abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:51:17 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104410446
Mijn litteken zit ook net boven Mijn andere snee beetje T effect ;)
Zie je trouwens niets meer van!

En langzaam inleiden is met ballon dat gaat langzamer meestal :) gel mag niet ivm litteken ze moeten bij mij ten alle tijden de inleiding kunnen "stoppen"

Zo verder film kijken gaat :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:53:13 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_104410581
Jessie je hebt een pm ;)

Spannend Evenstar Jessie en Timejumper Heel veel s6 allemaal :7 :%

Kyara ^O^
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:04:05 #178
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104411390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:

En langzaam inleiden is met ballon dat gaat langzamer meestal :) gel mag niet ivm litteken ze moeten bij mij ten alle tijden de inleiding kunnen "stoppen"

Voor inleiden na een keizersnee hanteren ze volgens mij ook overal andere regels... Ik vroeg ernaar toen ik voor het bevalgesprek bij de gyn was en hij zei dat dat gewoon kon. En toen vroeg ik of ze dat dan inderdaad zonder hormonen deden, met een ballon ofzo. Maar hij zei 'neehoor, gewoon met infuus'. Raar! Wat ie wel zei is dat ze bestaande weeen niet zouden gaan versterken met een infuus. Nee, dat moet er ook nog bijkomen!

Nou zou ik sowieso inleiden weigeren hoor, gezien mijn eerdere ervaring daarmee. Maar ik las ook op internet dat de kans op scheuren van de wond toeneemt van 0,8 naar 5% als je gaat inleiden met hormonen. Dat is toch vreemd dat mijn gyn daar blijkbaar geen problemen mee heeft...

Dus maar goed dat ze bij jou met ballon gaan werken, Evenstar.

In ieder geval succes morgen Evenstar, jessie en TJ!! Ik hoop dat er morgen allemaal nieuwe beebs zijn!

Slaap lekker allemaal :O .
pi_104411671
aha dus gel gaat sneller dan een ballon? en na het ballon krijg je gewoon een infuus met oxytocine?

slaap lekker fee-nixtje :* en idd vreemd van je gyn, zo ben je niet gerustgesteld!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:13:28 #180
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104412122
Jessie, TimeJumer en Evenstar, succes morgen !!!!

Leuk al die verschillende meningen over de 'babyuitzet' Ik had hier vanavond ook een lijstje voor me liggen, zat bij het boek van de babydump geloof ik. Echt sommige dingen.....wat moet je ermee? waskom, luiermand, omg....Ik weet dat mijn moeder zulke dingen had, maar kom op zeg :s Wie gebruikt dat nog?

Ik heb overigens vandaag ff de gekregen babykleding/spullen uitgezocht :P Heel de kamer lag bezaaid met kleertjes en rompers ed. :') Maargoed, grote spul gaat dus voorlopig ff in een doos naar zolder, t/m maat 68/74 ligt tot nu toe in een kastje op de babykamer. En leuk spul allemaal, ik ben helemaal blij *O*

Babykamer is ook geregeld nu, alleen nog ff ophalen ^O^
Dan nog de hydrofiel luiers etc. ophalen bij mn moeder, dan is dat ook maar alvast compleet.

(ik ben graag op tijd met die dingen :+ )

Excuus voor het niet echt reageren op andermans postings, maar jullie gaan echt Zó snel he :o
En wat me vooral is bij gebleven is het harsen/scheren van je doos :')
pi_104412341
PureEvil het ging ook meestal over dozen en scheren :D
en super dat de babykamer geregeld is! krijgen we hem nog te zien?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:16:29 #182
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104412424
Zodra het kamertje hier staat, dan maak ik wel een foto ^O^
pi_104412522
Leuk *O* *O*
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:20:23 #184
250838 Fee-nix
pi_104412773
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:13 schreef PureEvil het volgende:
Echt sommige dingen.....wat moet je ermee? waskom, luiermand, omg....Ik weet dat mijn moeder zulke dingen had, maar kom op zeg :s Wie gebruikt dat nog?

Ja waskom... was ik alweer vergeten. Die hebben wij in het begin gebruikt. De kraamhulp had ons dat aangeleerd: eerst de billen van de baby wassen op de commode voordat hij in bad gaat. Maar al snel vonden we dat eigenlijk helemaal niet nodig... :).
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:20:58 #185
250838 Fee-nix
pi_104412814
O ik had al welterusten gezegd he... pfff ben echt forum-verslaafd aan t raken. :W
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:24:01 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104413088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef bitterend het volgende:

[..]

:? ik zei niks verkeerds toch? :* ik heb het iig niet vervelend gevonden :Y

ik heb een foto gevonden! het is die ene ding aan de linker onderkant
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een omslagdoek, wij hebben hem ook. Nog steeds in gebruik, nu om op te leggen bij het verschonen op onze bank. In het begin om ventje warm te houden, in te bakeren, bij het cb, etc.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:24:42 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104413145
Ik wil TJ nog even succes wensen, je klinkt best goed vind ik, nuchter. Het gaat helemaal goed komen, je kunt het!
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:37:59 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104414301
Oh, valt me nu pas op dat er morgen 3 x actie gaat plaatsvinden! Spannund! Zet hem op meiden! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:43:44 #189
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104414748
Oh ja, nog ff een tip voor degene die volgend jaar gaat bevallen en geboortekaartjes gaat sturen, de postzegels worden namelijk per 1 januari weer duurder. Ik haal ze dus nog dit jaar in huis.
pi_104415102
Spannend morgen!!!! Ik ga thuiswerken dus dat komt goed uit :p.

Purevil, volgens mij moet je dan extra postzegels bijplakken dus maakt het niet uit dat je nu al koopt.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:50:35 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104415281
Het is nu een postzegel 1 of 2, onafhankelijk van wat je er voor betaalde. Dus nu maakt vooruitkopen wel verschil. ;)

Veel succes morgen dames met een inleiding! Spannend!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104415335
Aaaahhhh, ik loop een paar jaartjes achter hahaha
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_104415635
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is gewoon een omslagdoek, wij hebben hem ook. Nog steeds in gebruik, nu om op te leggen bij het verschonen op onze bank. In het begin om ventje warm te houden, in te bakeren, bij het cb, etc.
Hoe doe je het inbakeren? die doek heeft geen klittenband ofzo :?
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:02:32 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104416312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:

[..]

Hoe doe je het inbakeren? die doek heeft geen klittenband ofzo :?
vroegah hadden ze ook heel geen klittenband! Inbakeren kan met elke doek. Het is een techniek die de kraamhulp ons liet zien. Lastig uit te leggen, maar ik probeer het toch: een van de punten inklappen. Baby op doek leggen met nekje op rand. Armpje langs lichaam leggen, punt aan andere kant van doek over schouder langs en onder armpje vouwen. Dit herhalen aan andere kant. Onderste punt omvouwen naar achter of naar voor. Klaar is je pakketje baby! Heb die debiel dure puckaby of whatever doeken nooit begrepen. Echt geldklopperij!
pi_104416611
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef Fee-nix het volgende:
OCTO!! LEZEN DUS!! :P

[..]

Gelezen. Maar ik had van te voren al aardig wat research gedaan over de effecten van de thee en het werkt helemaal niet wee-opwekkend. Het maakt de spieren in je baarmoedermond sterker en dat kan een gemakkelijke ontsluiting bevorderen. Ik vind bovendien overal terug dat je het beste kan beginnen met de thee vanaf 32 weken omdat het niet op een hele korte termijn werkt. Met 37 weken beginnen is te laat om enig effect te sorteren.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je VK zich er erg in verdiept heeft Kyara. Vanaf 37 weken mag je natuurlijk sowieso wel bevallen ;)

Ik ben dus lekker eigenwijs :P
pi_104416624
hahaha ja vroegah dat is waar...eigenlijk zat ik nog vandaag te denken hoe deden ze het vroegah zonder vitamine K en D? ik las dat die vanaf dag 8 moest geven maar lijk me niet dat ze altijd een etos hadden he :9

Hum je hebt een punt..alleen als ik naar die deken kijk blijf ik denken...het is zo klein! maarja een baby is ook klein :') duh
ik hoop dat ik ook zulke handige dingen leer van onze kraam! :Y
pi_104416735
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

vroegah hadden ze ook heel geen klittenband! Inbakeren kan met elke doek. Het is een techniek die de kraamhulp ons liet zien. Lastig uit te leggen, maar ik probeer het toch: een van de punten inklappen. Baby op doek leggen met nekje op rand. Armpje langs lichaam leggen, punt aan andere kant van doek over schouder langs en onder armpje vouwen. Dit herhalen aan andere kant. Onderste punt omvouwen naar achter of naar voor. Klaar is je pakketje baby! Heb die debiel dure puckaby of whatever doeken nooit begrepen. Echt geldklopperij!
Nee hoor want genoeg kindjes die sterk genoeg zijn om dit los te krijgen. Wij bakerden Puck zo eerst ook in maar dat hielp al vrij snel niet meer en toen was alleen klittenband stevig genoeg. En zelfs daar wurmde hij zich soms uit.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:08:04 #198
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_104416808
Ff een reactie op het inleiden na KS..

Mijn eerste bevalling eindigde in een ks. En bij de tweede werd ik ingeleid vanwege verschillende probleempjes.

Inleiden gebeurde met infuus. Ondanks dat ik idd wist dat hier risico's aanzaten na een ks.

Ik had echt het gevoel dat mijn buik open scheurde en was zooo bang! En zodoende eindigde ook deze bevalling in een KS.

Mijn baarmoederwand is hierdoor erg dun en een derde zwangerschap brengt veel risico's met zich mee (houd mn baarmoeder het wel? kan een derde ks nog wel met een horizontale incisie)

Ik raad dus echt niemand aan om na een ks te kiezen voor een inleiding met infuus oid.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_104416925
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef bitterend het volgende:
hahaha ja vroegah dat is waar...eigenlijk zat ik nog vandaag te denken hoe deden ze het vroegah zonder vitamine K en D? ik las dat die vanaf dag 8 moest geven maar lijk me niet dat ze altijd een etos hadden he :9

Hum je hebt een punt..alleen als ik naar die deken kijk blijf ik denken...het is zo klein! maarja een baby is ook klein :') duh
ik hoop dat ik ook zulke handige dingen leer van onze kraam! :Y
Vroeger hadden ze wel meer niet. Maar iets met voortschrijdend inzicht e.d.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:10:16 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104417028
Dat losworstelen kan wel zijn, geen ervaring mee want wij bakerden aleen de eerste paar weken in. Toen hij zich begon los te worstelen, ziijn we ermee gestopt. Hij sliep tegen die tijd zelf in :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')