Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik begon mee te lezen in dit topic nadat het 2 weken uit was, en ik zag iemand posten die al langer dan een jaar ermee zatquote:Op maandag 21 november 2011 10:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En toch moet ik er niet aan denken dat ik daar zolang mee bezig zou kunnen zijn.
Ik hoop er toch wel sneller vanaf te zijn.
Nou, het blijkt maar eens te meer dat je nog steeds in de bres springt voor haar wanneer je ex in beeld komt. Laat dat mokkel toch eens los, ontzettende faalhaas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:30 schreef JiggyJ het volgende:
Dat sowiezo
Ze had mij ten eerste al niet eens hoeven bellen, dan had ik genoeg mogelijkheden gehad om met andere collega' s mee te rijden.
Maar nu belt ze mij op ( en dat vond ik toch best leuk stiekem ) , en gaat ze de avond vantevoren zeggen dat het niet meer kan, waardoor ik bijna niet naar dat feest kan.
Ik laat haar al een jaar lang met rust, doe niets verkeerds. Maar het lijkt me dat je, vooral met een ex waarvan je weet dat hij/zij het best moeilijk heeft gehad met de breuk, dat je toch wat meer respect in acht neemt...
Uiteinderlijk ben ik aan de telefoon ook een beetje pissig geworden hierover, en toen bleek het uiteinderlijk te gaan om het feit dat mijn huis niet lekker op de route lag![]()
Toen heb ik haar even verteld hoe ik erover dacht, en gezegd dat ze me toch wel in de problemen bracht op deze manier. Toen heeft ze me braaf thuis opgehaald, maar het gaat me om het principe..
Waarom blokkeer je die sukkel niet gewoon? Kun jij hem niet meer zien en hij jou niet. Hoef je je ook niet meer druk te maken over zijn zielige verhalen. Klaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil mijn facebook gewoon openhouden maar ik merk aan de berichtjes die hij plaatst dat hij op mijn profiel kijkt en eerlijk gezegd vind ik dat heel raar want ja het boeide toch allemaal niet wat ik deed
Waar ben je nou mee bezig man, lekker mensen afzeiken die zich in dit topic kwetsbaar opstellen? Hele stoere boiquote:Op maandag 21 november 2011 19:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Waarom blokkeer je die sukkel niet gewoon? Kun jij hem niet meer zien en hij jou niet. Hoef je je ook niet meer druk te maken over zijn zielige verhalen. Klaar.
Je bent gewoon gefrustreerd om je nog steeds geen baan hebt gevonden, kansloos figuur.quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ach kom Jiggy, het is wel duidelijk dat je een beetje in de knoop zit met jezelf, gebrek hebt aan genegenheid/vrouwelijke aandacht en je in elke post die je hier op het forum doet je ex erbij betrekt. Dat geeft toch wel aan dat je na al die tijd nog steeds bezig bent met haar. En constructief zijn helpt niet bij jou. In je vorige topic over dat je met je vrienden wilde breken moest je haar ook weer erbij betrekken en dit is ook in je gezicht ontploft. Wat wil je nou eigenlijk echt? Terug bij je ex?? Zoals ik net al zei: distantieer jezelf nou eens echt van dat mokkel en spring niet gelijk in het gareel voor haar wanneer ze contact opneemt. Je bent in ieder geval goed bezig om in cirkeltjes te blijven rennen. Luister naar Neo.
Ik heb een baan, slome.quote:Op maandag 21 november 2011 23:02 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je bent gewoon gefrustreerd om je nog steeds geen baan hebt gevonden, kansloos figuur.
12 jaar lang premie voor betaald dus daar heb ik gewoon recht op gehad, relnicht. En als je niet ontopic kan reageren blijf dan lekker weg joh, zielig ventje.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Na maanden je hand te hebben opgehouden, dus wie is dr nou een slome
Kijk hem gefrustreerd zijn hahaquote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
12 jaar lang premie voor betaald dus daar heb ik gewoon recht op gehad, relnicht. En als je niet ontopic kan reageren blijf dan lekker weg joh, zielig ventje.
Ze belde een keer en ik drukte haar voor ik na kon denken weg, misschien wel slim, maar toch wel spijt... Daarna nooit meer iets gehoord..quote:Op maandag 21 november 2011 09:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Bleef het bij een keer bellen of heb je vaker niet opgenomen? Op zich wel prima inderdaad, voor je het weet zit je er weer middenin
Ik heb vanacht voor het eerst sinds maaanden weer gedroomd over mijn exEcht vreemd dat dit zo opeens vanuit het niets kan komen, ben de afgelopen week totaal niet met haar bezig geweest oid..
Door dit soort dingen vind ik het opeens weer heel raar aanvoelen dat we nooit meer contact hebben, omdat ze nu weer even wat dichterbij voelt oid.
Opzij zetten en weer doorgaan denk ik...
Komt goed.. Hou vol en laat hem niet merken dat je het er moeilijk mee hebtquote:Op maandag 21 november 2011 10:13 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Tja, ben weer een slapeloze nacht verder. Ergens vind ik dat ikzelf gestoord bezig ben, hij heeft nergens last van en gaat gewoon door met zijn leven dus waar ben ik mee bezig maar aan de andere kant moet het slijten.
Het lijkt alsof ze jou lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar meer dan dat ook niet. Het blijft lekker oppervlakkig misschien doet ze dat omdat ze misschien: A. vaak gekwetst is, B. bindingsangst heeft, C. jou misschien als een scharrel?quote:Op maandag 21 november 2011 22:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar in bovenstaand gebied heb ik even een vraagje aan jullie. Ik ''ga'' nu een paar weken met een meid, maar ik vind het maar vreemd gaan met haar. Enerzijds wil ze me, dat is wel duidelijk. Ik ben al regelmatig uitgenodigd bij haar thuis, om te komen eten enzo. Ook lichamelijk, qua seks enzo is ze behoorlijk uitnodigend.
Voordat ik echter wil beginnen aan bij haar over de vloer komen/ouders leren kennen enzo, zou ik wel eerst zeker willen weten dat het gaat werken tussen ons. Want ondanks al die gretigheid op lichamelijk en familiegebied ( ik hoef het maar te vragen en het is aan volgens mij) lijkt ze totaal niet haar best te doen om me te leren kennen of een leuk gesprekje op gang te houden/brengen met mij![]()
Net via tekst het een en ander gevraagd, en dan kreeg ik wel antwoord, maar toen het voor het eerst sinds tijden eens over mij ging/gaat , dan krijg ik antwoorden als '' okee, haha'' ''ja dat zal best haha''.. Vind het een beetje ongeinteresseerd overkomen, vooral als je het vergelijkt met hoe graag ze me bij haar vriendinnen/ thuis wil introduceren. Beetje een gevalletje van twee uitersten...
Iemand hier iets over te zeggen?
Nee, dat probeer ik maar hij weet het wel hoor. Gister slecht nieuws gehad en gelijk de neiging hem te bellen. Heb het gelukkig kunnen negeren en niet gedaan maar het is zo lastig. Vandaag word hun hond in geslapen en ik twijfel of ik hem een bericht moet sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef Davboy het volgende:
[..]
Ze belde een keer en ik drukte haar voor ik na kon denken weg, misschien wel slim, maar toch wel spijt... Daarna nooit meer iets gehoord..
[..]
Komt goed.. Hou vol en laat hem niet merken dat je het er moeilijk mee hebt
Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze jou lichamelijk wel aantrekkelijk vind maar meer dan dat ook niet. Het blijft lekker oppervlakkig misschien doet ze dat omdat ze misschien: A. vaak gekwetst is, B. bindingsangst heeft, C. jou misschien als een scharrel?
Ik ga echt geen energie steken in een man niet het niet eens kan presteren om te vragen hoe het met mij gaat en mijn leven in elkaar zit. Ga ook echt NIET meer proberen woorden uit iemand te trekken, bin there done that!
Is ze alleen via de tekstberichten zo? In RL is ze wel enigszins geinteresseerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hmm zoiets zat ik ook te denken inderdaad..
Toch wel vreemd dat ze op de een of andere manier wel een stapje verder wil, door me bij haar thuis op het eten uit te nodigen enzo. Wat dat betreft lijkt het er juist meer op dat ze juist wel serieus iets met me wil.
In dat opzicht ben ik juist degene die de boot afhoudt. Zolang ik geen duidelijke band voel ga ik mezelf niet extra moeilijk maken door alvast mezelf voor te stellen aan haar ouders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |