Hahaquote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn wraak zal zoet zijn op het moment dat ik hem vertel dat sinterklaas niet bestaat....
Ja hij blijft er nog een dag in, ze doen max 2 dagen. Misschien had Jessie al eerder de ballon gekregen, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Kyara het volgende:
Afwachten dus TJ, balonnetje laten ze er bij jou dus wel inzitten? Bij Jessie is die er dus al uit. Bij evenstar gaat het misschien een ks worden vandaag.
Ja fijn he, zo'n eendenbek... En hebben ze ook beloofd dat je bevalling geheel pijnloos wordt?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Fee-nix, tsja het is nou beter te behappen, want ik weet dat het de komende dagen in ieder geval gaat gebeuren.
En die gel inbrengen is geheel pijnloos heb ik effe nagecheckt![]()
Ik dachtstraks gaan ze weer met zo'n "eendebek" tekeer
Hier tot 15 weken 2,5 kilo afgevallen. Daarna tot 20-22 weken redelijk stabiel. En nu bij 34 weken 4,5 in de plus (dus 7 kilo erbij vanaf 20 weken). Zelfde schema als bij Chris..quote:Op donderdag 17 november 2011 10:11 schreef Zoë23 het volgende:
Heb mezelf weer ff gewogen, weeg nogsteeds t zelfde.
Vind ik apart aangezien m'n zus elke week minstens 0.6 kg aankomt (en ze beweegt regelmatig en eet gezond en ik zit al 3weken op de bank zegmaar)
Hoe was/is de gewichts toename bij jullie?
Ja dat moet ik eigenlijk covie even laten weten. Die ging al de kinderbescherming achter mij aan sturen omdat ik m'n kind vast leg in bed... Maar voor zo'n wraakzuchtige moeder wil ze misschien ook nog wel een belletje plegenquote:Op donderdag 17 november 2011 10:20 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, ja ons kind krijgt het heel zwaar bij ons.Agossie
![]()
![]()
![]()
ohw waren we veel te voorbarig.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
En nee vandaag geen KS johgesprek met gyn en nieuw plan en dan waarschijnlijk een datum
weet je hoeveel pijn en ellende het afvallen met zich mee bracht?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:22 schreef TimeJumper het volgende:
EVenstar de geluksvogel, afvallen tijdens een zwangerschap, ff een dagje ruilen![]()
![]()
thanks! ga ik naar kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef octopussy het volgende:
Bitterend, wij hebben de Saeco Odea Giro. Heel fijn apparaat en niet eens belachelijk duur.
Mogen grapjes niet meer? Ik vond m wel leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
weet je hoeveel pijn en ellende het afvallen met zich mee bracht?
Whahahahhahaaa ja natuurlijk, denken ze als we dat maar volhouden hebben we hier mooi geen overspannen Timejumper op de afdeling.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:18 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja fijn he, zo'n eendenbek... En hebben ze ook beloofd dat je bevalling geheel pijnloos wordt?
Nouuuuu, niet gelijk gaan slaan hoor...quote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
O maar ik vind evenstarretje wat dat betreft ook een trut hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 10:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja je moet best wat hormonen innemen daarom vroeg ik t me af.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zoe naar mijn weten is er geen verschil tussen normaal zwanger worden en IVF met gewichtstoename.
Maar ik weet er niets van, voor IVF moet je volgens mij wel vantevoren inderdaad hormonen slikken dus misschien doet dat toch wat met je gewicht
In mijn vorige zwangerschap had ik een waarde van 4,8 waarop ik naar de gyn ben gestuurd. Ijzertabletten hielpen toen dus al niet. B12 was toen ook aan de lage kant en dat heb je nodig anders wordt ijzer helemaal niet opgenomen in het lichaam, maar gaat het via de spijsvertering er gewoon weer uit inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef octopussy het volgende:
Bijtje, ik las iets over een veel te laag HB. Wat voor waarde hebben we het dan over? Bij een veel te laag HB kan ik me niet voorstellen dat Floradix zoden aan de dijk zet eigenlijk. Mijn internist vertelde me trouwens dat alle ijzerpreparaten die je oraal moet innemen sowieso veel van hun effectiviteit verliezen omdat er een groot deel niet in je bloed wordt opgenomen maar verder je spijsverteringskanaal ingaat. Daarom is je poep ook zo zwart als je ijzerpillen slikt. Zal bij Floradix niet echt anders zijn lijkt me (en dan is de werkzame stof nog veel lager geconcentreerd).
Laat je je HB weer prikken na een maand ofzo?
Jaaaa ik leek en lijk wel zo'n bootwerker, hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrr niet normaalllll.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Zoë23 het volgende:
Klavertje: m'n lief heeft weinig geduld haha.
TJ: oh oh, ik heb ook HONGER
ik dacht dat jij de mysteryguest was ineens lolquote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Een jaar geleden testte ik positief en kwam ik hier spieken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ligt er boven een heel lief ventje van bijna 4 maand te slapen
ik had inderdaad een ondergewicht toen ik zwanger werd van de eerste. Die 30 kilo die ik aankwam is er niet meer allemaal afgegaan, wilde ik ook niet, was allang blij dat ik geen ondergewicht meer had.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik dacht dat mensen die van zichzelf iets lichter zijn, ook meer aankomen. Omdat het lichaam wat meer reserves aanmaakt. Bij "ons", met reserve van zichzelf, slaat het lichaam minder extra vet op.
Ik ben ondertussen een hele onderkin kwijt
Goh mijn HB was ook zo laag, hier controleert de gyn dat niet meer maar blijft gewoon ijzerpillen voorschrijven.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:54 schreef Kyara het volgende:
Nou, hier ook een uitzondering hoor![]()
Cyntiaa![]()
Wow bijtje, 6.4? En dat is dus al aan het begin?en ik was teleurgesteld dat mijn hb naar 8.2 was gezakt bij 32 weken
![]()
Nou dat is best wel snel zeg dat je al 10 kilo kwijt bent. En hier zullen ook veel vetjes bij zitten hoor....quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef Susie het volgende:
TJ; hier ruim 30 kilo erbij, maar alweer 10 kwijt. Veel vocht mij, maar ook vetjes hoor
edit; Anouk was dus al 9,5 pond, dus dat is al ruim 4,5kilo in ene kwijt!![]()
ik verwachtte ook een en nu meld ik me weer zwanger en welquote:Op donderdag 17 november 2011 10:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de mysteryguest was ineens lol
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:30 schreef covie het volgende:
Net bij de vk geweest en ik heb een hoge smalle baarmoeder dus dan wordt het een jongetje toch?![]()
Cynthiaaa wat een dropje.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:21 schreef Cyntiaa het volgende:
TJ, ze dachten dat mijn zoon een 6 ponder zou zijn... Bleek een 8,5 ponder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |