Nou poeh zeg, ga ik ff een middagje op theevisite bij mams en zusje, heb ik gelijk weer een half topic bij te lezen

. Dus maar weer ff de notepad erbij om te reageren hoor, komt ie:
bitterend vroeg of ik ooit een badzitje heb gebruikt. En het antwoord is: nee

. Toen ik dacht dat hij nu wel erg zwaar begon te worden in mijn armen en van plan was toch zo'n ding te kopen, bleek dat hij er qua kilo's al bijna niet meer in kon. Dus niet gedaan en niet veel later kon hij toch zelf zitten. Daarbij ken ik ook heel veel moeders die al na een paar weken dat hele badje niet meer gebruiken omdat ze douchen fijner vinden. Wij hebben zelf wel heel lang het badje gebruikt, maar wisselen het ook regelmatig af met douchen.
Octo zei dat ze de badcape wel gebruikte voor bij het CB. Was ik alweer vergeten! Maar dat deed ik inderdaad ook. Maar ook heel snel toch een badjasje gekocht, is toch een stuk fijner als het kind groter en beweeglijker wordt. De eerste keer wist ik trouwens helemaal niet dat die kindjes zonder kleren moeten wachten op hun beurt. Had het handig gevonden als ze dat hadden vermeld.
Asy schreef dat ze luiers altijd meteen in de container gooit. Ook een goede optie! Maar ik ben er te lui voor

. Dan moet ik helemaaaaaal de tuin in lopen namelijk. En over sokjes: mijn jochie heeft ze nog nooit uitgeschopt! Dus dat verschilt ook per kind.
Zoe je hebt gelijk: een winkel is nooit ver! Dus als je nog iets bedenkt wat toch wel heel handig zal zijn, is het vaak snel gehaald.
En had ik me er helemaal op ingesteld morgen twee verse beebjes te mogen begroeten op deze wereld (:P)... gaan jessie en evenstar ineens vertellen dat het nog wel daaaaaagen kan duren. Ja hallo zeg!

Maar gelukkig hebben we NOG een kans met TJ! Wat heerlijk voor je meid, dat ze je morgen op weg gaan helpen. Nu duurt het echt niet lang meer. En ja, het is ook superspannend! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat.
Kyara was weer goedgekeurd

. (Ik had het al op mijn notepad staan hoor, voordat ik had gelezen dat niemand er op reageerde

) O en goed dat je het zegt van die frambozenblad thee. Maar beter niet voor de 37 weken dan inderdaad.
Enne covie, kindje vastleggen in bed was ik inderdaad

. Guilty as charged...
Welkom en gefeliciteerd Fenne!
En vooruit ook voor Orea's tetten en Bitterends sharpei:

hehehe.
NTS: volgens mij heb jij gewoon een hele dure smaak

.
En ik ben weer bij!!!

Edit: zo hey, megapost!