Ja T shirtjes die vast weer helemaaaaaal niet handig zijn voor borstvoedingquote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Fee-nix ik vond het ook wat kort door de bocht
Ohw ik kan al dromen van mijn spijkerbroekjes die op mijn wachtenen mijn vertrouwde tshirtjes weer passen
haha
 .
. .
.

.
 . !
 ! ... Ik vind toch wel dat er vandaag op z'n minst één verse beeb moet komen?
 ... Ik vind toch wel dat er vandaag op z'n minst één verse beeb moet komen? 

Ik heb raantje toch wel voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 12:04 schreef NotTheSame het volgende:
Ow ja, en wie is Raantje in de OP? Die stond er eerst nog niet in? En heeft zich nog niet gemeld de afgelopen dagen?

het is ook heel dubbel, verdriet en vreugde tegelijkertijd. Je kunt het ook niet zomaar uitwissen. Net als dat dit kindje L & C ook nooit kan vervangen. Wel fijn dat je in elk geval mag bellen als je je echt druk gaat maken. Hoop dat het niet nodig is.
  het is ook heel dubbel, verdriet en vreugde tegelijkertijd. Je kunt het ook niet zomaar uitwissen. Net als dat dit kindje L & C ook nooit kan vervangen. Wel fijn dat je in elk geval mag bellen als je je echt druk gaat maken. Hoop dat het niet nodig is.  

sja ze heeft niet een keer in die 9 maanden zwangerschap hier gepost!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Kyara het volgende:
Raantje is weer toegevoegd nadat ze er door bitterend uitgeschopt was. Maar ze heeft zicht vandaag nog niet gemeld geloof ik.

! Deh ken zomaar niej!
 ! Deh ken zomaar niej! ), laat staan twee
), laat staan twee  !
 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en mijn hersenen werken niet mee
 en mijn hersenen werken niet mee   

wat een leukerd!
 wat een leukerd! 

quote:Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef Kyara het volgende:
haphap bitterend
wanneer moet/ga/wil je weer beginnen met college? Handig om op die manier een rooster in te plannen.

ik wil duidelijkheid grr
 ik wil duidelijkheid grr

verwacht vandaag
  verwacht vandaag   Jessie en TJ, vervelend dat er zo weinig gebeurd. Ik weet ook niet of je met ballonnetje of pillen mobiel bent? Ik hoop het wel, want dan kan je tenminste nog even een wandelingetje maken en even een frisse neus halen. Houd vol hoor
  Jessie en TJ, vervelend dat er zo weinig gebeurd. Ik weet ook niet of je met ballonnetje of pillen mobiel bent? Ik hoop het wel, want dan kan je tenminste nog even een wandelingetje maken en even een frisse neus halen. Houd vol hoor   

. Gelukkig ging ie heel snel weer weg.
. Gelukkig ging ie heel snel weer weg. . En wat Kyara zegt.
 . En wat Kyara zegt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:36 schreef covie het volgende:
Nóg een belletje naar de kinderbescherming? Ik zal eens even een afspraak met ze maken dat ik gewoon een maandelijkse update stuur
 Goed idee met al die losgeslagen (aanstaande) moeders hier
 Goed idee met al die losgeslagen (aanstaande) moeders hier  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |