quote:Op woensdag 16 november 2011 07:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Succes vandaag voor iedereen die gaat bevallen.
Ik denk dat ik eindelijk bovenaan het lijstje kom te staan, vorige keer was ik voorgekropen...
Wow!! Gefeliciteerd! En prachtige naamquote:Op woensdag 16 november 2011 14:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Update: ik ben om 11:18 bevallen van een jongen: Ayden. Om 8:30 begonnen de weeën, nog een half uurtje getwijfeld of het nu echt begonnen was. Ja dus...Sta ik nog niet bovenaan de lijst...
Lig helaas wel in het ziekenhuis, omdat de placenta geen zin had om geboren te worden, ook nog anderhalve liter bloed verloren, maar ik voel me verder prima. Hoop dus ook nog vanavond weg te komen, zodat ik thuis kan slapen en Annicka mij niet hoeft te missen.
quote:
Dat is interessant om te weten idd!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef WupWup het volgende:
Er is heel recent een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat inleiden met prostaglandines (gel, veter) even effectief is als inleiden middels een ballonkatheter, echter brengt de eerste wijze meer risico's mee. Leuk om te zien dat het ook gelijk op verschillende plekken wordt toegepast.
Ach kijk dat wist ik niet... Interessante info, tnx!!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:06 schreef WupWup het volgende:
GWS gefeliciteerd met Ayden!!!
![]()
![]()
Er is heel recent een onderzoek geweest waaruit is gebleken dat inleiden met prostaglandines (gel, veter) even effectief is als inleiden middels een ballonkatheter, echter brengt de eerste wijze meer risico's mee. Leuk om te zien dat het ook gelijk op verschillende plekken wordt toegepast.
De eerste bevalling is geeindigd met een knip en totaalruptuur. Vanwege de totaalruptuur knippen ze preventief, om te voorkomen dat ik weer zover kapot ga..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef klavertje-4 het volgende:
Waarom krijg je preventief een knip DF?
Hihi, dat had je niet gedacht vanochtend, het succes wensen heeft een boemerang effectquote:Op woensdag 16 november 2011 07:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Succes vandaag voor iedereen die gaat bevallen.
Ik denk dat ik eindelijk bovenaan het lijstje kom te staan, vorige keer was ik voorgekropen...
O dat klinkt dan nog wel logisch, zover uitscheuren zal geen pretje zijn geweest *understatement*quote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
De eerste bevalling is geeindigd met een knip en totaalruptuur. Vanwege de totaalruptuur knippen ze preventief, om te voorkomen dat ik weer zover kapot ga..
Deze VK heeft het verhaaltje van de andere VK gelezen, en ook de andere 3 in de praktijk weten ervan. Dus weet niet precies waarom deze iets behoudener is. Maar liever te pessimistisch en een goede bevalling in het ziekenhuis, dan te positief en thuis een drama..quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef Asyniur het volgende:
DF, is die totaalruptuur ook de reden dat deze vlos wat meer terughoudend is dan de anderen?
Nou precies, beter iets te voorzichtig!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Deze VK heeft het verhaaltje van de andere VK gelezen, en ook de andere 3 in de praktijk weten ervan. Dus weet niet precies waarom deze iets behoudener is. Maar liever te pessimistisch en een goede bevalling in het ziekenhuis, dan te positief en thuis een drama..
En volgende keer weer dezelfde VK. Dus dat is dan ook mooi..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Fee-nix het volgende:
Nou precies, beter iets te voorzichtig!
Shoppenquote:[b]Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef NotTheSame het volgende:[/url]
Verder hier geen nieuws, vanmorgen even gauw met oma en pleeg-oma-in-spé een nieuw koffiezetapparaat gehaald, en schuin tegenover de winkel lag de Prénatal... Ge kunt drie keer raaje wat er gebeurde...
Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zekerquote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Alleen van het woord totaalruptuur krijg ik al kippenvel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |