abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2011 @ 10:22:47 #251
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104428096
flugel succes vandaag! Dat je maar een beweeglijk Pietertje mag zien :).

bijtje ook spannend! Nog even geduld inderdaad...

Leuk DF, geboortekaartjes!
pi_104428444
Mijlpalendag! *O*
Inleiddag *O*
pi_104428518
Succes ladies!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104428530
euh ja :O

fluugje een echo *O* O+ dat piet zichzelf mooi laat zien straks

NTS klinkt pijnlijk :* stuur je oma in spe lekker naar de stad met een lijstje *)

ohja mijlpaal voor zoe *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104428624
Evenstar, Jessie en TJ, veel succes vandaag! Dat het allemaal maar soepel mag verlopen! *O* :% :% :%

Fluugs, lekker kijken zo. Komt goed meis! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104428709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:04 schreef bijtje84 het volgende:

Gisteren op intakegesprek geweest bij de VK. Ik mag 28 november voor een termijnecho, dus nog even anderhalve week geduld daarvoor.
Dan moet ik rond de 14e week naar het ziekenhuis voor een speciale echo in het bijzijn van een cardioloog i.v.m. de aangeboren hartkwaal van mijn vader. Heb ik bij mijn dochter niet gehad dus ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat.
Mn HB was nu alweer veel te laag -O- dus ze heeft me direct naar de apotheek gestuurd voor Floradix drank.
En met 13 weken tweede afspraak bij de vk zelf. Poeh! Hele waslijst zeg. Kreeg nog wel een leuk pakket mee van zwitsal met folders en wat proeftubbetjes enzo. En een berg andere folders om door te lezen dus ik ging bepakt en bezakt de deur weer uit.
:* ik hoop dat Floradix helpt!
wat gek dat je bij je dochter geen speciale echo heb gehad en nu wel? heb je enig idee waarom?

DF *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104428876
Update van Jessie :

Ze heeft nog maar 1 cm ontsluiting, ze kreeg geen gel maar een ballon.
omdat de gel een allergische reactie kon geven vanwege haar astma.
De ballon was een hel, moest 4 x overnieuw, en ze vond het echt afzien, een bla bla verhaal over haar baarmoedermond.
Het kan nu wel tot morgen gaan duren, ballon gaat langzaam, maakt een stof aan net als een natuurlijke bevalling dus kan nog wel ff gaan duren.
pi_104428878
Bitterend ik hoop ook dat de Floradix helpt. Bij mijn dochter heb ik zelfs bij de gyn gelopen voor het lage hb, en mocht ik op het nippertje thuis bevallen als ik dan direct een prik in mn bovenbeen zou krijgen om veel vloeien tegen te gaan, en de placenta moest er met een halfuur uit zijn.
Dus hopelijk kan ik het deze zwangerschap wat hoger houden.

Nee geen idee waarom! Ik zat toen bij een andere vk, ander dorp. De vk nu vroeg het zich ook al af en vond het ook nalatig van de vorige vk. Maar ja niks meer aan te doen nu.

En voor alle mijlpalen! *O*
pi_104428894
Even whaaaa, zonder bij te lezen, sorry :)

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, waar ik speciaal met de gyn had afgesproken om eens voorzichtig te kijken of ik iets voor elkaar kon boksen qua Natural Caesarean - een keizersnede waarbij je je baby geboren zíet worden of op zijn minst qua baby gelijk op de OK al bij me.

Ik had gerekend op weerstand, op moeten argumenteren en misschien zelfs op een definitieve nee.
Waar ik níet op gerekend had was een: "Ja! Daar heb ik over gelezen en er gaat een prachtige video van rond op YouTube. Laten we dat proberen; jij bent de patiënt, jíj hebt het voor het zeggen."

UNK! Ik moest echt mijn onderkaak even van mijn knieën rapen en mijn strijdlust zo van mijn schouders laten glijden. :D Voor zover het medisch allemaal haalbaar is vinden ze het dus goed en de praktische invulling bespreken we met 35 weken.

Hardloper.
IG @webkim
pi_104429167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef miss-jones25 het volgende:
Update van Jessie :

Ze heeft nog maar 1 cm ontsluiting, ze kreeg geen gel maar een ballon.
omdat de gel een allergische reactie kon geven vanwege haar astma.
De ballon was een hel, moest 4 x overnieuw, en ze vond het echt afzien, een bla bla verhaal over haar baarmoedermond.
Het kan nu wel tot morgen gaan duren, ballon gaat langzaam, maakt een stof aan net als een natuurlijke bevalling dus kan nog wel ff gaan duren.
_O-

Maareh dankje voor de update! bij evenstar gaat ook zo langzaam geloof ik...

zet m op jessie!! :% :% :% :%
  woensdag 16 november 2011 @ 11:07:04 #261
250838 Fee-nix
pi_104429252
Daar moest ik ook om lachen, bitterend! ;)

En ik was vergeten te jompelen voor mijlpalendag! Bij deze: *O* .

Webkim wat goeoeoeoeoed!!! *O* Ik hoop echt dat mijn gyn ook zo gaat reageren. (Maargoed bij jou was het nog wat belangrijker, want jij gaat volgens mij sowieso voor een keizersnee? En bij mij is dat nog niet duidelijk). Wat heerlijk zeg!
pi_104429315
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:55 schreef bijtje84 het volgende:
Bitterend ik hoop ook dat de Floradix helpt. Bij mijn dochter heb ik zelfs bij de gyn gelopen voor het lage hb, en mocht ik op het nippertje thuis bevallen als ik dan direct een prik in mn bovenbeen zou krijgen om veel vloeien tegen te gaan, en de placenta moest er met een halfuur uit zijn.
Dus hopelijk kan ik het deze zwangerschap wat hoger houden.

Nee geen idee waarom! Ik zat toen bij een andere vk, ander dorp. De vk nu vroeg het zich ook al af en vond het ook nalatig van de vorige vk. Maar ja niks meer aan te doen nu.

En voor alle mijlpalen! *O*
Gelukkig was alles goed met je dochter!! jammer dat de vorige vk zo heeft gehandeld idd!
pi_104429403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:45 schreef NotTheSame het volgende:

En nou ga ik me effe douchen... Ik zal maar niet in bad gaan liggen, anders krijg ik straks zo'n Bitterend effect: er niet meer uit kunnen komen en dan moeten wachten tot iemand thuis komt _O- .
doe maar niet idd is niet charmant _O-
  woensdag 16 november 2011 @ 11:12:41 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104429443
bijtje, je kan ook elke dag een eitje eten. Ook heel goed voor je ijzer :Y

flugel :*

jessie-update: zet 'em op meid! Misschien had je lijf alleen dit kleine zetje nog nodig...

Webkim, daar sta je dan! Tot je tanden gewapend en opeens hoeft het niet meer :D
Tof dat ze er zo open voor stonden. Heel erg fijn :Y
pi_104429490
Webkim, wat een fijne reactie van de gyn zeg. ^O^

Bijtje, hopelijk helpt de floradix!

Jessie doet het ook rustig aan dus. Zij en evenstar dan morgen waarschijnlijk pas echt met kleintjes?
pi_104429501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:07 schreef Fee-nix het volgende:
Daar moest ik ook om lachen, bitterend! ;)

En ik was vergeten te jompelen voor mijlpalendag! Bij deze: *O* .

Webkim wat goeoeoeoeoed!!! *O* Ik hoop echt dat mijn gyn ook zo gaat reageren. (Maargoed bij jou was het nog wat belangrijker, want jij gaat volgens mij sowieso voor een keizersnee? En bij mij is dat nog niet duidelijk). Wat heerlijk zeg!
Ja, hoe dan ook. Voor de derde keer, maar dit is wel de eerste geplande. Toch nog iets nieuws. :)
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 16 november 2011 @ 11:20:15 #267
250838 Fee-nix
pi_104429671
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ja, hoe dan ook. Voor de derde keer, maar dit is wel de eerste geplande. Toch nog iets nieuws. :)
Nou dat het maar een hele mooie ervaring mag worden! Heb je nare herinneringen aan de eerdere keizersnedes? Of valt dat wel mee?
pi_104429759
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:04 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O-

Maareh dankje voor de update! bij evenstar gaat ook zo langzaam geloof ik...

zet m op jessie!! :% :% :% :%
Haha dat stuurde ze zelf hoor dat bla bla bla over baarmoedermond
kwam niet van mij af
pi_104429820
Ik vind het zo grappig _O-
doe haar een dikke :% :% :% :% :% van ons!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:25:15 #270
250838 Fee-nix
pi_104429831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

Haha dat stuurde ze zelf hoor dat bla bla bla over baarmoedermond
kwam niet van mij af
O haha! t Leek inderdaad net of jij zelf zoiets had van :{w dat ga ik niet allemaal herhalen :P.
pi_104429863
Dames die vandaag ingeleid worden heel veel succes :% :% :%

Voor mijlpalendag *O* *O* .
Hier vandaag 17 weken *O* . Volgens mij voel ik de beeb nu ook af en toe. Gisteren lag ik in bed met mijn hand op mijn buik en voelde ik ook aan de buitenkant echt iets hards voorbij komen.:).
En we krijgen een jongetje :)

Flugel ik snap je helemaal. Iedere keer voor een echo vind ik het toch weer spannend of alles goed is.

Webkim wat fijn dat je gyn er zo positief over is, maakt het vooruitzicht van een KS ook iets 'prettiger' (voor zover mogelijk) lijkt me.

Voor iedereen :*
pi_104429876
Goedemorgen *)

Verse beebs vandaag!!! Succes dames!! *O* :% x3

Bijtje dat pakket kreeg ik ook, ben gek op pakketjes :D
Is die floridax is dat beter dan die gewone tabletten?

mijlpalen *O*
  woensdag 16 november 2011 @ 11:27:44 #273
250838 Fee-nix
pi_104429918
Wat leuk Roosje, een jongen! O+
pi_104429925
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:25 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

O haha! t Leek inderdaad net of jij zelf zoiets had van :{w dat ga ik niet allemaal herhalen :P.
whaha ja als ik t zo lees lijkt het idd zo maar ze stuurde het echt zelf _O-
pi_104429930
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Nou dat het maar een hele mooie ervaring mag worden! Heb je nare herinneringen aan de eerdere keizersnedes? Of valt dat wel mee?
Naar in zoverre dat het even duurt voor je je baby echt ziet en zeker voor je die kan vasthouden.
Thomas & Morris werden ff snel boven het doek gehouden en toen meteen meegenomen voor controles, terwijl ik gehecht werd.
Daarna mocht F met ze aan m'n hoofdeinde, ik lag met m'n armen vast en kon m'n kinderen pas op de verkoever vasthouden.
Dat zal nu dus heel anders gaan. <3
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')