Kan me voorstellen dat je je wat verveelt. 3weken! Pff.. Lijkt me ook erg vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zie wat verveling met je doetMaar ik mag niets zeggen, net op mijn " wandeling" een vrouwtje gesproken wat hier al 3 weken ligt i.v.m. slecht werkende placenta dus die kruipt werkelijk tegen de muren op lijkt me
Dus " het leed" is altijd maar betrekkelijk.
Wat een openbaringen over het HB gehalte zeg, nooit geweten
Ach dasnie, als ik tegen je blaas val je om nu...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Bitterendlief van je maar ik kan wel wat hebben
![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben een beetje liefdevol op dit moment...
Maak er gebruik van dames..
Ik hou van jullie allemaal namelijk
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
Ik heb zin om te bevallen. 4x per dag poepen is irritanteven mijn man bespringen dit weekend
Wat was er gister dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat lief!. Ik was gister nog in je stèdje, in jullie prachtige, fantastische toffe poppodium.
Liefde terug!
Bush in 013. Da's de band van de man van Gwen Stefani.quote:
Jammer te laatquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef flugeltje het volgende:
oh, sorry... Moment is weer voorbij...
Kies maar geen ballon want die werken blijkbaar niet, deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef bitterend het volgende:
evenstar fijnen wat is nu de plan voor zaterdag ochtend? ks? inleiden met veter of iets anders?
bestaan die nog joh??quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bush in 013. Da's de band van de man van Gwen Stefani.
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:44 schreef Fee-nix het volgende:
[..]doen! Ik wil d'r nu wel eens zien
.
Jep.quote:
Nohquote:Op donderdag 17 november 2011 15:11 schreef bitterend het volgende:
Nee nee ik moet nog 1 wasje draaien morgen hahaha
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!
Ik in ieder geval nietquote:Op donderdag 17 november 2011 15:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
misschien gaan jessie en tj een verse beeb uitpoepen vanavond!
Man de was laten doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
was erin doen, man bespringen, was ophangen, bevallen
Foto's posten op fok en ons laten genieten mmm!
Is dat n idee?
Ja das nog veel slimmerquote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Man de was laten doen.Of de kraamzorg.
trouwens bespringen met 39 wekenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
was erin doen, man bespringen, was ophangen, bevallen
Foto's posten van je mooie beeb op fok en ons laten genieten mmm!
Is dat n idee?
Ik ben dol op zwitsallucht maar die geurbuiltjes van zwitsal vind ik stinkenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef Kyara het volgende:
ik wil zwitsallucht. heb nu dus ook geurbuiltjes gekocht maar ik moet eerst wassen voordat ik ze mag gebruiken en wassen mag pas als ik verlof heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |