quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef flugeltje het volgende:
Probeer je nu op een subtiele manier te vragen of ze d'r sharpei gewaxt heeft?
 daar lijkt het wel op
  daar lijkt het wel op   

een sticker voor Kyara!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:31 schreef Kyara het volgende:
oh, dus pas donderdag F5 -en voor jou evenstar
De verloskundige was weer dik tevreden. Ik was zelf nogal ontstemd over het feit dat mijn ijzer met meer dan een punt is gezakt. Zij was helemaal lyrisch over de hoogte (8.1). Blijkbaar is het geprikt op het dieptepunt en heeft de kleine nu genoeg van mijn ijzer gehad en is nu lekker alles weer voor mij.
Buik was mooi groot maar de kleine prima qua groei. Bij mij zit alles er gewoon opgeplakt, er zit niks in mij zeg maar.
Verder vond de kleine al dat de geduw maar niks dus hij ging lekker schoppen. De doptone vond ie ook al niks.
Maar goed, over 2 weken alweer terug

Ik heb er idd overheen gelezen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Kyara het volgende:
niemand doet jompelen dat ik weer goedgekeurd ben

quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef flugeltje het volgende:
Probeer je nu op een subtiele manier te vragen of ze d'r sharpei gewaxt heeft?

Ga je nu weer 9 maanden opscheppen over je cupZ'tjes?quote:

Weg d'rmee!
 Weg d'rmee!

voor Kyara!
 voor Kyara!  

Plak je de rest als aandenken bij de kids in het baby-albumquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef Orea het volgende:
Je mag ze met alle liefde hebben!
Kan bijna niet wachten tot ik uitgebaard en uitgevoed ben... dan gaat het mes erin!Weg d'rmee!

En ik hoef niet steeds op een roze wolk te zitten toch? Ik ben niet te genieten vandaag
 En ik hoef niet steeds op een roze wolk te zitten toch? Ik ben niet te genieten vandaag   

!
 ! !
 ! !
 ! !
 ! .
 .

voel me tot nu toe stiekem knap beroerd. Ik hoop dat dat straks toch wel minder gaat worden
 voel me tot nu toe stiekem knap beroerd. Ik hoop dat dat straks toch wel minder gaat worden  

. Dus maar weer ff de notepad erbij om te reageren hoor, komt ie:
. Dus maar weer ff de notepad erbij om te reageren hoor, komt ie: . Toen ik dacht dat hij nu wel erg zwaar begon te worden in mijn armen en van plan was toch zo'n ding te kopen, bleek dat hij er qua kilo's al bijna niet meer in kon. Dus niet gedaan en niet veel later kon hij toch zelf zitten. Daarbij ken ik ook heel veel moeders die al na een paar weken dat hele badje niet meer gebruiken omdat ze douchen fijner vinden. Wij hebben zelf wel heel lang het badje gebruikt, maar wisselen het ook regelmatig af met douchen.
. Toen ik dacht dat hij nu wel erg zwaar begon te worden in mijn armen en van plan was toch zo'n ding te kopen, bleek dat hij er qua kilo's al bijna niet meer in kon. Dus niet gedaan en niet veel later kon hij toch zelf zitten. Daarbij ken ik ook heel veel moeders die al na een paar weken dat hele badje niet meer gebruiken omdat ze douchen fijner vinden. Wij hebben zelf wel heel lang het badje gebruikt, maar wisselen het ook regelmatig af met douchen. . Dan moet ik helemaaaaaal de tuin in lopen namelijk. En over sokjes: mijn jochie heeft ze nog nooit uitgeschopt! Dus dat verschilt ook per kind.
. Dan moet ik helemaaaaaal de tuin in lopen namelijk. En over sokjes: mijn jochie heeft ze nog nooit uitgeschopt! Dus dat verschilt ook per kind.  Maar gelukkig hebben we NOG een kans met TJ! Wat heerlijk voor je meid, dat ze je morgen op weg gaan helpen. Nu duurt het echt niet lang meer. En ja, het is ook superspannend! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat.
 Maar gelukkig hebben we NOG een kans met TJ! Wat heerlijk voor je meid, dat ze je morgen op weg gaan helpen. Nu duurt het echt niet lang meer. En ja, het is ook superspannend! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat. . (Ik had het al op mijn notepad staan hoor, voordat ik had gelezen dat niemand er op reageerde
 . (Ik had het al op mijn notepad staan hoor, voordat ik had gelezen dat niemand er op reageerde   ) O en goed dat je het zegt van die frambozenblad thee. Maar beter niet voor de 37 weken dan inderdaad.
 ) O en goed dat je het zegt van die frambozenblad thee. Maar beter niet voor de 37 weken dan inderdaad. . Guilty as charged...
. Guilty as charged... 
  hehehe.
  hehehe. .
. 

quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Fenne,Gefeliciteerd
Speedy, fijn dat er niks aan de hand was. Een bewegelijke guppie is een goed

quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:59 schreef flugeltje het volgende:
Flugel vind elk trimester goed voor sex, alleen het tweede trimester is het ergste

Hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou bijquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef Fee-nix het volgende:
NTS: volgens mij heb jij gewoon een hele dure smaak.
 !
 ! .
 .

Vies ding!quote:

quote:

!
 ! .
  .  .
 .

Juist wel aan mams vertellen dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou bij!
Ja, erg genoeg hebben WIJ (ja, want manlief kan er ook wat van!) een 'nogal uitgesproken' smaak. Ik weet niet hoe dat komt.
Maar ik kan me tot nu toe redelijk op de vlakte houden wat betreft impulsaankopen. Alleen moet ik het niet aan mams vertellen dat ik dat ding mooi vind, want die heeft wat minder (zeg maar gerust GEEN) moeite met impulsaankopen.
 haha!
 haha! . Ze kunnen dit topic beter ZSG noemen, Zwangerschap, Sex en Geboorte.
 . Ze kunnen dit topic beter ZSG noemen, Zwangerschap, Sex en Geboorte.

Ja, hoop dat Octo het ook leest want die heeft de thee volgens mij ook al in huis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef Fee-nix het volgende:
O en goed dat je het zegt van die frambozenblad thee. Maar beter niet voor de 37 weken dan inderdaad.

dus heb ik beetje vacht over gehouden
 dus heb ik beetje vacht over gehouden   

quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:35 schreef Kyara het volgende:
Oh, en nog even over de frambozenblad thee.
Ik was gister bij De Tuinen en die hadden wel frambozenblad thee maar ze vertelden me dat ik eerst even met de vk moest overleggen voordat ik het ging gebruiken. Vandaag dus maar even besproken en zij raadt het af voor 37 weken omdat het weeën kan opwekken.Na de 37 weken prima, maar nu dus nog even niet.

Als uk er niet is na 1 dec haal ik hem ook in huis!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, hoop dat Octo het ook leest want die heeft de thee volgens mij ook al in huis.

Het ontspant eigenlijk eerder moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
flugel, krijg jij er geen harde buiken van?

had ik ook! maar nu niet meer...eigenlijk droom is over niks! mijn man droomt wel regelmatig over de bevalling trouwens hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik dacht serieus vannacht en nu kappen met die dromen, ik wil rustig pitten

quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef bitterend het volgende:
Mijn doos is trouwens niet helemaal kaal...daar heb ik een hekel aan plus ik wil niet dat de kleine verkouden wordtdus heb ik beetje vacht over gehouden
 . Mijn doos ook niet helemaal... Toen ik van Jesper ging bevallen nog wel en ook nog voor de bevalling braaf gedaan. Daar was ik wel blij mee! Want toen het keizersnee werd, zeiden ze tegen me 'nou, we hoeven je niet te scheren, want dat heb je zelf al netjes gedaan'. En dat vond ik erg fijn, moest er niet aan denken dat zij dat gingen doen... Ik vertrouw niet veel mensen met een scheermesje daar in de buurt zeg maar
 . Mijn doos ook niet helemaal... Toen ik van Jesper ging bevallen nog wel en ook nog voor de bevalling braaf gedaan. Daar was ik wel blij mee! Want toen het keizersnee werd, zeiden ze tegen me 'nou, we hoeven je niet te scheren, want dat heb je zelf al netjes gedaan'. En dat vond ik erg fijn, moest er niet aan denken dat zij dat gingen doen... Ik vertrouw niet veel mensen met een scheermesje daar in de buurt zeg maar  . En daarbij had ik die dag al genoeg polonaise aan m'n doos gehad
. En daarbij had ik die dag al genoeg polonaise aan m'n doos gehad   .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |