abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104625551
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.

Ik hoop er toch wel sneller vanaf te zijn.
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik begon mee te lezen in dit topic nadat het 2 weken uit was, en ik zag iemand posten die al langer dan een jaar ermee zat :P

Zelf heb ik na ruim een jaar nu ook nog wel eens mijn momentjes. Wou gisteren een oud dekbed weggooien omdat ie een beetje vaal begon te worden van het wassen. Toen hij boven de vuilniszak hing, bedacht ik me opeens dat dit nog het enige dekbed is waar ik ooit met mijn ex op heb geslapen dat ik nog heb en guess what? Ik heb hem toen toch maar in de wasmachine gedaan en weer in mn kast opgevouwen :')

Maar daar buiten heb ik er weinig last meer van. Als ik iets kwijt moet dan doe ik dat hier. Daardoor heb ik nooit meer de behoete om mijn ex lastig te vallen, of aan mijn omgeving te tonen dat ik na een jaar nog altijd er wel eens mee bezig ben...
pi_104626221
Ik hoop echt niet dat ik hier een jaar mee ga zitten. Vooralsnog gaat het wel aardig zolang ik bezig blijf. Soms valt er even een stilte in huis en dan voel ik me heel erg alleen. Misschien maar eens wat meer op mn werk storten
  maandag 21 november 2011 @ 19:26:49 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104642955
Ik zelf ben er anderhalf jaar 'zoet' mee geweest. En toen eindelijk alles weer enigszins een plekje had, werd alles weer overhoop geschud door ex-lief vorige week. Sindsdien weer een wandelend wrak.

Wat ik wel frapant vind overigens, is dat iedereen hetzelfde voelt. Slecht slapen, slecht eten, totaal niet kunnen concentreren, ergens diep van binnen nog die sprankel hoop hebben dat het goed komt.
Terwijl je toch denkt: Zoveel mensen, zoveel emoties :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104644669
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef JiggyJ het volgende:
Dat sowiezo :)

Ze had mij ten eerste al niet eens hoeven bellen, dan had ik genoeg mogelijkheden gehad om met andere collega' s mee te rijden.

Maar nu belt ze mij op ( en dat vond ik toch best leuk stiekem ) , en gaat ze de avond vantevoren zeggen dat het niet meer kan, waardoor ik bijna niet naar dat feest kan.

Ik laat haar al een jaar lang met rust, doe niets verkeerds. Maar het lijkt me dat je, vooral met een ex waarvan je weet dat hij/zij het best moeilijk heeft gehad met de breuk, dat je toch wat meer respect in acht neemt...

Uiteinderlijk ben ik aan de telefoon ook een beetje pissig geworden hierover, en toen bleek het uiteinderlijk te gaan om het feit dat mijn huis niet lekker op de route lag :')

Toen heb ik haar even verteld hoe ik erover dacht, en gezegd dat ze me toch wel in de problemen bracht op deze manier. Toen heeft ze me braaf thuis opgehaald, maar het gaat me om het principe..
Nou, het blijkt maar eens te meer dat je nog steeds in de bres springt voor haar wanneer je ex in beeld komt. Laat dat mokkel toch eens los, ontzettende faalhaas. :|W
pi_104644951
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil mijn facebook gewoon openhouden maar ik merk aan de berichtjes die hij plaatst dat hij op mijn profiel kijkt en eerlijk gezegd vind ik dat heel raar want ja het boeide toch allemaal niet wat ik deed 8)7
Waarom blokkeer je die sukkel niet gewoon? Kun jij hem niet meer zien en hij jou niet. Hoef je je ook niet meer druk te maken over zijn zielige verhalen. Klaar.
pi_104648508
Yo mensen, ik kom hier weer als oud- veelbezoeker om een en ander aan te kaarten wat sommigen misschien handig kunnen vinden.

Vandaag is het precies 1 jaar uit met mij en de ex waar ik het meest van hield. In die tussentijd heb ik geen relatie gehad, maar ben ik wel verliefd geworden. Dat is intussen weer overgewaaid :')
Anyway, wat ik wil zeggen is dat je altijd aan jezelf moet blijven denken... iedereen (zo ongeveer) denkt dat het nodig is om hem/haar zo dicht mogelijk bij je te houden, maar niets is minder waar. Hoe meer contact je met hem/haar houdt in het begin, hoe meer je jezelf voor de gek houdt omdat je denkt dat dat het verdriet wegneemt.
Als je afstand neemt van elkaar (en dat is ook verwijderen op FB en voor lange tijd niet contacteren) dan sluit je het écht af.

Dit zijn woorden die mij tig keer naar de oren geslingerd zijn en waar ik altijd schijt aan had. Ik probeerde krampachtig vast te houden aan haar of iets dat naar haar te herleiden was. Feit is dat haar dit mateloos irriteerde waardoor zij de beslissing nam om mij niet meer te willen zien. Tot op heden is dat zo... Wees dus slim en neem zelf die stap, want als de ander die voor je maakt heb je helemaal niets meer te zeggen ;)

Hoe moeilijk je het ook hebt in je liefdesverdriet, je komt er altijd bovenop... Besef dat er tig mensen je voor zijn gegaan (ook in dit topic) en dat er ook tig zullen volgen. Neem aqltijd de tijd om het af te sluiten en maak je geen zorgen als je na een half jaar nog steeds verdriet hebt.
Het heeft mij heel erg geholpen door een heel nieuw leven te krijgen: verhuisd (niet vanwege liefdesverdriet, maar studie), heel veel nieuwe mensen leren kennen en veel ondernomen met vrienden.

Tot slot wil ik iedereen sterkte wensen met alles en vooral de aankomende feestdagen, die zijn wel ff doorbijten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104651826
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Waarom blokkeer je die sukkel niet gewoon? Kun jij hem niet meer zien en hij jou niet. Hoef je je ook niet meer druk te maken over zijn zielige verhalen. Klaar.
Waar ben je nou mee bezig man, lekker mensen afzeiken die zich in dit topic kwetsbaar opstellen? Hele stoere boi

Oke ik loop hier al een tijd mee, en jij vindt dat kennelijk te lang, maar laat jij nu net niet diegene zijn die hier bepaalt wie hier wel- en niet lang genoeg zit.

Als ik je irriteer, negeer me dan gewoon :) Je gaat toch ook niet bij de jellinek om de hoek staan om gratis drank uit te delen? Dan moet je ook niet in een topic als dit mensen af gaan lopen zeiken die minder snel met verwerken zijn dan jij.. Mensen die zich kwetsbaar opstellen, zoals hier, zijn altijd een makkelijk doelwit om af te zeiken.. Ga het in KLB proberen oid.

Als je nu nog wat verder op mn verhaal inging dan kon ik het nog zien als een spreekwoordelijke schop onder de kont, maar je blaat maar wat in het wildeweg zonder dat je uberhaupt de moeite neemt iets inhoudelijks op te schrijven......

Edit : Ik bedoel je vorige quote
pi_104653349
Ach kom Jiggy, het is wel duidelijk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf, gebrek hebt aan genegenheid/vrouwelijke aandacht en je in elke post die je hier op het forum doet je ex erbij betrekt. Dat geeft toch wel aan dat je na al die tijd nog steeds bezig bent met haar. En constructief zijn helpt niet bij jou. In je vorige topic over dat je met je vrienden wilde breken moest je haar ook weer erbij betrekken en dit is ook in je gezicht ontploft. Wat wil je nou eigenlijk echt? Terug bij je ex?? Zoals ik net al zei: distantieer jezelf nou eens echt van dat mokkel en spring niet gelijk in het gareel voor haar wanneer ze contact opneemt. Je bent in ieder geval goed bezig om in cirkeltjes te blijven rennen. Luister naar Neo.
pi_104656544
Ik heb Jiggy hier al een tijdje zien posten, en ik moet toegeven dat hij redelijk in de herhaling valt. Maar anderzijds begrijp ik het ook best als hij dit topic als uitlaatklep gebruikt. Ik weet zelf uit het verleden hoe het is om na een lange tijd (ca. jaar ) af en toe nog wel eens met je ex in je hoofd te zitten, maar dat je geen zin meer hebt om het er met je omgeving over te hebben...

Dan is het soms wel eens lekker om hier een verhaaltje te dumpen...

Ik vind het trouwens vreemd dat er in dit subforum nog niet een soort van reeks is voor nieuwe/beginnende/twijfelgeval - liefdes. De reeksen ''singles'' en ''als versieren niet makkelijk gaat'' zijn echt net chatboxen die alweer 10 pagina' s verder zijn als je een paar uurtjes niet online bent geweest..

Maar in bovenstaand gebied heb ik even een vraagje aan jullie. Ik ''ga'' nu een paar weken met een meid, maar ik vind het maar vreemd gaan met haar. Enerzijds wil ze me, dat is wel duidelijk. Ik ben al regelmatig uitgenodigd bij haar thuis, om te komen eten enzo. Ook lichamelijk, qua seks enzo is ze behoorlijk uitnodigend.

Voordat ik echter wil beginnen aan bij haar over de vloer komen/ouders leren kennen enzo, zou ik wel eerst zeker willen weten dat het gaat werken tussen ons. Want ondanks al die gretigheid op lichamelijk en familiegebied ( ik hoef het maar te vragen en het is aan volgens mij) lijkt ze totaal niet haar best te doen om me te leren kennen of een leuk gesprekje op gang te houden/brengen met mij :?

Net via tekst het een en ander gevraagd, en dan kreeg ik wel antwoord, maar toen het voor het eerst sinds tijden eens over mij ging/gaat , dan krijg ik antwoorden als '' okee, haha'' ''ja dat zal best haha''.. Vind het een beetje ongeinteresseerd overkomen, vooral als je het vergelijkt met hoe graag ze me bij haar vriendinnen/ thuis wil introduceren. Beetje een gevalletje van twee uitersten...

Iemand hier iets over te zeggen?
pi_104657837
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach kom Jiggy, het is wel duidelijk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf, gebrek hebt aan genegenheid/vrouwelijke aandacht en je in elke post die je hier op het forum doet je ex erbij betrekt. Dat geeft toch wel aan dat je na al die tijd nog steeds bezig bent met haar. En constructief zijn helpt niet bij jou. In je vorige topic over dat je met je vrienden wilde breken moest je haar ook weer erbij betrekken en dit is ook in je gezicht ontploft. Wat wil je nou eigenlijk echt? Terug bij je ex?? Zoals ik net al zei: distantieer jezelf nou eens echt van dat mokkel en spring niet gelijk in het gareel voor haar wanneer ze contact opneemt. Je bent in ieder geval goed bezig om in cirkeltjes te blijven rennen. Luister naar Neo.
Je bent gewoon gefrustreerd om je nog steeds geen baan hebt gevonden, kansloos figuur. :')
pi_104657951
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Je bent gewoon gefrustreerd om je nog steeds geen baan hebt gevonden, kansloos figuur. :')
Ik heb een baan, slome.
pi_104658230
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik heb een baan, slome.
Na maanden je hand te hebben opgehouden, dus wie is dr nou een slome
pi_104658249
Heren, heren...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_104658463
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Na maanden je hand te hebben opgehouden, dus wie is dr nou een slome
12 jaar lang premie voor betaald dus daar heb ik gewoon recht op gehad, relnicht. En als je niet ontopic kan reageren blijf dan lekker weg joh, zielig ventje.
pi_104658849
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

12 jaar lang premie voor betaald dus daar heb ik gewoon recht op gehad, relnicht. En als je niet ontopic kan reageren blijf dan lekker weg joh, zielig ventje.
Kijk hem gefrustreerd zijn haha
pi_104660936
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Bleef het bij een keer bellen of heb je vaker niet opgenomen? Op zich wel prima inderdaad, voor je het weet zit je er weer middenin :)

Ik heb vanacht voor het eerst sinds maaanden weer gedroomd over mijn ex -O- Echt vreemd dat dit zo opeens vanuit het niets kan komen, ben de afgelopen week totaal niet met haar bezig geweest oid..

Door dit soort dingen vind ik het opeens weer heel raar aanvoelen dat we nooit meer contact hebben, omdat ze nu weer even wat dichterbij voelt oid.
Opzij zetten en weer doorgaan denk ik...
Ze belde een keer en ik drukte haar voor ik na kon denken weg, misschien wel slim, maar toch wel spijt... Daarna nooit meer iets gehoord..

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Tja, ben weer een slapeloze nacht verder. Ergens vind ik dat ikzelf gestoord bezig ben, hij heeft nergens last van en gaat gewoon door met zijn leven dus waar ben ik mee bezig maar aan de andere kant moet het slijten.
Komt goed.. Hou vol en laat hem niet merken dat je het er moeilijk mee hebt :*
pi_104664747
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:

Maar in bovenstaand gebied heb ik even een vraagje aan jullie. Ik ''ga'' nu een paar weken met een meid, maar ik vind het maar vreemd gaan met haar. Enerzijds wil ze me, dat is wel duidelijk. Ik ben al regelmatig uitgenodigd bij haar thuis, om te komen eten enzo. Ook lichamelijk, qua seks enzo is ze behoorlijk uitnodigend.

Voordat ik echter wil beginnen aan bij haar over de vloer komen/ouders leren kennen enzo, zou ik wel eerst zeker willen weten dat het gaat werken tussen ons. Want ondanks al die gretigheid op lichamelijk en familiegebied ( ik hoef het maar te vragen en het is aan volgens mij) lijkt ze totaal niet haar best te doen om me te leren kennen of een leuk gesprekje op gang te houden/brengen met mij :?

Net via tekst het een en ander gevraagd, en dan kreeg ik wel antwoord, maar toen het voor het eerst sinds tijden eens over mij ging/gaat , dan krijg ik antwoorden als '' okee, haha'' ''ja dat zal best haha''.. Vind het een beetje ongeinteresseerd overkomen, vooral als je het vergelijkt met hoe graag ze me bij haar vriendinnen/ thuis wil introduceren. Beetje een gevalletje van twee uitersten...

Iemand hier iets over te zeggen?
Het lijkt alsof ze jou lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar meer dan dat ook niet. Het blijft lekker oppervlakkig misschien doet ze dat omdat ze misschien: A. vaak gekwetst is, B. bindingsangst heeft, C. jou misschien als een scharrel?
Ik ga echt geen energie steken in een man niet het niet eens kan presteren om te vragen hoe het met mij gaat en mijn leven in elkaar zit. Ga ook echt NIET meer proberen woorden uit iemand te trekken, bin there done that!
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104664788
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef Davboy het volgende:

[..]

Ze belde een keer en ik drukte haar voor ik na kon denken weg, misschien wel slim, maar toch wel spijt... Daarna nooit meer iets gehoord..

[..]

Komt goed.. Hou vol en laat hem niet merken dat je het er moeilijk mee hebt :*
Nee, dat probeer ik maar hij weet het wel hoor. Gister slecht nieuws gehad en gelijk de neiging hem te bellen. Heb het gelukkig kunnen negeren en niet gedaan maar het is zo lastig. Vandaag word hun hond in geslapen en ik twijfel of ik hem een bericht moet sturen.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104666648
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 08:23 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Het lijkt alsof ze jou lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar meer dan dat ook niet. Het blijft lekker oppervlakkig misschien doet ze dat omdat ze misschien: A. vaak gekwetst is, B. bindingsangst heeft, C. jou misschien als een scharrel?
Ik ga echt geen energie steken in een man niet het niet eens kan presteren om te vragen hoe het met mij gaat en mijn leven in elkaar zit. Ga ook echt NIET meer proberen woorden uit iemand te trekken, bin there done that!
Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..

Toch wel vreemd dat ze op de een of andere manier wel een stapje verder wil, door me bij haar thuis op het eten uit te nodigen enzo. Wat dat betreft lijkt het er juist meer op dat ze juist wel serieus iets met me wil.
In dat opzicht ben ik juist degene die de boot afhoudt. Zolang ik geen duidelijke band voel ga ik mezelf niet extra moeilijk maken door alvast mezelf voor te stellen aan haar ouders..
pi_104666747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..

Toch wel vreemd dat ze op de een of andere manier wel een stapje verder wil, door me bij haar thuis op het eten uit te nodigen enzo. Wat dat betreft lijkt het er juist meer op dat ze juist wel serieus iets met me wil.
In dat opzicht ben ik juist degene die de boot afhoudt. Zolang ik geen duidelijke band voel ga ik mezelf niet extra moeilijk maken door alvast mezelf voor te stellen aan haar ouders..
Is ze alleen via de tekstberichten zo? In RL is ze wel enigszins geinteresseerd?
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:19:43 #121
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104666906
Ik moet zeggen dat sinds ik weer terug ben bij mijn ex (nu bijna 4 mnd), ik af en toe nog wel een klein vertrouwensprobleem heb.

Het is uit gegaan omdat ze wat voelde voor een jongen bij haar uit de klas. Nu zit ze natuurlijk nog steeds bij hem in de klas en alhoewel er geen gevoelens meer zijn, zij af en toe nog wel eens naar hem toe gaat, gewoon als vrienden. Maar aan de ene kant kan (en wil) ik het haar niet verbieden, maar aan de andere kant voelt het ook niet altijd even goed.
pi_104667213
En hoe weet je dat er geen gevoelens meer zijn? Anyway, maak dit aan haar kenbaar. In een relatie moet je zoiets kunnen bespreken. Als ze tript dan weet je gelijk hoe de vork in de steel zit.
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:41:26 #123
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104667407
Omdat zij dit tegen mij gezegd heeft en ik haar wel vertrouw daarin. :)
Maar ik zal het inderdaad eens op tafel moeten gooien, kijken wat haar reactie is.
pi_104667626
Kreeg laatst te horen dat me ex een nieuwe vriend heeft. 1 dag kut over gevoeld en de dagen erna boeide het me eigenlijk geen reet meer. Alleen nu net ontwaakt uit een droom waarin zei vertelde dat ze een nieuwe vriend heeft (ze weet nog niet dat ik het weet) en ze allemaal seksfilms van haar en der nieuwe vriend ging laten zien... Nog nooit zo blij geweest dat ik wakker ben geworden!

Hoe zouden jullie dat eigenlijk doen? Als je een nieuwe vriend/vriendin krijgt, laten weten aan je ex? Zij wou twee weken geleden met mij praten maar ik zei dat als het over andere jongens gaat ik er geen behoefte aan had. Nu snap ik wat ze had willen zeggen :P Opzich wel netjes van der. Maar er is in mijn ogen niet echt een goede manier om zoiets duidelijk te maken
pi_104667775
Waarom zou je dat laten weten? Het is niet voor niets een ex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')