abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104430028
Webkim dat is echt wel heel fijn dat ze zo reageren. Dat is nog eens leuk! :o :D
Volgens mij ook vrij uniek, ik hoor niet vaak dat ze bij een zkh even de standaard procedure omgooien:)
pi_104430119
ohh ik ben benieuwd naar de nieuwe babytjes. Vooral naar de namen :)

Succes dames, zet hem op!
pi_104430217
Staalpillen werken verstoppend dacht ik. En Floradix is wat natuurlijker en verstopt niet. Dus dat is wel fijner. Dus als de waarde niet dramatisch laag is, dan werkt floradix prima.
Ze adviseerden in ons ziekenhuis bij de dames die veel bloedverlies hadden tijdens de bevalling, maar toch niet problematisch waren. Om even wat sneller op te knappen..
pi_104430279
en je krijgt zwarte peop!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:44:55 #280
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104430455
Zijn er al baby's?!
pi_104430645
Nog niet Aventura. Kan ook nog wel even duren zo te lezen. Misschien dat TJ wat sneller gaat???

Roosje, wat leuk een jongetje O+

Webkim, fijn dat ze zo reageren zeg! Ik kan me je reactie ook zo goed voorstellen (scene van Micha Wertheim is ook zo toepasselijk hierop, helemaal klaar voor de confrontatie, vol adrenaline, zijn ze het met je eens -O- *O* )

Oh, en wat betreft uit bad komen, niet de meest charmante manier maar ik ga eerst op handen en knieen zitten en dan kan ik veel beter op staan en uit bad klimmen :@
pi_104430948
Hoi hoi,

tj, evenstar en jessie succes vandaag en hopelijk gaat alles goed.

Wat is een normale tijd om aan de babykamer te beginnen? krijg volgende week mijn geld en kan eigenlijk echt niet wachten:O de kamer hebben we al maar ikw il behangen me ventje laten schilderen decoreren ik wil beginnen! maar ben pas 14 weken:S

Voel me toch zo moe laatste dagen. druk weekend gehad en dan gisteren een gesprek met mijn vriend zijn ex... pff ze bliujkt nu na 6 maanden pas een brief te hebben gekregen van onze advocaat dat mijn vriend gezamelijke voogdij wil en ze was dus laaiend. (ons werd vertelt dat ze die meteen zou krijgen) nu wil mevr. de kleine nog maar om de week laten komen terwijl ze vorige week de omgansregeling heeft getekent voor om het weekend??? vandaag dus maar advocaat bellen want volgens mij kan dit niet zomaar. Ons meisje :'( wij hebben haar nu al een jaar elk weekend en nu wil ze dit ons afpakken want haar advocaat zegt dat dat slecht is voor amber.. nee dat is gewoon juridisch het beste. Kan haar wel schieten soms. doe er alles aan om dr tevrede te houden alle producten het zelfde zelfde ritme we doen geen dingen met haar die moeders niet wil en nog is het niet goed. Niemand komt aan ons meisje:( sommige mensen snappen niet dat je zo'n hechte band met een kleintje op kan bouwen die je al 1.5 jaar ieder weekend ziet.

Weer flinke stress dus. hopelijk is het snel gedaan is het een opgelost komt het ander aanzetten. Voel me nu net alsof me eigen kind word afgenomen.. Dus nu maar een dagje rustig aan doen want stress is helemaal niet goed!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 16 november 2011 @ 12:00:15 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104430955
Ik heb wederom het mooiste kiendje van de heule wereld O+ foto volgt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 16 november 2011 @ 12:01:35 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104430998
Roosje een menneke!! *O*

Spannend meisjes met de ballonnetjes... Zet 'm op :*
  woensdag 16 november 2011 @ 12:05:34 #285
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104431116
Flugel een goede SEO *O*

Webkim, ja dat vond ik ook het nare eraan inderdaad. En als je dat filmpje dan zo ziet, denk je: waarom doen ze het niet allang zo?! Het zijn zulke simpele wijzigingen in de procedure, met zo'n groot effect voor moeder en kind!
pi_104431209
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:
O+ was t ook nog steeds een jommetje? :D
pi_104431247
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:00 schreef flugeltje het volgende:
kannie! heb ik al O+ :D
Fijn dat het goed was fluugje! en jaaa foto! *O*

Sam ik ben met 32 weken aan de babykamer begonnen...maar ik ben denk ik een uitzondering ;)
Gewoon kijken naar kamers en levertijden vragen...en dan beslissen :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104431292
hoi hoi ik heb heel luxe een tv die ook gelijk computer is boven me bed met van die aan het beeldscherm toetsn.gaat nog een beetje onwennig maar he ik ben online *O*
Verder zit ik hier nu met ee ballon in me doos en gebeurt er niks. Men wat deed dat plaatsen pijn. thx he mjones :*
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104431322
Hoe gaat het metde andere ladys
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104431345
jessie O+ niet leuk dat het zo veel pijn deed! :* heb je al wat ontsluiting? en hoe lang blijft die ballon zitten?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104431346
bitterend:

De kamer heb ik allang staan:p die moet alleen nog in elkaar en de mruen enz. moeten gedaan worden. dat is iets waar ik echt niet mee kan wachten. maar enem aan dat het geen kwaad kan als je het al vroeg hebt staan.. En dan heb ik iets om me op te storten.

Die pijn in me onderbuik had ik vanmorgen weer zal het dan toch zijn dat de kleine flink aan het groeien is. Hoop snel het geslacht te weten:D Kan eigenlijk niet wachten.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 16 november 2011 @ 12:13:21 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104431349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

O+ was t ook nog steeds een jommetje? :D
Dat was niet te missen zeg maar :D
pi_104431502
1cm lekker sneu he haaha. Blijft gewoon zitten tot hj er uitval dan heb je 3 cm ofzo. En morgen zette ze hem weer en spuiten/blazen ze hm verder op. Dus kijk morgen allemaal even in de lucht dan zwaai ik ff _O- _O- _O-
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104431579
Pfff, Jessie je moet wel geduld hebben! :D

Flugel, wat fijn dat je seo goed was, kom maar door met die foto's!!

Wie weet er meer van evenstarretje?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_104431810
Jessie: pff duurt nog ff dus.. :*

Sam: als je de meubels enz al hebt kun je opzich de muren ook wel doen. Hangt ervan af of je behang/verf passend wilt bij 't geslacht of niet.
Wel n gedoe met de biologische moeder, lastig om er iets van te zeggen, lijkt me dat de biologische moeder ook 't beste wil en dat kan verschillen van de mening van jou en je partner.
Hoop dat jullie er op n nette manier uit kunnen komen.

Flugeltje: ben benieuwd naar de foto O+ & fijn dat alles goed was!
  woensdag 16 november 2011 @ 12:36:28 #296
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104431990
Als we nou effe een beetje flink doorposten kunnen we in het volgende topic starten met m'n prachtige menneke O+
pi_104432039
Net echo nummer 86 ofzo gehad. Ik wist niet dat die dingen gaan vervelen, maar dat doen ze toch :@ . De kleine wordt nu geschat op 3270 gram en bij haar lengte schijnt dat mooi gemiddeld te zijn bij een termijn van 36.6 wk. Vanaf nu zal er elke week nog 200 gram bijkomen ongeveer dus de kleine meid blijft onder de 8 pond *O* heeft dat diëten en insuline spuiten toch zin gehad *O*.

Nu weer in de wachtkamer voor de gyn. Maar eens bespreken tot welke termijn ze me door gaan laten lopen.

Straks thuiss lees ik even alles bij en reageer ik uitgebreid. Voor nu: jammer dat de inleiding van Jessie niet echt wil vlotten. Hopelijk gaat het bij de andere 2 dames wat beter
pi_104432135
Ik heb morgen afspraak bij de vk even ahrtje luisteren en wil dan volgende week naar hellendoorn de kamer uitzoeken. Ben dan ongeveer 14/15 weken.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:42:34 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104432167
Spannend Covie

Fijn dat alles goed was SB
pi_104432177
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:36 schreef flugeltje het volgende:
Als we nou effe een beetje flink doorposten kunnen we in het volgende topic starten met m'n prachtige menneke O+
Post post post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')