abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104505824
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik was in het begin vooral heel boos, en ik kon me niet voorstellen dat ik ooit überhaupt nog met 'm zou praten. Kleine inkijk: Vriend was 29, zei hij, hij bleek achteraf 36. En daar bovenop bleek hij 'ineens' 2 dochters te hebben. Dit kwam allemaal pas uit na een half jaar samen te zijn geweest.

Weer eens wat doen. Zijn idee was bij hem thuis langs, maar mijn idee was meer iets drinken/eten. Ik vind bij hem thuis echt even te veel nog. Exact was het gisteren 1,5 jaar geleden allemaal, ironisch genoeg.

Die herinneringen waar jij het over hebt zijn nog het meest vervelend. Ik denk erg vaak terug aan hoe leuk we het hadden. Dezelfde humor, qua denkbeeld op hetzelfde niveau. Het klikte gewoon zo goed. En die herinneringen zorgen er voor dat ik weer ga twijfelen, terwijl de reden waarom het uitging niet een klein dingetje was.

Ik heb trouwens na hem nooit geen relatie meer gehad, heb weleens een date gehad in die 1,5 jaar, maar eigenlijk heb ik een muur om mezelf heen gebouwd waar niemand meer doorheen komt.
Wat een verhaal zeg :')

Wat heeft de uiteindelijke breuk veroorzaakt?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:51:10 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104505992
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wat een verhaal zeg :')

Wat heeft de uiteindelijke breuk veroorzaakt?
Wat denk je zelf? Misschien de leeftijd en de dochters?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104506014
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

zijn slechts kleine details :')

maar als hij al over dit soort grote dingen liegt.. over hoeveel kleine dingen heeft hij dan wel niet gelogen..

Ik schat zo in dat je met zo iemand niet echt een basis hebt of krijgt waar je goed je relatie op kan bouwen.
pi_104506148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:19 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Een hele belangrijke vraag: wat wil je zelf met hem nu? Als in verder gaan of niet?
Wat ik gewoon wil is dat hij eerlijk is naar zichzelf en mij toe. Zonder al dat jojo gedoe. Is hij echt 100% eerlijk en wil hij niks is het duidelijk maar dat idee heb ik dus niet.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104506228
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef Cocosmacroon het volgende:

[..]

zijn slechts kleine details :')

maar als hij al over dit soort grote dingen liegt.. over hoeveel kleine dingen heeft hij dan wel niet gelogen..

Ik schat zo in dat je met zo iemand niet echt een basis hebt of krijgt waar je goed je relatie op kan bouwen.
Vos verliest wel z''n haren, niet z''n streken. Daarbij denk ik dat je constant achterdochtig zal zijn als hij iets verteld, wat is wel waar en wat niet. Wil en kan jij daarmee leven?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104506243
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:57 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Wat ik gewoon wil is dat hij eerlijk is naar zichzelf en mij toe. Zonder al dat jojo gedoe. Is hij echt 100% eerlijk en wil hij niks is het duidelijk maar dat idee heb ik dus niet.
Dat was niet mijn vraag. Wat wil JIJ nu met de situatie zoals ie nu is (en zoals we nu begrijpen uit je schrijven). Wil je blijven afwachten en jo-jo-en, of wil je duidelijkheid (die je dus niet mag verwachten, of pas na een tijd waarbij je eerst door een eigen dal moet voor je het gaat krijgen!)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_104506552
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:00 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat was niet mijn vraag. Wat wil JIJ nu met de situatie zoals ie nu is (en zoals we nu begrijpen uit je schrijven). Wil je blijven afwachten en jo-jo-en, of wil je duidelijkheid (die je dus niet mag verwachten, of pas na een tijd waarbij je eerst door een eigen dal moet voor je het gaat krijgen!)
Nee, ik wil wel duidelijk en het liefst al gister dan vandaag maar dan wel dat hij 100% oprecht is.
pi_104507212
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

Krijg ik nu een tegenvraag als antwoord? ;)

Van die leeftijd en de dochters wist je na een half jaar, maar je had toch een jaar iets met hem gehad. Is dat blijven wroeten dan?

