extra blij met ons soda club apparaat. Daardoor kan ik zonder moeite zelf bepalen hoeveel prik ik aan mijn spa geef. En ik jan er af en toe lekker wat citroen-aroma aan toevoegen, ook erg lekker
Zie wat verveling met je doetquote:
Kan me voorstellen dat je je wat verveelt. 3weken! Pff.. Lijkt me ook erg vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zie wat verveling met je doetMaar ik mag niets zeggen, net op mijn " wandeling" een vrouwtje gesproken wat hier al 3 weken ligt i.v.m. slecht werkende placenta dus die kruipt werkelijk tegen de muren op lijkt me
Dus " het leed" is altijd maar betrekkelijk.
Wat een openbaringen over het HB gehalte zeg, nooit geweten
Ach dasnie, als ik tegen je blaas val je om nu...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Bitterendlief van je maar ik kan wel wat hebben
![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben een beetje liefdevol op dit moment...
Maak er gebruik van dames..
Ik hou van jullie allemaal namelijk
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
Ik heb zin om te bevallen. 4x per dag poepen is irritanteven mijn man bespringen dit weekend
Wat was er gister dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat lief!. Ik was gister nog in je stèdje, in jullie prachtige, fantastische toffe poppodium.
Liefde terug!
Bush in 013. Da's de band van de man van Gwen Stefani.quote:
Jammer te laatquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flugeltje het volgende:
oh, sorry... Moment is weer voorbij...
Kies maar geen ballon want die werken blijkbaar niet, deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef bitterend het volgende:
evenstar fijnen wat is nu de plan voor zaterdag ochtend? ks? inleiden met veter of iets anders?
bestaan die nog joh??quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bush in 013. Da's de band van de man van Gwen Stefani.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef Fee-nix het volgende:
[..]doen! Ik wil d'r nu wel eens zien
.
Jep.quote:
Nohquote:Op donderdag 17 november 2011 15:11 schreef bitterend het volgende:
Nee nee ik moet nog 1 wasje draaien morgen hahaha
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!
Man de was laten doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
was erin doen, man bespringen, was ophangen, bevallen
Foto's posten op fok en ons laten genieten mmm!
Is dat n idee?
Ja das nog veel slimmerquote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Man de was laten doen.Of de kraamzorg.
trouwens bespringen met 39 wekenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
was erin doen, man bespringen, was ophangen, bevallen
Foto's posten van je mooie beeb op fok en ons laten genieten mmm!
Is dat n idee?
Ik ben dol op zwitsallucht maar die geurbuiltjes van zwitsal vind ik stinkenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Kyara het volgende:
ik wil zwitsallucht. heb nu dus ook geurbuiltjes gekocht maar ik moet eerst wassen voordat ik ze mag gebruiken en wassen mag pas als ik verlof heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |