abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104809019
zo even het een en ander van me afschrijven.
Mijn negeren en erboven staan en eigenlijk ook totaal doen alsof mijn neus bloed heeft zijn vruchten afgeworpen en hij doet het niet meer raar op zijn facebook.
Dat is even een opluchting en ben eigenlijk ook trots op ook . Momenteel gewoon even lekker mijn energie voor mezelf nodig en dat blijf ik ook doen dus.
Het is aan de andere kant raar want ik wil dit keer niets meer geen excuus niets en dat is een verandering met vroeger.
Momenteel probeer ik er gewoon boven te staan en dat is soms toch best moeilijk want aan een kant wil je laten merken he dit kan niet of heeft me enorm gekwetst maar ik denk dat dat toch geen zin heeft.

Ik hoop hem eigenlijk even niet te zien , maar gezien we in een dorp wonen en ik ook zijn vrienden mag en gewoon mee omga is dat even moeilijk.
Wel ben ik nog steeds bezig aan de tekening die ik voor hem zou maken, niet meer voor hem maar voor mezelf en gaandeweg raak ik er steeds trotser op. Ik hoop ook eigenlijk dat als die af is hij heel mooi word en ik hem hier op kan hangen , juist even als reminder van dat ik ondanks moeilijke tijden ook iets af kan krijgen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:06:53 #202
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104816827
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef QEX het volgende:

[..]

Ok, dat heb ik met mijn moeder en haar vriend, die denkt ook nog steeds dat het allemaal wel over waait. Ze belt 1-2 x per week om te horen hoe het met me gaat (lees=of ik mezelf niet iets aan gedaan heb en wel eet) en of ie al wat heeft laten horen.

Zit in een vreselijke dip. In een achtbaan van gevoelens. Doe (met hulp van vrienden) van alles om voor afleiding te zoeken
Het dikgedrukte is dus een moeders eigen. Mijn mams is voor beiden even bang. Ze had vanavond allemaal lekkers gekookt, omdat ze vind dat ik mezelf uithonger. Ik kan haar geen ongelijk geven, ik ben inmiddels alweer 3 kilo lichter.

Ook de achterbaan van emoties herken ik heel sterk. Het ene moment denk ik 'Ach, je moet toch verder met je leven. Probeer het nu gewoon'. En het volgende moment zit ik in zak en as en kan ik niks anders dan huilend op de bank hangen.

Merken jullie ook aan mensen om je heen dat ze wel even begrip hebben voor de situatie, maar al snel denken 'Heb je het nu nog over die gozer/meid?!'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104828714
FUCK ik voel me ook weer ff kut, heb het puur aan mezelf te danken, maar toch even eea. van me afschrijven :9

Net de facebook van mijn ex weer eens gechecked, echt na 2 maanden voor het eerst weer. Het is al langer dan een jaar uit, maar toch ben ik nog altijd nerveus om te gaan kijken...

En dan lees je dat ze op vakantie gaat met haar vriend binnenkort, dat ze met de zussen van haar vriend uitstapjes heeft, ga zo maar door, ik voel me nu weer zo' n faalhaas ;(

Wij hebben het stadium van samen op vakantie gaan nooit bereikt.. En het maakt het allemaal nog erger dat ik nog niet serieus heb zelf op dit moment... -O-

Altijd maar blijven denken dat het in de toekomst vast beter gaat, maar die toekomst laat wel erg lang op zich wachten...
pi_104830382
Wat ik hier overigens aan toe wil voegen :

Heb door dit alles weer een beetje dat ''strijdbare'' gevoel terug van toen het net uitwas, mezelf willen bewijzen oid. Destijds ging ik als een gek sporten, krachttrainen, en nadat het in april 2010 uitging, zag ik er maart van dit jaar uit als een beest ; helemaal droog/ afgetraind, aardig wat massa erbij...

Maar op een gegeven moment boeide het me allemaal niet meer zo, mn ex kreeg een nieuwe vriend, en ik had geaccepteerd dat het zo was... Maar met het verdwijnen van de boosheid etc, verdween ook de drang om te sporten. Ben sindsdien wel weer wat aangekomen, en sinds juni dit jaar heb ik geen gewicht meer aangeraakt. :(

Toch mis ik dat gevoel wel, en vooral nu het een beetje terug is ( al zal het morgenochtend wel weer weg zijn ), merk ik dat je met die ''woede'' nadat het uitgaat best een hoop kunt. Het ging destijds ook echt super met de meiden, had veel energie, wou uitgaan etc etc..
Wat dat betreft moet ik vaker op het profiel van mn ex gaan kijken, want ik word er wel door gemotiveerd :*
pi_104831507
Kom op zeg, het is een jaar uit. Dat je er nog mee zit... doet zij ook niet.
pi_104832181
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Purdey het volgende:
Merken jullie ook aan mensen om je heen dat ze wel even begrip hebben voor de situatie, maar al snel denken 'Heb je het nu nog over die gozer/meid?!'
Het begrip duurt maximaal 5 minuten heb ik gemerkt.
Descending into the abyss.
pi_104835281
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kom op zeg, het is een jaar uit. Dat je er nog mee zit... doet zij ook niet.
goh erg sterk commentaar, ga weg man

Is ook iet zo dat ik er full time nog mee zit oid, alleen nu weer ff een momentje, en laat dit topic daar nu net voor geopend zijn, iedereen is welkom, al is het 4 jaar uit. ( Die mensen heb ik hier ook langs zien komen)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 10:13:32 #208
300347 MrManuel
pi_104836415
Ben benieuwd hoe ik de dag door kom.
Omdat me ex en ik bij de zelfde vereniging zitten en we sinterklaas middag hebben met de kinderen van de vereniging zien we elkaar 5 uur lang op een boot..
Ik heb er geen behoefte aan maar moet wel gaan.. :{
[i]~ The impossible is easy![/i]
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:17:49 #209
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104836481
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef hexta het volgende:

[..]

Het begrip duurt maximaal 5 minuten heb ik gemerkt.
Best wel stom is dat eigenlijk. Altijd sta ik voor iedereen klaar, zeker voor m'n beste vriendin, maar toen ik hier van de week over begon was het: 'Ik snap niet dat jij daar na 1,5 jaar nog steeds mee bezig bent. Zo leuk was hij nou ook weer niet!' En bedankt dus..

Las trouwens daarstraks een tweet, waar ik stiekem best om moest lachen:
'Saying 'let's stay friends' after a break-up, is the same thing as saying 'Hey, our dog died, but we can still keep him!'

Ben trouwens allang blij dat mijn ex niks met hyves, facebook of twitter had en heeft. Anders zou ik echt wel weten wat ik steeds zou doen. Het irriteert me al mateloos dat ik niks vind als ik 'm google :')
  zaterdag 26 november 2011 @ 10:18:39 #210
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104836494
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:13 schreef MrManuel het volgende:
Omdat me ex en ik bij de zelfde vereniging zitten en we sinterklaas middag hebben met de kinderen van de vereniging zien we elkaar 5 uur lang op een boot..
Bah, lijkt me heel naar en zout in de wond strooiend. Sterkte, en probeer er niet teveel bij na te denken.
pi_104836609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
Best wel stom is dat eigenlijk. Altijd sta ik voor iedereen klaar, zeker voor m'n beste vriendin, maar toen ik hier van de week over begon was het: 'Ik snap niet dat jij daar na 1,5 jaar nog steeds mee bezig bent. Zo leuk was hij nou ook weer niet!' En bedankt dus..
Dat hoorde ik al na een week. "ben je daar nou nog steeds mee bezig?" Euh wat? :')
Descending into the abyss.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 10:26:54 #212
300347 MrManuel
pi_104836621
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:

[..]

Bah, lijkt me heel naar en zout in de wond strooiend. Sterkte, en probeer er niet teveel bij na te denken.
Ze heeft sinds 5,5weken dat het uit is ook alweer een nieuwe vriend.
En het is nu in totaal allemaal 7 weken geleden.. Ben er nog niet overheen maarja..

Wordt een zware dag.. heb totaal geen zin erin.

[ Bericht 2% gewijzigd door MrManuel op 26-11-2011 10:33:40 ]
  zaterdag 26 november 2011 @ 13:52:53 #213
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104841684
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:26 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Ze heeft sinds 5,5weken dat het uit is ook alweer een nieuwe vriend.
En het is nu in totaal allemaal 7 weken geleden.. Ben er nog niet overheen maarja..

Wordt een zware dag.. heb totaal geen zin erin.
Kan me helemaal voorstellen dat je niet op deze dag zit te wachten. Aan de andere kant, is het ook niet stiekem zo dat je je er op verheugd? Ik zou dat weer wel hebben, dat ik het toch weer als een sprankje hoop zie op een nieuw begin.

Wel zuur dat ze al zo snel een nieuwe relatie had na jou. 7 weken is ook wel erg optimistisch om het helemaal achter je te kunnen laten.
pi_104848534
Heb gelukkig vrienden die nog steeds alle aandacht aan me geven als ik iets vertel. Vind mezelf ondertussen een kapotte lp maar daar zitten ze niet mee. Ze vinden het juist heel begrijpelijk alemaal. Je leert zo wel je vrienden kennen. De eerste paar weken belde mijn beste vriendin me dagelijks op, hoe het was.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 18:10:52 #215
300347 MrManuel
pi_104848689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Kan me helemaal voorstellen dat je niet op deze dag zit te wachten. Aan de andere kant, is het ook niet stiekem zo dat je je er op verheugd? Ik zou dat weer wel hebben, dat ik het toch weer als een sprankje hoop zie op een nieuw begin.

Wel zuur dat ze al zo snel een nieuwe relatie had na jou. 7 weken is ook wel erg optimistisch om het helemaal achter je te kunnen laten.
Stja we hadden bijna 3 jaar.
Maar ik ben de dag goed doorgekomen.
Ik ontweek haar en andersom.. Hebben normaal tegen elkaar gedaan/gepraat..

En stiekem heb ik me er niet op verheugd. Omdat ik weet dat ze een nieuwe jongen heeft en dus geen hoop meer zie..
pi_104849456
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:13 schreef MrManuel het volgende:
Euhmmmm.....toch niet deze boot? :')

http://nieuws-2.nl/lokaal/2/org/101739.jpg
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 november 2011 @ 18:39:45 #217
300347 MrManuel
pi_104849667
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Euhmmmm.....toch niet deze boot? :')

http://nieuws-2.nl/lokaal/2/org/101739.jpg
Haha nee :D
pi_104864480
Het is niet dat ik iemand moet vergeten nu, maar als het zo doorgaat wel.

Goed, het verhaal: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan, allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.

Mijn vriendin is een mooi, lief en slim meisje, dat wordt ook vaak aangegeven door veel mensen en dat wéét ze ook maar tóch voelt ze zich niet goed genoeg voor mij. Ze vraagt vaak aan mij wat ik in haar zoek, dat ik veel beter kan krijgen enzovoort. Soms huilt ze omdat ze zo bang is dat ik (weer) een ander heb, ze stresst heel vaak omdat ze bang is dat ik bij een ander zit. Kortom: ze verlaagt zichzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik ben namelijk gek op haar en ik vind haar leuk, lief en ik wil haar voor geen goud kwijt. Ik heb dan ook veel voor haar over.

Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij helemaal niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.

Wat kan ik hier in godsnaam nog aan doen? IS er nog wel wat aan te doen? Behalve laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en zij de enige is voor mij (doe ik al, maar dat gelooft ze dus nog niet echt). Ben benieuwd naar tips/reacties, want gaat dit zo door, kan ik hier straks wel komen omdat het dan wel mijn ex is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 november 2011 @ 00:32:33 #219
300347 MrManuel
pi_104864883
Man wat kan het blijven pijn doen om iemand kwijt te raken waar je echt veel van hield.. }:|
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 01:09:34 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_104866017
quote:
99s.gif Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef MrManuel het volgende:
Man wat kan het blijven pijn doen om iemand kwijt te raken waar je echt veel van hield.. }:|
Vraag mij dan meteen af na het lezen van je posting, kán houden van dan overgaan als het echt is? Immers, als je oma dood gaat dan hou je toch niet na een paar jaar opeens niets meer van haar? Echte liefde blijft volgens mij.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 november 2011 @ 02:06:57 #221
300347 MrManuel
pi_104867211
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vraag mij dan meteen af na het lezen van je posting, kán houden van dan overgaan als het echt is? Immers, als je oma dood gaat dan hou je toch niet na een paar jaar opeens niets meer van haar? Echte liefde blijft volgens mij.
Oké misschien is het woordje 'echt' er niet gepast.
Maar wat ik bedoel is.. Het doet fucked up pijn..
What am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay?!
pi_104867586
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Soit het volgende:

Goed, het verhaal: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan, allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.

Mijn vriendin is een mooi, lief en slim meisje, dat wordt ook vaak aangegeven door veel mensen en dat wéét ze ook maar tóch voelt ze zich niet goed genoeg voor mij. Ze vraagt vaak aan mij wat ik in haar zoek, dat ik veel beter kan krijgen enzovoort. Soms huilt ze omdat ze zo bang is dat ik (weer) een ander heb, ze stresst heel vaak omdat ze bang is dat ik bij een ander zit. Kortom: ze verlaagt zichzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik ben namelijk gek op haar en ik vind haar leuk, lief en ik wil haar voor geen goud kwijt. Ik heb dan ook veel voor haar over.

Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij helemaal niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.

Wat kan ik hier in godsnaam nog aan doen? IS er nog wel wat aan te doen? Behalve laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en zij de enige is voor mij (doe ik al, maar dat gelooft ze dus nog niet echt). Ben benieuwd naar tips/reacties, want gaat dit zo door, kan ik hier straks wel komen omdat het dan wel mijn ex is.
Je schrijft dat je het begrijpt dat je vriendin ermee zit dat je een aantal keer vreemd bent gegaan en dat het allemaal wel uitgepraat is, maar het probleem is niet opgelost blijkbaar want zij zit er gewoon nog (dagelijks) mee.

Heb je er eigenlijk wel bij stilgestaan waarom je vreemd bent gegaan? Als ze zo mooi, lief en slim is en jij zo gek op haar bent, waarom ging je dan vreemd? Hebben die dames iets wat je vriendin je niet biedt/kan bieden, of was het puur voor de spanning?

Ik denk niet dat er echt iets meer is dan echt laten zien dat je voor haar alleen wil gaan en zij de enige voor jou is. Het vertrouwen van haar kant is, begrijpelijk, gewoon helemaal weg en het zal echt nog wel lang duren voor dat terug is. Als je zo serieus bent met haar, bouw dat vertouwen dan vanaf nu weer op want anders gaat dit sowieso niet lukken.

En niet te vergeten: prijs jezelf gelukkig dat je nieuwe kansen (en gebruik deze om haar vertrouwen terug te krijgen) van haar krijgt, want als ik in haar schoenen had gestaan was ik bij de eerste keer vreemdgaan al vertrokken.
  zondag 27 november 2011 @ 07:53:14 #223
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_104868688
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Soit het volgende:

Ja, je hebt zelf die fout gemaakt en een paar keer zelfs, dus per keer heb je meer vertrouwen gebroken. Dan is het inderdaad heel hard werken en lang volhouden wil je dat weer opbouwen. Dat kan wel komen (verschilt uiteraard per situatie) maar vereist wel heel veel doorzettingsvermogen. Als je echt van haar houdt is het een kwestie van op je tanden bijten en betrouwbaar blijven.
pi_104870439
:( Verdorie.

Tussen mij en ex is het alweer lang uit. Mei 2010 om precies te zijn. De eerste maanden waren echt zwaar voor mij, en zelfs vorig jaar oktober (5 maanden na dato.) heb ik nog wat tranen gelaten. De hele winter mezelf eigenlijk niet echt lekker gevoeld.

Enerzijds graag alleen willen zijn, anderzijds de grote drang om uit te gaan, achter de meiden aan te gaan.
Dat laatste resulteerde in heftig alcoholgebruik, beginnen met roken, aggressieve dronk, zelfs af en toe cocainegebruik. Als ik uitging, ging ik heftig uit, en ik lette daarbij niet op of ik naar school moest de volgende dag, gewoon door tot de laatste naar huis ging.

Maar deze zomer/lente ging het beter ; Amper meer met haar bezig geweest, op het laatste nippertje alle zeilen bijgezet op school en dus net het jaar gehaald. Het feit dat ze een vriend heeft, leuke dingen doet, mij totaal vergeten is ; het deed me eigenlijk niets meer..

Nu het echter weer winter wordt, donkere dagen, de feestdagen staan voor de deur ; merk ik dat ik haar/ het weer begin te missen. Haar zelf, of gewoon een leuke relatie?

Waarschijnlijk een combinatie van, ik zoek meisjes die op haar lijken, en alleens als ze gelijkenissen hebben, dan vind ik ze leuk. Maar dan nog, ik vertrouw meiden niet echt meer. In elk meisje zie ik een achterbaks, roddelend typ, dat je achter je rug bij haar vriendinnen belachelijk maakt, in plaats van een lief, leuk meisje met potentieel...
pi_104871048
@Aard_Zaadje; hoelang heb je wat met haar gehad?
Strek je eens uit !
pi_104871346
Een jaar.... Het is dus al langer uit, dan ik uberhaupt met haar heb gehad. Verder ben ik al 1.5 jaar vrijgezel dus, ik spreek haar ook zelden meer..

Sowiezo hebben we geen contact meer over de telefoon als sms/whatsapp oid. We wonen wel bij elkaar in de buurt, en als we elkaar tegenkomen is mijn ex altijd heen spontaan en wil praten enzo, maar ik word altijd een beetje nerveus en onhandig, en loop het liefst zsm weg :')

Verder weet ik precies wat jullie denken, jezus man al zo lang uit, zeik niet. Dat vertel ik mezelf ook regelmatig, maar ik lijk die drempel toch niet over te komen. Ik ben en blijf gedumpt door haar, en ze heeft totaal geen behoefte om nog met me om te gaan. Waar andere mensen na een tijdje kunnen zeggen ''so be it'' , blijf ik toch elke keer mijn neus eraan stoten, het blijft pijnlijk, al is het natuurlijk wel een stuk minder dan voorheen. Maar het zou nu gewoon 100 % weg moeten zijn, en dat is het niet...
pi_104871526
Knap dat je precies weet wat ik denk ;) Mss moet je om te beginnen dat eens loslaten, want je hebt het ook nog eens verkeerd :)

Je ziet het vaker dit..... Diegene die voor zijn/haar gevoel gedumpt is heeft moeite met afsluiten en verdergaan, of valt met enige regelmaat toch weer wat terug.
Strek je eens uit !
pi_104871811
Nu ben ik ook niet zomaar gedumpt, maar gewoon keihard :')

Heb al voor mezelf proberen te bedenken waarom ik het er zo lastig mee heb/had.

En dat is vooral de tegenstelling : Mn ex was aan het begin juist heel erg ''into me'', terwijl ik de boot afhield. Ze wou de hele tijd afspreken etc, terwijl ik zoiets had van hmm, een relatie, weet niet of dat iets voor mij is...

Maar toch was ik wel nieuwsgierig, dus ik een paar keer met haar afgesproken, en na een paar dates kreeg ik dan een sms' je ( :* ) Of ik er wat in zag om een relatie te beginnen.

Ik vond haar toch wel leuk, dus ik heb, weliswaar ietwat voorbarig, ja gezegd. Maar ik vond het allemaal wat te vanzelfsprekend dat ze mijn vriendin was. Daarnaast twijfelde ik toch wel of ik dit allemaal wel al wilde. Voor ik het wist was ik voorgesteld aan haar vrienden/familie/kennissen etc.

Dat merkte ze, en het ging van kwaad tot erger, en ze maakte het uit ; en toen waren de rollen ineens omgedraaid. Ik vond haar leuk, en was aan haar gehecht, maar zij was klaar met mij ....

Nog 2 maanden geprobeerd het te lijmen, maar het mocht niet baten...
pi_104873333
Wat versta je onder keihard gedumpt?

(ik herken mezelf wel een beetje kn je verhaal..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_104873791
Ik bedoel daarmee bijvoorbeeld een hele directe overgang ; Van lief/ betrokken / genegen gedrag van mijn ex, ineens overslaand naar het uitmaken op een feest op zaterdagavond.

Van altijd lief en geinteresseerd in me doen, naar me bespottelijk behandelen alsof ik een of ander triest figuur ben en niets voorstel voor haar...

En toen was het ook echt klaar, ze veranderde enorm van de een op andere dag. Ik wist wel dat het niet super tussen ons ging, maar dat ze zo klaar met me was dat ze echt van me afwou, en me helemaal uit haar leven wou sodemieteren, dat had ik nooit verwacht. Zo erg heeft ze het ook nooit laten merken aan me... Altijd na een ruzie, soms een paar tranen, maar daarna wel weer helemaal goedmaken samen. Dat vond zij ook, maar achteraf kennelijk toch niet...

Sowiezo het uitmaken van een relatie op een zaterdagavond, wanneer we beiden wat hadden gedronken, ik dacht echt ; het komt wel weer goed. Maar niet dus..

En dan vallen sommige stukjes pas later op zijn plek. Waarom deed ze in februari zo vreemd over een zomervakantie samen boeken? Enerzijds zeggen dat het haar heel leuk lijkt, anderzijds toch telkens ik die erover moest beginnen, en zij steeds vooruitschuiven. Had nooit daarachter gezocht dat het misschien was omdat ze niet wist of we dan nog wel samen zouden zijn, maar achteraf kun je dat toch bijna niet los van elkaar zien..
pi_104873870
Wat daaraan het slechte is, wat ik nog steeds heb, is dat ik een soort boosheid voel naar meiden die nu wel eens interesse tonen...

Ik zie dan geen leuk/lief meisje meer, maar een meid die in de toekomst iets soortgelijks kan gaan doen als mijn ex. En dan word ik in mijn hoofd eigenlijk al boos/geirriteerd over een meisje die mij nog helemaal niets verkeerds heeft gedaan...
pi_104898637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:

[..]
Ben trouwens allang blij dat mijn ex niks met hyves, facebook of twitter had en heeft. Anders zou ik echt wel weten wat ik steeds zou doen. Het irriteert me al mateloos dat ik niks vind als ik 'm google :')
Herkenbaar!
pi_104911807
Hallo, ik meld me weer :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 28 november 2011 @ 08:41:57 #234
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_104911823
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef renwan het volgende:
Hallo, ik meld me weer :')
What's up?

Props hoe jij er mee omgaat trouwens :')
Feyenoord Rotterdam
pi_104911881
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef o.us het volgende:

[..]

What's up?

Props hoe jij er mee omgaat trouwens :')
Achja, wat moet ik dan? Aan het begin van het jaar heb ik ook een periode gehad waarin ik er compleet aan onderdoorging maar als zij vreemd gaat met een van m'n beste vrienden dan weet ik toch wel waar ik aan toe ben?

Kan me dan heel zielig en alleen voelen maar daar bereik ik echt helemaal niks mee
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 28 november 2011 @ 10:08:51 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104913469
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
pi_104913901
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
Ik weiger het, ik sta hier ver boven.
Welkom vader renwan ^O^
pi_104916812
Heb dit weekend veel gepraat met mijn ex.

Veel dingen zijn duidelijker geworden. Kan wel eerlijk zeggen dat mijn onzekerheid ( en wat daar bij komt) een grote oorzaak is van de breuk.
Hij miste de vrolijke mij. En zo nog wel een aantal zaken.
pi_104921070
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.

Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'. :(

Rotwijf. Bah.
Are your strings tied tight for proper movement?
  maandag 28 november 2011 @ 14:20:54 #240
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104921358
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef SearchTheCity het volgende:
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.

Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'. :(

Rotwijf. Bah.
Beter trap je niet in die kinderachtige spelletjes. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104921673
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact. :)
pi_104923834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef SearchTheCity het volgende:
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact. :)
In het "nu" heb je er weinig aan, maar ergens weet je ook wel dat al dat gezemel over haar fantastische vriendje over een tijdje zal verstommen, waarna alles weer overnieuw gaat beginnen met alleen nieuwe spelers in de rollen van nieuw vriendje en ex-vriendje ;)

(wees blij dat je uit dat traject bent, je zult dat nu mss nog anders voelen...)
Strek je eens uit !
pi_104924686
Oh, geen zorgen. Ik ben allang blij dat ze opgedonderd is.

Echter voelt de ondankbaar altijd nog groot doordat ze me van de één op de andere dag gedumpt heeft met een smsje om vervolgens met alles wat ballen heeft en er goed uit zag (volgens haar) te gaan flirten.

Ik wacht wel op de dames die mijn kwaliteiten ook werkelijk zien en willen. :)
pi_104926419
Gedumt per sms! Dat snap ik dus niet he, per sms of telefoon. Heb gewoon het lef en respect om een relatie face to face te beeindigen.

Ondertussen ben ik druk een scheiding aan het regelen die ik niet wil maar waar meneer geen tijd/zin/gelegenheid voor heeft. Is ook niet zo best voor verwerkingsproces kan ik je zeggen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104929117
...ach, soms doen ze het per mail...
Strek je eens uit !
pi_104929371
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt :')

De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
  maandag 28 november 2011 @ 17:39:53 #247
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104929460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt :')

De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
Heb je het feestje in ieder geval niet laten verpesten.
pi_104929557
Haha nee. Ik liep terug naar mn maten en zei ; het is uit. Iedereen half lam, keihard schreeuwen JEUUUUUHH, weer achter de vrouwen aan, alsof nederland een doelpunt had gescoord... Zelf vond ik het toen ook nog wel grappig...

Toen ik de volgende ochtend wakker werd was ik ineens een stuk minder stoer... Eerst had ik het nog niet door, maar toen opeens '' Ey, volgens mij ben ik gisteravond gedumpt'' :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 november 2011 @ 18:13:25 #249
300347 MrManuel
pi_104930592
Liefde.. Wrm kan het ook zo een pijn doen?

Ikzelf betrap me er nog steeds op dat ik elke dag nog aan haar denk..
Begin te denken om haar van alles te verwijderen.. Facebook/msn/etc zodat ik iig niet meer de drang kan hebben om te kijken hoe het met haar gaat..

In ieder geval tijdelijk alles verwijderen denk ik... -O-
pi_104931533
Doen.. anders blijf je op zwakke momenten haar statussen bekijken en jezelf opvreten over wat ze allemaal aan het doen is zonder jou.

Over een paar maanden (of langer) kan je er weer aan denken om elkaar weer toe te voegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')