abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104447911
Wauw GWS, wat snel! Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie vanavond lekker in jullie eigen bed kunnen liggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:37:02 #102
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104447940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zeker

Ik hoor hier op de gang de babytjes huilen, ik wil ookkkkkk :9
Maar verder op wat vage krampen gebeurd er hier nog niets.
Ik ben benieuwd of het bij Jessie sneller gaat
Vage krampen is al IETS toch?? Meer dan niets in ieder geval :P. Er is vooruitgang *O* ;). Enne denk maar zo: morgen of overmorgen heb jij ook een huilend babietje O+ .
pi_104448363
GWS van harte met Ayden!

TJ en Jessie, Zet em op! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 16 november 2011 @ 19:53:51 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104448826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Vage krampen is al IETS toch?? Meer dan niets in ieder geval :P. Er is vooruitgang *O* ;). Enne denk maar zo: morgen of overmorgen heb jij ook een huilend babietje O+ .
Jaja Feenixje misschien klink ik nog negatief maar zo bedoel ik het niet, het eind is nu zeker in zicht ;)

Ik ben benieuwd hoe het met Jessie gaat, die kon toch ook online in het ziekenhuis. Wie weet is ze al bezig :o
Rayen 2½ jaar!
pi_104448859
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zeker

Ik hoor hier op de gang de babytjes huilen, ik wil ookkkkkk :9
Maar verder op wat vage krampen gebeurd er hier nog niets.
Ik ben benieuwd of het bij Jessie sneller gaat
Noh -O- Vannacht nog ff lekker slapen (je kan vaak wel een slaapmiddeltje krijgen, evt met pethidine zodat je niet wakker wordt van de krampjes) en dan morgenochtend gewoon wakker worden met een paar cm ontsluiting ^O^ Komt goed hoor :*
  woensdag 16 november 2011 @ 20:03:46 #106
250838 Fee-nix
pi_104449342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Jaja Feenixje misschien klink ik nog negatief maar zo bedoel ik het niet, het eind is nu zeker in zicht ;)

Maar zo bedoelde ik het ook niet :).

Ik ben ook benieuwd naar Jessie! Ik krijg inderdaad het vermoeden dat die wel bezig is. Als je je alleen maar ligt te vervelen op je kamer, lijkt het me toch dat je vaker een berichtje achterlaat. Ja of er moet gewoon helemaaaaal niks nieuws te melden zijn. Of ze is aan het voorslapen... of of of... Nou ik ben gewoon benieuwd!
pi_104449998
Jaaaaa een datum maatje voor Eva!
GWS hartelijk gefeliciteerd met je zoontje. Hoplelijk snel naar huis en dan begimnen met je langverwachte en langgehoopte tandemen.
pi_104450381
GWS gefeliciteerd
  woensdag 16 november 2011 @ 20:31:30 #109
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104450620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Maar zo bedoelde ik het ook niet :).

Ik ben ook benieuwd naar Jessie! Ik krijg inderdaad het vermoeden dat die wel bezig is. Als je je alleen maar ligt te vervelen op je kamer, lijkt het me toch dat je vaker een berichtje achterlaat. Ja of er moet gewoon helemaaaaal niks nieuws te melden zijn. Of ze is aan het voorslapen... of of of... Nou ik ben gewoon benieuwd!
Ja ik denk het ook wel hoor vooral omdat ze zoiets zei van eindelijk weer online , dat dat geregeld was.
Dus die ligt misschien gewoon nu al te persen en dat gedoe :+
We wachten met spanning af :Y
Maar inderdaad voor hetzelfde geld denkt ze geen kramp te melden, ik hou me gedeisd :P
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 16 november 2011 @ 20:40:29 #110
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104450953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef TimeJumper het volgende:
NTS wat heb je allemaal gekochtttttt?????????
Lekker leuke spullennnnnn :9
De buit viel dit keer echt mee! Een winterslaapzakje (want die had ik nog niet), een verzorgingstas en een Lodger Wrapper Motion, want daar was nu 15% korting op en ik wilde die al zooooooooooooooooo lang! Tja, scheelde toch weer een tientje ofzo. Ons ben zuunig O-) !

En nog een nieuwe Senseo gekocht, die van ons begaf het afgelopen vrijdag na 27 maanden, terwijl er maar 24 maanden garantie op zit :( . Ik had al naar Philips gebeld dat ik dit toch eigenlijk niet zo fijn vond, maar ze wilden me niet tegemoet komen. Dus ik heb vanmiddag maar van ellende een nieuwe gekocht...
En wat denk je? Vanavond om 18.00uur stond een PostNL mannetje voor m'n deur met een pakketje; HET vervangende onderdeel!
Ik heb em net even gerepareerd en nu heb ik een luxeprobleem; 2 werkende Senseo-apparaten :') !
pi_104451453
Wehehe NTS, heb jij weer. Sowieso slaat een garantietermijn van een fabrikant vaak nergens op aangezien het product gewoon deugdelijk moet zijn. Dan moet het dus ook na 24 maanden gewoon werken. Ik heb geloof ik ook nog een Senseo in de kast staan aangezien ik een espresso-apparaat heb gekocht c_/ Die wordt zo intensief gebruikt, krijgt van mij een nominatie 'beste aankoop van het jaar'.

Anyway, ontopic...

Ik heb niets zo veel te melden. Volgende week begint mijn zwangerschapsverlof *O*
  woensdag 16 november 2011 @ 21:01:30 #112
348178 NotTheSame
pi_104451960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
*offtopic* >:)

Ik heb niets zo veel te melden. Volgende week begint mijn zwangerschapsverlof *O*
Whaaaa, ik bedenk me net, ik moet nog iets gaan bedenken voor m'n afscheid op het werk... Ach, ik heb nog een weekje of 1,5 om iets (origineels) in elkaar te flansen!
pi_104452079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

De buit viel dit keer echt mee! Een winterslaapzakje (want die had ik nog niet), een verzorgingstas en een Lodger Wrapper Motion, want daar was nu 15% korting op en ik wilde die al zooooooooooooooooo lang! Tja, scheelde toch weer een tientje ofzo. Ons ben zuunig O-) !

En nog een nieuwe Senseo gekocht, die van ons begaf het afgelopen vrijdag na 27 maanden, terwijl er maar 24 maanden garantie op zit :( . Ik had al naar Philips gebeld dat ik dit toch eigenlijk niet zo fijn vond, maar ze wilden me niet tegemoet komen. Dus ik heb vanmiddag maar van ellende een nieuwe gekocht...
En wat denk je? Vanavond om 18.00uur stond een PostNL mannetje voor m'n deur met een pakketje; HET vervangende onderdeel!
Ik heb em net even gerepareerd en nu heb ik een luxeprobleem; 2 werkende Senseo-apparaten :') !
Als je de bon nog hebt kun je de senseo die je vanmiddag hebt gekocht toch weer terugbrengen?
pi_104453280
Ik heb weer een sticker van de verloskundige!! Bloeddruk perfect, en het hartje klonk prachtig. Ondertussen werden er nog een paar rake schoppen uitgedeeld, dus ik ben helemaal blij!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 16 november 2011 @ 21:29:14 #115
348178 NotTheSame
pi_104453361
SummerBreeze, dat had gekund, ware het niet dat ik de nieuwe al gebruikt heb. En volgens mij kun je em dan niet meer ruilen, ik denk dat dat hygiënetechnisch niet mag.
Op zich heeft me die nieuwe niks gekost, ik had nog godsallejezus veel DE-punten liggen en daar heb ik em nu van 'betaald'. Dus het is niet echt zo dat ik 90euro in de Maas gegooid heb...
Maar we hebben nou besloten de 'oude' in onze garage te gaan gebruiken. Zo hoeven we niet meer naar binnen om koffie te halen als we aan het sleutelen zijn.

Sproet-je weer goedgekeurd incl. karatetrappen *O* !
  woensdag 16 november 2011 @ 21:31:10 #116
250838 Fee-nix
pi_104453478
Sproet-je fijn! *O*

En NTS zo komt ie toch nog mooi van pas dan :). Zie je: was dus helemaaaaal geen overbodige aankoop, je had het gewoon hard nodig ;).
pi_104453492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb weer een sticker van de verloskundige!! Bloeddruk perfect, en het hartje klonk prachtig. Ondertussen werden er nog een paar rake schoppen uitgedeeld, dus ik ben helemaal blij!!
mooi zo *O* we zijn ook goedgekeurd vanmiddag :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104453558
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
Wehehe NTS, heb jij weer. Sowieso slaat een garantietermijn van een fabrikant vaak nergens op aangezien het product gewoon deugdelijk moet zijn. Dan moet het dus ook na 24 maanden gewoon werken. Ik heb geloof ik ook nog een Senseo in de kast staan aangezien ik een espresso-apparaat heb gekocht c_/ Die wordt zo intensief gebruikt, krijgt van mij een nominatie 'beste aankoop van het jaar'.

Anyway, ontopic...

ow lekker verlof *O*
welke apparaat is het? :9~ we willen ook nog een!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104453593
GWS gefeliciteerd!
  woensdag 16 november 2011 @ 21:39:38 #120
250838 Fee-nix
pi_104453998
En bitterend ook goedgekeurd :) *O*
  woensdag 16 november 2011 @ 21:46:39 #121
348178 NotTheSame
pi_104454390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef Fee-nix het volgende:
Sproet-je fijn! *O*

En NTS zo komt ie toch nog mooi van pas dan :). Zie je: was dus helemaaaaal geen overbodige aankoop, je had het gewoon hard nodig ;).
Ik heb NOOOOOOOOIT overbodige aankopen O-) !

Ow en voor degene die nog iets van Lodger zoeken: bij de Prénatal is nu 15% korting op alle Lodger-producten. Ik ben alleen ff kwijt hoe lang die actie nog geldig is :?
pi_104454918
GWS gefeliciteerd :* *O* *O* *O*

En succes voor TJ, Jessie en evenstar! :% :% :%

En dikke jompels voor woensdag mijlpalen dag! *O* *O* *O* (hier 8 weken, voelt fijn!)

Enne voor sproetje en bitterend natuurlijk oook een jompel! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door KatyM op 16-11-2011 22:09:05 ]
pi_104454955
een *O* voor de stempel van sproetje en bitterend!

NTS. Een senseo op je slaapkamer, zodat je straks lekker rustig kunt wakker worden met beebs?
pi_104455021
:D

Dat is zo'n gek idee nog niet DF!
  woensdag 16 november 2011 @ 22:06:11 #125
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104455323
NTS voor dat tientje kan je mooi weer wat anders kopen , jij zuunigerd :9
Leuke aankopen ^O^

Wel netjes dat ze dan toch het onderdeel leveren, en wel weer heelll on-netjes :P dat ze daar eerst telefonisch afwijzend tegen doen.

Octopussy lekker expresso, dat zou ik ook nog weleens willen aanschaffen een lekker goed heerlijk expressoapparaat c_/
Senseo vind ik eens lekker voor 1 bakje op een dag maar ook niet meer eigenlijk. Dan drink ik liever gewone lekkere filterkoffie c_/
Ohw en lekker verlof *O* *O* *O*

Bitterend en Sproetje *O* goed zo voor de "goed zo" sticker

Hier is de zaal donker en iedereen ligt te maffen :Z behalve ik zei de gek 8)7
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 16 november 2011 @ 22:12:53 #126
250838 Fee-nix
pi_104455695
Ga slapen dan jij! :P.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:18:25 #127
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104455970
Ik maak ze straks allemaal wakker met mijn gesnurk :9 als een houtzager _O- :9
Rayen 2½ jaar!
pi_104456087
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:06 schreef TimeJumper het volgende:
NTS voor dat tientje kan je mooi weer wat anders kopen , jij zuunigerd :9
Leuke aankopen ^O^

Wel netjes dat ze dan toch het onderdeel leveren, en wel weer heelll on-netjes :P dat ze daar eerst telefonisch afwijzend tegen doen.

Octopussy lekker expresso, dat zou ik ook nog weleens willen aanschaffen een lekker goed heerlijk expressoapparaat c_/
Senseo vind ik eens lekker voor 1 bakje op een dag maar ook niet meer eigenlijk. Dan drink ik liever gewone lekkere filterkoffie c_/
Ohw en lekker verlof *O* *O* *O*

Bitterend en Sproetje *O* goed zo voor de "goed zo" sticker

Hier is de zaal donker en iedereen ligt te maffen :Z behalve ik zei de gek 8)7
Dat zeg ik: slaapmiddeltje vragen. Jij moet morgen wel genoeg energie hebben meid!

Sproet en Bitterend weer goedgekeurd *O*

Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
  woensdag 16 november 2011 @ 22:27:57 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104456478
sproetje weer goedgekeurd! *O*

Katy, ben jij ook alweer 8 weken! :o
Wow, time flies!
pi_104456526
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:

[..]

Dat zeg ik: slaapmiddeltje vragen. Jij moet morgen wel genoeg energie hebben meid!

Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
Echt een aanrader, hoewel ik geloof een andere heb. Iig t zelfde merk.
Dan wil je geen andere koffie meer O+
  woensdag 16 november 2011 @ 22:38:34 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104456998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:

Wij hebben een Jura. Belachelijk duur maar mijn man is een sucker voor Zwitserse spullen O+
pi_104457386
Ben ik weer nog t zelfde verloor wat bloed uit de ballonkatheter,schrok ik erg van maar is niet erg zeiden ze. Ik wilde wel gelijk t hartje horen krijg dan toch een soort paniek over me maar dat is geen probleem. Gebeurde net toen man aar huis was natuurlijk. Die moest o 9 weg en mag morgen om 9 weer komen. Op naar morgen :* terug voor jullie lieverds
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104459800
Hoop dat je goed slaap lieve Jessie ! En ga duimen dat t morgen goed door zet ! Knuffelllll
pi_104464211
Ik hoop dat de ziekenhuisdames lekker geslapen hebben. Of helemaal niet, maar dan wel met een bevalling als oorzaak.

Hier een eerste 'MELD'. Vandaag 37 weken :o *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door SummerBreeze op 17-11-2011 07:29:14 ]
pi_104464366
GWS wat een snelle actie!! :o Gefeliciteerd met de geboorte van Ayden! *G* *G*

Nogmaals veel succes voor de dames in het ziekenhuis, vandaag hebben jullie misschien meer geluk :* .

SB, 37 weken!! *O*

Gister heb ik mijn leidinggevende ingelicht. Het was nog eigenlijk niet de bedoeling, ik wilde liever eerst de echo afwachten, maar ik had een voortgangsgesprek en daarin kwam ook de planning voor volgend jaar ter sprake. Ik vond het opeens echt heel stom om nu niets te zeggen, maar over anderhalve week opeens met het nieuws te komen :+. Ze reageerde heel enthousiast, heel fijn!
pi_104464639
Gefeliciteerd met Ayden, GWS!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 17 november 2011 @ 08:28:07 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104464790
Wat leuk dat ze zo enthousiast was jaantje :Y

SB, mijlpaal! *O*

jessie en TJ, hopelijk zet het vandaag door. Ik zit in elk geval te F5-en.
evenstar, ik hoop voor je dat ze bubba vandaag nog halen :*

Ow en mensen moeten jullie eens zien! Ik ben bijna op de helft! :o :'(
  donderdag 17 november 2011 @ 08:58:09 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104465196
Bitterend goedgekeurd *O*

Sproetje ook *O*

Meldplicht voor SB *O*

Asy bijna op de helft *O*

Ik hoop dat er vannacht toch wat losgekomen is bij de ballonnenmeisjes O+

[ Bericht 10% gewijzigd door flugeltje op 17-11-2011 09:21:53 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 17 november 2011 @ 08:58:42 #139
250838 Fee-nix
pi_104465205
jessie ik snap dat dat schrikken is! Gelukkig maakten ze er niks van. Ik hoop ook dat je vandaag wat actie krijgt!

SB 37 weken! *O*

jaantje wat leuk dat ze zo goed reageerde :).

TJ ook veel succes vandaag! Dat het maar mag doorzetten!

En Evenstar ik hoop ook dat ze de kleine vandaag gaan halen! Succes!

Hier op zich wel lekker geslapen, maar s ochtends kon ik m'n draai niet meer vinden... Hoe ik ook lag, ik had echt het idee dat ik bijna geen lucht kreeg. Bah! Het leek ook of de baby helemaal overdwars in mijn buik was gaan liggen. Aan allebei de zijkanten voelde ik gestamp en gepor.
pi_104465227
Bij jessie helaas niet. ballon is er uitgehaald en nog steeds 1 cm ontsluiting.

Denk dat ze hier zelf verder ook nog wel komt updaten.
  donderdag 17 november 2011 @ 09:06:31 #141
348178 NotTheSame
pi_104465340
Summerbreeze 37 weken *O* !

Asyniur al bijna op de helft *O* !

Bitterend goedgekeurd ennuh... MELDUH! ;)

Alle bijna-mama's nog even een dikke :* !

Jaantje, fijn dat je leidinggevende zo enthousiast was!

Deepfreeze, das inderdaad wel een goed plan van die Senseo op de slaapkamer! Gaan we even overleggen met (8> ;) !

Ik heb er al een (dollemans)ritje naar de bouwmarkt op zitten. Files proberen te omzeilen en dan in the middle of nowhere uitkomen is niet goed voor mijn hormonstertjes _O- !
pi_104465899
SB, meld-mijlpaal *O*

TJ, evenstar en Jessie, veel succes vandaag. Wat de plannen ook mogen zijn!

Fee-nix, ik herken het wel. Dan lig ik, half in slaap, te zuchten van het ademtekort. Alsof ik een maraton gedaan heb.. Vooral mijn linkerzij.
Gelukkig varieert het hier nogal per dag/nacht hoe erg het is.
pi_104465937
Succes alle (bijna) bevallende dames!! :%

GWS, van harte! Wat snel! Veel geluk *O*
pi_104466281
GWS gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_104466653
Nog geen verse babies dus. -O-

Sproet en bitterend weer goedgekeurd *O*

Summerbreeze meldplicht *O*

Andere mijlpalen *O*

Ik heb me vandaag ziek gemeld. Vannacht lopen spoken door een maagzuuraanval. Kon niet meer liggen zonder bijna te moeten kotsen :r Rond 12 uur ging het weer weg nadat meneer had besloten iets anders te gaan liggen }:| Alleen om 5 uur ging ie weer draaien }:| Nu gelukkig nergens last meer van (en bijgeslapen).
  donderdag 17 november 2011 @ 10:03:29 #146
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104466726
:W Hier zit nog alles dicht zover ik kan voelen. Bloedverlies had ik ook iets net als Jessie, hier zeiden ze ook dat is wat oud bloed omdat ze wat hebben zitten wroeten.
Maar de weinige, heel weinige krampjes die er komen daar sliep ik gewoon doorheen op de momenten dat ik sliep.
Wie schreef dat nou? Kleurdoos volgens mij dat die ziekenhuisbedden zo hard waren, nou inderdaad zeg.
Ik lig nu weer aan de monitor om te kijken of de beeb het goed doet.

Dus nog een dagje wachten, mocht er niks gebeuren dan gaan ze morgen me een portie gel toedienen :{ :9

Jessie, gaan ze bij jou ook gel inbrengen dan?

En wat gaat er met Evenstar nu gebeuren?

Meiden thanks :* allemaal
Rayen 2½ jaar!
pi_104466825
Afwachten dus TJ, balonnetje laten ze er bij jou dus wel inzitten? Bij Jessie is die er dus al uit. Bij evenstar gaat het misschien een ks worden vandaag. :*
  donderdag 17 november 2011 @ 10:07:08 #148
250838 Fee-nix
pi_104466831
He bah Kyara! Dat is niet zo lief van de kleine ;).

TJ wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt he. Hou vol!
pi_104466899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:07 schreef Fee-nix het volgende:
He bah Kyara! Dat is niet zo lief van de kleine ;).
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....
pi_104466926
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:00 schreef Kyara het volgende:
Nog geen verse babies dus. -O-

Sproet en bitterend weer goedgekeurd *O*

Summerbreeze meldplicht *O*

Andere mijlpalen *O*

Ik heb me vandaag ziek gemeld. Vannacht lopen spoken door een maagzuuraanval. Kon niet meer liggen zonder bijna te moeten kotsen :r Rond 12 uur ging het weer weg nadat meneer had besloten iets anders te gaan liggen }:| Alleen om 5 uur ging ie weer draaien }:| Nu gelukkig nergens last meer van (en bijgeslapen).
ik jompel mee *O*

Fijn dat ze enthousiast was jaantje!

Hoop dat t snel vordert TJ en jessie!

Kyara :* wat naar! Gelukkig heb je nog wat kunnen slapen

Hier nogsteeds ziek, moet zoveel hoesten dat ik ervan moet overgeven
Alleen m'n reflex doet *slik* das echt nasty. Snachts ook, komt t omhoog *slik*

Heb mezelf weer ff gewogen, weeg nogsteeds t zelfde.
Vind ik apart aangezien m'n zus elke week minstens 0.6 kg aankomt (en ze beweegt regelmatig en eet gezond en ik zit al 3weken op de bank zegmaar)
Hoe was/is de gewichts toename bij jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')