abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104667869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Perquisite het volgende:
Kreeg laatst te horen dat me ex een nieuwe vriend heeft. 1 dag kut over gevoeld en de dagen erna boeide het me eigenlijk geen reet meer. Alleen nu net ontwaakt uit een droom waarin zei vertelde dat ze een nieuwe vriend heeft (ze weet nog niet dat ik het weet) en ze allemaal seksfilms van haar en der nieuwe vriend ging laten zien... Nog nooit zo blij geweest dat ik wakker ben geworden!

Hoe zouden jullie dat eigenlijk doen? Als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt, laten weten aan je ex? Zij wou twee weken geleden met mij praten maar ik zei dat als het over andere jongens gaat ik er geen behoefte aan had. Nu snap ik wat ze had willen zeggen :P Opzich wel netjes van der. Maar er is in mijn ogen niet echt een goede manier om zoiets duidelijk te maken
T is al pijnlijk genoeg, zulke info doet nog meer pijn. Zou het niet laten weten. Al heb ik zeer weinig contact met mn exen hoor. Als ze er naar vragen krijgen ze wel eerlijk antwoord.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:01:06 #127
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104667943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

T is al pijnlijk genoeg, zulke info doet nog meer pijn. Zou het niet laten weten. Al heb ik zeer weinig contact met mn exen hoor. Als ze er naar vragen krijgen ze wel eerlijk antwoord.
Het is toch ook niet iets waar je over kan liegen? Ze/hij komt er toch wel achter.
pi_104668035
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het is toch ook niet iets waar je over kan liegen? Ze/hij komt er toch wel achter.
Het gaat er toch om of je het uit eigen initiatief zou melden? Nu is het ook per ex-situatie verschillend, het ene koppel dat uit elkaar is heeft nog intensief contact, het andere koppel ziet elkaar nooit meer. In mijn situatie is het af en toe nog whatsappen. En tja, of zij een ander zou hebben... Ik wil dat zelf eigenlijk ook liever niet weten :)

En liegen en verzwijgen zijn 2 verschillende zaken natuurlijk
pi_104668576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..

Toch wel vreemd dat ze op de een of andere manier wel een stapje verder wil, door me bij haar thuis op het eten uit te nodigen enzo. Wat dat betreft lijkt het er juist meer op dat ze juist wel serieus iets met me wil.
In dat opzicht ben ik juist degene die de boot afhoudt. Zolang ik geen duidelijke band voel ga ik mezelf niet extra moeilijk maken door alvast mezelf voor te stellen aan haar ouders..
Misschien wil ze friends with benefits? Niet teveel in elkaars leven komen? Ik snap haar ook niet. Probeer eens een spiegel voor te houden, zelfde reageren als zij. Misschien ziet ze het dan wel in?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104669521
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Misschien wil ze friends with benefits? Niet teveel in elkaars leven komen? Ik snap haar ook niet. Probeer eens een spiegel voor te houden, zelfde reageren als zij. Misschien ziet ze het dan wel in?

Dat had ik inderdaad ook gedacht, als zij me niet constant bij haar thuis op het eten / de verjaardag van haar zusje etc uitnodigde. Naar mijn idee is zij juist degene die enerzijds heel vreemd/afstandelijk doet, maar anderzijds juist wel telkens degene is die dat stapje verder wil zetten...
Misschien hebben we beiden een heel ander beeld van een relatie, maar ik vind toch echt wel dat je goed/leuk/spontaan met elkaar moet kunnen omgaan voordat je iets serieus aangaat. Daar vind ik nu nog weinig sprake van. Denk ook niet dat dit nog gaat komen, want ik voel die ''click'' niet echt eigenlijk...

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Is ze alleen via de tekstberichten zo? In RL is ze wel enigszins geinteresseerd?
Irl, hmm ik weet niet. Ze doet wel echt super aardig ofzo, maar ik moet het gesprek maken. Het is een beetje het type dat elke keer wil afspreken om iets leuks te gaan doen, maar vervolgens wel op de bank gaat zitten en verwacht dat jij haar gaat entertainen oid..

Dacht eerst dat ze misschien nog wat verlegen was, maar ik ben bang dat ik mijn conclusie moet gaan bijstellen, en dat er gewoon verder niet zoveel bijzit bij haar. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:50 schreef Perquisite het volgende:
Kreeg laatst te horen dat me ex een nieuwe vriend heeft. 1 dag kut over gevoeld en de dagen erna boeide het me eigenlijk geen reet meer. Alleen nu net ontwaakt uit een droom waarin zei vertelde dat ze een nieuwe vriend heeft (ze weet nog niet dat ik het weet) en ze allemaal seksfilms van haar en der nieuwe vriend ging laten zien... Nog nooit zo blij geweest dat ik wakker ben geworden!

Hoe zouden jullie dat eigenlijk doen? Als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt, laten weten aan je ex? Zij wou twee weken geleden met mij praten maar ik zei dat als het over andere jongens gaat ik er geen behoefte aan had. Nu snap ik wat ze had willen zeggen :P Opzich wel netjes van der. Maar er is in mijn ogen niet echt een goede manier om zoiets duidelijk te maken
Ligt eraan hoelang het uit is, al vind ik sowiezo dat je nooit een morele plicht hebt om zoiets aan je ex mede te delen.
Mijn ex kreeg na 7 maanden een nieuwe vriend, en we hadden zelden contact meer, had het dan ook best raar gevonden als ze opeens zou zeggen '' ehh ik wou je even laten weten dat...''
pi_104670126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad ook gedacht, als zij me niet constant bij haar thuis op het eten / de verjaardag van haar zusje etc uitnodigde. Naar mijn idee is zij juist degene die enerzijds heel vreemd/afstandelijk doet, maar anderzijds juist wel telkens degene is die dat stapje verder wil zetten...
Misschien hebben we beiden een heel ander beeld van een relatie, maar ik vind toch echt wel dat je goed/leuk/spontaan met elkaar moet kunnen omgaan voordat je iets serieus aangaat. Daar vind ik nu nog weinig sprake van. Denk ook niet dat dit nog gaat komen, want ik voel die ''click'' niet echt eigenlijk...

[..]

Irl, hmm ik weet niet. Ze doet wel echt super aardig ofzo, maar ik moet het gesprek maken. Het is een beetje het type dat elke keer wil afspreken om iets leuks te gaan doen, maar vervolgens wel op de bank gaat zitten en verwacht dat jij haar gaat entertainen oid..

Dacht eerst dat ze misschien nog wat verlegen was, maar ik ben bang dat ik mijn conclusie moet gaan bijstellen, en dat er gewoon verder niet zoveel bijzit bij haar. :@

[..]

Ligt eraan hoelang het uit is, al vind ik sowiezo dat je nooit een morele plicht hebt om zoiets aan je ex mede te delen.
Mijn ex kreeg na 7 maanden een nieuwe vriend, en we hadden zelden contact meer, had het dan ook best raar gevonden als ze opeens zou zeggen '' ehh ik wou je even laten weten dat...''
Dat kan, dat ze gewoon niet de " gave" heeft om oprechte interesse te tonen, en dat ze dat probeert te compenseren met het vaak proberen af te spreken en met andere zaken. Aan jou of je dat de rest van je leven zou willen..
pi_104670489
Hmm ze is nu zo' n anderhalf jaar vrijgezel, na een relatie van 3 jaar..

En eigenlijk heb ik gewoon het idee dat ze gewoon HEEL graag weer een nieuwe relatie wil, en dat het haar daarbij niet zo bar veel uitmaakt of dit een gezonde relatie is, of dat haar nieuwe vriend eigenlijk helemaal niet bij haar past...

Je hebt soms van die meiden, en die hebben ALTIJD een vriend. Als hun relatie uitgaat dan kun je er een weddenschap op zetten dat ze binnen 5 maanden weer in een nieuwe relatie zitten.
Van dat type heb ik er dus eerder 2 achter me aangehad, die je echt out of the blue gaan bestoken met sms' jes, en er behoorlijk vaart achter de gang van zaken willen zetten..

Onder dat type wil ik deze meid nog niet plaatsen, maar het toont wel gelijkenissen.
pi_104670612
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:

En eigenlijk heb ik gewoon het idee dat ze gewoon HEEL graag weer een nieuwe relatie wil, en dat het haar daarbij niet zo bar veel uitmaakt of dit een gezonde relatie is, of dat haar nieuwe vriend eigenlijk helemaal niet bij haar past...

Je hebt soms van die meiden, en die hebben ALTIJD een vriend. Als hun relatie uitgaat dan kun je er een weddenschap op zetten dat ze binnen 5 maanden weer in een nieuwe relatie zitten.
Van dat type heb ik er dus eerder 2 achter me aangehad, die je echt out of the blue gaan bestoken met sms' jes, en er behoorlijk vaart achter de gang van zaken willen zetten..

Onder dat type wil ik deze meid nog niet plaatsen, maar het toont wel gelijkenissen.
Op het anderhalf jaar vrijgezel zijn na dan... Wat wel een belangrijk verschil is denk ik? Maar heb ook een ex die nu een partner heeft, maar oh zo ongelukkig. Maar ja, ze is niet alleen. En daar is het haar om te doen. Zo triest..
pi_104671478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Daar heb je zelf het antwoord al gegeven aan jezelf. Het moet gelijk goed voelen of het gevoel moet steeds meer omhoog gaan.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104674522
Niemand vindt mijn hartonderderiemsteek-woordje leuk/lief/aardig ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104675196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet gelezen :)
pi_104677224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ahw gossie!!! Wist niet wat ik erop moest zeggen, iedereen beleefd en ziet het anders.
pi_104677436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ahw gossie!!! Wist niet wat ik erop moest zeggen, iedereen beleefd en ziet het anders.
Dat betwijfel ik... Toen ik hier hier nog regelmatig kwam hoorde ik dingen van users die allang erover heen waren, dat het in bepaalde fases gaat... Ik dacht dat dat bullshit was, maar nu ikzelf in de laatste fase zit merk ik duidelijk dat het inderdaad bijna altijd zo loopt in grote lijnen.

Feit is dat je op een gegeven moment MOET beseffen dat je op eigen benen staat en niet afhankelijk van je ex moet blijven. Tis in feite niet meer dan afkicken :') klinkt heel cru, maar zo werkt het wel.
Mensen die in contact met elkaar blijven na een break-up is hetzelfde als een excuus zoeken om (als je stopt met roken) te zeggen dat deze ene sigaret wel mag ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104677721
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik heb Jiggy hier al een tijdje zien posten, en ik moet toegeven dat hij redelijk in de herhaling valt. Maar anderzijds begrijp ik het ook best als hij dit topic als uitlaatklep gebruikt. Ik weet zelf uit het verleden hoe het is om na een lange tijd (ca. jaar ) af en toe nog wel eens met je ex in je hoofd te zitten, maar dat je geen zin meer hebt om het er met je omgeving over te hebben...

Dan is het soms wel eens lekker om hier een verhaaltje te dumpen...

..

bovenstaande is waar, je mag aan de frequentie dat iemand hier post niet van alles gaan zitten afleiden. Dit is juist de plek om ongestoord in herhaling te vallen zodat je op die manier je omgeving niet lastig valt. Als je dat als lezer niet bevalt dat negeer je het maar en/of reageer je er lekker niet op.

Ondersteunende schop onder de kont is natuurlijk een ander verhaal...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_104677903
Vorige week na 5 jaar eindelijk een (serieus) gesprek met de moeder van me kinderen gehad.

Was wel even slikken dat ze al ver voor de geboorte van onze kinderen niet meer van me hield ;( Ik hou namelijk nog steeds van haar...

... maar dat heb ik maar wijselijk voor me gehouden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104679686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik... Toen ik hier hier nog regelmatig kwam hoorde ik dingen van users die allang erover heen waren, dat het in bepaalde fases gaat... Ik dacht dat dat bullshit was, maar nu ikzelf in de laatste fase zit merk ik duidelijk dat het inderdaad bijna altijd zo loopt in grote lijnen.

Feit is dat je op een gegeven moment MOET beseffen dat je op eigen benen staat en niet afhankelijk van je ex moet blijven. Tis in feite niet meer dan afkicken :') klinkt heel cru, maar zo werkt het wel.
Mensen die in contact met elkaar blijven na een break-up is hetzelfde als een excuus zoeken om (als je stopt met roken) te zeggen dat deze ene sigaret wel mag ;)
Dan betwijfel je dat maar, ik heb me eigen versie! Liefst had ik ook toedeloe gezegd maar ik moet me spullen nog terug krijgen verder heb ik geen contact meer met hem. Voor de rest mag ieder het toch zelf bepalen? Ik heb met 2exen nog wel contact hoor alleen is daar vooraf gegaan een radiostilte.
pi_104679946
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
Vorige week na 5 jaar eindelijk een (serieus) gesprek met de moeder van me kinderen gehad.

Was wel even slikken dat ze al ver voor de geboorte van onze kinderen niet meer van me hield ;( Ik hou namelijk nog steeds van haar...

... maar dat heb ik maar wijselijk voor me gehouden.
Kan de smileys niet meer vinden ;( Maar hoiii FF :W ! Soms zijn er geen woorden meer voor, vind het ronduit schandalig van haar. *knuffel*

[ Bericht 4% gewijzigd door Prinsesje4you op 22-11-2011 16:58:52 ]
pi_104680231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:35 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Dan betwijfel je dat maar, ik heb me eigen versie! Liefst had ik ook toedeloe gezegd maar ik moet me spullen nog terug krijgen verder heb ik geen contact meer met hem. Voor de rest mag ieder het toch zelf bepalen? Ik heb met 2exen nog wel contact hoor alleen is daar vooraf gegaan een radiostilte.
Wat een vijandigheid :') zoek t lekker uit joh.
Ik hoop in ieder geval dat rationeel FOK! hier wel wat aan heeft :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104680584
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat een vijandigheid :') zoek t lekker uit joh.
Ik hoop in ieder geval dat rationeel FOK! hier wel wat aan heeft :)
Ja, jij zit te bedelen om een reactie op jou post dan geef ik een reactie blieft die jou niet doe je zo :') :W
pi_104680798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ja, jij zit te bedelen om een reactie op jou post dan geef ik een reactie blieft die jou niet doe je zo :') :W
Vroeg me gewoon af of iemand wat had aan een visie van iemand die al een stuk verder/klaar is met verwerken. Vervolgens komt er geen reactie en vraag ik me af waarom.

Menen dat je per se contact moet houden met een kersverse ex is leven in een illusie. Op den duur kan het zeker, maar in het begin een totale afrader, hoe erg je ook denkt een uitzondering te zijn.
Ik kan dit zeggen omdat ik zelf zo stronteigenwijs was en dacht het gelijk aan mijn zijde te hebben :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 22 november 2011 @ 17:11:06 #146
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_104681135
Tyfus, ik ben er weer ingetrapt. Ex gaat er vandoor, lijkt terug te willen komen met overtuiging, komt er op terug, persoonlijke problemen en zo, en komt nu alsnog niet terug. Twee keer genaaid. Afijn, zo leer je weer! :')

Even laten bezinken en dan weer verder.
pi_104681148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:42 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Kan de smileys niet meer vinden ;( Maar hoiii FF :W ! Soms zijn er geen woorden meer voor, vind het ronduit schandalig van haar. *knuffel*
Lief van je! O+

Ik hoop dat jij ook weer verder kan met je leven! :Y Je bent een hartstikke leuke meid, en je verdiend een leuke partner! :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104685044
Yeah, eindelijk een reden om hier te posten...

Geloof alleen dat mijn status niet bij de ludevedu fases past...
Heb ruim anderhalf jaar relatie gehad, maar liep gewoon beetje dood. Na zijn vakantie in amerika (dag erna) hebben er we er een punt achter gezet (beide over eens). En maanden erna ging het goed, sta er ook echt nog compleet achter want ben echt veel beter af zonder hem. Ik wilde nog wel contact houden omdat we al praktisch vrienden waren aan het einde. Werkte niet, dus gewoon gezegd: we zien wel hoe het loopt. Helaas kon ik daar niet zo best tegen dus ik heb gewoon contact helemaal stop gezet. Hij vind het overigens ook moeilijk om met mij te praten omdat hij dan weer terugdenkt aan onze tijd.

Alleen afgelopen 2 weken begin ik hem echt weer te missen. Afleiding zoeken werkt tijdelijk prima. Maar ga niet elke dag/hele dagen de hort op om mn ex nu tijdelijk te vergeten.
If i eat soup with a little spoon, i feel like a giant!
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:44:04 #149
189961 ex
aperture science
pi_104695415
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Ze klinkt gewoon heel oppervlakkig :P. No offense. Gewoon iemand met weinig diepgang.. Lekker gezellig doen en zo..
The cake is a lie!
pi_104698179
Ik denk het eigenlijk ook ja.. Had gehoopt dat het nog zou komen, maar voel de laatste tijd steeds vaker een gevoel van vermoeidheid als ik met haar ben, een beetje van ; hoelang gaat deze avond nog duren...

Meestal wil ze heel veel knuffelen en dicht tegen me aanliggen en meer, maar voor mijn gevoel is er niet meer dan lichamelijk iets. Ze is het ook altijd met me eens enzo..

En dan niet om hier stoer te doen dat ik een geweldig leven heb oid, maar ik heb altijd wel veel leuke anekdotes over gebeurtenissen bij mijn studentenvereniging, avondjes uit met vrienden etc, maar zij lijkt helemaal niet echt veel mee te maken. Ze heeft het eigenlijk alleen maar over dat ze is wezen sporten met haar moeder, of fifa heeft gespeeld met haar broertje -O-

Beetje een lastige kwestie, het is een lieve meid en ze ziet er zeker niet slecht uit, maar het voelt al als een sleur voordat we uberhaupt officieel iets hebben :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')