Maar goed. Je geeft ook aan dat er heel fijne herinneringen zijn.
Waar ik het spoor bijster ben is dat het lijkt of jij er - terecht lijkt het zo - een einde aan gemaakt hebt en dat je er inmiddels wel anderhalf jaar aan hebt lopen denken. Klopt dat?
Mocht dat zo zijn, waarom ben je nu dan als de dood dat hij je hart breekt? Je weet toch alles nu. Hij wordt niet ineens weer tig jaar ouder....daarnaast lijkt het er wel op dat ie, alhoewel met een paar megablunders, hij jou nog steeds niet vergeten is en dus wel echte gevoelens voor je had c.q. heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 18-11-2011 12:57:49 ]
Strek je eens uit !
pi_104509632
Strek je eens uit !
pi_104509815
Als ik maandag nog steeds geen huis heb ga ik kijken naar een andere oplossing. Ik houdt het echt niet meer uit bij mijn ouders.
Vriendin die ik al een paar weken niet had gezien schrok ervan hoe ik eruit zag. Bleek en veel te veel afgevallen.

Ga dit weekend met ex overleggen of al mijn kostbare spullen die bij mijn ouders liggen naar hem kunnen als ik maandag nog geen huisje heb. Dan heb ik in ieder geval een gevoel dat die dingen veilig liggen. (Heb bij hem 1 kamer waar mijn spullen liggen.)

Heb al vriendinnen in den bosch gevraagt of ze geen tijdelijke ruimte hebben al is het doordeweeks, maar helaas. Een nachtje kan maar thats it.
pi_104509933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:03 schreef drucilla82 het volgende:

Ga dit weekend met ex overleggen of al mijn kostbare spullen die bij mijn ouders liggen naar hem kunnen als ik maandag nog geen huisje heb. Dan heb ik in ieder geval een gevoel dat die dingen veilig liggen. (Heb bij hem 1 kamer waar mijn spullen liggen.)

:?
pi_104510093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:07 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

:?
Wat begrijp je niet?

Misschien even korte uitleg: Bij mijn 'ouders' Heb ik zeer weinig ruimte, kan een bed en wat kleding kwijt. Dus heb bij mijn ex nog 1 kamer waar mijn gedeelte van de inboedel ligt.
De situatie is nu zodanig dat ik zo snel mogelijk weg wil/moet bij mijn 'ouders' omdat ik daar anders er onderdoor ga.
De spullen die ik dus daar heb wil ik wel veilig hebben liggen en dat is dus bij mijn ex. Hij is hierin heel betrouwbaar en hij laat ook niemand toe op die kamer waar mijn spullen liggen.
pi_104510194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:12 schreef drucilla82 het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?

Misschien even korte uitleg: Bij mijn 'ouders' Heb ik zeer weinig ruimte, kan een bed en wat kleding kwijt. Dus heb bij mijn ex nog 1 kamer waar mijn gedeelte van de inboedel ligt.
De situatie is nu zodanig dat ik zo snel mogelijk weg wil/moet bij mijn 'ouders' omdat ik daar anders er onderdoor ga.
De spullen die ik dus daar heb wil ik wel veilig hebben liggen en dat is dus bij mijn ex. Hij is hierin heel betrouwbaar en hij laat ook niemand toe op die kamer waar mijn spullen liggen.
Goed ik zou dat niet kunnen. Alhoewel mijn ouders niet meer leven, had ik mijn ouders meer vertrouwd dan mijn ex. Maar dat is dan weer een bepaalde POV. Hence mijn verbazing!
pi_104510314
Hey ben ik weer !

Ik heb even iets waar ik graag jullie mening over zou willen horen..

Na een jaar niets meer van mijn ex te hebben gehoord, belde ze 2 weken geleden opeens op. Een oud collega van ons (we kennen elkaar van werk) , werd 50. Ze had ook al met haar ex VOOR mij ( die ook bij datzelfde bedrijf werkte ; en ik dus ook ken ) contact gehad, en vroeg dus of ik zin had om met hem en haar, naar dat feest te rijden.

Ik vond dat een prima plan. Leuk om mijn ex weer eens te zien, en ook die kerel mag ik wel. Daarnaast gingen er nog meer collega’ s, en op deze manier had ik in ieder geval vervoer.

Word ik de avond voor het feest opeens gebeld door mijn ex, dat er ook andere mensen meegaan opeens, waardoor ik toch maar even ander vervoer moest zoeken :S
Terwijl ik nog had aangeboden om een auto te regelen, maar dat was niet nodig, want zij regelde het allemaal wel met die andere ex, zei ze.
Ook belde ze eerst allerlei dingen met haar andere ex, en daarna pas met mij..

Nu zullen jullie misschien begrijpen dat ik dit toch best pijnlijk vind. Een keer gedumpt had ik het al aardig zwaar mee, maar het ging net weer redelijk goed met me en dan haalt ze nu zo’ n streek uit..

Zal ze dit express gedaan hebben? Nog even een schop na? Is ze mij al zodanig vergeten dat ze niet eens meer door heeft dat ze mijn ex is en ik het vorig jaar best moeilijk ermee had? Of boeit het haar allemaal zo weinig dat ze hier niet eens over nadenkt ( dan had ze me ook niet hoeven bellen ) ?
pi_104510533
Er dit is minder een trap na, als een rotstreek in het algemeen. Ze spreekt wat met jouw en iemand anders af. Een normaal mens spreekt dan niet met NOG meer mensen af, en laat eerdere afspraken zo laat nog vallen (tenzij natuurlijke r ECHT iets dringends tussen komt, en zo klinkt dat niet).

Meer een algemene vervelende actie dan dat het een bewuste actie naar jouw is lijkt me?
pi_104510705
Dat sowiezo :)

Ze had mij ten eerste al niet eens hoeven bellen, dan had ik genoeg mogelijkheden gehad om met andere collega' s mee te rijden.

Maar nu belt ze mij op ( en dat vond ik toch best leuk stiekem ) , en gaat ze de avond vantevoren zeggen dat het niet meer kan, waardoor ik bijna niet naar dat feest kan.

Ik laat haar al een jaar lang met rust, doe niets verkeerds. Maar het lijkt me dat je, vooral met een ex waarvan je weet dat hij/zij het best moeilijk heeft gehad met de breuk, dat je toch wat meer respect in acht neemt...

Uiteinderlijk ben ik aan de telefoon ook een beetje pissig geworden hierover, en toen bleek het uiteinderlijk te gaan om het feit dat mijn huis niet lekker op de route lag :')

Toen heb ik haar even verteld hoe ik erover dacht, en gezegd dat ze me toch wel in de problemen bracht op deze manier. Toen heeft ze me braaf thuis opgehaald, maar het gaat me om het principe..
pi_104510726
@Ordos, Mijn ouders zijn niet te vertrouwen. Ben daar duidelijk ongewenst.
pi_104510916
hier ook heel even, na hele lange tijd.
Momenteel hele moeilijke periode gehad ex en ik gingen gewoon om met elkaar maar nu ik dus even heel veel moeite had met zieke ma en ik gewoon vertelde hoe het met haar ging.
Kreeg ik in eens een berichtje van boeit me eigenlijk niet wat je schrijft en stuur me emaar niets meer.

Ok ik begrijp best dat je soms moeite hebt met problemen van anderen maar dan om dit te doen vind ik een beetje laag, maar nu blijkt dus dat die dat dus ook bij een vriend van hem flikt die ook in een moeilijke periode zit. Het is en blijft heel onbeschoft omzoiets te sturen terwijl je weet dat iemand met een hele zieke moeder zit en dus even in doodsangst zit.

Ik heb een wijs besluit genomen en iemand die zo achterlijk reageert op problemen verdient niet eens een antwoord of een kans het uit te praten of duidelijk te maken dat die heel achterlijk bezig is.
Nu heb ik dus expres hem genegeerd geen antwoord gegeven op zijn bericht en ben die avond ook doelbewust naar de kroeg gegaan met een vriend omdat ik toch even goed een goede avond wilde hebben en eigenlijk hem de natrap niet gun.

Nu komt het punt sinds ik dus niet gereageerd heb , zit die heel zielig te doen over van alles en nog wat waar uberhaupt niet zielig over te doen valt.
Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap het niet . Waarom in godsnaam zielig doen als je zelf iets achterlijks heb gestuurd ..........

Het is een test voor mij want het liefst zou ik hem helemaal verrot schelden van waar doe jij nou in godsnaam zielig over maar beheers me en doe eigenlijk net alsof die nooit bestaan heeft en ik richt me op andere dingen die even heel wat belangrijker zijn.

Aan een kant helpt die me wel want ik begin nu echt op het punt te komen van wat zag ik ooit in godsnaam in die loser.
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:00:15 #69
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104516321
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:36 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Krijg ik nu een tegenvraag als antwoord? ;)

Van die leeftijd en de dochters wist je na een half jaar, maar je had toch een jaar iets met hem gehad. Is dat blijven wroeten dan?

Maar goed. Je geeft ook aan dat er heel fijne herinneringen zijn.
Waar ik het spoor bijster ben is dat het lijkt of jij er - terecht lijkt het zo - een einde aan gemaakt hebt en dat je er inmiddels wel anderhalf jaar aan hebt lopen denken. Klopt dat?
Mocht dat zo zijn, waarom ben je nu dan als de dood dat hij je hart breekt? Je weet toch alles nu. Hij wordt niet ineens weer tig jaar ouder....daarnaast lijkt het er wel op dat ie, alhoewel met een paar megablunders, hij jou nog steeds niet vergeten is en dus wel echte gevoelens voor je had c.q. heeft.
Je weet precies te verwoorden hoe het is, en voelt. Ergens heb je ook wel gelijk, alle lijken zijn uit de kast. Neemt niet weg alleen dat hij me blijkbaar niet vertrouwd. Ik zou nu wel weten wat ik aan hem heb. Buiten dat hij dingen verzweeg was het wel een leuke jongen, en in dat opzicht hem ik hem enorm gemist. Misschien dat ik alles op een rijtje kan zetten als we eens een heel goed gesprek gaan hebben. En dat we dan maar moeten zien waar het schip gaat stranden..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104517709
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
hier ook heel even, na hele lange tijd.
Momenteel hele moeilijke periode gehad ex en ik gingen gewoon om met elkaar maar nu ik dus even heel veel moeite had met zieke ma en ik gewoon vertelde hoe het met haar ging.
Kreeg ik in eens een berichtje van boeit me eigenlijk niet wat je schrijft en stuur me emaar niets meer.
Afschieten, opknopen en tot nooit meer ziens!

Ik vind dat ondanks wat er ook gebeurd is je op dit soort momenten elkaar best kan helpen hierin! Of het nou ex is of niet.
pi_104518694
dag 50. Elke dag is anders. Verschillende gevoelens lopen door elkaar. Het ene moment woede over leugens en zo, andere moment gemis. Binnenkort een afspraak met (op papier nog niet) ex. Dubbel gevoel, zie er tegen op maar aan de andere kant wil ik hem ook graag weer zien. Hoe gaan jullie er mee om, wat doen jullie als je weet dat je hem/haar weer (moet) gaan zien omdat er nog dingen te regelen zijn. Of omdat je nu eenmaal kinderen samen hebt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:08:38 #72
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_104518777
quote:
QFT, dit nummer heeft toentertijd wel even geholpen ja :Y)
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:09:44 #73
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_104518811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:05 schreef QEX het volgende:
dag 50. Elke dag is anders. Verschillende gevoelens lopen door elkaar. Het ene moment woede over leugens en zo, andere moment gemis. Binnenkort een afspraak met (op papier nog niet) ex. Dubbel gevoel, zie er tegen op maar aan de andere kant wil ik hem ook graag weer zien. Hoe gaan jullie er mee om, wat doen jullie als je weet dat je hem/haar weer (moet) gaan zien omdat er nog dingen te regelen zijn. Of omdat je nu eenmaal kinderen samen hebt.
Wow, die hele post straalt zo hard uit hoe erg jij er nog mee bezig bent! Come on, get over it! Niet om stom te doen, maar je post beginnen met dag 50 is wel een beetje een teken dat je het je leven laat beheersen. Hoeveel leuke dingen had je wel niet kunnen doen in die 50 dagen om er een beetje overeen te komen?
Thinking about thinking of you.
pi_104524088
@shifto. zag toevallig dat het al 50 dgn is hoor.(omdat iemand er vandaag naar vroeg hoe lang geleden het is) Het is echt niet zo dat ik denk 'het is dag zoveel.' Heb veel dingen gedaan met vriendinnen, nog veel meer in de planning. Er moet helaas nog contact zijn (in mijn geval) En je kunt niet zomaar een knop omdraaien en tegen jezelf zeggen en nu ben je er klaar mee. (nou ja zeggen misschien wel, maar het werkt anders) Als het zo makkelijk was stond dit topic niet zo vol.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_104525468
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef QEX het volgende:
@shifto. zag toevallig dat het al 50 dgn is hoor.(omdat iemand er vandaag naar vroeg hoe lang geleden het is) Het is echt niet zo dat ik denk 'het is dag zoveel.' Heb veel dingen gedaan met vriendinnen, nog veel meer in de planning. Er moet helaas nog contact zijn (in mijn geval) En je kunt niet zomaar een knop omdraaien en tegen jezelf zeggen en nu ben je er klaar mee. (nou ja zeggen misschien wel, maar het werkt anders) Als het zo makkelijk was stond dit topic niet zo vol.
:( ook voor jou sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')