abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104871346
Een jaar.... Het is dus al langer uit, dan ik uberhaupt met haar heb gehad. Verder ben ik al 1.5 jaar vrijgezel dus, ik spreek haar ook zelden meer..

Sowiezo hebben we geen contact meer over de telefoon als sms/whatsapp oid. We wonen wel bij elkaar in de buurt, en als we elkaar tegenkomen is mijn ex altijd heen spontaan en wil praten enzo, maar ik word altijd een beetje nerveus en onhandig, en loop het liefst zsm weg :')

Verder weet ik precies wat jullie denken, jezus man al zo lang uit, zeik niet. Dat vertel ik mezelf ook regelmatig, maar ik lijk die drempel toch niet over te komen. Ik ben en blijf gedumpt door haar, en ze heeft totaal geen behoefte om nog met me om te gaan. Waar andere mensen na een tijdje kunnen zeggen ''so be it'' , blijf ik toch elke keer mijn neus eraan stoten, het blijft pijnlijk, al is het natuurlijk wel een stuk minder dan voorheen. Maar het zou nu gewoon 100 % weg moeten zijn, en dat is het niet...
pi_104871526
Knap dat je precies weet wat ik denk ;) Mss moet je om te beginnen dat eens loslaten, want je hebt het ook nog eens verkeerd :)

Je ziet het vaker dit..... Diegene die voor zijn/haar gevoel gedumpt is heeft moeite met afsluiten en verdergaan, of valt met enige regelmaat toch weer wat terug.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104871811
Nu ben ik ook niet zomaar gedumpt, maar gewoon keihard :')

Heb al voor mezelf proberen te bedenken waarom ik het er zo lastig mee heb/had.

En dat is vooral de tegenstelling : Mn ex was aan het begin juist heel erg ''into me'', terwijl ik de boot afhield. Ze wou de hele tijd afspreken etc, terwijl ik zoiets had van hmm, een relatie, weet niet of dat iets voor mij is...

Maar toch was ik wel nieuwsgierig, dus ik een paar keer met haar afgesproken, en na een paar dates kreeg ik dan een sms' je ( :* ) Of ik er wat in zag om een relatie te beginnen.

Ik vond haar toch wel leuk, dus ik heb, weliswaar ietwat voorbarig, ja gezegd. Maar ik vond het allemaal wat te vanzelfsprekend dat ze mijn vriendin was. Daarnaast twijfelde ik toch wel of ik dit allemaal wel al wilde. Voor ik het wist was ik voorgesteld aan haar vrienden/familie/kennissen etc.

Dat merkte ze, en het ging van kwaad tot erger, en ze maakte het uit ; en toen waren de rollen ineens omgedraaid. Ik vond haar leuk, en was aan haar gehecht, maar zij was klaar met mij ....

Nog 2 maanden geprobeerd het te lijmen, maar het mocht niet baten...
pi_104873333
Wat versta je onder keihard gedumpt?

(ik herken mezelf wel een beetje kn je verhaal..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_104873791
Ik bedoel daarmee bijvoorbeeld een hele directe overgang ; Van lief/ betrokken / genegen gedrag van mijn ex, ineens overslaand naar het uitmaken op een feest op zaterdagavond.

Van altijd lief en geinteresseerd in me doen, naar me bespottelijk behandelen alsof ik een of ander triest figuur ben en niets voorstel voor haar...

En toen was het ook echt klaar, ze veranderde enorm van de een op andere dag. Ik wist wel dat het niet super tussen ons ging, maar dat ze zo klaar met me was dat ze echt van me afwou, en me helemaal uit haar leven wou sodemieteren, dat had ik nooit verwacht. Zo erg heeft ze het ook nooit laten merken aan me... Altijd na een ruzie, soms een paar tranen, maar daarna wel weer helemaal goedmaken samen. Dat vond zij ook, maar achteraf kennelijk toch niet...

Sowiezo het uitmaken van een relatie op een zaterdagavond, wanneer we beiden wat hadden gedronken, ik dacht echt ; het komt wel weer goed. Maar niet dus..

En dan vallen sommige stukjes pas later op zijn plek. Waarom deed ze in februari zo vreemd over een zomervakantie samen boeken? Enerzijds zeggen dat het haar heel leuk lijkt, anderzijds toch telkens ik die erover moest beginnen, en zij steeds vooruitschuiven. Had nooit daarachter gezocht dat het misschien was omdat ze niet wist of we dan nog wel samen zouden zijn, maar achteraf kun je dat toch bijna niet los van elkaar zien..
pi_104873870
Wat daaraan het slechte is, wat ik nog steeds heb, is dat ik een soort boosheid voel naar meiden die nu wel eens interesse tonen...

Ik zie dan geen leuk/lief meisje meer, maar een meid die in de toekomst iets soortgelijks kan gaan doen als mijn ex. En dan word ik in mijn hoofd eigenlijk al boos/geirriteerd over een meisje die mij nog helemaal niets verkeerds heeft gedaan...
pi_104898637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:

[..]
Ben trouwens allang blij dat mijn ex niks met hyves, facebook of twitter had en heeft. Anders zou ik echt wel weten wat ik steeds zou doen. Het irriteert me al mateloos dat ik niks vind als ik 'm google :')
Herkenbaar!
pi_104911807
Hallo, ik meld me weer :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 28 november 2011 @ 08:41:57 #234
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_104911823
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef renwan het volgende:
Hallo, ik meld me weer :')
What's up?

Props hoe jij er mee omgaat trouwens :')
Feyenoord Rotterdam
pi_104911881
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef o.us het volgende:

[..]

What's up?

Props hoe jij er mee omgaat trouwens :')
Achja, wat moet ik dan? Aan het begin van het jaar heb ik ook een periode gehad waarin ik er compleet aan onderdoorging maar als zij vreemd gaat met een van m'n beste vrienden dan weet ik toch wel waar ik aan toe ben?

Kan me dan heel zielig en alleen voelen maar daar bereik ik echt helemaal niks mee
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 28 november 2011 @ 10:08:51 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104913469
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104913901
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
Ik weiger het, ik sta hier ver boven.
Welkom vader renwan ^O^
pi_104916812
Heb dit weekend veel gepraat met mijn ex.

Veel dingen zijn duidelijker geworden. Kan wel eerlijk zeggen dat mijn onzekerheid ( en wat daar bij komt) een grote oorzaak is van de breuk.
Hij miste de vrolijke mij. En zo nog wel een aantal zaken.
pi_104921070
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.

Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'. :(

Rotwijf. Bah.
Are your strings tied tight for proper movement?
  maandag 28 november 2011 @ 14:20:54 #240
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104921358
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef SearchTheCity het volgende:
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.

Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'. :(

Rotwijf. Bah.
Beter trap je niet in die kinderachtige spelletjes. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104921673
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact. :)
pi_104923834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef SearchTheCity het volgende:
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact. :)
In het "nu" heb je er weinig aan, maar ergens weet je ook wel dat al dat gezemel over haar fantastische vriendje over een tijdje zal verstommen, waarna alles weer overnieuw gaat beginnen met alleen nieuwe spelers in de rollen van nieuw vriendje en ex-vriendje ;)

(wees blij dat je uit dat traject bent, je zult dat nu mss nog anders voelen...)
Strek je eens uit !
pi_104924686
Oh, geen zorgen. Ik ben allang blij dat ze opgedonderd is.

Echter voelt de ondankbaar altijd nog groot doordat ze me van de één op de andere dag gedumpt heeft met een smsje om vervolgens met alles wat ballen heeft en er goed uit zag (volgens haar) te gaan flirten.

Ik wacht wel op de dames die mijn kwaliteiten ook werkelijk zien en willen. :)
pi_104926419
Gedumt per sms! Dat snap ik dus niet he, per sms of telefoon. Heb gewoon het lef en respect om een relatie face to face te beeindigen.

Ondertussen ben ik druk een scheiding aan het regelen die ik niet wil maar waar meneer geen tijd/zin/gelegenheid voor heeft. Is ook niet zo best voor verwerkingsproces kan ik je zeggen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104929117
...ach, soms doen ze het per mail...
Strek je eens uit !
pi_104929371
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt :')

De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
  maandag 28 november 2011 @ 17:39:53 #247
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104929460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt :')

De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
Heb je het feestje in ieder geval niet laten verpesten.
pi_104929557
Haha nee. Ik liep terug naar mn maten en zei ; het is uit. Iedereen half lam, keihard schreeuwen JEUUUUUHH, weer achter de vrouwen aan, alsof nederland een doelpunt had gescoord... Zelf vond ik het toen ook nog wel grappig...

Toen ik de volgende ochtend wakker werd was ik ineens een stuk minder stoer... Eerst had ik het nog niet door, maar toen opeens '' Ey, volgens mij ben ik gisteravond gedumpt'' :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 november 2011 @ 18:13:25 #249
300347 MrManuel
pi_104930592
Liefde.. Wrm kan het ook zo een pijn doen?

Ikzelf betrap me er nog steeds op dat ik elke dag nog aan haar denk..
Begin te denken om haar van alles te verwijderen.. Facebook/msn/etc zodat ik iig niet meer de drang kan hebben om te kijken hoe het met haar gaat..

In ieder geval tijdelijk alles verwijderen denk ik... -O-
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_104931533
Doen.. anders blijf je op zwakke momenten haar statussen bekijken en jezelf opvreten over wat ze allemaal aan het doen is zonder jou.

Over een paar maanden (of langer) kan je er weer aan denken om elkaar weer toe te voegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')