abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104395030
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef bitterend het volgende:

[..]

als het goed is heb je een lijst in het mapje van de kraamverzorgster gekregen!
ja, die heb ik wel ergens. Thermometer en kruik kwam volgens mij ook uit de intake van de kraamzorg.

Moet alleen nog ff kijken welke verzorgingsproducten ik precies nodig heb.
pi_104395197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ohwww zo :). Nee, ik had het al vaker gelezen hoor, dat mensen liever geen slaapzak willen. En ik had altijd zoiets van :? why? Wat heb ik gemist? :P. Maar niks dus ;). (En is der-nix mijn nieuwe koosnaampje? O+ :D )

Klopt Kyara, jessie wordt ook ingeleid! Spannend he!
Nee, geen nieuw koosnaampje, eerder een overactieve autocorrect
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:54:37 #28
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104395202
En ik koop ook nooit klakkeloos alles op die lijstjes... Sommige dingen heb je gewoon echt niet nodig!

Laatst zag ik trouwens dat ze in een tijdschrift een poging hadden gedaan om te vertellen wat wel en niet handig was om te hebben. 'To buy or not to buy' dus van die lijstjes. Nou... dat is dus blijkbaar heel persoonlijk, want ik was het er echt niet mee eens, haha!

Ze zeiden bijvoorbeeld dat een badcape handig is. Die heb ik nooit gebruikt! Eerst altijd hydrofiele luiers om in alle kleine plooitjes te komen en daarna gewone handdoeken van onze stapel toen hij groter was. Ook vonden ze 'sokbroekjes' handig, omdat sokken altijd uitgaan. Maar mijn ervaring is juist dat de verhoudingen van die dingen altijd helemaal zoek zijn en dat de voetjes dus nooit passen.

En bij niet handig hadden ze 'badthermometer'. Nou die gebruikten wij juist altijd. Je kunt ook met je pols voelen of het water heet is, maar als je het lang laat stromen over je pols, dan wen je aan de temperatuur en kan het gewoon te heet uitvallen.
Luieremmer, ook iets wat ze niet handig vonden. Nou het eerste jaar ben ik het daar wel mee eens, maar daarna... pfoei! Toen hebben we er maar wel eentje gekocht, want hij stonk z'n kamertje zowat uit!

Wat ik wel met ze eens was: nagelknippertje voor een baby is overbodig. Altijd als ik daarmee knipte werd het een bloedbad ( :X ). Terwijl ik daar met onze grote nagelknipper geen last van heb!

Zo, dat waren mijn tips en trucs ;).
pi_104395208
Ik heb natussan first touch baby oil en nog wat voor in het badje gekocht!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:55:27 #30
250838 Fee-nix
pi_104395234
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nee, geen nieuw koosnaampje, eerder een overactieve autocorrect
-O- geen koosnaampje? :'(
pi_104395272
Kijk Fee-Nix, dat zijn de tips waar je wat aan hebt!
pi_104395286
badthermometer niet handig?? bizar advies zeg! lijkt me juist wel erg handig! ik hou van erg warm douchen maar mijn man niet bijvoorbeeld, dus voor mij kan het water in het badje niet warm genoeg voelen terwijl voor mijn man veel te heet...thermometer erin en opgelost!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104395338
Ja, denk dat ieder voor zich moet uitvinden wat handig en wat niet. De een vind die hydrofielen helemaal geweldig en kan er niet genoeg hebben en een ander kan er behalve afdrogen weer helemaal mee.
pi_104395391
Ik heb trouwens een paar maanden geleden iets bij de Hema gekocht...nou geen idee wat het is en wat ik ermee moet!! }:|
pi_104395427
weet je wel wat het is? :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:02:45 #36
250838 Fee-nix
pi_104395467
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef bitterend het volgende:
badthermometer niet handig?? bizar advies zeg! lijkt me juist wel erg handig! ik hou van erg warm douchen maar mijn man niet bijvoorbeeld, dus voor mij kan het water in het badje niet warm genoeg voelen terwijl voor mijn man veel te heet...thermometer erin en opgelost!
Inderdaad! :Y

Ja, is ook heel persoonlijk hoor, Kyara :). Het is een beetje uitvinden. Ik had zelf altijd zo'n romantisch beeld bij van die badcapejes... Zo'n kindje die lekker warm er in gewikkeld wordt met ook nog zo'n flappie op zijn kop O+ . Maar in de praktijk vond ik ze onhandig omdat de zijkanten niet lang genoeg zijn om hem af te drogen als hij op z'n rug er op ligt. Sja, daar kom je vanzelf achter!

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef bitterend het volgende:
Ik heb trouwens een paar maanden geleden iets bij de Hema gekocht...nou geen idee wat het is en wat ik ermee moet!! }:|
_O-
pi_104395478
Nop!!
:')
Ik kan het ook niet meer vinden op de website! het is een soort deken ofzo geeen idee _O- misschien voor na het bad? ik weet het niet
pi_104395531
een theedoek?
pi_104395567
nee nee het was echt bij de babyspullen _O- het is een warme doek achtig iets...hum zal een foto maken :D

Trouwens fee-nixje heb jij een bad zitje gebruikt? ik heb het niet gekocht!
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:05:35 #40
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104395578
MOEHWAAAAAAAAAAABlablalblablablablablabjapweirj;efhiao;iwehdflkuawjednlakwndkaljwe f

Zo dat moest er effe uit :)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104395587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef bitterend het volgende:
Nop!!
:')
Ik kan het ook niet meer vinden op de website! het is een soort deken ofzo geeen idee _O- misschien voor na het bad? ik weet het niet
Vierkant met een mutsje? Dat is idd voor na het bad. Als het een soort dik bedlaken is, is het een molton. Die hoort tussen matras en onderlaken.

Andere dingen kan ik me niet voor de geest halen bij jouw omschrijving.
pi_104395591
:D :D :D
pi_104395639
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Vierkant met een mutsje? Dat is idd voor na het bad. Als het een soort dik bedlaken is, is het een molton. Die hoort tussen matras en onderlaken.

Andere dingen kan ik me niet voor de geest halen bij jouw omschrijving.
Nee het heeft geen mutsje! en het is ook niet een bedlaken!
Ik weet wel wat die dingen zijn molton/badcape en zovoort
pi_104395650
ja bitterend, dit mysterie vraagt om een foto :D

Fluugs, verder alles goed???
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:10:45 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104395786
Soms heb ik wel eens kortdurende momenten van krankzinnigheid. Gaat wel weer over :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104395814
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee het heeft geen mutsje! en het is ook niet een bedlaken!
Ik weet wel wat die dingen zijn molton/badcape en zovoort
Sorry *pruil* ik bedoelde het goed :'(
pi_104395825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef flugeltje het volgende:
Soms heb ik wel eens kortdurende momenten van krankzinnigheid. Gaat wel weer over :')
oh, okey.... gelukkig maar :D
pi_104395945
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Sorry *pruil* ik bedoelde het goed :'(
:? ik zei niks verkeerds toch? :* ik heb het iig niet vervelend gevonden :Y

ik heb een foto gevonden! het is die ene ding aan de linker onderkant
pi_104395972
op het advertentie staat dat het een omslagdeken is....maar hij is te klein ervoor vind ik!
pi_104396166
heb je niet op de speelgoedafdeling een poppendekentje gekocht dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')