quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Fenne,Gefeliciteerd![]()
Speedy, fijn dat er niks aan de hand was. Een bewegelijke guppie is een goed
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:59 schreef flugeltje het volgende:
Flugel vind elk trimester goed voor sex, alleen het tweede trimester is het ergste
Hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou bijquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef Fee-nix het volgende:
NTS: volgens mij heb jij gewoon een hele dure smaak.
Vies ding!quote:
quote:
Juist wel aan mams vertellen dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Hoe kom je daaaaaaaaaaaar nou bij!
Ja, erg genoeg hebben WIJ (ja, want manlief kan er ook wat van!) een 'nogal uitgesproken' smaak. Ik weet niet hoe dat komt.
Maar ik kan me tot nu toe redelijk op de vlakte houden wat betreft impulsaankopen. Alleen moet ik het niet aan mams vertellen dat ik dat ding mooi vind, want die heeft wat minder (zeg maar gerust GEEN) moeite met impulsaankopen.
Ja, hoop dat Octo het ook leest want die heeft de thee volgens mij ook al in huis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef Fee-nix het volgende:
O en goed dat je het zegt van die frambozenblad thee. Maar beter niet voor de 37 weken dan inderdaad.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:35 schreef Kyara het volgende:
Oh, en nog even over de frambozenblad thee.
Ik was gister bij De Tuinen en die hadden wel frambozenblad thee maar ze vertelden me dat ik eerst even met de vk moest overleggen voordat ik het ging gebruiken. Vandaag dus maar even besproken en zij raadt het af voor 37 weken omdat het weeën kan opwekken.Na de 37 weken prima, maar nu dus nog even niet.
Als uk er niet is na 1 dec haal ik hem ook in huis!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, hoop dat Octo het ook leest want die heeft de thee volgens mij ook al in huis.
Het ontspant eigenlijk eerder moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef Asyniur het volgende:
flugel, krijg jij er geen harde buiken van?
had ik ook! maar nu niet meer...eigenlijk droom is over niks! mijn man droomt wel regelmatig over de bevalling trouwens hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik dacht serieus vannacht en nu kappen met die dromen, ik wil rustig pitten
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef bitterend het volgende:
Mijn doos is trouwens niet helemaal kaal...daar heb ik een hekel aan plus ik wil niet dat de kleine verkouden wordtdus heb ik beetje vacht over gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |