quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:12 schreef Raantje het volgende:
Even een uitzetvraagje... Heb ik een slaapzakje met lange mouwen nodig? Begin nu te twijfelen of ik wel alles in huis heb.
Ja, ik wil wel weer in de OP (sorry Bitterend!)quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Fee-nix het volgende:
Raantje t was toch de bedoeling dat je in de OP kwam?
Laatste vraagje:
[..]
nee dat klopt!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Kyara het volgende:
Las ik trouwens nou ook iets dat Jessie morgen ingeleid wordt? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Evenstar in elk geval wel he?
Ohwww zoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh der-nix, dat 'bewust' komt blijkbaar anders over dan ik het bedoelde. Het ging mij er meer om dat ik niet klakkeloos alles koop dat op de uitzetlijstjes staat. Meer in de ainsi van kostenbewust zeg maar.
Als de kleine ondanks de dekentje toch last heeft van de kou is een slaapzak zo bijgekocht.
Ik heb hiermee absoluut niet willen suggereren dat een slaapzak verkeerd is ofzo
als het goed is heb je een lijst in het mapje van de kraamverzorgster gekregen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof dat ik niet eens een uitzetlijst heb....
Moet nog wel de verzorgingsspulletjes en een termometer en kruik geloof ik.
ja, die heb ik wel ergens. Thermometer en kruik kwam volgens mij ook uit de intake van de kraamzorg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef bitterend het volgende:
[..]
als het goed is heb je een lijst in het mapje van de kraamverzorgster gekregen!
Nee, geen nieuw koosnaampje, eerder een overactieve autocorrectquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ohwww zo. Nee, ik had het al vaker gelezen hoor, dat mensen liever geen slaapzak willen. En ik had altijd zoiets van
why? Wat heb ik gemist?
. Maar niks dus
. (En is der-nix mijn nieuwe koosnaampje?
![]()
)
Klopt Kyara, jessie wordt ook ingeleid! Spannend he!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nee, geen nieuw koosnaampje, eerder een overactieve autocorrect
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef bitterend het volgende:
badthermometer niet handig?? bizar advies zeg! lijkt me juist wel erg handig! ik hou van erg warm douchen maar mijn man niet bijvoorbeeld, dus voor mij kan het water in het badje niet warm genoeg voelen terwijl voor mijn man veel te heet...thermometer erin en opgelost!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef bitterend het volgende:
Ik heb trouwens een paar maanden geleden iets bij de Hema gekocht...nou geen idee wat het is en wat ik ermee moet!!
Vierkant met een mutsje? Dat is idd voor na het bad. Als het een soort dik bedlaken is, is het een molton. Die hoort tussen matras en onderlaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef bitterend het volgende:
Nop!!
![]()
Ik kan het ook niet meer vinden op de website! het is een soort deken ofzo geeen ideemisschien voor na het bad? ik weet het niet
Nee het heeft geen mutsje! en het is ook niet een bedlaken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vierkant met een mutsje? Dat is idd voor na het bad. Als het een soort dik bedlaken is, is het een molton. Die hoort tussen matras en onderlaken.
Andere dingen kan ik me niet voor de geest halen bij jouw omschrijving.
Sorry *pruil* ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee het heeft geen mutsje! en het is ook niet een bedlaken!
Ik weet wel wat die dingen zijn molton/badcape en zovoort
oh, okey.... gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef flugeltje het volgende:
Soms heb ik wel eens kortdurende momenten van krankzinnigheid. Gaat wel weer over
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sorry *pruil* ik bedoelde het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |