abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104447911
Wauw GWS, wat snel! Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie vanavond lekker in jullie eigen bed kunnen liggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:37:02 #102
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104447940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zeker

Ik hoor hier op de gang de babytjes huilen, ik wil ookkkkkk :9
Maar verder op wat vage krampen gebeurd er hier nog niets.
Ik ben benieuwd of het bij Jessie sneller gaat
Vage krampen is al IETS toch?? Meer dan niets in ieder geval :P. Er is vooruitgang *O* ;). Enne denk maar zo: morgen of overmorgen heb jij ook een huilend babietje O+ .
pi_104448363
GWS van harte met Ayden!

TJ en Jessie, Zet em op! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 16 november 2011 @ 19:53:51 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104448826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Vage krampen is al IETS toch?? Meer dan niets in ieder geval :P. Er is vooruitgang *O* ;). Enne denk maar zo: morgen of overmorgen heb jij ook een huilend babietje O+ .
Jaja Feenixje misschien klink ik nog negatief maar zo bedoel ik het niet, het eind is nu zeker in zicht ;)

Ik ben benieuwd hoe het met Jessie gaat, die kon toch ook online in het ziekenhuis. Wie weet is ze al bezig :o
Rayen 2½ jaar!
pi_104448859
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou pfffffff de ongelooflijke kriebels. Dat dat je maar bespaart mag blijven deze keer dan zeker

Ik hoor hier op de gang de babytjes huilen, ik wil ookkkkkk :9
Maar verder op wat vage krampen gebeurd er hier nog niets.
Ik ben benieuwd of het bij Jessie sneller gaat
Noh -O- Vannacht nog ff lekker slapen (je kan vaak wel een slaapmiddeltje krijgen, evt met pethidine zodat je niet wakker wordt van de krampjes) en dan morgenochtend gewoon wakker worden met een paar cm ontsluiting ^O^ Komt goed hoor :*
  woensdag 16 november 2011 @ 20:03:46 #106
250838 Fee-nix
pi_104449342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Jaja Feenixje misschien klink ik nog negatief maar zo bedoel ik het niet, het eind is nu zeker in zicht ;)

Maar zo bedoelde ik het ook niet :).

Ik ben ook benieuwd naar Jessie! Ik krijg inderdaad het vermoeden dat die wel bezig is. Als je je alleen maar ligt te vervelen op je kamer, lijkt het me toch dat je vaker een berichtje achterlaat. Ja of er moet gewoon helemaaaaal niks nieuws te melden zijn. Of ze is aan het voorslapen... of of of... Nou ik ben gewoon benieuwd!
pi_104449998
Jaaaaa een datum maatje voor Eva!
GWS hartelijk gefeliciteerd met je zoontje. Hoplelijk snel naar huis en dan begimnen met je langverwachte en langgehoopte tandemen.
pi_104450381
GWS gefeliciteerd
  woensdag 16 november 2011 @ 20:31:30 #109
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104450620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Maar zo bedoelde ik het ook niet :).

Ik ben ook benieuwd naar Jessie! Ik krijg inderdaad het vermoeden dat die wel bezig is. Als je je alleen maar ligt te vervelen op je kamer, lijkt het me toch dat je vaker een berichtje achterlaat. Ja of er moet gewoon helemaaaaal niks nieuws te melden zijn. Of ze is aan het voorslapen... of of of... Nou ik ben gewoon benieuwd!
Ja ik denk het ook wel hoor vooral omdat ze zoiets zei van eindelijk weer online , dat dat geregeld was.
Dus die ligt misschien gewoon nu al te persen en dat gedoe :+
We wachten met spanning af :Y
Maar inderdaad voor hetzelfde geld denkt ze geen kramp te melden, ik hou me gedeisd :P
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 16 november 2011 @ 20:40:29 #110
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104450953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef TimeJumper het volgende:
NTS wat heb je allemaal gekochtttttt?????????
Lekker leuke spullennnnnn :9
De buit viel dit keer echt mee! Een winterslaapzakje (want die had ik nog niet), een verzorgingstas en een Lodger Wrapper Motion, want daar was nu 15% korting op en ik wilde die al zooooooooooooooooo lang! Tja, scheelde toch weer een tientje ofzo. Ons ben zuunig O-) !

En nog een nieuwe Senseo gekocht, die van ons begaf het afgelopen vrijdag na 27 maanden, terwijl er maar 24 maanden garantie op zit :( . Ik had al naar Philips gebeld dat ik dit toch eigenlijk niet zo fijn vond, maar ze wilden me niet tegemoet komen. Dus ik heb vanmiddag maar van ellende een nieuwe gekocht...
En wat denk je? Vanavond om 18.00uur stond een PostNL mannetje voor m'n deur met een pakketje; HET vervangende onderdeel!
Ik heb em net even gerepareerd en nu heb ik een luxeprobleem; 2 werkende Senseo-apparaten :') !
pi_104451453
Wehehe NTS, heb jij weer. Sowieso slaat een garantietermijn van een fabrikant vaak nergens op aangezien het product gewoon deugdelijk moet zijn. Dan moet het dus ook na 24 maanden gewoon werken. Ik heb geloof ik ook nog een Senseo in de kast staan aangezien ik een espresso-apparaat heb gekocht c_/ Die wordt zo intensief gebruikt, krijgt van mij een nominatie 'beste aankoop van het jaar'.

Anyway, ontopic...

Ik heb niets zo veel te melden. Volgende week begint mijn zwangerschapsverlof *O*
  woensdag 16 november 2011 @ 21:01:30 #112
348178 NotTheSame
pi_104451960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
*offtopic* >:)

Ik heb niets zo veel te melden. Volgende week begint mijn zwangerschapsverlof *O*
Whaaaa, ik bedenk me net, ik moet nog iets gaan bedenken voor m'n afscheid op het werk... Ach, ik heb nog een weekje of 1,5 om iets (origineels) in elkaar te flansen!
pi_104452079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

De buit viel dit keer echt mee! Een winterslaapzakje (want die had ik nog niet), een verzorgingstas en een Lodger Wrapper Motion, want daar was nu 15% korting op en ik wilde die al zooooooooooooooooo lang! Tja, scheelde toch weer een tientje ofzo. Ons ben zuunig O-) !

En nog een nieuwe Senseo gekocht, die van ons begaf het afgelopen vrijdag na 27 maanden, terwijl er maar 24 maanden garantie op zit :( . Ik had al naar Philips gebeld dat ik dit toch eigenlijk niet zo fijn vond, maar ze wilden me niet tegemoet komen. Dus ik heb vanmiddag maar van ellende een nieuwe gekocht...
En wat denk je? Vanavond om 18.00uur stond een PostNL mannetje voor m'n deur met een pakketje; HET vervangende onderdeel!
Ik heb em net even gerepareerd en nu heb ik een luxeprobleem; 2 werkende Senseo-apparaten :') !
Als je de bon nog hebt kun je de senseo die je vanmiddag hebt gekocht toch weer terugbrengen?
pi_104453280
Ik heb weer een sticker van de verloskundige!! Bloeddruk perfect, en het hartje klonk prachtig. Ondertussen werden er nog een paar rake schoppen uitgedeeld, dus ik ben helemaal blij!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 16 november 2011 @ 21:29:14 #115
348178 NotTheSame
pi_104453361
SummerBreeze, dat had gekund, ware het niet dat ik de nieuwe al gebruikt heb. En volgens mij kun je em dan niet meer ruilen, ik denk dat dat hygiënetechnisch niet mag.
Op zich heeft me die nieuwe niks gekost, ik had nog godsallejezus veel DE-punten liggen en daar heb ik em nu van 'betaald'. Dus het is niet echt zo dat ik 90euro in de Maas gegooid heb...
Maar we hebben nou besloten de 'oude' in onze garage te gaan gebruiken. Zo hoeven we niet meer naar binnen om koffie te halen als we aan het sleutelen zijn.

Sproet-je weer goedgekeurd incl. karatetrappen *O* !
  woensdag 16 november 2011 @ 21:31:10 #116
250838 Fee-nix
pi_104453478
Sproet-je fijn! *O*

En NTS zo komt ie toch nog mooi van pas dan :). Zie je: was dus helemaaaaal geen overbodige aankoop, je had het gewoon hard nodig ;).
pi_104453492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb weer een sticker van de verloskundige!! Bloeddruk perfect, en het hartje klonk prachtig. Ondertussen werden er nog een paar rake schoppen uitgedeeld, dus ik ben helemaal blij!!
mooi zo *O* we zijn ook goedgekeurd vanmiddag :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104453558
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
Wehehe NTS, heb jij weer. Sowieso slaat een garantietermijn van een fabrikant vaak nergens op aangezien het product gewoon deugdelijk moet zijn. Dan moet het dus ook na 24 maanden gewoon werken. Ik heb geloof ik ook nog een Senseo in de kast staan aangezien ik een espresso-apparaat heb gekocht c_/ Die wordt zo intensief gebruikt, krijgt van mij een nominatie 'beste aankoop van het jaar'.

Anyway, ontopic...

ow lekker verlof *O*
welke apparaat is het? :9~ we willen ook nog een!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104453593
GWS gefeliciteerd!
  woensdag 16 november 2011 @ 21:39:38 #120
250838 Fee-nix
pi_104453998
En bitterend ook goedgekeurd :) *O*
  woensdag 16 november 2011 @ 21:46:39 #121
348178 NotTheSame
pi_104454390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef Fee-nix het volgende:
Sproet-je fijn! *O*

En NTS zo komt ie toch nog mooi van pas dan :). Zie je: was dus helemaaaaal geen overbodige aankoop, je had het gewoon hard nodig ;).
Ik heb NOOOOOOOOIT overbodige aankopen O-) !

Ow en voor degene die nog iets van Lodger zoeken: bij de Prénatal is nu 15% korting op alle Lodger-producten. Ik ben alleen ff kwijt hoe lang die actie nog geldig is :?
pi_104454918
GWS gefeliciteerd :* *O* *O* *O*

En succes voor TJ, Jessie en evenstar! :% :% :%

En dikke jompels voor woensdag mijlpalen dag! *O* *O* *O* (hier 8 weken, voelt fijn!)

Enne voor sproetje en bitterend natuurlijk oook een jompel! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door KatyM op 16-11-2011 22:09:05 ]
pi_104454955
een *O* voor de stempel van sproetje en bitterend!

NTS. Een senseo op je slaapkamer, zodat je straks lekker rustig kunt wakker worden met beebs?
pi_104455021
:D

Dat is zo'n gek idee nog niet DF!
  woensdag 16 november 2011 @ 22:06:11 #125
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_104455323
NTS voor dat tientje kan je mooi weer wat anders kopen , jij zuunigerd :9
Leuke aankopen ^O^

Wel netjes dat ze dan toch het onderdeel leveren, en wel weer heelll on-netjes :P dat ze daar eerst telefonisch afwijzend tegen doen.

Octopussy lekker expresso, dat zou ik ook nog weleens willen aanschaffen een lekker goed heerlijk expressoapparaat c_/
Senseo vind ik eens lekker voor 1 bakje op een dag maar ook niet meer eigenlijk. Dan drink ik liever gewone lekkere filterkoffie c_/
Ohw en lekker verlof *O* *O* *O*

Bitterend en Sproetje *O* goed zo voor de "goed zo" sticker

Hier is de zaal donker en iedereen ligt te maffen :Z behalve ik zei de gek 8)7
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')