Vierkant met een mutsje? Dat is idd voor na het bad. Als het een soort dik bedlaken is, is het een molton. Die hoort tussen matras en onderlaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef bitterend het volgende:
Nop!!
![]()
Ik kan het ook niet meer vinden op de website! het is een soort deken ofzo geeen ideemisschien voor na het bad? ik weet het niet
Nee het heeft geen mutsje! en het is ook niet een bedlaken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vierkant met een mutsje? Dat is idd voor na het bad. Als het een soort dik bedlaken is, is het een molton. Die hoort tussen matras en onderlaken.
Andere dingen kan ik me niet voor de geest halen bij jouw omschrijving.
Sorry *pruil* ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee het heeft geen mutsje! en het is ook niet een bedlaken!
Ik weet wel wat die dingen zijn molton/badcape en zovoort
oh, okey.... gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef flugeltje het volgende:
Soms heb ik wel eens kortdurende momenten van krankzinnigheid. Gaat wel weer over
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sorry *pruil* ik bedoelde het goed
Dan zal het wel een flanellen doek zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat ik dat ding heb gekocht toen ik 16 weken zwanger was en na het pret echo zijn we naar de Hema gegaan...ik vond het lekker zacht en nam het meemaar nu heb ik het in de kast en ik denk tja hier kan ik echt niks mee
maar het blijft een heerlijk zacht ding
Wij gebruiken hem ook altijd, en ik vind het heel handig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er juist veel plezier van gehad, die badthermometer.
Ivan ook! Voor Lena had ik een bunting bag en heb ik de omslagdoeken niet gebruikt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Orea het volgende:
Die omslag doeken van de Hema heeft Leia in gewoond de eerste weken! Heerlijke dingen zijn het!!
bedankt v de tips!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef Fee-nix het volgende:
En ik koop ook nooit klakkeloos alles op die lijstjes... Sommige dingen heb je gewoon echt niet nodig!
Laatst zag ik trouwens dat ze in een tijdschrift een poging hadden gedaan om te vertellen wat wel en niet handig was om te hebben. 'To buy or not to buy' dus van die lijstjes. Nou... dat is dus blijkbaar heel persoonlijk, want ik was het er echt niet mee eens, haha!
Ze zeiden bijvoorbeeld dat een badcape handig is. Die heb ik nooit gebruikt! Eerst altijd hydrofiele luiers om in alle kleine plooitjes te komen en daarna gewone handdoeken van onze stapel toen hij groter was. Ook vonden ze 'sokbroekjes' handig, omdat sokken altijd uitgaan. Maar mijn ervaring is juist dat de verhoudingen van die dingen altijd helemaal zoek zijn en dat de voetjes dus nooit passen.
En bij niet handig hadden ze 'badthermometer'. Nou die gebruikten wij juist altijd. Je kunt ook met je pols voelen of het water heet is, maar als je het lang laat stromen over je pols, dan wen je aan de temperatuur en kan het gewoon te heet uitvallen.
Luieremmer, ook iets wat ze niet handig vonden. Nou het eerste jaar ben ik het daar wel mee eens, maar daarna... pfoei! Toen hebben we er maar wel eentje gekocht, want hij stonk z'n kamertje zowat uit!
Wat ik wel met ze eens was: nagelknippertje voor een baby is overbodig. Altijd als ik daarmee knipte werd het een bloedbad (). Terwijl ik daar met onze grote nagelknipper geen last van heb!
Zo, dat waren mijn tips en trucs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |