Herkenbaar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ben trouwens allang blij dat mijn ex niks met hyves, facebook of twitter had en heeft. Anders zou ik echt wel weten wat ik steeds zou doen. Het irriteert me al mateloos dat ik niks vind als ik 'm google
Achja, wat moet ik dan? Aan het begin van het jaar heb ik ook een periode gehad waarin ik er compleet aan onderdoorging maar als zij vreemd gaat met een van m'n beste vrienden dan weet ik toch wel waar ik aan toe ben?quote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef o.us het volgende:
[..]
What's up?
Props hoe jij er mee omgaat trouwens
Ik weiger het, ik sta hier ver boven.quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
Beter trap je niet in die kinderachtige spelletjes.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef SearchTheCity het volgende:
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.
Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'.
Rotwijf. Bah.
In het "nu" heb je er weinig aan, maar ergens weet je ook wel dat al dat gezemel over haar fantastische vriendje over een tijdje zal verstommen, waarna alles weer overnieuw gaat beginnen met alleen nieuwe spelers in de rollen van nieuw vriendje en ex-vriendjequote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef SearchTheCity het volgende:
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact.
Heb je het feestje in ieder geval niet laten verpesten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt
De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |