Hoi hoi,
tj, evenstar en jessie succes vandaag en hopelijk gaat alles goed.
Wat is een normale tijd om aan de babykamer te beginnen? krijg volgende week mijn geld en kan eigenlijk echt niet wachten:O de kamer hebben we al maar ikw il behangen me ventje laten schilderen decoreren ik wil beginnen! maar ben pas 14 weken:S
Voel me toch zo moe laatste dagen. druk weekend gehad en dan gisteren een gesprek met mijn vriend zijn ex... pff ze bliujkt nu na 6 maanden pas een brief te hebben gekregen van onze advocaat dat mijn vriend gezamelijke voogdij wil en ze was dus laaiend. (ons werd vertelt dat ze die meteen zou krijgen) nu wil mevr. de kleine nog maar om de week laten komen terwijl ze vorige week de omgansregeling heeft getekent voor om het weekend??? vandaag dus maar advocaat bellen want volgens mij kan dit niet zomaar. Ons meisje

wij hebben haar nu al een jaar elk weekend en nu wil ze dit ons afpakken want haar advocaat zegt dat dat slecht is voor amber.. nee dat is gewoon juridisch het beste. Kan haar wel schieten soms. doe er alles aan om dr tevrede te houden alle producten het zelfde zelfde ritme we doen geen dingen met haar die moeders niet wil en nog is het niet goed. Niemand komt aan ons meisje:( sommige mensen snappen niet dat je zo'n hechte band met een kleintje op kan bouwen die je al 1.5 jaar ieder weekend ziet.
Weer flinke stress dus. hopelijk is het snel gedaan is het een opgelost komt het ander aanzetten. Voel me nu net alsof me eigen kind word afgenomen.. Dus nu maar een dagje rustig aan doen want stress is helemaal niet goed!