Dat zeg ik: slaapmiddeltje vragen. Jij moet morgen wel genoeg energie hebben meid!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TimeJumper het volgende:
NTS voor dat tientje kan je mooi weer wat anders kopen , jij zuunigerd![]()
Leuke aankopen![]()
Wel netjes dat ze dan toch het onderdeel leveren, en wel weer heelll on-netjesdat ze daar eerst telefonisch afwijzend tegen doen.
Octopussy lekker expresso, dat zou ik ook nog weleens willen aanschaffen een lekker goed heerlijk expressoapparaat![]()
Senseo vind ik eens lekker voor 1 bakje op een dag maar ook niet meer eigenlijk. Dan drink ik liever gewone lekkere filterkoffie![]()
Ohw en lekker verlof![]()
![]()
![]()
Bitterend en Sproetjegoed zo voor de "goed zo" sticker
Hier is de zaal donker en iedereen ligt te maffenbehalve ik zei de gek
Echt een aanrader, hoewel ik geloof een andere heb. Iig t zelfde merk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat zeg ik: slaapmiddeltje vragen. Jij moet morgen wel genoeg energie hebben meid!
Sproet en Bitterend weer goedgekeurd![]()
Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
Wij hebben een Jura. Belachelijk duur maar mijn man is een sucker voor Zwitserse spullenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
Sproet en Bitterend weer goedgekeurd![]()
Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....quote:Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
He bah Kyara! Dat is niet zo lief van de kleine.
ik jompel meequote:Op donderdag 17 november 2011 10:00 schreef Kyara het volgende:
Nog geen verse babies dus.![]()
Sproet en bitterend weer goedgekeurd![]()
Summerbreeze meldplicht![]()
Andere mijlpalen![]()
Ik heb me vandaag ziek gemeld. Vannacht lopen spoken door een maagzuuraanval. Kon niet meer liggen zonder bijna te moeten kotsenRond 12 uur ging het weer weg nadat meneer had besloten iets anders te gaan liggen
Alleen om 5 uur ging ie weer draaien
Nu gelukkig nergens last meer van (en bijgeslapen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |