Het dikgedrukte is dus een moeders eigen. Mijn mams is voor beiden even bang. Ze had vanavond allemaal lekkers gekookt, omdat ze vind dat ik mezelf uithonger. Ik kan haar geen ongelijk geven, ik ben inmiddels alweer 3 kilo lichter.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef QEX het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik met mijn moeder en haar vriend, die denkt ook nog steeds dat het allemaal wel over waait. Ze belt 1-2 x per week om te horen hoe het met me gaat (lees=of ik mezelf niet iets aan gedaan heb en wel eet) en of ie al wat heeft laten horen.
Zit in een vreselijke dip. In een achtbaan van gevoelens. Doe (met hulp van vrienden) van alles om voor afleiding te zoeken
Het begrip duurt maximaal 5 minuten heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Purdey het volgende:
Merken jullie ook aan mensen om je heen dat ze wel even begrip hebben voor de situatie, maar al snel denken 'Heb je het nu nog over die gozer/meid?!'
goh erg sterk commentaar, ga weg manquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
Kom op zeg, het is een jaar uit. Dat je er nog mee zit... doet zij ook niet.
Best wel stom is dat eigenlijk. Altijd sta ik voor iedereen klaar, zeker voor m'n beste vriendin, maar toen ik hier van de week over begon was het: 'Ik snap niet dat jij daar na 1,5 jaar nog steeds mee bezig bent. Zo leuk was hij nou ook weer niet!' En bedankt dus..quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:46 schreef hexta het volgende:
[..]
Het begrip duurt maximaal 5 minuten heb ik gemerkt.
Bah, lijkt me heel naar en zout in de wond strooiend. Sterkte, en probeer er niet teveel bij na te denken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:13 schreef MrManuel het volgende:
Ben benieuwd hoe ik de dag door kom.
Omdat me ex en ik bij de zelfde vereniging zitten en we sinterklaas middag hebben met de kinderen van de vereniging zien we elkaar 5 uur lang op een boot..
Ik heb er geen behoefte aan maar moet wel gaan..
Dat hoorde ik al na een week. "ben je daar nou nog steeds mee bezig?" Euh wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
Best wel stom is dat eigenlijk. Altijd sta ik voor iedereen klaar, zeker voor m'n beste vriendin, maar toen ik hier van de week over begon was het: 'Ik snap niet dat jij daar na 1,5 jaar nog steeds mee bezig bent. Zo leuk was hij nou ook weer niet!' En bedankt dus..
Ze heeft sinds 5,5weken dat het uit is ook alweer een nieuwe vriend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bah, lijkt me heel naar en zout in de wond strooiend. Sterkte, en probeer er niet teveel bij na te denken.
Kan me helemaal voorstellen dat je niet op deze dag zit te wachten. Aan de andere kant, is het ook niet stiekem zo dat je je er op verheugd? Ik zou dat weer wel hebben, dat ik het toch weer als een sprankje hoop zie op een nieuw begin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:26 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ze heeft sinds 5,5weken dat het uit is ook alweer een nieuwe vriend.
En het is nu in totaal allemaal 7 weken geleden.. Ben er nog niet overheen maarja..
Wordt een zware dag.. heb totaal geen zin erin.
Stja we hadden bijna 3 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kan me helemaal voorstellen dat je niet op deze dag zit te wachten. Aan de andere kant, is het ook niet stiekem zo dat je je er op verheugd? Ik zou dat weer wel hebben, dat ik het toch weer als een sprankje hoop zie op een nieuw begin.
Wel zuur dat ze al zo snel een nieuwe relatie had na jou. 7 weken is ook wel erg optimistisch om het helemaal achter je te kunnen laten.
Euhmmmm.....toch niet deze boot?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:13 schreef MrManuel het volgende:
Ben benieuwd hoe ik de dag door kom.
Omdat me ex en ik bij de zelfde vereniging zitten en we sinterklaas middag hebben met de kinderen van de vereniging zien we elkaar 5 uur lang op een boot..
Ik heb er geen behoefte aan maar moet wel gaan..
Haha neequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Euhmmmm.....toch niet deze boot?
http://nieuws-2.nl/lokaal/2/org/101739.jpg
Vraag mij dan meteen af na het lezen van je posting, kán houden van dan overgaan als het echt is? Immers, als je oma dood gaat dan hou je toch niet na een paar jaar opeens niets meer van haar? Echte liefde blijft volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2011 00:32 schreef MrManuel het volgende:
Man wat kan het blijven pijn doen om iemand kwijt te raken waar je echt veel van hield..
Oké misschien is het woordje 'echt' er niet gepast.quote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vraag mij dan meteen af na het lezen van je posting, kán houden van dan overgaan als het echt is? Immers, als je oma dood gaat dan hou je toch niet na een paar jaar opeens niets meer van haar? Echte liefde blijft volgens mij.
Je schrijft dat je het begrijpt dat je vriendin ermee zit dat je een aantal keer vreemd bent gegaan en dat het allemaal wel uitgepraat is, maar het probleem is niet opgelost blijkbaar want zij zit er gewoon nog (dagelijks) mee.quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
Het is niet dat ik iemand moet vergeten nu, maar als het zo doorgaat wel.
Goed, het verhaal: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan, allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.
Mijn vriendin is een mooi, lief en slim meisje, dat wordt ook vaak aangegeven door veel mensen en dat wéét ze ook maar tóch voelt ze zich niet goed genoeg voor mij. Ze vraagt vaak aan mij wat ik in haar zoek, dat ik veel beter kan krijgen enzovoort. Soms huilt ze omdat ze zo bang is dat ik (weer) een ander heb, ze stresst heel vaak omdat ze bang is dat ik bij een ander zit. Kortom: ze verlaagt zichzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik ben namelijk gek op haar en ik vind haar leuk, lief en ik wil haar voor geen goud kwijt. Ik heb dan ook veel voor haar over.
Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij helemaal niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.
Wat kan ik hier in godsnaam nog aan doen? IS er nog wel wat aan te doen? Behalve laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en zij de enige is voor mij (doe ik al, maar dat gelooft ze dus nog niet echt). Ben benieuwd naar tips/reacties, want gaat dit zo door, kan ik hier straks wel komen omdat het dan wel mijn ex is.
Ja, je hebt zelf die fout gemaakt en een paar keer zelfs, dus per keer heb je meer vertrouwen gebroken. Dan is het inderdaad heel hard werken en lang volhouden wil je dat weer opbouwen. Dat kan wel komen (verschilt uiteraard per situatie) maar vereist wel heel veel doorzettingsvermogen. Als je echt van haar houdt is het een kwestie van op je tanden bijten en betrouwbaar blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
Het is niet dat ik iemand moet vergeten nu, maar als het zo doorgaat wel.
Goed, het verhaal: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan, allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.
Mijn vriendin is een mooi, lief en slim meisje, dat wordt ook vaak aangegeven door veel mensen en dat wéét ze ook maar tóch voelt ze zich niet goed genoeg voor mij. Ze vraagt vaak aan mij wat ik in haar zoek, dat ik veel beter kan krijgen enzovoort. Soms huilt ze omdat ze zo bang is dat ik (weer) een ander heb, ze stresst heel vaak omdat ze bang is dat ik bij een ander zit. Kortom: ze verlaagt zichzelf terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik ben namelijk gek op haar en ik vind haar leuk, lief en ik wil haar voor geen goud kwijt. Ik heb dan ook veel voor haar over.
Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij helemaal niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.
Wat kan ik hier in godsnaam nog aan doen? IS er nog wel wat aan te doen? Behalve laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en zij de enige is voor mij (doe ik al, maar dat gelooft ze dus nog niet echt). Ben benieuwd naar tips/reacties, want gaat dit zo door, kan ik hier straks wel komen omdat het dan wel mijn ex is.
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ben trouwens allang blij dat mijn ex niks met hyves, facebook of twitter had en heeft. Anders zou ik echt wel weten wat ik steeds zou doen. Het irriteert me al mateloos dat ik niks vind als ik 'm google
Achja, wat moet ik dan? Aan het begin van het jaar heb ik ook een periode gehad waarin ik er compleet aan onderdoorging maar als zij vreemd gaat met een van m'n beste vrienden dan weet ik toch wel waar ik aan toe ben?quote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef o.us het volgende:
[..]
What's up?
Props hoe jij er mee omgaat trouwens
Ik weiger het, ik sta hier ver boven.quote:Op maandag 28 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Nee, maar het is niet omdat zij duidelijk heeft laten weten wat jij voor haar betekende, dat jij je nu niet nog steeds enorm kut mag voelen.
Beter trap je niet in die kinderachtige spelletjes.quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef SearchTheCity het volgende:
Ik krijg ondertussen wel weer van die neigingen om m'n ex zachtjes te wurgen. Voornamelijk door haar 'oh zo geweldige' vriend van 29 jaar. Het kind is ondertussen 21 en heeft soms ook echt de mindset van een 16 jarige tiener.
Het is een beetje dat 'Oh, mijn nietsbetekende ex heeft nooit wat voor me gedaan en deze geweldige gozer heeft dat wel'.
Rotwijf. Bah.
In het "nu" heb je er weinig aan, maar ergens weet je ook wel dat al dat gezemel over haar fantastische vriendje over een tijdje zal verstommen, waarna alles weer overnieuw gaat beginnen met alleen nieuwe spelers in de rollen van nieuw vriendje en ex-vriendjequote:Op maandag 28 november 2011 14:29 schreef SearchTheCity het volgende:
Mja, maar het is dat na prikkende gevoel dat me soms op de kast dreigt te jagen. Ondertussen gaat het na dik een jaar prima met me en heb ik genoeg vrouwelijk contact.
Heb je het feestje in ieder geval niet laten verpesten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Of op een feest wanneer je 10 bier op hebt
De realisatie dat het uit was kwam dan ook pas de volgende ochtend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |