abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 11:51:02 #201
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104469509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Fee-nix ik vond het ook wat kort door de bocht :+
Ohw ik kan al dromen van mijn spijkerbroekjes die op mijn wachten :P en mijn vertrouwde tshirtjes weer passen :P haha
Ja T shirtjes die vast weer helemaaaaaal niet handig zijn voor borstvoeding :P.
Enne heb je wel foto's gemaakt van je buik op dit moment? Laatste kans! En van hoe je er nu bij ligt enzo :).
pi_104469756
Mijn lichaam is strakker en slanker dan voor beide zwangerschappen,.dus het kan wel TJ. Alleen mn tetten zijn wat slapper.

Maar nog geen verse babies dus
pi_104469771
Update van Jessie :

Ballon is er dus uitgehaald wat ik al eerder poste vanmorgen, en ze had nog steeds maar 1 cm ontsluiting.
Omdat haar baarmoedermond door de ballon al zo geprikkeld is krijgt ze nu pillen, 10 uur heeft ze de eerste gehad en ze krijgt die om de 4 uur om de weeen proberen op te wekken.
pi_104469876
thanx voor de update MJ!

Hoe gaat het met jou? Zal ook wel raar zijn dat GWS nu is bevallen en dat de 20e nu ook dichterbij komt. (dat heb ik toch goed onthouden?).
  donderdag 17 november 2011 @ 12:04:31 #205
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104469912
Zoë, ik ben, net zoals Marrije, zwanger geraakt terwijl ik (behoorlijk) ondergewicht had, en nu zit ik op +16 kilo met bijna 34 weken, prognose is +20/+25. Ook gestopt met roken trouwens.
Ik ben ook niet mega vet nu, ik kan zelfs m'n eigen broekmaatje nog gewoon aan. Ik ben alleen in cupmaat van A naar D gegaan en over het hele geheel merk ik dat er een 'klein laagje' bij is gekomen. Ow ja, en een dikkere kop, want ik moest laatst van iemand m'n racehelm passen, en daar moest ik lelijk moeite voor doen om em nog op te krijgen :@ .

TimeJumper, volgens mij is teveel ijzer ook niet goed? Tenminste, ik kreeg vorige week het advies om acuut te stoppen met de ijzertabletten omdat m'n ijzer toch wel gewoon goed was. Het zou slecht zijn voor de lever?

Covie ook weer goedgekeurd *O* !

En bij Jessie nog steeds weinig/geen vordering -O- ... Ik vind toch wel dat er vandaag op z'n minst één verse beeb moet komen?

Ow ja, en wie is Raantje in de OP? Die stond er eerst nog niet in? En heeft zich nog niet gemeld de afgelopen dagen?
pi_104469945
Heel goed onthouden kyara, we waren op zelfde dag uitgerekend.
Heb afgelopen week mn dipjes er wel door gehad en wat ellende prive gehad dus afgelopen week was nogal kut ja.
Maar voel me nu eigenlijk wel oke, gaat op en af ene dag denk ik, het heeft zo moeten zijn, en andere dag voelt het weer zo oneerlijk.

Heb pas over 3 weken weer een afspraak en dat is wel balen want nu denk ik steeds, hm zou t wel goed gaan, heb ook nergens last meer van, geen misselijkheid helemaal niets.
Maar als ik me echt te druk maak mocht ik wel bellen om een afspraak te maken dus.
pi_104469970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:04 schreef NotTheSame het volgende:

Ow ja, en wie is Raantje in de OP? Die stond er eerst nog niet in? En heeft zich nog niet gemeld de afgelopen dagen?
Ik heb raantje toch wel voorbij zien komen hoor

Gister nog gepost ( ff terug gekeken)
pi_104470054
MJ :* het is ook heel dubbel, verdriet en vreugde tegelijkertijd. Je kunt het ook niet zomaar uitwissen. Net als dat dit kindje L & C ook nooit kan vervangen. Wel fijn dat je in elk geval mag bellen als je je echt druk gaat maken. Hoop dat het niet nodig is.

Raantje is weer toegevoegd nadat ze er door bitterend uitgeschopt was. Maar ze heeft zicht vandaag nog niet gemeld geloof ik.
pi_104470349
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Kyara het volgende:

Raantje is weer toegevoegd nadat ze er door bitterend uitgeschopt was. Maar ze heeft zicht vandaag nog niet gemeld geloof ik.
sja ze heeft niet een keer in die 9 maanden zwangerschap hier gepost! :6
er waren toen meer mensen uitgehaald die hier nooit wat van zich lieten horen

oh en nu ga ik weer verder met mijn uni rooster puzzelen...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 17 november 2011 @ 12:20:26 #210
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104470396
In dit deel heeft ze iig nog niet gepost?!
Wel in de OP willen, maar de meldplicht verzuimen :{w o|O ;) ! Deh ken zomaar niej!

Ik vind het al lastig om één meldplichtige achter d'r vodden aan te zitten (hè Bitterendje ;)), laat staan twee ~O> !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104470426
:D :D
Van jou kan ik alles hebben lieverd *) :+

maar ben nu geïrriteerd door de rooster en vakken die geen rooster hebben...hoe moet je die dan combineren }:| en mijn hersenen werken niet mee :N
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104470847
haphap bitterend :*

wanneer moet/ga/wil je weer beginnen met college? Handig om op die manier een rooster in te plannen.
pi_104470867
Nóg een belletje naar de kinderbescherming? Ik zal eens even een afspraak met ze maken dat ik gewoon een maandelijkse update stuur :+

oh en had ik inderdaad maar niet bijgelezen over de kilo's :+

En mij HB was volgens mij 7, ze zei prima voor aan het begin.
Maar dat moet dan ook niet echt omlaag gaan dus.
pi_104470926
hoeft niet hoor covie O-)
pi_104471005
TJ: hahah n bootwerker :P
Ik heb altijd al veel trek gehad, kreeg toen helaas iets chronisch met mijn darmen waardoor ik niet alles meer kon eten of drinken (alcohol, vetten enz) en nu wel weer (geen alcohol natuurlijk:P) maar das echt fijn mmmm eindelijk weer chips en chocolade!

En vind t onzin dat je lichaam nooit meer als ervoor wordt, verschild p.p lijkt me..

Cynthiaa O+ wat een leukerd!

NTS: ja had ook gelezen dat dames met ondergewicht meer aankomen
En dames met wat meer gewicht wat minder aankomen. Klinkt ook wel logisch.
Als ik je buikfoto's zie vind ik je heel mooi zwanger :Y
pi_104471025
Heb niks gehoord over mijn HB :@
Ook niet naar gevraagd :@
pi_104471125
Dat staat op je kaart als het goed is, ze ging bij mij even snel door de bloeduitslagen heen.
pi_104471165
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu nog niet druk kan maken om die extra kilo's. Volgens mij zit ik goed op schema en ik ga er vanuit dat het grootste deel van de kilo's er vrij snel af zal gaan. Bovendien merk ik heel erg dat ik het sporten & bewegen best wel mis dus ik kijk er ook naar uit om straks weer lekker te gaan sporten en dansen. En als je een heftige bevalling al "vergeet" zodra je je kleintje in je armen hebt, dan lijkt me dat voor een paar kilootjes extra of een slapper buikje helemaal op gaan.
pi_104471193
Bij de 1e serie kreeg ik een heel formulier mee waarop alle uitslagen stonden. Voor suiker idem dito. En nu met alleen hb werd het inderdaad op mijn kaart geschreven.
pi_104471449
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef Kyara het volgende:
haphap bitterend :*

wanneer moet/ga/wil je weer beginnen met college? Handig om op die manier een rooster in te plannen.
:*
ik moet in Februari weer! en in maart weer werken...
Ik heb me gewoon ingeschreven voor een heleboel, pas als de roosters bekend zijn kan ik een selectie maken...maar ik hou er niet van :{w ik wil duidelijkheid grr
pi_104471602
Muh, ik had toch wel wat meer :% verwacht vandaag -O- Jessie en TJ, vervelend dat er zo weinig gebeurd. Ik weet ook niet of je met ballonnetje of pillen mobiel bent? Ik hoop het wel, want dan kan je tenminste nog even een wandelingetje maken en even een frisse neus halen. Houd vol hoor :*

Over het HB. Volgens mij is een waarde van 7 wel prima. Te veel ijzer (ijzerstapeling) is inderdaad nog schadelijker voor je lijf. Ik heb ook begrepen dat een goede HB belangrijk is voor de bevalling. Je kan veel bloed verliezen en als je dan al een laag HB hebt, dan is dat natuurlijk niet zo best.
Ik mag voor de controle bij de gyn dinsdag weer even bloed laten prikken, en als het onder de 6 komt krijg ik weer een infuus.
  donderdag 17 november 2011 @ 12:57:56 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104471634
Kilo's: veel te veel. Maar goed, daar maak ik me na de zwangerschap wel weer druk om...

En HB is hier ook altijd prima, voor de keren dat ze het meten.

Gisteravond trouwens de baby weer heel erg goed gevoeld aan de buitenkant, onderin mijn buik. Ik vind het wel gezellig O+
pi_104471640
Covie goedgekeurd! *O*

GWS: Gefeliciteerd met Ayden! *O*

MJ :*

Dames, die vandaag ingeleid worden: Succes en alvast :%

Ik ben vanmorgen voor het eerst naar de vk geweest. Leuk weer hoor, volgende week vrijdag eerste echo! O+
  donderdag 17 november 2011 @ 12:58:13 #224
250838 Fee-nix
pi_104471642
NTS een groter hoofd is herkenbaar! Haha, op het eind had ik de vorige keer zo'n plofkop! Brrr. Echt lelijk ook op foto's :P. Gelukkig ging ie heel snel weer weg.

Ja idd Raantje! Doe eens melden! Dat had u beloofd!

Voor MJ :* . En wat Kyara zegt.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef covie het volgende:
Nóg een belletje naar de kinderbescherming? Ik zal eens even een afspraak met ze maken dat ik gewoon een maandelijkse update stuur :+

_O- Goed idee met al die losgeslagen (aanstaande) moeders hier ;).
  donderdag 17 november 2011 @ 12:59:24 #225
250838 Fee-nix
pi_104471678
Leuk bodpa! De eerste echo vond ik beide keren zoooo bijzonder. Dat je kunt zien 'ja er zit echt wat!' :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')