5 jaar relatie. 2,5 maand loslaten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef Mister_Bojangles het volgende:
5 jaar van loslaten of 5 jaar relatie?
Wow, dat doe je goed. Respect.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar relatie. 2,5 maand loslaten.
Bedankt. Het begin was wel moeilijk, je kunt moeilijk ineens iemand uit je leven verbannen en daar normaal mee omgaan.quote:
Dus je relatieduur door de helft delen en dat dan in maanden. Dan kom ik uit op 9 maanden. Duurt nog even al klinkt het beter dan de 'voor elk jaar een maand' waar mijn buurvrouw het over had.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar relatie. 2,5 maand loslaten.
Misschien is het zo'n laffe poging, misschien niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef SearchTheCity het volgende:
Hoe ga je om met het feit dat je continu via via moet horen dat je ex continu op internet gooit over hoe geweldig die nieuwe vriend van wel haar niet is? Ook al heb je 't het vermoeden dat dit een kinderachtige poging is om heel wat ogen uit te steken. Waaronder die van mij.![]()
Ik word er een beetje zenuwachtig van.
Het is natuurlijk voor iedereen anders. Heeft er ook mee te maken hoe je uit elkaar bent gegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Dus je relatieduur door de helft delen en dat dan in maanden. Dan kom ik uit op 9 maanden. Duurt nog even al klinkt het beter dan de 'voor elk jaar een maand' waar mijn buurvrouw het over had.
volgens mij is dat inderdaad niet zo'n slechte berekeningquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Dus je relatieduur door de helft delen en dat dan in maanden. Dan kom ik uit op 9 maanden. Duurt nog even al klinkt het beter dan de 'voor elk jaar een maand' waar mijn buurvrouw het over had.
Was het maar zo simpel, maar de formule zoals hier gebruikt is flauwekul. Er is namelijk geen echte formule. Wel wat dingen die meespelen zoals de duur van de relatie, de intensiteit, hoe diep de liefde zat, hoe het uit elkaar ging en of je het wel/niet hebt zien aankomen e.d.quote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik zou echt gebroken zijn een aantal maanden als mijn relatie van iets meer als een jaar (met een klein dipje) uit zou gaan. Puur omdat zij voor mij echt een soulmate is, die ook nog eens aantrekkelijk is. En dat onze relatie best intens is.quote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar de formule zoals hier gebruikt is flauwekul. Er is namelijk geen echte formule. Wel wat dingen die meespelen zoals de duur van de relatie, de intensiteit, hoe diep de liefde zat, hoe het uit elkaar ging en of je het wel/niet hebt zien aankomen e.d.
En als je dat allemaal hebt gehad, besef je dan dat het voor ieder persoon anders kan zijn. De een is met een paar maanden er wel klaar mee en de ander kan er zomaar een jaar over doen.
Er is geen 'normaal' of 'abnormaal', met dien verstande dat extremen mss wat extra zorg behoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil ik al HELEMAAL niet aan denken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar als ik kijk hoe ik en mijn ex samen zijn gekomen, dat had gemakkelijk heel anders kunnen lopen, en is gewoon een simpel gevolg geweest van een hele reeks toevallige beslissingen.
Dit is dan nog een relatief veelomvattende beslissing. Maar voor veel relaties geldt bijvoorbeeld al dat als je net dat avondje niet of ergens anders uit was gegaan, je haar/hem al niet ontmoet had...
@Mr_Bojangles: Ik snap je goede intenties, maar het een heeft niets met het ander te makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee natuurlijk, maar het is bedoeld voor sommige mensen die ervan zijn overtuigd dat hun ex ''de enige goede'' voor ze was, terwijl het meestal gewoon groot toeval is dat je elkaar ontmoet...
Je doet het overkomen alsof het allemaal jouw schuld is. Waar er twee vechten...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hierbij mijn post, moet het even kwijt. Gisteren na 1 jaar en 8 maanden(misschien niet heel lang, vergeleken met andere verhalen hier, maar toch) een einde gekomen aan de relatie met het meisje waar ik nog zo super veel van hou.
We hadden plannen om samen te gaan wonen, en afgelopen zaterdag is de bom ontploft. Zij belde op dat het misschien niet zo'n goed idee was (makes sense nu). En daar ben ik redelijk boos over geworden, aangezien we al een huis op het oog hadden en dat soort dingen, en toen heb ik dingen gezegd waar ik nu, uiteraard achteraf, zoveel spijt van heb. Koppig als ik ben heb ik haar daarna niet gebeld. En dat is voor haar zeer waarschijnlijk de druppel geweest..
Gisteren heb ik goed met haar gepraat, en bleek dat ze met meerdere dingen zat. Waar ik in het verleden misschien beter naar had moeten luisteren. Ik zou er alles voor over hebben om dat te kunnen doen, of om dat vanaf nu beter te kunnen doen. Uiteraard is het heel moeilijk om iemand te kunnen overtuigen dat mensen kunnen veranderen, maar ik heb echt het idee dat ik sommige dingen nu beter begrijp. Ik hoop gewoon dat zij dit zich ook gaat realiseren.
Warrig verhaal, excuus. Moest het even kwijt..
Ik moet zeggen dat ik dat idee ook heb. Op sommige punten had zij misschien nog duidelijker kunnen zijn. Soms ben ik gewoon heel makkelijk in dingen wegwuiven en qua serieus opvatten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof het allemaal jouw schuld is. Waar er twee vechten...
Huhuh.....doe jij je berekening eens opnieuw met alle variabelenquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ergens is het absurd! Jij voelt je schuldig terwijl zij ook eerder de moeite had moet en kunnen nemen om erover te praten of duidelijker aangeven. Ik denk dan maar zo dat zij jou niet te moeite waard vond anders wel de mond opengetrokken had.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat idee ook heb. Op sommige punten had zij misschien nog duidelijker kunnen zijn. Soms ben ik gewoon heel makkelijk in dingen wegwuiven en qua serieus opvatten.
En dat is nu gewoon heel stom geweest. En daardoor heb ik het gevoel dat ik er niet altijd voor haar ben geweest wanneer dat nodig was.
Tis moeilijk, ik wil niet hele levensverhalen online gaan gooien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ergens is het absurd! Jij voelt je schuldig terwijl zij ook eerder de moeite had moet en kunnen nemen om erover te praten of duidelijker aangeven. Ik denk dan maar zo dat zij jou niet te moeite waard vond anders wel de mond opengetrokken had.
Dan blijft hetgeen wat ik heb gezegd alsnog van kracht vind ik zelf. Nogmaals ik heb er zelf ook ervaring mee dus ik weet hoe het voel en ik denk dat meerdere zich kunnen vinden in je laatste zin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tis moeilijk, ik wil niet hele levensverhalen online gaan gooien.Ze heeft zeker meerdere keren aangegeven, maar op haar manier. En mijn manier van dat oppikken was niet goed genoeg. Gisteren is me dat heel duidelijk geworden, en ik had graag gehad dat we het eerder op zo'n manier konden bespreken. Ik vind het gewoon heel zonde als het zo eindigt terwijl dat in mijn opzicht niet nodig is.
Maar dat is altijd wanneer de ander het uitmaakt denk ik.. Feit blijft wel dat als ik terug zou kunnen dat ik een hoop dingen anders had gedaan
Voor jou misschien, denkfout die je maakt is dat verwerken voor iedereen anders gaat. Voor mij helpt iets als dit om alles weer even wat nuchterder te bekijken, en om te realiseren dat de hoop nog niet verloren is ( was destijds ) ...quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Mr_Bojangles: Ik snap je goede intenties, maar het een heeft niets met het ander te maken
Heeft het misschien niet ook iets te maken met dat het mogelijk is dat hij zich zo voelt ten overstaande van iemand anders dan jou?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef QEX het volgende:
Heb het niet zien aankomen. Waren helemaal happy met elkaar (ja ik heb het hem gevraagd) is desondanks in korte tijd toch voor een ander gevallen en dat vond ie reden genoeg. (al snap ik er geen ene jeweet wel van, hij zegt het ook niet te snappen maar kan blijkbaar zijn gevoelens voor haar niet opzij zetten voor ons en dat doet enorm veel pijn)
Ja, dit is de 2e keer alquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
.
''Grappig'' trouwens dat dit topic ineens 10 keer harder loopt dan het vorige deel, heeft het iets te maken met de kerstdagen? Hoorde ooit eens dat vlak voor de feestdagen de meeste relaties sneuvelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |