abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104476341
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:04 schreef bitterend het volgende:
b

[..]

bestaan die nog joh??
Jep.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104476369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:11 schreef bitterend het volgende:
Nee nee ik moet nog 1 wasje draaien morgen hahaha
Noh :(
pi_104476372
Leuk! ik heb 1 album van ze...maar is al heel lang geleden! geen idee meer welke het is maar vind ze wel leuk :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104476399
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:12 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Noh :(
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104476456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:

[..]

*O* hoop t! Zet m op dames!

O+ lieve kleine beebs.

Kan niet wachten tot ik die van mij mag knuffelen O+
  donderdag 17 november 2011 @ 15:16:18 #281
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104476502
Bitterend met 'r wasjes :D. Wassen is nooit klaar hoor! Dus kan je net zo goed wel nu je vent bespringen ;).
  donderdag 17 november 2011 @ 15:18:07 #282
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104476550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik in ieder geval niet :9
Dus draai je wasje maar ^O^ en dan steek je ons of mij nog met gemak voorbij :9

Maar misschien gaat Jessie ons nog verrassen met haar weeen-pillen :9
Rayen 2½ jaar!
pi_104476579
*O* was erin doen, man bespringen, was ophangen, bevallen
Foto's posten van je mooie beeb op fok en ons laten genieten mmm!

Is dat n idee? :P
pi_104476583
Dames :W

Wat is dit nu, opeens heel veel tegelijk bezig? :D GWS, gefeliciteerd. :* En de rest: zet hem op! Fijn dat je weer meepost TJ.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104476596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
Foto's posten op fok en ons laten genieten mmm!

Man de was laten doen. :P Of de kraamzorg. O-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104476640
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Man de was laten doen. :P Of de kraamzorg. O-)
Ja das nog veel slimmer :Y
pi_104477019
Hoe gaat het met jou Soempie? Voel je je weer een beetje beter? Nog uitgezocht hoe het precies zat met de uren voor je verlof?

Bitterend, pannenkoeken! :9
pi_104477153
_O-
ik heb geen nesteldrang ik heb wasjes drang _O- vind de geur zo lekker O+ maar nee vent is op het werk, die kan geen wasjes draaien! wel ophangen :Y
en moet opgevouwen worden he als droog is dus dat moet morgen
zaterdag pas neuken :Y) ^O^

Soemp! hoe is het met je? :*
pi_104477195
ik wil zwitsallucht O+ . heb nu dus ook geurbuiltjes gekocht maar ik moet eerst wassen voordat ik ze mag gebruiken en wassen mag pas als ik verlof heb....
pi_104477238
ohja pannenkoeken met nuttela! nomnom

wat voor geurbuiltjes zijn dat Kyara?
pi_104477276
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
Foto's posten van je mooie beeb op fok en ons laten genieten mmm!

trouwens bespringen met 39 weken _O- het is meer voorzichtig en ongemakkelijk erop klimmen :')
  donderdag 17 november 2011 @ 15:39:49 #292
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104477318
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Kyara het volgende:
ik wil zwitsallucht O+ . heb nu dus ook geurbuiltjes gekocht maar ik moet eerst wassen voordat ik ze mag gebruiken en wassen mag pas als ik verlof heb....
Ik ben dol op zwitsallucht maar die geurbuiltjes van zwitsal vind ik stinken :r
Jammer hoor, want ze blijven maar geuren :+

Bitterend zaterdag pas neuken o|O zal wel klaar zijn met je planning als de beeb er eenmaal is :+
Rayen 2½ jaar!
pi_104477357
man zegt zat kannie neuken moet eerst schilderen...sorry wordt pas zondag dus _O-

als beeb er is hoef niet meer he :')
pi_104477366
:W :O. Alleen van de allesoverheersende moeheid weet ik dat ik zwanger ben. En af en toe wat misselijk, maar mag eigenlijk geen naam hebben. Ben net eerder naar huis gegaan van m'n werk, had vannacht slecht geslapen van het piekeren en kon m'n ogen amper open houden!

Ik zit ook wel een beetje in de stress, bij nader inzien...wat als het er nu wel twee zijn. Ik dacht ook aan MJ :* en Klums :* en dan moet er hier thuis echt ruimte gemaakt worden. 1 extra slaapkamer, geen zolder, geen extra bergruimte. Andere auto. Slik, en toen was het 6.30 uur en kon ik weer uit bed :P

evenstar ik hoop heel erg met je mee dat komend weekend jouw weekend wordt!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104477406
clau :* snap je angst wel! wanneer is de echo?
pi_104477459
hhmmm, nou volgens mij ruiken die dingen wel lekker maar ik zal het tzt laten weten.
Nou heb ik ook zin in pannekoeken.

Clau, kan me wel voorstellen dat het toch even schrikken is, zeker ook met de verhalen van MJ en Klumsy in je achterhoofd. Hoe lang moet je nou wachten tot je meer weet?
pi_104477492
29 november een echo. En ik ben nu 8 weken, dus dan zit ik, als het goed is, rond de 10.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104477513
maar rond 8-9 weken kunnen ze ook veel zien! kan je geen echo eerder krijgen?
  donderdag 17 november 2011 @ 15:45:50 #299
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104477557
Hai Soempie! Hoe is het nu? Voel je je wat beter?

Zwitsal geurbuiltjes klinkt wel goed in ieder geval. Misschien ook eens naar kijken/aan ruiken. Ik ben namelijk te krenterig om echt zwitsal producten te gebruiken, hehehe. Neem altijd gewoon DA eigen merk haarlotion. Ruikt ook lekker!

Bitterend ik waarschuw je: ik praat niet meer met je tot je geneukt hebt hoor :{w :6 . Hihi.

Clauwhee ik snap je stress moment! Ik vrees alleen dat je alleen maar kunt afwachten hoe alles gaat lopen. En 9 van de 10 keer komt alles op z'n pootjes terecht! (Met ruimtegebrek etc.) Gewoon naar de Ikea en creatieve oplossingen bekijken ;).
pi_104477804
bitterend, die echo heeft ze gehad, daarom lijkt het er op dat het er 2 zijn. Pay attention woman!

Fee-nix, ik ga in 1e instantie voor de Zwitsal, daarna schakelen we waarschijnlijk ook wel over. Maar ik vind zwitsal zo lekker ruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')