quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef MrManuel het volgende:
En nog geen 6 weken later heeft je ex een nieuw vriendje..
BAM..
Dan zou ik bij mijzelf denken: Zou dat niet al langer gespeeld hebben? Zo ja, zie het als een verlossing, want ze zoekt het op terwijl ze een relatie heeft. Die nieuwe vriend ruilt ze ook weer in als ze iemand tegenkomt die weer voor even spannend is, omdat het nieuw is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:54 schreef Octagon het volgende:
[..]
Been there, handled it... got the t-shirt
Heb het zelfs meegemaakt dat het geen 6 dagen later was... het is moeilijk, maar aan dood gaan doe je niet
so true!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik bij mijzelf denken: Zou dat niet al langer gespeeld hebben? Zo ja, zie het als een verlossing, want ze zoekt het op terwijl ze een relatie heeft. Die nieuwe vriend ruilt ze ook weer in als ze iemand tegenkomt die weer voor even spannend is, omdat het nieuw is.
Als het langer heeft gespeeld heeft ze keihard nog tegen me gelogen..quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
Dan zou ik bij mijzelf denken: Zou dat niet al langer gespeeld hebben? Zo ja, zie het als een verlossing, want ze zoekt het op terwijl ze een relatie heeft. Die nieuwe vriend ruilt ze ook weer in als ze iemand tegenkomt die weer voor even spannend is, omdat het nieuw is.
Hier je shit posten. We helpen je er wel doorheenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef guybrusche het volgende:
Ik meld mezelf ook maar weer. Na 4 maanden heb ik er nog steeds erg veel verdriet van.
Ook probeer ik haar te ontlopen, en heb haar nu ook al 3 maanden niet meer gezien.
Verder gaat mijn leven door, maar heb veel moeite om alles weer op te pakken.
Dacht ik de afgelopen weken goed bezig te zijn geweest, maar vandaag is het verdriet in alle hevigheid weer losgebarsten..
Hoe moet ik haar loslaten?
En hoest met jou tegenwoordig? Jij bent hier natuurlijk al 'n poosje, nu om advies te schenken?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hier je shit posten. We helpen je er wel doorheen
Houd er maar rekening mee dat 4 maanden ook nog maar kort is om een echte ex te kunnen vergeten..
Ook een nieuwe liefde gevonden? Ja - ik lees het af en toe hier nog weleens dat er mensen zijn die hun leven meer dan op de rails hebben gekregen en/of gelukkig zijn geworden met iemand die wel 100% voor ze gaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
@trekeennummertje; gaat prima hierHoe is het bij jou?
Was prettig vorig jaar om van me af te schrijven, ook al had ik geen standaard breakup. Daarnaast ook wel wat aan de adviezen gehad en er zelfs wat leuke contacten aan overgehouden!
En dat advies schenken? Dat valt wel mee hoor. Iedereen is anders, heeft een andere situatie en zal het ook weer op zijn/haar manier beleven en ermee omgaan.
Wel leuk om mensen na een tijdje terug te zien en dan te lezen dat ze weer helemaal happy of ergo, zwaar in love zijn!
Begrijp me niet verkeerd, het is je (en anderen) echt gegund maar ik vind het altijd wel heel opvallend dat degene die een nieuwe relatie krijgen vaak achteraf gaan redeneren in de trant van "ja, maar ik heb veel zaken veranderd, en dit zat er aan te komen want je moet je gewoon openstellen etc etc etc". En de mensen die niet dat geluk vinden? Die doen er gewoon niet genoeg aan ofzo?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:27 schreef Ordos20 het volgende:
Dus al is het nog zo kut nu (ik kwam uit een vechtscheiding, waar ook na de scheiding nog volop gemanipuleerd wordt), als je wil veranderen, in stappen van hoe klein dan ook, dan komt het altijd wel weer goed
Au contraire: dat wil ik helemaal niet zeggen. Ik wil juist zeggen dat je de hoop nooit op moet geven. Wat voor mij werkte, werkt voor iemand anders totaal niet. En ik ga ook niet als een verhevene boven je staan om te zeggen dat je er niks/niet genoeg aan doet.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, het is je (en anderen) echt gegund maar ik vind het altijd wel heel opvallend dat degene die een nieuwe relatie krijgen vaak achteraf gaan redeneren in de trant van "ja, maar ik heb veel zaken veranderd, en dit zat er aan te komen want je moet je gewoon openstellen etc etc etc". En de mensen die niet dat geluk vinden? Die doen er gewoon niet genoeg aan ofzo?
Frustratie-modus uit
Eigenlijk is dat ook wel heel flauw: eerst afkappen, dan weer iets ondernemen, dan weer afkappen. Dat maakt de klap eigenlijk alleen nog maar harder.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef Cocosmacroon het volgende:
Nog even een update;
Vorige week is mijn relatie verbroken door mn vriendin. Dit na 6 jaar relatie en 4 jaar samenwonen. Afgelopen weekend is mijn vriendin compleet omgeslagen en wou er weer voor gaan. Gezellige dingen gedaan samen en het was weer goed![]()
Afgelopen maandag is ze er alsnog op teruggekomen en nu is het definitief over.
Inmiddels heb ik zoveel afgejankt dat ik geen tranen meer overheb en voel me bij vlagen eigenlijk best goed (terwijl ze op dit moment aan het inpakken is thuis). Wel schiet ik af en toe in de paniek en heb ik heel erg de drang om naar huis te gaan ook al weet ik dat daar niemand is en dat ik er niets te doen heb. Is dit herkenbaar voor iemand?
Had niet verwacht dat zoiets er zo erg in zou hakken
Ja dat klopt. Het ging haar na de eerste keer uitmaken een beetje te snel allemaal denk ik. Aan de ene kant probeer ik het te begrijpen, maar aan de andere kant is het wel fijn om er gewoon ff lekker boos over te zijn. Het is in ieder geval wel een matige aktie inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook wel heel flauw: eerst afkappen, dan weer iets ondernemen, dan weer afkappen. Dat maakt de klap eigenlijk alleen nog maar harder.
Tja, kwam er gisteren achter dat ze binnenkort jarig is. Ik denk omdat ik haar enerzijds wel oprecht een fijne verjaardag wil wensen, maar anderzijds heb ik ook weer zoiets van: al die tijd heb je, je (ik dus) niks meer van haar aangetrokken of überhaupt mee gepoogd contact te ondernemen / houden en dan nu opeens weer wel iemand feliciteren, enkel en alleen vanwege iemands geboortedatum.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
@trekeennummertje,
Waarom wil je haar feliciteren? Als ik het zo lees komt het niet over als normaal en ongedwongen. Dusse.....mooi moment om het nog wat meer los te laten
(maar als je juist een contactmoment zoekt???)
ze te lezen zitten we in hetzelfde schuitje. Sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef drucilla82 het volgende:
Ik meld me ook maar hier. Mijn relatie is een maand geleden verbroken. Na 7 jr samenwonen.
Het hakt er best wel in. Ik heb wel geaccepteerd dat het uit is.
Maar heb meer moeite met de toekomst. Ben niet alleen maar voel me wel enorm alleen. Kijk nu ook erg op tegen de komende maanden met feestdagen/verjaardag etc..
Mijn ex heeft geen liefdesgevoelens meer voor mij. We willen wel als vrienden verder, maar hoe wat en waar moet de toekomst maar bepalen.
die frustratie is nu juist datgene wat bij mij is overgebleven. Geen enkele leuke herinnering aan haar, het enige wat is overgebleven is een soort afgunst en pure kwaadheid. Lijkt mij zoveel makkelijker om het af te sluiten en door te gaan als je verliefd word op een ander (en je hebt de mazzel dat het ook eens wederzijds is..) en dat is precies wat er bij haar is gebeurd. En het feit dat ik daar niks aan kan veranderen, het grotendeels absoluut niet zelf in de hand hebt en het haar echt niet gun dat zij wel gelukkig in de liefde is frustreert me gigantisch en maakt me nou niet een leuker persoon.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:10 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Au contraire: dat wil ik helemaal niet zeggen. Ik wil juist zeggen dat je de hoop nooit op moet geven. Wat voor mij werkte, werkt voor iemand anders totaal niet. En ik ga ook niet als een verhevene boven je staan om te zeggen dat je er niks/niet genoeg aan doet.
Ik gun het iedereen... nou ja, er blijven altijd uitzonderingsgevallen. Maar het punt is: hou gewoon hoop. Hoe hopeloos het ook mag lijken. En wordt niet gefrustreerd.
En ja ik bedoelde het goed.
Tsja, ik was binnen een maand dat ik het huis uit was al vervangen (de scheiding was nog niet eens compleet). Maar ik proef dat je je nog gewoon druk maakt om wat ZIJ doet, hoe het met HAAR gaat, en wat een ander WEL geboden wordt wat jouw ontzegt wordt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
die frustratie is nu juist datgene wat bij mij is overgebleven. Geen enkele leuke herinnering aan haar, het enige wat is overgebleven is een soort afgunst en pure kwaadheid. Lijkt mij zoveel makkelijker om het af te sluiten en door te gaan als je verliefd word op een ander (en je hebt de mazzel dat het ook eens wederzijds is..) en dat is precies wat er bij haar is gebeurd. En het feit dat ik daar niks aan kan veranderen, het grotendeels absoluut niet zelf in de hand hebt en het haar echt niet gun dat zij wel gelukkig in de liefde is frustreert me gigantisch en maakt me nou niet een leuker persoon.
ja en nee, emoties lopen nog steeds veel door elkaar heen. Ik heb ook een raar soort van rechtvaardigheidsgevoel, teveel een neiging om te denken in iets verdienen of niet. Vind het alleen een zo'n oneerlijk iets dat twee personen (mijn ex en haar nieuwe vriend) beide de hele boel aan elkaar hebben lopen liegen maar wel aan het langste eind hebben getrokken. In karma geloof ik niet en het idee dat die twee allang alles zijn vergeten en het feit dat ze meerdere mensen heel erg pijn hebben gedaan een kleine voetnoot in hun leven is geworden maakt me heel cynisch. Ik heb alleen mezelf ermee maar het gevoel dat als ik het volledig 'loslaat' -oftewel haar niks meer kwalijk neem- komt ze er mee weg, en dat wil ik niet...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
@BB: ...lijkt dat je haar nog veel verwijt?
Hier ben ik erg bang voor, heel erg bewust van dat het op dit moment zeker niet gaat werken (relatie) maar anderzijds wordt het in mijn hoofd ook steeds meer de 'oplossing' voor dat heersende rotgevoel, soort van instant brenger van geluk wat mijzelf en mijn ex weer een beetje in balans zal brengen en haar minder degene die er het makkelijkst van af is gekomen..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:07 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Tsja, ik was binnen een maand dat ik het huis uit was al vervangen (de scheiding was nog niet eens compleet). Maar ik proef dat je je nog gewoon druk maakt om wat ZIJ doet, hoe het met HAAR gaat, en wat een ander WEL geboden wordt wat jouw ontzegt wordt.
Weer verliefd worden met zo'n instelling kan verlichting bieden, maar is gedoemd om te falen. Want je gaat blijven vergelijken. Probeer het los te laten (de moeilijkste stap). Wanneer komt dat goed? geen idee. Er staat geen tijd voor. Maar zodra het WEL zo is, dan voel je dat ook meteen.
Dat kun je nu wel denken echter heeft ze al eerder haar vriend (jou) bedrogen en dan is de 2e keer imo makkelijker om het nóg een keer te doen. Ergo een onbetrouwbare vrouw en die valkuil komt die gast nog wel tegenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ja en nee, emoties lopen nog steeds veel door elkaar heen. Ik heb ook een raar soort van rechtvaardigheidsgevoel, teveel een neiging om te denken in iets verdienen of niet. Vind het alleen een zo'n oneerlijk iets dat twee personen (mijn ex en haar nieuwe vriend) beide de hele boel aan elkaar hebben lopen liegen maar wel aan het langste eind hebben getrokken. In karma geloof ik niet en het idee dat die twee allang alles zijn vergeten en het feit dat ze meerdere mensen heel erg pijn hebben gedaan een kleine voetnoot in hun leven is geworden maakt me heel cynisch. Ik heb alleen mezelf ermee maar het gevoel dat als ik het volledig 'loslaat' -oftewel haar niks meer kwalijk neem- komt ze er mee weg, en dat wil ik niet...
Het is niet de oplossing. Ik trok in mijn tijd het vergelijk met de moeilijkere gevallen in het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic. Ook daar waren een paar gevallen bij die er vanuit gingen dat het hebben van een vriendin ALLE problemen die ze hadden, op zou lossen. Dat heeft mij doen realiseren dat je eerst aan jezelf moet werken, en dan pas verder kan en mag kijken (met ook een beetje trial en error erbij).quote:Op donderdag 17 november 2011 14:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hier ben ik erg bang voor, heel erg bewust van dat het op dit moment zeker niet gaat werken (relatie) maar anderzijds wordt het in mijn hoofd ook steeds meer de 'oplossing' voor dat heersende rotgevoel, soort van instant brenger van geluk wat mijzelf en mijn ex weer een beetje in balans zal brengen en haar minder degene die er het makkelijkst van af is gekomen..
Dat klinkt heel naar allemaal. Als je met niets uit een relatie stapt hoort je familie je zo goed mogelijk te helpen. Het komt wel goed. Na twee maanden al alle financiën op orde hebben is ook wel een grote opgave.. Succes iig!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef drucilla82 het volgende:
Nou pa en ma jullie worden bedankt![]()
Mijn ouders wrijven nu net extra in met mijn relatiebreuk.
Ik ga sinds deze week best wel veel naar vrienden toe. En zo vanavond ook weer. Dit om juist veel te praten en weer wat leuke dingen te gaan doen. Zodat ik niet hier zit en mijn eigen alleen voel.
Krijg ik van alles naar mijn kop gegooid, van zoals ga maar terug naar waar je vandaan komt. En het is maar goed dat hij je gedumpt heeft want je bent dit en dat.. Dit hadden ze 2 weken terug ook al gezegd. En je bent dom en bla bla bla
Oftewel pa is weer bezopen en ma die spoort zowiezo niet. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Heb wel geen spaargeld enzo. maar dat komt allemaal wel. Inboedel is al een eind bij elkaar.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:11 schreef drucilla82 het volgende:
Nou pa en ma jullie worden bedankt![]()
Mijn ouders wrijven nu net extra in met mijn relatiebreuk.
Ik ga sinds deze week best wel veel naar vrienden toe. En zo vanavond ook weer. Dit om juist veel te praten en weer wat leuke dingen te gaan doen. Zodat ik niet hier zit en mijn eigen alleen voel.
Krijg ik van alles naar mijn kop gegooid, van zoals ga maar terug naar waar je vandaan komt. En het is maar goed dat hij je gedumpt heeft want je bent dit en dat.. Dit hadden ze 2 weken terug ook al gezegd. En je bent dom en bla bla bla
Oftewel pa is weer bezopen en ma die spoort zowiezo niet. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Heb wel geen spaargeld enzo. maar dat komt allemaal wel. Inboedel is al een eind bij elkaar.
Als je gevoel gilt van: niet doen, doe het dan ook niet!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef Purdey het volgende:
Uiteindelijk vroeg hij me of ik zin had om weer eens iets te gaan doen samen. M'n hart is er goed genoeg voor, maar ik ben gewoon zo bang dat het poging nummer 2 tot totale zelfvernietiging gaat worden.
Ja dit roep ik op het moment ook nog, maar de realiteit is dat ik niet wil dat ze weggaat. Als ze nogmaals van mening zou veranderen, zou ik er tegen beter weten in wel op ingaan denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik snap je wel hoor. 9 van de 10 (gedumpte) mensen roepen om het hardst dat ze hun ex nooit meer terug zullen nemen, totdat diezelfde ex opeens pogingen gaat ondernemen. Dan blijkt alles toch opeens heel anders in elkaar te zitten.
Wat mee alinea's had het wat overzichtelijker gemaakt, maar dit is ook een triest verhaal. Dat je relatie overgaat is 1 ding. Als het zo wisseld maakt het er niet makkelijker op. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten en weer verder kan kijken. Je verdiend beter dan iemand die die op zo'n manier met je gevoelens omgaatquote:Op donderdag 17 november 2011 17:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ook ik meld me en doe een duit in dit topic.
-verhaal-
In mijn post stond goed nieuws ; Namelijk dat ik na mijn relatie 1.5 jaar gelukkig vrijgezel ben (geweest), terwijl ik had gedacht dat ik diep ongelukkig zou wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:37 schreef Cocosmacroon het volgende:
[..]
Ja dit roep ik op het moment ook nog, maar de realiteit is dat ik niet wil dat ze weggaat. Als ze nogmaals van mening zou veranderen, zou ik er tegen beter weten in wel op ingaan denk ik.
Zijn er hier misschien ook nog mensen met goed nieuws? dat kan ik wel even gebruiken na al deze berichten
Alinea's gemaakt. Gister vlug opgeschreven, vandaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:44 schreef Cocosmacroon het volgende:
[..]
Wat mee alinea's had het wat overzichtelijker gemaakt, maar dit is ook een triest verhaal. Dat je relatie overgaat is 1 ding. Als het zo wisseld maakt het er niet makkelijker op. Ik hoop dat je het snel achter je kan laten en weer verder kan kijken. Je verdiend beter dan iemand die die op zo'n manier met je gevoelens omgaat
Ik hoorde van de vriendin van zn broer maandag dat hij toen nog steeds van plan was zaterdag met me aftespreken. Maar ik ga natuurlijk niet de hele zaterdag op meneer wachten. Aan de andere kant wil ik ook geen dwingend gevoel afgeven. Wat een gedoe..quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik zou er achteraan zitten. Zo snel mogelijk je spullen terughalen zodat je zo snel mogelijk kan beginnen met alles verwerken. Succes ermee
Een hele belangrijke vraag: wat wil je zelf met hem nu? Als in verder gaan of niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:07 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik hoorde van de vriendin van zn broer maandag dat hij toen nog steeds van plan was zaterdag met me aftespreken. Maar ik ga natuurlijk niet de hele zaterdag op meneer wachten. Aan de andere kant wil ik ook geen dwingend gevoel afgeven. Wat een gedoe..
Ik was in het begin vooral heel boos, en ik kon me niet voorstellen dat ik ooit überhaupt nog met 'm zou praten. Kleine inkijk: Vriend was 29, zei hij, hij bleek achteraf 36. En daar bovenop bleek hij 'ineens' 2 dochters te hebben. Dit kwam allemaal pas uit na een half jaar samen te zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:12 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik snap je wel hoor. 9 van de 10 (gedumpte) mensen roepen om het hardst dat ze hun ex nooit meer terug zullen nemen, totdat diezelfde ex opeens pogingen gaat ondernemen. Dan blijkt alles toch opeens heel anders in elkaar te zitten.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan op wat voor manier jullie uit elkaar zijn gegaan..
Weet je trouwens zeker dat hij, met ''weer eens wat doen'' ook echt serieus iets bedoelt? Lijkt mij overigens wel, want anders zou je elkaar ook na dat jaar met rust laten..
Ik heb zelf ook geen idee of ik voor mezelf insta, mocht het straks opeens uitgaan tussen mijn ex en haar vriend en ze neemt weer contact op. Ergens denk ik inderdaad dat het weer de soep in zal lopen, aan de andere kant ; Ik heb nog steeds hele fijne herinneringen aan de tijd met haar. De vraag is of je zoiets nog zou kunnen herbeleven als je al een tijd uit elkaar bent...
Ergens zou ik toch die druk voelen : Ik moet wel veranderd zijn dit keer, anders loopt het hetzelfde. Maar ben ik verander & Wil ik wel veranderd zijn?
Ik weet niet hoe het met jou zit op liefdesgebied, maar die evt. hereniging met je ex staat natuurlijk ook iets nieuws enorm in de weg
Wat een verhaal zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik was in het begin vooral heel boos, en ik kon me niet voorstellen dat ik ooit überhaupt nog met 'm zou praten. Kleine inkijk: Vriend was 29, zei hij, hij bleek achteraf 36. En daar bovenop bleek hij 'ineens' 2 dochters te hebben. Dit kwam allemaal pas uit na een half jaar samen te zijn geweest.
Weer eens wat doen. Zijn idee was bij hem thuis langs, maar mijn idee was meer iets drinken/eten. Ik vind bij hem thuis echt even te veel nog. Exact was het gisteren 1,5 jaar geleden allemaal, ironisch genoeg.
Die herinneringen waar jij het over hebt zijn nog het meest vervelend. Ik denk erg vaak terug aan hoe leuk we het hadden. Dezelfde humor, qua denkbeeld op hetzelfde niveau. Het klikte gewoon zo goed. En die herinneringen zorgen er voor dat ik weer ga twijfelen, terwijl de reden waarom het uitging niet een klein dingetje was.
Ik heb trouwens na hem nooit geen relatie meer gehad, heb weleens een date gehad in die 1,5 jaar, maar eigenlijk heb ik een muur om mezelf heen gebouwd waar niemand meer doorheen komt.
Wat denk je zelf? Misschien de leeftijd en de dochters?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg
Wat heeft de uiteindelijke breuk veroorzaakt?
zijn slechts kleine detailsquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Misschien de leeftijd en de dochters?
Wat ik gewoon wil is dat hij eerlijk is naar zichzelf en mij toe. Zonder al dat jojo gedoe. Is hij echt 100% eerlijk en wil hij niks is het duidelijk maar dat idee heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Een hele belangrijke vraag: wat wil je zelf met hem nu? Als in verder gaan of niet?
Vos verliest wel z''n haren, niet z''n streken. Daarbij denk ik dat je constant achterdochtig zal zijn als hij iets verteld, wat is wel waar en wat niet. Wil en kan jij daarmee leven?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef Cocosmacroon het volgende:
[..]
zijn slechts kleine details
maar als hij al over dit soort grote dingen liegt.. over hoeveel kleine dingen heeft hij dan wel niet gelogen..
Ik schat zo in dat je met zo iemand niet echt een basis hebt of krijgt waar je goed je relatie op kan bouwen.
Dat was niet mijn vraag. Wat wil JIJ nu met de situatie zoals ie nu is (en zoals we nu begrijpen uit je schrijven). Wil je blijven afwachten en jo-jo-en, of wil je duidelijkheid (die je dus niet mag verwachten, of pas na een tijd waarbij je eerst door een eigen dal moet voor je het gaat krijgen!)quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wat ik gewoon wil is dat hij eerlijk is naar zichzelf en mij toe. Zonder al dat jojo gedoe. Is hij echt 100% eerlijk en wil hij niks is het duidelijk maar dat idee heb ik dus niet.
Nee, ik wil wel duidelijk en het liefst al gister dan vandaag maar dan wel dat hij 100% oprecht is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:00 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag. Wat wil JIJ nu met de situatie zoals ie nu is (en zoals we nu begrijpen uit je schrijven). Wil je blijven afwachten en jo-jo-en, of wil je duidelijkheid (die je dus niet mag verwachten, of pas na een tijd waarbij je eerst door een eigen dal moet voor je het gaat krijgen!)
Krijg ik nu een tegenvraag als antwoord?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Misschien de leeftijd en de dochters?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef drucilla82 het volgende:
Ga dit weekend met ex overleggen of al mijn kostbare spullen die bij mijn ouders liggen naar hem kunnen als ik maandag nog geen huisje heb. Dan heb ik in ieder geval een gevoel dat die dingen veilig liggen. (Heb bij hem 1 kamer waar mijn spullen liggen.)
Wat begrijp je niet?quote:
Goed ik zou dat niet kunnen. Alhoewel mijn ouders niet meer leven, had ik mijn ouders meer vertrouwd dan mijn ex. Maar dat is dan weer een bepaalde POV. Hence mijn verbazing!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:12 schreef drucilla82 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Misschien even korte uitleg: Bij mijn 'ouders' Heb ik zeer weinig ruimte, kan een bed en wat kleding kwijt. Dus heb bij mijn ex nog 1 kamer waar mijn gedeelte van de inboedel ligt.
De situatie is nu zodanig dat ik zo snel mogelijk weg wil/moet bij mijn 'ouders' omdat ik daar anders er onderdoor ga.
De spullen die ik dus daar heb wil ik wel veilig hebben liggen en dat is dus bij mijn ex. Hij is hierin heel betrouwbaar en hij laat ook niemand toe op die kamer waar mijn spullen liggen.
Je weet precies te verwoorden hoe het is, en voelt. Ergens heb je ook wel gelijk, alle lijken zijn uit de kast. Neemt niet weg alleen dat hij me blijkbaar niet vertrouwd. Ik zou nu wel weten wat ik aan hem heb. Buiten dat hij dingen verzweeg was het wel een leuke jongen, en in dat opzicht hem ik hem enorm gemist. Misschien dat ik alles op een rijtje kan zetten als we eens een heel goed gesprek gaan hebben. En dat we dan maar moeten zien waar het schip gaat stranden..quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Krijg ik nu een tegenvraag als antwoord?
Van die leeftijd en de dochters wist je na een half jaar, maar je had toch een jaar iets met hem gehad. Is dat blijven wroeten dan?
Maar goed. Je geeft ook aan dat er heel fijne herinneringen zijn.
Waar ik het spoor bijster ben is dat het lijkt of jij er - terecht lijkt het zo - een einde aan gemaakt hebt en dat je er inmiddels wel anderhalf jaar aan hebt lopen denken. Klopt dat?
Mocht dat zo zijn, waarom ben je nu dan als de dood dat hij je hart breekt? Je weet toch alles nu. Hij wordt niet ineens weer tig jaar ouder....daarnaast lijkt het er wel op dat ie, alhoewel met een paar megablunders, hij jou nog steeds niet vergeten is en dus wel echte gevoelens voor je had c.q. heeft.
Afschieten, opknopen en tot nooit meer ziens!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
hier ook heel even, na hele lange tijd.
Momenteel hele moeilijke periode gehad ex en ik gingen gewoon om met elkaar maar nu ik dus even heel veel moeite had met zieke ma en ik gewoon vertelde hoe het met haar ging.
Kreeg ik in eens een berichtje van boeit me eigenlijk niet wat je schrijft en stuur me emaar niets meer.
QFT, dit nummer heeft toentertijd wel even geholpen jaquote:
Wow, die hele post straalt zo hard uit hoe erg jij er nog mee bezig bent! Come on, get over it! Niet om stom te doen, maar je post beginnen met dag 50 is wel een beetje een teken dat je het je leven laat beheersen. Hoeveel leuke dingen had je wel niet kunnen doen in die 50 dagen om er een beetje overeen te komen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:05 schreef QEX het volgende:
dag 50. Elke dag is anders. Verschillende gevoelens lopen door elkaar. Het ene moment woede over leugens en zo, andere moment gemis. Binnenkort een afspraak met (op papier nog niet) ex. Dubbel gevoel, zie er tegen op maar aan de andere kant wil ik hem ook graag weer zien. Hoe gaan jullie er mee om, wat doen jullie als je weet dat je hem/haar weer (moet) gaan zien omdat er nog dingen te regelen zijn. Of omdat je nu eenmaal kinderen samen hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef QEX het volgende:
@shifto. zag toevallig dat het al 50 dgn is hoor.(omdat iemand er vandaag naar vroeg hoe lang geleden het is) Het is echt niet zo dat ik denk 'het is dag zoveel.' Heb veel dingen gedaan met vriendinnen, nog veel meer in de planning. Er moet helaas nog contact zijn (in mijn geval) En je kunt niet zomaar een knop omdraaien en tegen jezelf zeggen en nu ben je er klaar mee. (nou ja zeggen misschien wel, maar het werkt anders) Als het zo makkelijk was stond dit topic niet zo vol.
Volgens mijn huisarts duurt het gemiddeld 1-2 jaar om een scheiding te verwerken (soms korter soms langer) afhankelijk van de duur en de intensiteit van de relatie. Sommige van ons hebben dus nog een lange weg te gaan en zullen er misschien steun aan hebben hier hun verhaal kwijt te kunnen. (als sommige reacties achterwege blijven)quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1738594/4/25#104546474]
(Soms heeft het jaren nodig om voldoende te slijten...)
Ik heb het idee dat ze me alleen herrinert als de persoon wie ik was in de laatste maanden, toen het slecht met alles ging, waar zij niet van af wist en weet; enerzijds wilde ik haar er niet mee belasten, maar raakte er zelf soort van in een dip van. Verhalen als vrienden die bij hun ouders eruit geschopt werden en één in particular 't slachtoffer werd van een lovergirl, andere relaties die stopte, zelfs een vriendin die vertelde dat ze verkracht was, zelf te weinig slaap hebben en stress (omdat andere ook met problemen kampen: ik voornamelijk ruzie thuis) voor al maanden lang. Uit die dip ben ik uiteindelijk uitgeklommen, maar het feit dat ze nog steeds doet alsof ik een onblij, depri / passief persoon ben, dat maakt me kwaad; ik denk dan sowieso dat het beter is haar voorlopig weer niet te spreken en de volgende keer maar gewoon vertellen als ze nog zo blijft doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dus toch nog - wederzijds - restgevoelens. Dan is er nog geen 'normaal' gesprek mogelijk. Jammer. Wel positief dat je het geprobeerd hebt.
(Soms heeft het jaren nodig om voldoende te slijten...)
Oh, nee, die dingen heb ik hier ook nooit besproken. Een gast die ik kende raakte verloederd van zijn vrienden en uiteindelijk zelfs zijn eigen famillie, door een vriendin die hij kreeg die eigenlijk vastzat aan een loverboy; waarmee die gast die ik ken maar mee moest leren leven en zelfs abbonementen en leningen moest afsluiten van ze, maar dat geeft mij indirect ook weer stress;het is en blijft toch een vriend waar je het beste mee voor hebt. Dat (die hele situatie van hem) is gelukkig niet helemaal meer zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
Eh....in je bovenstaande relaas het woord "lovergirl"....ben ik ff weg geweest of zo of wat heb ik gemist??
Die 'Belg' maakt toch mooie muziek héquote:
Hey Octo!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Octagon het volgende:
[..]
Die 'Belg' maakt toch mooie muziek hé
En lekker toepasselijk want geschreven nav een breuk.
Het gevoel van afschieten opknopen en tot nooit meer ziens heb ik . En over het helpen ok ik kan het begrijpen als die daar even moeite mee heeft maar gewoon een kwetsend berichtje met het boeit me allemaal niet wat je schrijft is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef Affendart het volgende:
[..]
Afschieten, opknopen en tot nooit meer ziens!
Ik vind dat ondanks wat er ook gebeurd is je op dit soort momenten elkaar best kan helpen hierin! Of het nou ex is of niet.
Nou voorlopig heb ik even genoeg aan mezelf en ook qua facebook laat ik niets los over hem en doe net alsof die eigenlijk nooit bestaan heeft en eigenlijk bevalt me dat wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Iets met grenzen. Blijkbaar hebben weinig mensen hem ooit duidelijk gemaakt "tot hier en niet verder!" Nu hij die les van jou krijgt is ie aan het piepen als een klein kind. Chapeau!
Nu is het verder aan jou
Ik heb mijn ex net geblokkeerd op Facebook. Toen kon ik nog gewoon op zijn facebook, maar hij niet op die van mij. Blijkbaar is het zo dat als je iemand blokkeert op Facebook dat je dan echt helemaal niks meer kan zien, je kan nieteens op het facebookprofiel. Net na 10 minuten kon ik ook ineens niet meer op zijn Facebook; hij heeft mij dus ook meteen geblokkeerd haha. Het lijkt nu net alsof hij niet bestaat.quote:Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Maar even van me afschrijven hier , want ja ik blijf even pissig en ik moet het wel kwijt maar kan het ook niet naar hem uiten want ja voor mijn gevoel geef ik hem dan wat ik wil.
Het is even irritant want als zijn vriend reageert ergens dan zie ik dat ook .
Het liefst had ik een soort gummetje gehad die zijn bestaan uit zou wissen alsof hij nooit bestaan heeft. Ik gedraag me ook zo even.
Ergens krijg ik het vermoeden dat hij straks doet alsof er niets gebeurd is want ja zo is die.
Het verschil met de vorige keren is dat ik toen een excuus wilde , en nu wil ik dat zelfs niet meer.
Nee , want eigenlijk maar dat is meer voor mezelf wil ik me niet laten kennen en ik weet eigenlijk ook dat we elkaar niet kunnen ontlopen omdat we in hetzelfde dorp wonen en ik ook juist met mensen omga waar hij ook mee omgaat.quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex net geblokkeerd op Facebook. Toen kon ik nog gewoon op zijn facebook, maar hij niet op die van mij. Blijkbaar is het zo dat als je iemand blokkeert op Facebook dat je dan echt helemaal niks meer kan zien, je kan nieteens op het facebookprofiel. Net na 10 minuten kon ik ook ineens niet meer op zijn Facebook; hij heeft mij dus ook meteen geblokkeerd haha. Het lijkt nu net alsof hij niet bestaat.
Misschien wat voor jou?
Bleef het bij een keer bellen of heb je vaker niet opgenomen? Op zich wel prima inderdaad, voor je het weet zit je er weer middeninquote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Davboy het volgende:
Hmm... Ik werd 2 weken terug opeens door mijn ex gebeld! Heb niet opgenomen. Achteraf wel spijt want ik mis haar als de tyfus, maar wel beter denk ik:(
Hoe gaat het met de mede lot-genoten?
Die heb ik ook gepland staan. Als je een linkje wil stuur maar een pb.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
. Dus even voor mezelf een cursusje loslaten eigenlijk.
Tja, ben weer een slapeloze nacht verder. Ergens vind ik dat ikzelf gestoord bezig ben, hij heeft nergens last van en gaat gewoon door met zijn leven dus waar ben ik mee bezig maar aan de andere kant moet het slijten.quote:Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Davboy het volgende:
Hmm... Ik werd 2 weken terug opeens door mijn ex gebeld! Heb niet opgenomen. Achteraf wel spijt want ik mis haar als de tyfus, maar wel beter denk ik:(
Hoe gaat het met de mede lot-genoten?
En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef QEX het volgende:
Volgens mijn huisarts duurt het gemiddeld 1-2 jaar om een scheiding te verwerken (soms korter soms langer) afhankelijk van de duur en de intensiteit van de relatie. Sommige van ons hebben dus nog een lange weg te gaan en zullen er misschien steun aan hebben hier hun verhaal kwijt te kunnen. (als sommige reacties achterwege blijven)
Huhuh.....quote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.
Ik hoop er toch wel sneller vanaf te zijn.
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik begon mee te lezen in dit topic nadat het 2 weken uit was, en ik zag iemand posten die al langer dan een jaar ermee zatquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.
Ik hoop er toch wel sneller vanaf te zijn.
Nou, het blijkt maar eens te meer dat je nog steeds in de bres springt voor haar wanneer je ex in beeld komt. Laat dat mokkel toch eens los, ontzettende faalhaas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef JiggyJ het volgende:
Dat sowiezo
Ze had mij ten eerste al niet eens hoeven bellen, dan had ik genoeg mogelijkheden gehad om met andere collega' s mee te rijden.
Maar nu belt ze mij op ( en dat vond ik toch best leuk stiekem ) , en gaat ze de avond vantevoren zeggen dat het niet meer kan, waardoor ik bijna niet naar dat feest kan.
Ik laat haar al een jaar lang met rust, doe niets verkeerds. Maar het lijkt me dat je, vooral met een ex waarvan je weet dat hij/zij het best moeilijk heeft gehad met de breuk, dat je toch wat meer respect in acht neemt...
Uiteinderlijk ben ik aan de telefoon ook een beetje pissig geworden hierover, en toen bleek het uiteinderlijk te gaan om het feit dat mijn huis niet lekker op de route lag![]()
Toen heb ik haar even verteld hoe ik erover dacht, en gezegd dat ze me toch wel in de problemen bracht op deze manier. Toen heeft ze me braaf thuis opgehaald, maar het gaat me om het principe..
Waarom blokkeer je die sukkel niet gewoon? Kun jij hem niet meer zien en hij jou niet. Hoef je je ook niet meer druk te maken over zijn zielige verhalen. Klaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil mijn facebook gewoon openhouden maar ik merk aan de berichtjes die hij plaatst dat hij op mijn profiel kijkt en eerlijk gezegd vind ik dat heel raar want ja het boeide toch allemaal niet wat ik deed
Waar ben je nou mee bezig man, lekker mensen afzeiken die zich in dit topic kwetsbaar opstellen? Hele stoere boiquote:Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Waarom blokkeer je die sukkel niet gewoon? Kun jij hem niet meer zien en hij jou niet. Hoef je je ook niet meer druk te maken over zijn zielige verhalen. Klaar.
Je bent gewoon gefrustreerd om je nog steeds geen baan hebt gevonden, kansloos figuur.quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach kom Jiggy, het is wel duidelijk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf, gebrek hebt aan genegenheid/vrouwelijke aandacht en je in elke post die je hier op het forum doet je ex erbij betrekt. Dat geeft toch wel aan dat je na al die tijd nog steeds bezig bent met haar. En constructief zijn helpt niet bij jou. In je vorige topic over dat je met je vrienden wilde breken moest je haar ook weer erbij betrekken en dit is ook in je gezicht ontploft. Wat wil je nou eigenlijk echt? Terug bij je ex?? Zoals ik net al zei: distantieer jezelf nou eens echt van dat mokkel en spring niet gelijk in het gareel voor haar wanneer ze contact opneemt. Je bent in ieder geval goed bezig om in cirkeltjes te blijven rennen. Luister naar Neo.
Ik heb een baan, slome.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je bent gewoon gefrustreerd om je nog steeds geen baan hebt gevonden, kansloos figuur.
12 jaar lang premie voor betaald dus daar heb ik gewoon recht op gehad, relnicht. En als je niet ontopic kan reageren blijf dan lekker weg joh, zielig ventje.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Na maanden je hand te hebben opgehouden, dus wie is dr nou een slome
Kijk hem gefrustreerd zijn hahaquote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
12 jaar lang premie voor betaald dus daar heb ik gewoon recht op gehad, relnicht. En als je niet ontopic kan reageren blijf dan lekker weg joh, zielig ventje.
Ze belde een keer en ik drukte haar voor ik na kon denken weg, misschien wel slim, maar toch wel spijt... Daarna nooit meer iets gehoord..quote:Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Bleef het bij een keer bellen of heb je vaker niet opgenomen? Op zich wel prima inderdaad, voor je het weet zit je er weer middenin
Ik heb vanacht voor het eerst sinds maaanden weer gedroomd over mijn exEcht vreemd dat dit zo opeens vanuit het niets kan komen, ben de afgelopen week totaal niet met haar bezig geweest oid..
Door dit soort dingen vind ik het opeens weer heel raar aanvoelen dat we nooit meer contact hebben, omdat ze nu weer even wat dichterbij voelt oid.
Opzij zetten en weer doorgaan denk ik...
Komt goed.. Hou vol en laat hem niet merken dat je het er moeilijk mee hebtquote:Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tja, ben weer een slapeloze nacht verder. Ergens vind ik dat ikzelf gestoord bezig ben, hij heeft nergens last van en gaat gewoon door met zijn leven dus waar ben ik mee bezig maar aan de andere kant moet het slijten.
Het lijkt alsof ze jou lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar meer dan dat ook niet. Het blijft lekker oppervlakkig misschien doet ze dat omdat ze misschien: A. vaak gekwetst is, B. bindingsangst heeft, C. jou misschien als een scharrel?quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar in bovenstaand gebied heb ik even een vraagje aan jullie. Ik ''ga'' nu een paar weken met een meid, maar ik vind het maar vreemd gaan met haar. Enerzijds wil ze me, dat is wel duidelijk. Ik ben al regelmatig uitgenodigd bij haar thuis, om te komen eten enzo. Ook lichamelijk, qua seks enzo is ze behoorlijk uitnodigend.
Voordat ik echter wil beginnen aan bij haar over de vloer komen/ouders leren kennen enzo, zou ik wel eerst zeker willen weten dat het gaat werken tussen ons. Want ondanks al die gretigheid op lichamelijk en familiegebied ( ik hoef het maar te vragen en het is aan volgens mij) lijkt ze totaal niet haar best te doen om me te leren kennen of een leuk gesprekje op gang te houden/brengen met mij![]()
Net via tekst het een en ander gevraagd, en dan kreeg ik wel antwoord, maar toen het voor het eerst sinds tijden eens over mij ging/gaat , dan krijg ik antwoorden als '' okee, haha'' ''ja dat zal best haha''.. Vind het een beetje ongeinteresseerd overkomen, vooral als je het vergelijkt met hoe graag ze me bij haar vriendinnen/ thuis wil introduceren. Beetje een gevalletje van twee uitersten...
Iemand hier iets over te zeggen?
Nee, dat probeer ik maar hij weet het wel hoor. Gister slecht nieuws gehad en gelijk de neiging hem te bellen. Heb het gelukkig kunnen negeren en niet gedaan maar het is zo lastig. Vandaag word hun hond in geslapen en ik twijfel of ik hem een bericht moet sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef Davboy het volgende:
[..]
Ze belde een keer en ik drukte haar voor ik na kon denken weg, misschien wel slim, maar toch wel spijt... Daarna nooit meer iets gehoord..
[..]
Komt goed.. Hou vol en laat hem niet merken dat je het er moeilijk mee hebt
Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze jou lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar meer dan dat ook niet. Het blijft lekker oppervlakkig misschien doet ze dat omdat ze misschien: A. vaak gekwetst is, B. bindingsangst heeft, C. jou misschien als een scharrel?
Ik ga echt geen energie steken in een man niet het niet eens kan presteren om te vragen hoe het met mij gaat en mijn leven in elkaar zit. Ga ook echt NIET meer proberen woorden uit iemand te trekken, bin there done that!
Is ze alleen via de tekstberichten zo? In RL is ze wel enigszins geinteresseerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..
Toch wel vreemd dat ze op de een of andere manier wel een stapje verder wil, door me bij haar thuis op het eten uit te nodigen enzo. Wat dat betreft lijkt het er juist meer op dat ze juist wel serieus iets met me wil.
In dat opzicht ben ik juist degene die de boot afhoudt. Zolang ik geen duidelijke band voel ga ik mezelf niet extra moeilijk maken door alvast mezelf voor te stellen aan haar ouders..
T is al pijnlijk genoeg, zulke info doet nog meer pijn. Zou het niet laten weten. Al heb ik zeer weinig contact met mn exen hoor. Als ze er naar vragen krijgen ze wel eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Perquisite het volgende:
Kreeg laatst te horen dat me ex een nieuwe vriend heeft. 1 dag kut over gevoeld en de dagen erna boeide het me eigenlijk geen reet meer. Alleen nu net ontwaakt uit een droom waarin zei vertelde dat ze een nieuwe vriend heeft (ze weet nog niet dat ik het weet) en ze allemaal seksfilms van haar en der nieuwe vriend ging laten zien... Nog nooit zo blij geweest dat ik wakker ben geworden!
Hoe zouden jullie dat eigenlijk doen? Als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt, laten weten aan je ex? Zij wou twee weken geleden met mij praten maar ik zei dat als het over andere jongens gaat ik er geen behoefte aan had. Nu snap ik wat ze had willen zeggenOpzich wel netjes van der. Maar er is in mijn ogen niet echt een goede manier om zoiets duidelijk te maken
Het is toch ook niet iets waar je over kan liegen? Ze/hij komt er toch wel achter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
T is al pijnlijk genoeg, zulke info doet nog meer pijn. Zou het niet laten weten. Al heb ik zeer weinig contact met mn exen hoor. Als ze er naar vragen krijgen ze wel eerlijk antwoord.
Het gaat er toch om of je het uit eigen initiatief zou melden? Nu is het ook per ex-situatie verschillend, het ene koppel dat uit elkaar is heeft nog intensief contact, het andere koppel ziet elkaar nooit meer. In mijn situatie is het af en toe nog whatsappen. En tja, of zij een ander zou hebben... Ik wil dat zelf eigenlijk ook liever niet wetenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is toch ook niet iets waar je over kan liegen? Ze/hij komt er toch wel achter.
Misschien wil ze friends with benefits? Niet teveel in elkaars leven komen? Ik snap haar ook niet. Probeer eens een spiegel voor te houden, zelfde reageren als zij. Misschien ziet ze het dan wel in?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..
Toch wel vreemd dat ze op de een of andere manier wel een stapje verder wil, door me bij haar thuis op het eten uit te nodigen enzo. Wat dat betreft lijkt het er juist meer op dat ze juist wel serieus iets met me wil.
In dat opzicht ben ik juist degene die de boot afhoudt. Zolang ik geen duidelijke band voel ga ik mezelf niet extra moeilijk maken door alvast mezelf voor te stellen aan haar ouders..
Dat had ik inderdaad ook gedacht, als zij me niet constant bij haar thuis op het eten / de verjaardag van haar zusje etc uitnodigde. Naar mijn idee is zij juist degene die enerzijds heel vreemd/afstandelijk doet, maar anderzijds juist wel telkens degene is die dat stapje verder wil zetten...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Misschien wil ze friends with benefits? Niet teveel in elkaars leven komen? Ik snap haar ook niet. Probeer eens een spiegel voor te houden, zelfde reageren als zij. Misschien ziet ze het dan wel in?
Irl, hmm ik weet niet. Ze doet wel echt super aardig ofzo, maar ik moet het gesprek maken. Het is een beetje het type dat elke keer wil afspreken om iets leuks te gaan doen, maar vervolgens wel op de bank gaat zitten en verwacht dat jij haar gaat entertainen oid..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ze alleen via de tekstberichten zo? In RL is ze wel enigszins geinteresseerd?
Ligt eraan hoelang het uit is, al vind ik sowiezo dat je nooit een morele plicht hebt om zoiets aan je ex mede te delen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Perquisite het volgende:
Kreeg laatst te horen dat me ex een nieuwe vriend heeft. 1 dag kut over gevoeld en de dagen erna boeide het me eigenlijk geen reet meer. Alleen nu net ontwaakt uit een droom waarin zei vertelde dat ze een nieuwe vriend heeft (ze weet nog niet dat ik het weet) en ze allemaal seksfilms van haar en der nieuwe vriend ging laten zien... Nog nooit zo blij geweest dat ik wakker ben geworden!
Hoe zouden jullie dat eigenlijk doen? Als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt, laten weten aan je ex? Zij wou twee weken geleden met mij praten maar ik zei dat als het over andere jongens gaat ik er geen behoefte aan had. Nu snap ik wat ze had willen zeggenOpzich wel netjes van der. Maar er is in mijn ogen niet echt een goede manier om zoiets duidelijk te maken
Dat kan, dat ze gewoon niet de " gave" heeft om oprechte interesse te tonen, en dat ze dat probeert te compenseren met het vaak proberen af te spreken en met andere zaken. Aan jou of je dat de rest van je leven zou willen..quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook gedacht, als zij me niet constant bij haar thuis op het eten / de verjaardag van haar zusje etc uitnodigde. Naar mijn idee is zij juist degene die enerzijds heel vreemd/afstandelijk doet, maar anderzijds juist wel telkens degene is die dat stapje verder wil zetten...
Misschien hebben we beiden een heel ander beeld van een relatie, maar ik vind toch echt wel dat je goed/leuk/spontaan met elkaar moet kunnen omgaan voordat je iets serieus aangaat. Daar vind ik nu nog weinig sprake van. Denk ook niet dat dit nog gaat komen, want ik voel die ''click'' niet echt eigenlijk...
[..]
Irl, hmm ik weet niet. Ze doet wel echt super aardig ofzo, maar ik moet het gesprek maken. Het is een beetje het type dat elke keer wil afspreken om iets leuks te gaan doen, maar vervolgens wel op de bank gaat zitten en verwacht dat jij haar gaat entertainen oid..
Dacht eerst dat ze misschien nog wat verlegen was, maar ik ben bang dat ik mijn conclusie moet gaan bijstellen, en dat er gewoon verder niet zoveel bijzit bij haar.
[..]
Ligt eraan hoelang het uit is, al vind ik sowiezo dat je nooit een morele plicht hebt om zoiets aan je ex mede te delen.
Mijn ex kreeg na 7 maanden een nieuwe vriend, en we hadden zelden contact meer, had het dan ook best raar gevonden als ze opeens zou zeggen '' ehh ik wou je even laten weten dat...''
Op het anderhalf jaar vrijgezel zijn na dan... Wat wel een belangrijk verschil is denk ik? Maar heb ook een ex die nu een partner heeft, maar oh zo ongelukkig. Maar ja, ze is niet alleen. En daar is het haar om te doen. Zo triest..quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hmm ze is nu zo' n anderhalf jaar vrijgezel, na een relatie van 3 jaar..
En eigenlijk heb ik gewoon het idee dat ze gewoon HEEL graag weer een nieuwe relatie wil, en dat het haar daarbij niet zo bar veel uitmaakt of dit een gezonde relatie is, of dat haar nieuwe vriend eigenlijk helemaal niet bij haar past...
Je hebt soms van die meiden, en die hebben ALTIJD een vriend. Als hun relatie uitgaat dan kun je er een weddenschap op zetten dat ze binnen 5 maanden weer in een nieuwe relatie zitten.
Van dat type heb ik er dus eerder 2 achter me aangehad, die je echt out of the blue gaan bestoken met sms' jes, en er behoorlijk vaart achter de gang van zaken willen zetten..
Onder dat type wil ik deze meid nog niet plaatsen, maar het toont wel gelijkenissen.
Daar heb je zelf het antwoord al gegeven aan jezelf. Het moet gelijk goed voelen of het gevoel moet steeds meer omhoog gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook gedacht, als zij me niet constant bij haar thuis op het eten / de verjaardag van haar zusje etc uitnodigde. Naar mijn idee is zij juist degene die enerzijds heel vreemd/afstandelijk doet, maar anderzijds juist wel telkens degene is die dat stapje verder wil zetten...
Misschien hebben we beiden een heel ander beeld van een relatie, maar ik vind toch echt wel dat je goed/leuk/spontaan met elkaar moet kunnen omgaan voordat je iets serieus aangaat. Daar vind ik nu nog weinig sprake van. Denk ook niet dat dit nog gaat komen, want ik voel die ''click'' niet echt eigenlijk...
Niet gelezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niemand vindt mijn hartonderderiemsteek-woordje leuk/lief/aardig
Ahw gossie!!! Wist niet wat ik erop moest zeggen, iedereen beleefd en ziet het anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat betwijfel ik... Toen ik hier hier nog regelmatig kwam hoorde ik dingen van users die allang erover heen waren, dat het in bepaalde fases gaat... Ik dacht dat dat bullshit was, maar nu ikzelf in de laatste fase zit merk ik duidelijk dat het inderdaad bijna altijd zo loopt in grote lijnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ahw gossie!!! Wist niet wat ik erop moest zeggen, iedereen beleefd en ziet het anders.
bovenstaande is waar, je mag aan de frequentie dat iemand hier post niet van alles gaan zitten afleiden. Dit is juist de plek om ongestoord in herhaling te vallen zodat je op die manier je omgeving niet lastig valt. Als je dat als lezer niet bevalt dat negeer je het maar en/of reageer je er lekker niet op.quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik heb Jiggy hier al een tijdje zien posten, en ik moet toegeven dat hij redelijk in de herhaling valt. Maar anderzijds begrijp ik het ook best als hij dit topic als uitlaatklep gebruikt. Ik weet zelf uit het verleden hoe het is om na een lange tijd (ca. jaar ) af en toe nog wel eens met je ex in je hoofd te zitten, maar dat je geen zin meer hebt om het er met je omgeving over te hebben...
Dan is het soms wel eens lekker om hier een verhaaltje te dumpen...
..
Dan betwijfel je dat maar, ik heb me eigen versie! Liefst had ik ook toedeloe gezegd maar ik moet me spullen nog terug krijgen verder heb ik geen contact meer met hem. Voor de rest mag ieder het toch zelf bepalen? Ik heb met 2exen nog wel contact hoor alleen is daar vooraf gegaan een radiostilte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Toen ik hier hier nog regelmatig kwam hoorde ik dingen van users die allang erover heen waren, dat het in bepaalde fases gaat... Ik dacht dat dat bullshit was, maar nu ikzelf in de laatste fase zit merk ik duidelijk dat het inderdaad bijna altijd zo loopt in grote lijnen.
Feit is dat je op een gegeven moment MOET beseffen dat je op eigen benen staat en niet afhankelijk van je ex moet blijven. Tis in feite niet meer dan afkickenklinkt heel cru, maar zo werkt het wel.
Mensen die in contact met elkaar blijven na een break-up is hetzelfde als een excuus zoeken om (als je stopt met roken) te zeggen dat deze ene sigaret wel mag
Kan de smileys niet meer vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
Vorige week na 5 jaar eindelijk een (serieus) gesprek met de moeder van me kinderen gehad.
Was wel even slikken dat ze al ver voor de geboorte van onze kinderen niet meer van me hieldIk hou namelijk nog steeds van haar...
... maar dat heb ik maar wijselijk voor me gehouden.
Wat een vijandigheidquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dan betwijfel je dat maar, ik heb me eigen versie! Liefst had ik ook toedeloe gezegd maar ik moet me spullen nog terug krijgen verder heb ik geen contact meer met hem. Voor de rest mag ieder het toch zelf bepalen? Ik heb met 2exen nog wel contact hoor alleen is daar vooraf gegaan een radiostilte.
Ja, jij zit te bedelen om een reactie op jou post dan geef ik een reactie blieft die jou niet doe je zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een vijandigheidzoek t lekker uit joh.
Ik hoop in ieder geval dat rationeel FOK! hier wel wat aan heeft
Vroeg me gewoon af of iemand wat had aan een visie van iemand die al een stuk verder/klaar is met verwerken. Vervolgens komt er geen reactie en vraag ik me af waarom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja, jij zit te bedelen om een reactie op jou post dan geef ik een reactie blieft die jou niet doe je zo![]()
Lief van je!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kan de smileys niet meer vindenMaar hoiii FF
! Soms zijn er geen woorden meer voor, vind het ronduit schandalig van haar. *knuffel*
Ze klinkt gewoon heel oppervlakkigquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hmm ze is nu zo' n anderhalf jaar vrijgezel, na een relatie van 3 jaar..
En eigenlijk heb ik gewoon het idee dat ze gewoon HEEL graag weer een nieuwe relatie wil, en dat het haar daarbij niet zo bar veel uitmaakt of dit een gezonde relatie is, of dat haar nieuwe vriend eigenlijk helemaal niet bij haar past...
Je hebt soms van die meiden, en die hebben ALTIJD een vriend. Als hun relatie uitgaat dan kun je er een weddenschap op zetten dat ze binnen 5 maanden weer in een nieuwe relatie zitten.
Van dat type heb ik er dus eerder 2 achter me aangehad, die je echt out of the blue gaan bestoken met sms' jes, en er behoorlijk vaart achter de gang van zaken willen zetten..
Onder dat type wil ik deze meid nog niet plaatsen, maar het toont wel gelijkenissen.
Je bevestigd inderdaad wat ik al dacht. Mijn vorige vriendin was ook zo.. "Wat wil je doen vanavond? Ja uh maakt mij niet uit.."quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook ja.. Had gehoopt dat het nog zou komen, maar voel de laatste tijd steeds vaker een gevoel van vermoeidheid als ik met haar ben, een beetje van ; hoelang gaat deze avond nog duren...
Meestal wil ze heel veel knuffelen en dicht tegen me aanliggen en meer, maar voor mijn gevoel is er niet meer dan lichamelijk iets. Ze is het ook altijd met me eens enzo..
En dan niet om hier stoer te doen dat ik een geweldig leven heb oid, maar ik heb altijd wel veel leuke anekdotes over gebeurtenissen bij mijn studentenvereniging, avondjes uit met vrienden etc, maar zij lijkt helemaal niet echt veel mee te maken. Ze heeft het eigenlijk alleen maar over dat ze is wezen sporten met haar moeder, of fifa heeft gespeeld met haar broertje![]()
Beetje een lastige kwestie, het is een lieve meid en ze ziet er zeker niet slecht uit, maar het voelt al als een sleur voordat we uberhaupt officieel iets hebben
Dank je! Je weet precies hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
Ik hoop dat jij ook weer verder kan met je leven!Je bent een hartstikke leuke meid, en je verdiend een leuke partner!
Dude..WTF...sterkte!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
Vorige week na 5 jaar eindelijk een (serieus) gesprek met de moeder van me kinderen gehad.
Was wel even slikken dat ze al ver voor de geboorte van onze kinderen niet meer van me hieldIk hou namelijk nog steeds van haar...
... maar dat heb ik maar wijselijk voor me gehouden.
Sterkte. Achteraf zijn een hoop dingen te plaatsen, maar hoe langer je erover nadenkt, hoe onlogischer alles wordt.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef waj1 het volgende:
Ik meld mij bij deze ook. Vandaag uitgegaan na 6 maanden. Had niet verwacht eigenlijk. Misschien deed ze een beetje afstandelijker, maar dat is achteraf praten.
inderdaad. Vooral het onlogische gedeelte.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Sterkte. Achteraf zijn een hoop dingen te plaatsen, maar hoe langer je erover nadenkt, hoe onlogischer alles wordt.
Ga leuke dingen doen, die je laten zien dat dingen ook weer leuk kunnen zijn!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
Vandaag heeft ex 2.5 week nadat hij het uitgemaakt heeft zn Facebook status aangepast naar vrijgezel.. auw, kan wel janken nu is het echt duidelijk..
Ik moet de andere helft van me spullen nog terugkrijgen! Is het raar dat ik hem morgen van me fb afgooi?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga leuke dingen doen, die je laten zien dat dingen ook weer leuk kunnen zijn!
Waarom zou het raar zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik moet de andere helft van me spullen nog terugkrijgen! Is het raar dat ik hem morgen van me fb afgooi?
Hij was het zaterdag ´´vergeten´´ zei hij. Maar kon me wel precies vertellen waar de rest lag..quote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn?
En ik zou eisen dat je gewoon alles terug krijgt en dat 'ie niet als een klein kind dingen achterhoudt.
En wanneer krijg je het nu?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij was het zaterdag ´´vergeten´´ zei hij. Maar kon me wel precies vertellen waar de rest lag..
Dat moeten we nog bespreken maar tussen 29 november en 19 december. Hij wilde het over 6 mnd pas terug geven eigenlijk want dat vond hij beter.quote:
Hoe oud is 'ie? 12?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bespreken maar tussen 29 november en 19 december. Hij wilde het over 6 mnd pas terug geven eigenlijk want dat vond hij beter.
Bijnaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe oud is 'ie? 12?
Wat voor spullen heb je daar nog liggen? Persoonlijke dingen?
Dan is het onzin dat ie je zo lang laat wachten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:02 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Bijna28 is hij. Nee, het valt mee maar ongeveer voor 100euro aan dvd´s.
Afgelopen zaterdag heeft hij me persoonlijke vrouwenspul gebracht, incl me tandenborstel, daar heb ik echt om moeten zeuren en drammen maar de rest was hij ´´vergeten´´??!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan is het onzin dat ie je zo lang laat wachten.
Hij wil gewoon nog wat controle behouden en dat doet ie dmv het achterhouden van je spullen. Als je die spullen niet nodig hebt of opnieuw kan kopen dan zou ik tegen 'm zeggen dat 'ie het kan houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heeft hij me persoonlijke vrouwenspul gebracht, incl me tandenborstel, daar heb ik echt om moeten zeuren en drammen maar de rest was hij ´´vergeten´´??!
Begin nu echt te piekeren over wat ik anders had kunnen doen toen we nog samen waren, kan gewoon niet slapen daardoorquote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Sterkte. Achteraf zijn een hoop dingen te plaatsen, maar hoe langer je erover nadenkt, hoe onlogischer alles wordt.
Hij zei zelf al ´´anders houd ik de spullen wel hoor als je mij niet meer wilt zien´´ waarop ik razend werd en zei: als je nou echt ook nog zon egoist bent dat je mij niet me eigen spullen kan geven ben je nog erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hij wil gewoon nog wat controle behouden en dat doet ie dmv het achterhouden van je spullen. Als je die spullen niet nodig hebt of opnieuw kan kopen dan zou ik tegen 'm zeggen dat 'ie het kan houden.
Dan zie ik zn ouders en die zijn minstens zo erg en die hebben in hun achterhoofd dat het weer allemaal goed komt tussen onsquote:Op donderdag 24 november 2011 00:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kun je de rest van je spullen niet oppikken wanneer meneer eens niet thuis is?
Ik vind het wel leuk om te horen. Anderzijds wel grappig want ik was toentertijd één van de mensen die riep dat het contact dat jij nog had niet zo zou werken. Maar goed dat je dat nu zelf inziet! We moeten allemaal onze eigen lessen leren hequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
's Nachts lijkt sowieso alles veel erger. En piekeren voordat je gaat slapen doet volgens mij iedereen wel. Wel erg vervelend dat je elke keer weer geconfronteerd zult worden met haar, op die manier duurt dat verwerkingsproces maar voort. Heel veel sterktequote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef waj1 het volgende:
[..]
Begin nu echt te piekeren over wat ik anders had kunnen doen toen we nog samen waren, kan gewoon niet slapen daardoor.
Het lastige is ook nog dat we samen op dezelfde studie zitten en ik haar dus elke doordeweekse dag in principe zie (kleine studie). En dan moet je het ook nog uitleggen aan je studiegenoten, waar ik niet echt naar uitkijk.
Gokje, het gaat iets minder tussen hem en z'n vriendinquote:Op donderdag 24 november 2011 10:18 schreef _Lily_ het volgende:
Mijn ex smste vannacht. (hij heeft al 2,5 jaar een nieuwe vriendin en woont inmiddels samen met haar)
Hij wilde weten hoe het met me ging.
Ach, wellicht dat je nog wat aan de tips in dit topci hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Okee ik hoor hier niet helemaal thuis.
Ben ik hier ik ook welkom met liefdesvedriet omdat ik ben afgewezen door mijn beste vriendin?
Friendzone is a bitch! Vond je haar al leuk voordat ze je beste vriendin was, of is dat ontstaan in de loop der tijd?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Okee ik hoor hier niet helemaal thuis.
Ben ik hier ik ook welkom met liefdesvedriet omdat ik ben afgewezen door mijn beste vriendin?
Soort van. Ze had een vriend en ik vond haar wel leuk alles was over gegaan en ze werd de beste vriendin die ik ooit heb gehad en ooit zal hebben want we blijven wel vrienden. Dat lijkt onmogelijk i know maar ik kan haar niet kwijtraken, dat mag gewoon niet en ik zal gaan wennen aan het idee dat ze een vriend van mij (jaja mensen GTST script dit) leuk vindt.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:02 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Friendzone is a bitch! Vond je haar al leuk voordat ze je beste vriendin was, of is dat ontstaan in de loop der tijd?
Alles was overgegaan as in je vond haar niet meer leuk toen het uit was met haar vriend? Of vond je haar de hele tijd leuk en heb je altijd gevoelens voor haar gehad?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Soort van. Ze had een vriend en ik vond haar wel leuk alles was over gegaan en ze werd de beste vriendin die ik ooit heb gehad en ooit zal hebben want we blijven wel vrienden. Dat lijkt onmogelijk i know maar ik kan haar niet kwijtraken, dat mag gewoon niet en ik zal gaan wennen aan het idee dat ze een vriend van mij (jaja mensen GTST script dit) leuk vindt.
Maar goed.
Sinds een tijdje (lees maandag) is alles opgerakeld en besefte ik me toen mij duidelijk werd dat ze een ander leuk begon te vinden dat ik nog steeds gevoelens voor haar heb. Dinsdag heb ik dat tegen haar verteld. In de loop van deze woensdag hebben zij mij eerlijk verteld dat ze elkaar leuk vinden en gaan daten.
Dat is het wel, het grappige is ik mag nu bij dezelfde vrouw uithuilen die me afwees.
Ik weet serieus niet waar het vandaan kwam.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:16 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Alles was overgegaan as in je vond haar niet meer leuk toen het uit was met haar vriend? Of vond je haar de hele tijd leuk en heb je altijd gevoelens voor haar gehad?
Heb je jezelf niet gewoon de hele tijd voor de gek gehouden en haar altijd leuk gevonden/gevoelens voor haar gehad, en daar niks mee hebt gedaan omdat ze eerst een vriend had en jullie daarna zulke goede vrienden waren?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waar het vandaan kwam.
Toen ik haar leerde kennen vond ik haar leuk.
Uiteindelijk was ik daar overheen althans dat dacht ik.
Toen alles nog koek en ei was met haar ex voelde ik niks voor haar buiten vriendschap.
Pas toen ik doorkreeg dat ze iemand anders leuk vond en ik bijna hyperventilerend op de bank zat wist ik dat al die gevoelens die weg leken te zijn alleen maar 50x erger waren geworden en er op dat moment uitkwamen.
Ik denk het, maar al die maanden geen gevoelens en nu binnen een dag of 4 komt alles er uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:23 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Heb je jezelf niet gewoon de hele tijd voor de gek gehouden en haar altijd leuk gevonden/gevoelens voor haar gehad, en daar niks mee hebt gedaan omdat ze eerst een vriend had en jullie daarna zulke goede vrienden waren?
Ik zeg: niet terug smsen anders dat word het weer een GTST verhaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Gokje, het gaat iets minder tussen hem en z'n vriendin
Precies haha dat denk ik ook. (hoewel hij me de afgelopen jaren vaker heeft gesmst)quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Gokje, het gaat iets minder tussen hem en z'n vriendin
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Precies haha dat denk ik ook. (hoewel hij me de afgelopen jaren vaker heeft gesmst)
Ik heb geen flauw idee hoe het met z'n vriendin zit, maar het interesseert me ook niet, ik vraag er niet naar en ik zit ook niet te wachten op zijn berichtjes
Ok, dat heb ik met mijn moeder en haar vriend, die denkt ook nog steeds dat het allemaal wel over waait. Ze belt 1-2 x per week om te horen hoe het met me gaat (lees=of ik mezelf niet iets aan gedaan heb en wel eet) en of ie al wat heeft laten horen.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dan zie ik zn ouders en die zijn minstens zo erg en die hebben in hun achterhoofd dat het weer allemaal goed komt tussen ons
Je bent nog jong. Je bent nog in de leeftijd dat je de mannen voor het uitzoeken hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef QEX het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik met mijn moeder en haar vriend, die denkt ook nog steeds dat het allemaal wel over waait. Ze belt 1-2 x per week om te horen hoe het met me gaat (lees=of ik mezelf niet iets aan gedaan heb en wel eet) en of ie al wat heeft laten horen.
Zit in een vreselijke dip. In een achtbaan van gevoelens. Doe (met hulp van vrienden) van alles om voor afleiding te zoeken
Ze belt me niet, dat scheelt gelukkig maar ze is ook niet van het bellen en sms'en. Spreekt haar zus al eens in de 2weken per telefoon en dat vind ze meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef QEX het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik met mijn moeder en haar vriend, die denkt ook nog steeds dat het allemaal wel over waait. Ze belt 1-2 x per week om te horen hoe het met me gaat (lees=of ik mezelf niet iets aan gedaan heb en wel eet) en of ie al wat heeft laten horen.
Zit in een vreselijke dip. In een achtbaan van gevoelens. Doe (met hulp van vrienden) van alles om voor afleiding te zoeken
niet echt. En daarbij wil ik ze niet voor het uitzoeken hebben. Zou hier anders niet posten lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Je bent nog in de leeftijd dat je de mannen voor het uitzoeken hebt.
Hij bedoelt 't goed!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:08 schreef QEX het volgende:
[..]
niet echt. En daarbij wil ik ze niet voor het uitzoeken hebben. Zou hier anders niet posten lijkt me.
De kans dat je nu weer een leuke man tegenkomt die geen hele vrachtwagen aan bagage heeft, is groter dan dat je >30-40 bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:08 schreef QEX het volgende:
[..]
niet echt. En daarbij wil ik ze niet voor het uitzoeken hebben. Zou hier anders niet posten lijkt me.
Het dikgedrukte is dus een moeders eigen. Mijn mams is voor beiden even bang. Ze had vanavond allemaal lekkers gekookt, omdat ze vind dat ik mezelf uithonger. Ik kan haar geen ongelijk geven, ik ben inmiddels alweer 3 kilo lichter.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef QEX het volgende:
[..]
Het begrip duurt maximaal 5 minuten heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Purdey het volgende:
Merken jullie ook aan mensen om je heen dat ze wel even begrip hebben voor de situatie, maar al snel denken 'Heb je het nu nog over die gozer/meid?!'
goh erg sterk commentaar, ga weg manquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kom op zeg, het is een jaar uit. Dat je er nog mee zit... doet zij ook niet.
Best wel stom is dat eigenlijk. Altijd sta ik voor iedereen klaar, zeker voor m'n beste vriendin, maar toen ik hier van de week over begon was het: 'Ik snap niet dat jij daar na 1,5 jaar nog steeds mee bezig bent. Zo leuk was hij nou ook weer niet!' En bedankt dus..quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef hexta het volgende:
[..]
Het begrip duurt maximaal 5 minuten heb ik gemerkt.
Bah, lijkt me heel naar en zout in de wond strooiend. Sterkte, en probeer er niet teveel bij na te denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:13 schreef MrManuel het volgende:
Ben benieuwd hoe ik de dag door kom.
Omdat me ex en ik bij de zelfde vereniging zitten en we sinterklaas middag hebben met de kinderen van de vereniging zien we elkaar 5 uur lang op een boot..
Ik heb er geen behoefte aan maar moet wel gaan..
Dat hoorde ik al na een week. "ben je daar nou nog steeds mee bezig?" Euh wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
Best wel stom is dat eigenlijk. Altijd sta ik voor iedereen klaar, zeker voor m'n beste vriendin, maar toen ik hier van de week over begon was het: 'Ik snap niet dat jij daar na 1,5 jaar nog steeds mee bezig bent. Zo leuk was hij nou ook weer niet!' En bedankt dus..
Ze heeft sinds 5,5weken dat het uit is ook alweer een nieuwe vriend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bah, lijkt me heel naar en zout in de wond strooiend. Sterkte, en probeer er niet teveel bij na te denken.
Kan me helemaal voorstellen dat je niet op deze dag zit te wachten. Aan de andere kant, is het ook niet stiekem zo dat je je er op verheugd? Ik zou dat weer wel hebben, dat ik het toch weer als een sprankje hoop zie op een nieuw begin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:26 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ze heeft sinds 5,5weken dat het uit is ook alweer een nieuwe vriend.
En het is nu in totaal allemaal 7 weken geleden.. Ben er nog niet overheen maarja..
Wordt een zware dag.. heb totaal geen zin erin.
Stja we hadden bijna 3 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kan me helemaal voorstellen dat je niet op deze dag zit te wachten. Aan de andere kant, is het ook niet stiekem zo dat je je er op verheugd? Ik zou dat weer wel hebben, dat ik het toch weer als een sprankje hoop zie op een nieuw begin.
Wel zuur dat ze al zo snel een nieuwe relatie had na jou. 7 weken is ook wel erg optimistisch om het helemaal achter je te kunnen laten.
Euhmmmm.....toch niet deze boot?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:13 schreef MrManuel het volgende:
Ben benieuwd hoe ik de dag door kom.
Omdat me ex en ik bij de zelfde vereniging zitten en we sinterklaas middag hebben met de kinderen van de vereniging zien we elkaar 5 uur lang op een boot..
Ik heb er geen behoefte aan maar moet wel gaan..
Haha neequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Euhmmmm.....toch niet deze boot?
http://nieuws-2.nl/lokaal/2/org/101739.jpg
Vraag mij dan meteen af na het lezen van je posting, kán houden van dan overgaan als het echt is? Immers, als je oma dood gaat dan hou je toch niet na een paar jaar opeens niets meer van haar? Echte liefde blijft volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef MrManuel het volgende:
Man wat kan het blijven pijn doen om iemand kwijt te raken waar je echt veel van hield..
Oké misschien is het woordje 'echt' er niet gepast.quote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij dan meteen af na het lezen van je posting, kán houden van dan overgaan als het echt is? Immers, als je oma dood gaat dan hou je toch niet na een paar jaar opeens niets meer van haar? Echte liefde blijft volgens mij.
Je schrijft dat je het begrijpt dat je vriendin ermee zit dat je een aantal keer vreemd bent gegaan en dat het allemaal wel uitgepraat is, maar het probleem is niet opgelost blijkbaar want zij zit er gewoon nog (dagelijks) mee.quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
Het is niet dat ik iemand moet vergeten nu, maar als het zo doorgaat wel.
Goed, het verhaal: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan, allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.
Mijn vriendin is een mooi, lief en slim meisje, dat wordt ook vaak aangegeven door veel mensen en dat wéét ze ook maar tóch voelt ze zich niet goed genoeg voor mij. Ze vraagt vaak aan mij wat ik in haar zoek, dat ik veel beter kan krijgen enzovoort. Soms huilt ze omdat ze zo bang is dat ik (weer) een ander heb, ze stresst heel vaak omdat ze bang is dat ik bij een ander zit. Kortom: ze verlaagt zichzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik ben namelijk gek op haar en ik vind haar leuk, lief en ik wil haar voor geen goud kwijt. Ik heb dan ook veel voor haar over.
Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij helemaal niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.
Wat kan ik hier in godsnaam nog aan doen? IS er nog wel wat aan te doen? Behalve laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en zij de enige is voor mij (doe ik al, maar dat gelooft ze dus nog niet echt). Ben benieuwd naar tips/reacties, want gaat dit zo door, kan ik hier straks wel komen omdat het dan wel mijn ex is.
Ja, je hebt zelf die fout gemaakt en een paar keer zelfs, dus per keer heb je meer vertrouwen gebroken. Dan is het inderdaad heel hard werken en lang volhouden wil je dat weer opbouwen. Dat kan wel komen (verschilt uiteraard per situatie) maar vereist wel heel veel doorzettingsvermogen. Als je echt van haar houdt is het een kwestie van op je tanden bijten en betrouwbaar blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
Het is niet dat ik iemand moet vergeten nu, maar als het zo doorgaat wel.
Goed, het verhaal: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan, allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.
Mijn vriendin is een mooi, lief en slim meisje, dat wordt ook vaak aangegeven door veel mensen en dat wéét ze ook maar tóch voelt ze zich niet goed genoeg voor mij. Ze vraagt vaak aan mij wat ik in haar zoek, dat ik veel beter kan krijgen enzovoort. Soms huilt ze omdat ze zo bang is dat ik (weer) een ander heb, ze stresst heel vaak omdat ze bang is dat ik bij een ander zit. Kortom: ze verlaagt zichzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik ben namelijk gek op haar en ik vind haar leuk, lief en ik wil haar voor geen goud kwijt. Ik heb dan ook veel voor haar over.
Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij helemaal niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.
Wat kan ik hier in godsnaam nog aan doen? IS er nog wel wat aan te doen? Behalve laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en zij de enige is voor mij (doe ik al, maar dat gelooft ze dus nog niet echt). Ben benieuwd naar tips/reacties, want gaat dit zo door, kan ik hier straks wel komen omdat het dan wel mijn ex is.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ben trouwens allang blij dat mijn ex niks met hyves, facebook of twitter had en heeft. Anders zou ik echt wel weten wat ik steeds zou doen. Het irriteert me al mateloos dat ik niks vind als ik 'm google
Achja, wat moet ik dan? Aan het begin van het jaar heb ik ook een periode gehad waarin ik er compleet aan onderdoorging maar als zij vreemd gaat met een van m'n beste vrienden dan weet ik toch wel waar ik aan toe ben?quote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef o.us het volgende:
[..]
What's up?
Props hoe jij er mee omgaat trouwens
Ik weiger het, ik sta hier ver boven.quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
Beter trap je niet in die kinderachtige spelletjes.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef SearchTheCity het volgende:
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.
Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'.
Rotwijf. Bah.
In het "nu" heb je er weinig aan, maar ergens weet je ook wel dat al dat gezemel over haar fantastische vriendje over een tijdje zal verstommen, waarna alles weer overnieuw gaat beginnen met alleen nieuwe spelers in de rollen van nieuw vriendje en ex-vriendjequote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef SearchTheCity het volgende:
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact.
Heb je het feestje in ieder geval niet laten verpesten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt
De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
Yepquote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Doen.. anders blijf je op zwakke momenten haar statussen bekijken en jezelf opvreten over wat ze allemaal aan het doen is zonder jou.
Over een paar maanden (of langer) kan je er weer aan denken om elkaar weer toe te voegen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Doen.. anders blijf je op zwakke momenten haar statussen bekijken en jezelf opvreten over wat ze allemaal aan het doen is zonder jou.
Over een paar maanden (of langer) kan je er weer aan denken om elkaar weer toe te voegen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:39 schreef SearchTheCity het volgende:
Sowieso doen, MrManuel. Dat is ook de eerste stap die ik ondernam. Ook al betrap ik me zelf door even te spieken op haar Twitter om vervolgens met een schuldgevoelige kriebel verder te gaan met m'n klus.
Facebook/MSN, gewoon doen. Facebook blokkeren zelfs zodat je niet meer ongewild iets van haar kan tegenkomen.
Ondanks dat ik het eigenlijk niet wil doe ik het dan toch maar..quote:
Heb ik ook hoor...quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef LostInSpace het volgende:
Meh, ik merk dat ik wantrouwend ben tegenover vrouwen die ik nu leer kennen.
Bij mijn laatste date ontdekte ik ook meteen een discrepantie. Uit een gesprek bleek dat zij een smartphone heeft, en ik heb ook een mailtje van haar gehad een keer waaruit bleek dat die waarschijnlijk met een Samsung smart phone verstuurd is.
Tijdens de date liep ze echter met 1 of ander simpel toestelletje rond.. en dan denk ik meteen "die verbergt iets"
Ik heb er niks van gezegd, maar dat soort dingen knagen wel meteen. Mijn ex heeft echt een ander persoon van mij gemaakt![]()
Tablet?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef LostInSpace het volgende:
Meh, ik merk dat ik wantrouwend ben tegenover vrouwen die ik nu leer kennen.
Bij mijn laatste date ontdekte ik ook meteen een discrepantie. Uit een gesprek bleek dat zij een smartphone heeft, en ik heb ook een mailtje van haar gehad een keer waaruit bleek dat die waarschijnlijk met een Samsung smart phone verstuurd is.
Tijdens de date liep ze echter met 1 of ander simpel toestelletje rond.. en dan denk ik meteen "die verbergt iets"
Ik heb er niks van gezegd, maar dat soort dingen knagen wel meteen. Mijn ex heeft echt een ander persoon van mij gemaakt![]()
Ik neig toch naar een extra telefoon, maar dat is het punt ook helemaal niet. Ik kan het namelijk ergens ook wel begrijpen als mensen niet meteen hun echte nummer geven enzovoorts. Het gaat mij meer om het gevoel dat ik erbij heb.quote:
Misschien is ze wel een drugsdealer!quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik neig toch naar een extra telefoon, maar dat is het punt ook helemaal niet. Ik kan het namelijk ergens ook wel begrijpen als mensen niet meteen hun echte nummer geven enzovoorts. Het gaat mij meer om het gevoel dat ik erbij heb.
Daar schrik ik gewoon van.
Hahaquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een drugsdealer!
Je kan toch wel op een indirecte manier vragen hoe het zit?
Je zou toch kunnen zeggen: Ik had bij jou wel een hippe alleskunnende telefoon verwacht!quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha
Dat vind ik ook weer zo asociaal. Je gaat toch niet iemand die je amper kent vragen zichzelf te verantwoorden naar jou toe? Dan is het vrij snel klaar denk ik. Ik zou er dan ook geen zin meer in hebben eerlijk gezegd.
Het is simpelweg een gevoel waar ik zelf mee moet leren omgaan. Kijk, als je een paar dates met dezelfde vrouw hebt gehad en het wordt iets, dan kun je het wel gaan vragen denk ik.. maar niet na 1 date
Ik zou hem niet letterlijk klonen, dan krijg je precies hetzelfde probleem.quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Purdey het volgende:
Hoe hard ik ook voorgelogen ben door mijn ex, ik ben niet wantrouwend naar mensen geworden gelukkig. Ik merk wel dat ik steeds blijf vergelijken. Misschien kan ik m'n ex beter klonen, scheelt een hoop zoekwerk
Nee, gewoon alleen de leuke dingen. En hier en daar een beetje bijkneden als een bal deegquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou hem niet letterlijk klonen, dan krijg je precies hetzelfde probleem.
Maar is het niet zo dat vrouwen hun vriend/man graag naar hun eigen hand zetten (gewoontes veranderen die hen niet aanstaat), terwijl mannen zoiets hebben van: Boeiend?quote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, gewoon alleen de leuke dingen. En hier en daar een beetje bijkneden als een bal deeg
Hij is bij jou al een keer gestorvenquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef y-noa het volgende:
Ik ben tot punt 3 gekomen Tot inkeer komen na dat ik helemaal uit me dak ben gegaan en toen gewoon weer terug gegaan naar me EX . !! echte liefde sterft nooit !!
Dus je bent weer terug bij af?quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef y-noa het volgende:
Ik ben tot punt 3 gekomen Tot inkeer komen na dat ik helemaal uit me dak ben gegaan en toen gewoon weer terug gegaan naar me EX . !! echte liefde sterft nooit !!
Ik denk dat zulke veranderingen aan beide kanten wel plaatsvindenquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat vrouwen hun vriend/man graag naar hun eigen hand zetten (gewoontes veranderen die hen niet aanstaat), terwijl mannen zoiets hebben van: Boeiend?
Dit gaat even puur over het bijschaven/kneden.
Jij bent vervolgens terug naar je ex gegaan? Mmh... ken het verhaal niet....kun je iets meer vertellen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef y-noa het volgende:
5 jaar relatie. 2,5 maand loslaten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:
5 jaar van loslaten of 5 jaar relatie?
Wow, dat doe je goed. Respect.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar relatie. 2,5 maand loslaten.
Bedankt. Het begin was wel moeilijk, je kunt moeilijk ineens iemand uit je leven verbannen en daar normaal mee omgaan.quote:
Dus je relatieduur door de helft delen en dat dan in maanden. Dan kom ik uit op 9 maanden. Duurt nog even al klinkt het beter dan de 'voor elk jaar een maand' waar mijn buurvrouw het over had.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar relatie. 2,5 maand loslaten.
Misschien is het zo'n laffe poging, misschien niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef SearchTheCity het volgende:
Hoe ga je om met het feit dat je continu via via moet horen dat je ex continu op internet gooit over hoe geweldig die nieuwe vriend van wel haar niet is? Ook al heb je 't het vermoeden dat dit een kinderachtige poging is om heel wat ogen uit te steken. Waaronder die van mij.![]()
Ik word er een beetje zenuwachtig van.
Het is natuurlijk voor iedereen anders. Heeft er ook mee te maken hoe je uit elkaar bent gegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Dus je relatieduur door de helft delen en dat dan in maanden. Dan kom ik uit op 9 maanden. Duurt nog even al klinkt het beter dan de 'voor elk jaar een maand' waar mijn buurvrouw het over had.
volgens mij is dat inderdaad niet zo'n slechte berekeningquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Dus je relatieduur door de helft delen en dat dan in maanden. Dan kom ik uit op 9 maanden. Duurt nog even al klinkt het beter dan de 'voor elk jaar een maand' waar mijn buurvrouw het over had.
Was het maar zo simpel, maar de formule zoals hier gebruikt is flauwekul. Er is namelijk geen echte formule. Wel wat dingen die meespelen zoals de duur van de relatie, de intensiteit, hoe diep de liefde zat, hoe het uit elkaar ging en of je het wel/niet hebt zien aankomen e.d.quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik zou echt gebroken zijn een aantal maanden als mijn relatie van iets meer als een jaar (met een klein dipje) uit zou gaan. Puur omdat zij voor mij echt een soulmate is, die ook nog eens aantrekkelijk is. En dat onze relatie best intens is.quote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar de formule zoals hier gebruikt is flauwekul. Er is namelijk geen echte formule. Wel wat dingen die meespelen zoals de duur van de relatie, de intensiteit, hoe diep de liefde zat, hoe het uit elkaar ging en of je het wel/niet hebt zien aankomen e.d.
En als je dat allemaal hebt gehad, besef je dan dat het voor ieder persoon anders kan zijn. De een is met een paar maanden er wel klaar mee en de ander kan er zomaar een jaar over doen.
Er is geen 'normaal' of 'abnormaal', met dien verstande dat extremen mss wat extra zorg behoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil ik al HELEMAAL niet aan denken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar als ik kijk hoe ik en mijn ex samen zijn gekomen, dat had gemakkelijk heel anders kunnen lopen, en is gewoon een simpel gevolg geweest van een hele reeks toevallige beslissingen.
Dit is dan nog een relatief veelomvattende beslissing. Maar voor veel relaties geldt bijvoorbeeld al dat als je net dat avondje niet of ergens anders uit was gegaan, je haar/hem al niet ontmoet had...
@Mr_Bojangles: Ik snap je goede intenties, maar het een heeft niets met het ander te makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee natuurlijk, maar het is bedoeld voor sommige mensen die ervan zijn overtuigd dat hun ex ''de enige goede'' voor ze was, terwijl het meestal gewoon groot toeval is dat je elkaar ontmoet...
Je doet het overkomen alsof het allemaal jouw schuld is. Waar er twee vechten...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hierbij mijn post, moet het even kwijt. Gisteren na 1 jaar en 8 maanden(misschien niet heel lang, vergeleken met andere verhalen hier, maar toch) een einde gekomen aan de relatie met het meisje waar ik nog zo super veel van hou.
We hadden plannen om samen te gaan wonen, en afgelopen zaterdag is de bom ontploft. Zij belde op dat het misschien niet zo'n goed idee was (makes sense nu). En daar ben ik redelijk boos over geworden, aangezien we al een huis op het oog hadden en dat soort dingen, en toen heb ik dingen gezegd waar ik nu, uiteraard achteraf, zoveel spijt van heb. Koppig als ik ben heb ik haar daarna niet gebeld. En dat is voor haar zeer waarschijnlijk de druppel geweest..
Gisteren heb ik goed met haar gepraat, en bleek dat ze met meerdere dingen zat. Waar ik in het verleden misschien beter naar had moeten luisteren. Ik zou er alles voor over hebben om dat te kunnen doen, of om dat vanaf nu beter te kunnen doen. Uiteraard is het heel moeilijk om iemand te kunnen overtuigen dat mensen kunnen veranderen, maar ik heb echt het idee dat ik sommige dingen nu beter begrijp. Ik hoop gewoon dat zij dit zich ook gaat realiseren.
Warrig verhaal, excuus. Moest het even kwijt..
Ik moet zeggen dat ik dat idee ook heb. Op sommige punten had zij misschien nog duidelijker kunnen zijn. Soms ben ik gewoon heel makkelijk in dingen wegwuiven en qua serieus opvatten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof het allemaal jouw schuld is. Waar er twee vechten...
Huhuh.....doe jij je berekening eens opnieuw met alle variabelenquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ergens is het absurd! Jij voelt je schuldig terwijl zij ook eerder de moeite had moet en kunnen nemen om erover te praten of duidelijker aangeven. Ik denk dan maar zo dat zij jou niet te moeite waard vond anders wel de mond opengetrokken had.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat idee ook heb. Op sommige punten had zij misschien nog duidelijker kunnen zijn. Soms ben ik gewoon heel makkelijk in dingen wegwuiven en qua serieus opvatten.
En dat is nu gewoon heel stom geweest. En daardoor heb ik het gevoel dat ik er niet altijd voor haar ben geweest wanneer dat nodig was.
Tis moeilijk, ik wil niet hele levensverhalen online gaan gooien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ergens is het absurd! Jij voelt je schuldig terwijl zij ook eerder de moeite had moet en kunnen nemen om erover te praten of duidelijker aangeven. Ik denk dan maar zo dat zij jou niet te moeite waard vond anders wel de mond opengetrokken had.
Dan blijft hetgeen wat ik heb gezegd alsnog van kracht vind ik zelf. Nogmaals ik heb er zelf ook ervaring mee dus ik weet hoe het voel en ik denk dat meerdere zich kunnen vinden in je laatste zin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tis moeilijk, ik wil niet hele levensverhalen online gaan gooien.Ze heeft zeker meerdere keren aangegeven, maar op haar manier. En mijn manier van dat oppikken was niet goed genoeg. Gisteren is me dat heel duidelijk geworden, en ik had graag gehad dat we het eerder op zo'n manier konden bespreken. Ik vind het gewoon heel zonde als het zo eindigt terwijl dat in mijn opzicht niet nodig is.
Maar dat is altijd wanneer de ander het uitmaakt denk ik.. Feit blijft wel dat als ik terug zou kunnen dat ik een hoop dingen anders had gedaan
Voor jou misschien, denkfout die je maakt is dat verwerken voor iedereen anders gaat. Voor mij helpt iets als dit om alles weer even wat nuchterder te bekijken, en om te realiseren dat de hoop nog niet verloren is ( was destijds ) ...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr_Bojangles: Ik snap je goede intenties, maar het een heeft niets met het ander te maken
Heeft het misschien niet ook iets te maken met dat het mogelijk is dat hij zich zo voelt ten overstaande van iemand anders dan jou?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef QEX het volgende:
Heb het niet zien aankomen. Waren helemaal happy met elkaar (ja ik heb het hem gevraagd) is desondanks in korte tijd toch voor een ander gevallen en dat vond ie reden genoeg. (al snap ik er geen ene jeweet wel van, hij zegt het ook niet te snappen maar kan blijkbaar zijn gevoelens voor haar niet opzij zetten voor ons en dat doet enorm veel pijn)
Ja, dit is de 2e keer alquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
.
''Grappig'' trouwens dat dit topic ineens 10 keer harder loopt dan het vorige deel, heeft het iets te maken met de kerstdagen? Hoorde ooit eens dat vlak voor de feestdagen de meeste relaties sneuvelen...
Niet alleen dat de meeste relaties sneuvelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
''Grappig'' trouwens dat dit topic ineens 10 keer harder loopt dan het vorige deel, heeft het iets te maken met de kerstdagen? Hoorde ooit eens dat vlak voor de feestdagen de meeste relaties sneuvelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |