Yepquote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Doen.. anders blijf je op zwakke momenten haar statussen bekijken en jezelf opvreten over wat ze allemaal aan het doen is zonder jou.
Over een paar maanden (of langer) kan je er weer aan denken om elkaar weer toe te voegen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Doen.. anders blijf je op zwakke momenten haar statussen bekijken en jezelf opvreten over wat ze allemaal aan het doen is zonder jou.
Over een paar maanden (of langer) kan je er weer aan denken om elkaar weer toe te voegen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:39 schreef SearchTheCity het volgende:
Sowieso doen, MrManuel. Dat is ook de eerste stap die ik ondernam. Ook al betrap ik me zelf door even te spieken op haar Twitter om vervolgens met een schuldgevoelige kriebel verder te gaan met m'n klus.
Facebook/MSN, gewoon doen. Facebook blokkeren zelfs zodat je niet meer ongewild iets van haar kan tegenkomen.
Ondanks dat ik het eigenlijk niet wil doe ik het dan toch maar..quote:
Heb ik ook hoor...quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef LostInSpace het volgende:
Meh, ik merk dat ik wantrouwend ben tegenover vrouwen die ik nu leer kennen.
Bij mijn laatste date ontdekte ik ook meteen een discrepantie. Uit een gesprek bleek dat zij een smartphone heeft, en ik heb ook een mailtje van haar gehad een keer waaruit bleek dat die waarschijnlijk met een Samsung smart phone verstuurd is.
Tijdens de date liep ze echter met 1 of ander simpel toestelletje rond.. en dan denk ik meteen "die verbergt iets"
Ik heb er niks van gezegd, maar dat soort dingen knagen wel meteen. Mijn ex heeft echt een ander persoon van mij gemaakt![]()
Tablet?quote:Op maandag 28 november 2011 19:18 schreef LostInSpace het volgende:
Meh, ik merk dat ik wantrouwend ben tegenover vrouwen die ik nu leer kennen.
Bij mijn laatste date ontdekte ik ook meteen een discrepantie. Uit een gesprek bleek dat zij een smartphone heeft, en ik heb ook een mailtje van haar gehad een keer waaruit bleek dat die waarschijnlijk met een Samsung smart phone verstuurd is.
Tijdens de date liep ze echter met 1 of ander simpel toestelletje rond.. en dan denk ik meteen "die verbergt iets"
Ik heb er niks van gezegd, maar dat soort dingen knagen wel meteen. Mijn ex heeft echt een ander persoon van mij gemaakt![]()
Ik neig toch naar een extra telefoon, maar dat is het punt ook helemaal niet. Ik kan het namelijk ergens ook wel begrijpen als mensen niet meteen hun echte nummer geven enzovoorts. Het gaat mij meer om het gevoel dat ik erbij heb.quote:
Misschien is ze wel een drugsdealer!quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik neig toch naar een extra telefoon, maar dat is het punt ook helemaal niet. Ik kan het namelijk ergens ook wel begrijpen als mensen niet meteen hun echte nummer geven enzovoorts. Het gaat mij meer om het gevoel dat ik erbij heb.
Daar schrik ik gewoon van.
Hahaquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een drugsdealer!
Je kan toch wel op een indirecte manier vragen hoe het zit?
Je zou toch kunnen zeggen: Ik had bij jou wel een hippe alleskunnende telefoon verwacht!quote:Op maandag 28 november 2011 19:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha
Dat vind ik ook weer zo asociaal. Je gaat toch niet iemand die je amper kent vragen zichzelf te verantwoorden naar jou toe? Dan is het vrij snel klaar denk ik. Ik zou er dan ook geen zin meer in hebben eerlijk gezegd.
Het is simpelweg een gevoel waar ik zelf mee moet leren omgaan. Kijk, als je een paar dates met dezelfde vrouw hebt gehad en het wordt iets, dan kun je het wel gaan vragen denk ik.. maar niet na 1 date
Ik zou hem niet letterlijk klonen, dan krijg je precies hetzelfde probleem.quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Purdey het volgende:
Hoe hard ik ook voorgelogen ben door mijn ex, ik ben niet wantrouwend naar mensen geworden gelukkig. Ik merk wel dat ik steeds blijf vergelijken. Misschien kan ik m'n ex beter klonen, scheelt een hoop zoekwerk
Nee, gewoon alleen de leuke dingen. En hier en daar een beetje bijkneden als een bal deegquote:Op maandag 28 november 2011 19:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou hem niet letterlijk klonen, dan krijg je precies hetzelfde probleem.
Maar is het niet zo dat vrouwen hun vriend/man graag naar hun eigen hand zetten (gewoontes veranderen die hen niet aanstaat), terwijl mannen zoiets hebben van: Boeiend?quote:Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee, gewoon alleen de leuke dingen. En hier en daar een beetje bijkneden als een bal deeg
Hij is bij jou al een keer gestorvenquote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef y-noa het volgende:
Ik ben tot punt 3 gekomen Tot inkeer komen na dat ik helemaal uit me dak ben gegaan en toen gewoon weer terug gegaan naar me EX . !! echte liefde sterft nooit !!
Dus je bent weer terug bij af?quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef y-noa het volgende:
Ik ben tot punt 3 gekomen Tot inkeer komen na dat ik helemaal uit me dak ben gegaan en toen gewoon weer terug gegaan naar me EX . !! echte liefde sterft nooit !!
Ik denk dat zulke veranderingen aan beide kanten wel plaatsvindenquote:Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat vrouwen hun vriend/man graag naar hun eigen hand zetten (gewoontes veranderen die hen niet aanstaat), terwijl mannen zoiets hebben van: Boeiend?
Dit gaat even puur over het bijschaven/kneden.
Jij bent vervolgens terug naar je ex gegaan? Mmh... ken het verhaal niet....kun je iets meer vertellen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef y-noa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |