abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104545734
Via facebook een felicitatie-berichtje gestuurd en toen zijn mijn ex en ik aan de praat geraakt, maar ik merkte dat ze me op een hele kinderachtige toon berichten verstuurde (alsof ik een slachtoffertje ben) en daar ben ik echt niet van gediend :{w , al is dat hoe ze is.. geen idee eig. , maar dus het gesprek snel afgekapt door niks verder meer te vragen; tis immers haar verj.dag kan moeilijke zeggen: doe eens normaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door trekeennummertje op 19-11-2011 11:41:49 ]
pi_104546474
Dus toch nog - wederzijds - restgevoelens. Dan is er nog geen 'normaal' gesprek mogelijk. Jammer. Wel positief dat je het geprobeerd hebt.

(Soms heeft het jaren nodig om voldoende te slijten...)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104548880
quote:
1s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1738594/4/25#104546474]
Volgens mijn huisarts duurt het gemiddeld 1-2 jaar om een scheiding te verwerken (soms korter soms langer) afhankelijk van de duur en de intensiteit van de relatie. Sommige van ons hebben dus nog een lange weg te gaan en zullen er misschien steun aan hebben hier hun verhaal kwijt te kunnen. (als sommige reacties achterwege blijven)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104551471
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dus toch nog - wederzijds - restgevoelens. Dan is er nog geen 'normaal' gesprek mogelijk. Jammer. Wel positief dat je het geprobeerd hebt.

Ik heb het idee dat ze me alleen herrinert als de persoon wie ik was in de laatste maanden, toen het slecht met alles ging, waar zij niet van af wist en weet; enerzijds wilde ik haar er niet mee belasten, maar raakte er zelf soort van in een dip van. Verhalen als vrienden die bij hun ouders eruit geschopt werden en één in particular 't slachtoffer werd van een lovergirl, andere relaties die stopte, zelfs een vriendin die vertelde dat ze verkracht was, zelf te weinig slaap hebben en stress (omdat andere ook met problemen kampen: ik voornamelijk ruzie thuis) voor al maanden lang. Uit die dip ben ik uiteindelijk uitgeklommen, maar het feit dat ze nog steeds doet alsof ik een onblij, depri / passief persoon ben, dat maakt me kwaad; ik denk dan sowieso dat het beter is haar voorlopig weer niet te spreken en de volgende keer maar gewoon vertellen als ze nog zo blijft doen.
pi_104552670
Eh....in je bovenstaande relaas het woord "lovergirl"....ben ik ff weg geweest of zo of wat heb ik gemist??
Strek je eens uit !
pi_104553448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 15:21 schreef Wanderingwhy het volgende:
Eh....in je bovenstaande relaas het woord "lovergirl"....ben ik ff weg geweest of zo of wat heb ik gemist??
Oh, nee, die dingen heb ik hier ook nooit besproken. Een gast die ik kende raakte verloederd van zijn vrienden en uiteindelijk zelfs zijn eigen famillie, door een vriendin die hij kreeg die eigenlijk vastzat aan een loverboy; waarmee die gast die ik ken maar mee moest leren leven en zelfs abbonementen en leningen moest afsluiten van ze, maar dat geeft mij indirect ook weer stress;het is en blijft toch een vriend waar je het beste mee voor hebt. Dat (die hele situatie van hem) is gelukkig niet helemaal meer zo.

Maar tja, weer ontopic: ik kan niet tegen dat gedag, maar kan er weinig van zeggen: anders ben ik weer aggresief / raar etc. Dusja.. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door trekeennummertje op 19-11-2011 16:02:19 ]
pi_104558531
quote:
Die 'Belg' maakt toch mooie muziek hé :)
En lekker toepasselijk want geschreven nav een breuk.
pi_104560554
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Octagon het volgende:

[..]

Die 'Belg' maakt toch mooie muziek hé :)
En lekker toepasselijk want geschreven nav een breuk.
Hey Octo! :)

Ja mooi toepasselijk nr. Vooral hier.

Hoe is het met jou? Je weer in je werk begraven offe.....? Hier alles prima. Alweer een aantal maanden een nieuwe liefde en goh ja... ;)

Moet wel zeggen dat het lijkt of ieder toch ff last had van de 'verjaring' van zijn/haar breuk. Ergens wel mooi denk ik dan, betekent toch dat er veel liefde heeft gezeten.
Strek je eens uit !
pi_104566781
Vandaag ex gezien. Gisteravond belde ik hem maar hij nam niet op. Toch een app gestuurd vanmorgen en aan het einde van de ochtend belde hij terug. Hij vertelde dat hij twijfelde om met me aftespreken maar op de vraag ´´waarom?´´ kreeg ik geen antwoord. Ik drong aan dat ik hem wilde zien en al me spulletjes terug wilde hebben en geen zin had om nog even een paar maanden te gaan wachten en dan alles terug zou krijgen.
Toen we bij elkaar kwamen vertelde hij mij dat hij heel kort de tijd had omdat hij naar een voetbal wedstrijd moest kijken. Dat had hij niet afgesproken maar zn broer en ouders en hij is er maar mee akkoord gegaan dus dat ik het maar even wist. Van de rest van de afspraak dat wij de hele dag samen zouden zijn is maar op de schop gegaan want voetbal gaat natuurlijk voor!

Hij gaf me me spullen en ik kwam erachter dat ik nog een deel mis waarop hij zei dat we voor het einde van het jaar nog maar eens moesten afspreken voor de rest van de spullen. Ik gaf hem de brief die ik geschreven had en hij las het, enige reactie die ik kreeg was´´ dit wist ik vorige week ook al zo ongeveer hoor´´. Verder gaf hij duidelijk aan voor de rest van zn leven duidelijk geen relatie meer te willen omdat hij dan niemand meer hoeft te kwetsen en geen rekening meer hoeft te houden Ideaal noemde hij dat, klaar met het eeuwige gezeur!

Ik vroeg wat verder zijn intensies zijn met mij, wel of geen vrienden totaal geen contact. Hij keek me aan in me ogen en zei´´ maakt me allemaal niet uit, wat jij wil´´ kortom niks maakt em ene moer uit. Waarop ik antwoordde ´´ách het is duidelijk, al val ik zodirect in de gracht zou je me nog lekker laten verzuipen´´ hij gaf geen antwoord.Kreeg nog te horen dat hij deze week een paar keer aan me gedacht heeft.

Kreeg ook nog een duidelijke samenvatting hoe zijn week is geweest en dat ze a.s dinsdag de hond laten inslapen waar ik zo gek op ben. Vanavond heb ik zn moeder gebeld om haar sterkte te wensen maar mams wilde nog even duidelijk (4x)laten weten dat ze hoopt dat alles tussen ons weer goed komt. Misschien moeten we maar weer over een paar maanden afspreken en kijen hoe het dan is tussen ons maar als ik dan een leukere man tegenkom moet ik het zeker doen en niet op hem wachten. Echt waar haalt ze het vandaan!

Ik ben echt helemaal perplex, kortom voor het einde van het jaar spreken we nog af voor de rest van de spullen en hij zou wel contact met mij opnemen. Heb een dubbel gevoel..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104567950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:36 schreef Affendart het volgende:

[..]

Afschieten, opknopen en tot nooit meer ziens!

Ik vind dat ondanks wat er ook gebeurd is je op dit soort momenten elkaar best kan helpen hierin! Of het nou ex is of niet.
Het gevoel van afschieten opknopen en tot nooit meer ziens heb ik . En over het helpen ok ik kan het begrijpen als die daar even moeite mee heeft maar gewoon een kwetsend berichtje met het boeit me allemaal niet wat je schrijft is het andere uiterste.

Ik ben heel pissig en hij zit ondertussen zielig te doen op facebook , net alsof die een reactie uitlokt.
Eigenlijk ben ik ook trots op mezelf na dat berichtje heb ik niets meer van me laten horen terwijl ik het vroeger graag wilde uitpraten omdat ik wel goed met zijn broer en vrienden om kan en ik denk dat dat een verandering is waar die moeite mee heeft.

Ik wil mijn facebook gewoon openhouden maar ik merk aan de berichtjes die hij plaatst dat hij op mijn profiel kijkt en eerlijk gezegd vind ik dat heel raar want ja het boeide toch allemaal niet wat ik deed 8)7

Op mijn profiel verzwijg ik hem even gewoon totaal en laat ik ook niet merken dat ik kwaad op hem ben omdat ik vind dat ik me laat kennen als ik ook maar een woord over hem rep.

Ik snap het echt niet eerst zeg je dat je totaal niet boeit wat ik doe vervolgens reageer ik niet meer en voila hij probeert gewoon in mijn leven te duiken terwijl het hem toch niet interesseerde.

Kan iemand mij dit gedrag uitleggen want ik snap het niet /??
pi_104571601
Iets met grenzen. Blijkbaar hebben weinig mensen hem ooit duidelijk gemaakt "tot hier en niet verder!" Nu hij die les van jou krijgt is ie aan het piepen als een klein kind. Chapeau!

Nu is het verder aan jou ;)
Strek je eens uit !
pi_104571820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Iets met grenzen. Blijkbaar hebben weinig mensen hem ooit duidelijk gemaakt "tot hier en niet verder!" Nu hij die les van jou krijgt is ie aan het piepen als een klein kind. Chapeau!

Nu is het verder aan jou ;)
Nou voorlopig heb ik even genoeg aan mezelf en ook qua facebook laat ik niets los over hem en doe net alsof die eigenlijk nooit bestaan heeft en eigenlijk bevalt me dat wel.
Ik vind het namelijk iets te veel eer om te laten merken dat ik behoorlijk gefrustreerd over hem .
Het was ook iets wat een beetje ook bij ons in de weg zat. Ik heb een nogal heftig verleden en daar had die moeite mee , maar meneer zelf is niets gewend en zit te piepen bij het minst geringste.
pi_104581495
Maar even van me afschrijven hier , want ja ik blijf even pissig en ik moet het wel kwijt maar kan het ook niet naar hem uiten want ja voor mijn gevoel geef ik hem dan wat ik wil.
Het is even irritant want als zijn vriend reageert ergens dan zie ik dat ook .
Het liefst had ik een soort gummetje gehad die zijn bestaan uit zou wissen alsof hij nooit bestaan heeft. Ik gedraag me ook zo even.
Ergens krijg ik het vermoeden dat hij straks doet alsof er niets gebeurd is want ja zo is die.
Het verschil met de vorige keren is dat ik toen een excuus wilde , en nu wil ik dat zelfs niet meer.
pi_104582628
Als je niets meer van hem zou willen weten, dan weet je dondersgoed hoe dat moet FJB ;) Dus zie ik je post als ff van je afschrijven, beetje pauze en zo, waarna je weer contact met hem hebt en het verder gaat zoals het gaat :')
Strek je eens uit !
pi_104599932
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Maar even van me afschrijven hier , want ja ik blijf even pissig en ik moet het wel kwijt maar kan het ook niet naar hem uiten want ja voor mijn gevoel geef ik hem dan wat ik wil.
Het is even irritant want als zijn vriend reageert ergens dan zie ik dat ook .
Het liefst had ik een soort gummetje gehad die zijn bestaan uit zou wissen alsof hij nooit bestaan heeft. Ik gedraag me ook zo even.
Ergens krijg ik het vermoeden dat hij straks doet alsof er niets gebeurd is want ja zo is die.
Het verschil met de vorige keren is dat ik toen een excuus wilde , en nu wil ik dat zelfs niet meer.
Ik heb mijn ex net geblokkeerd op Facebook. Toen kon ik nog gewoon op zijn facebook, maar hij niet op die van mij. Blijkbaar is het zo dat als je iemand blokkeert op Facebook dat je dan echt helemaal niks meer kan zien, je kan nieteens op het facebookprofiel. Net na 10 minuten kon ik ook ineens niet meer op zijn Facebook; hij heeft mij dus ook meteen geblokkeerd haha. Het lijkt nu net alsof hij niet bestaat.

Misschien wat voor jou?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_104600571
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik heb mijn ex net geblokkeerd op Facebook. Toen kon ik nog gewoon op zijn facebook, maar hij niet op die van mij. Blijkbaar is het zo dat als je iemand blokkeert op Facebook dat je dan echt helemaal niks meer kan zien, je kan nieteens op het facebookprofiel. Net na 10 minuten kon ik ook ineens niet meer op zijn Facebook; hij heeft mij dus ook meteen geblokkeerd haha. Het lijkt nu net alsof hij niet bestaat.

Misschien wat voor jou?
Nee , want eigenlijk maar dat is meer voor mezelf wil ik me niet laten kennen en ik weet eigenlijk ook dat we elkaar niet kunnen ontlopen omdat we in hetzelfde dorp wonen en ik ook juist met mensen omga waar hij ook mee omgaat.
Het zou heel handig zijn als een toverstafje was waar een ex spontaan niet meer van zou bestaan, maar dan hou ik mezelf een beetje voor de gek .
Voor mij is even gewoon niet op zijn dingen ingaan , gewoon lekker doen wat ik zelf wil . Dus even voor mezelf een cursusje loslaten eigenlijk.
pi_104615761
Hmm... Ik werd 2 weken terug opeens door mijn ex gebeld! Heb niet opgenomen. Achteraf wel spijt want ik mis haar als de tyfus, maar wel beter denk ik:(

Hoe gaat het met de mede lot-genoten?
pi_104619418
Heb dit weekend fijn kunnen praten met mijn ex. Veel dingen zijn me nu duidelijker geworden. Misverstanden uitgepraat.
We willen allebei het beste voor elkaar.

Hij hoopt voor me dat ik snel een huisje heb voor mezelf. De situatie bij mijn ouders is niet gezond voor mij. En zoals het er nu naar uitziet ben ik voor het einde van de week dakloos.

Oftwel met spoed op zoek naar een plekje.
pi_104619951
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Davboy het volgende:
Hmm... Ik werd 2 weken terug opeens door mijn ex gebeld! Heb niet opgenomen. Achteraf wel spijt want ik mis haar als de tyfus, maar wel beter denk ik:(

Bleef het bij een keer bellen of heb je vaker niet opgenomen? Op zich wel prima inderdaad, voor je het weet zit je er weer middenin :)

Ik heb vanacht voor het eerst sinds maaanden weer gedroomd over mijn ex -O- Echt vreemd dat dit zo opeens vanuit het niets kan komen, ben de afgelopen week totaal niet met haar bezig geweest oid..

Door dit soort dingen vind ik het opeens weer heel raar aanvoelen dat we nooit meer contact hebben, omdat ze nu weer even wat dichterbij voelt oid.
Opzij zetten en weer doorgaan denk ik...
  maandag 21 november 2011 @ 10:02:41 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104620371
Mijn ex is morgen jarig. Het is vreemd te bedenken dat ik ongeveer 2 maanden geleden nog bezig was met het uitzoeken van een mooie ketting.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104620551
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

. Dus even voor mezelf een cursusje loslaten eigenlijk.
Die heb ik ook gepland staan. Als je een linkje wil stuur maar een pb.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104620594
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 00:36 schreef Davboy het volgende:

Tja, ben weer een slapeloze nacht verder. Ergens vind ik dat ikzelf gestoord bezig ben, hij heeft nergens last van en gaat gewoon door met zijn leven dus waar ben ik mee bezig maar aan de andere kant moet het slijten.
pi_104620756
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef QEX het volgende:
Volgens mijn huisarts duurt het gemiddeld 1-2 jaar om een scheiding te verwerken (soms korter soms langer) afhankelijk van de duur en de intensiteit van de relatie. Sommige van ons hebben dus nog een lange weg te gaan en zullen er misschien steun aan hebben hier hun verhaal kwijt te kunnen. (als sommige reacties achterwege blijven)
En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.

Ik hoop er toch wel sneller vanaf te zijn.
There is a long line down from heaven.
pi_104622568
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.

Ik hoop er toch wel sneller vanaf te zijn.
Huhuh.....
Strek je eens uit !
pi_104624656
Iedereen heeft zijn eigen manier van verwerken. En bij de een gaat het sneller als bij de ander.
Ligt denk ik ook aan de situatie en hoe je uitelkaar bent gegaan.

Heb thuis op mijn laptop een linkje staan van een site. Zal die vanavond plaatsen.
Daarin staan veel tips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')