Je bevestigd inderdaad wat ik al dacht. Mijn vorige vriendin was ook zo.. "Wat wil je doen vanavond? Ja uh maakt mij niet uit.."quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook ja.. Had gehoopt dat het nog zou komen, maar voel de laatste tijd steeds vaker een gevoel van vermoeidheid als ik met haar ben, een beetje van ; hoelang gaat deze avond nog duren...
Meestal wil ze heel veel knuffelen en dicht tegen me aanliggen en meer, maar voor mijn gevoel is er niet meer dan lichamelijk iets. Ze is het ook altijd met me eens enzo..
En dan niet om hier stoer te doen dat ik een geweldig leven heb oid, maar ik heb altijd wel veel leuke anekdotes over gebeurtenissen bij mijn studentenvereniging, avondjes uit met vrienden etc, maar zij lijkt helemaal niet echt veel mee te maken. Ze heeft het eigenlijk alleen maar over dat ze is wezen sporten met haar moeder, of fifa heeft gespeeld met haar broertje![]()
Beetje een lastige kwestie, het is een lieve meid en ze ziet er zeker niet slecht uit, maar het voelt al als een sleur voordat we uberhaupt officieel iets hebben
Dank je! Je weet precies hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
Ik hoop dat jij ook weer verder kan met je leven!Je bent een hartstikke leuke meid, en je verdiend een leuke partner!
Dude..WTF...sterkte!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
Vorige week na 5 jaar eindelijk een (serieus) gesprek met de moeder van me kinderen gehad.
Was wel even slikken dat ze al ver voor de geboorte van onze kinderen niet meer van me hieldIk hou namelijk nog steeds van haar...
... maar dat heb ik maar wijselijk voor me gehouden.
Sterkte. Achteraf zijn een hoop dingen te plaatsen, maar hoe langer je erover nadenkt, hoe onlogischer alles wordt.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef waj1 het volgende:
Ik meld mij bij deze ook. Vandaag uitgegaan na 6 maanden. Had niet verwacht eigenlijk. Misschien deed ze een beetje afstandelijker, maar dat is achteraf praten.
inderdaad. Vooral het onlogische gedeelte.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Sterkte. Achteraf zijn een hoop dingen te plaatsen, maar hoe langer je erover nadenkt, hoe onlogischer alles wordt.
Ga leuke dingen doen, die je laten zien dat dingen ook weer leuk kunnen zijn!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
Vandaag heeft ex 2.5 week nadat hij het uitgemaakt heeft zn Facebook status aangepast naar vrijgezel.. auw, kan wel janken nu is het echt duidelijk..
Ik moet de andere helft van me spullen nog terugkrijgen! Is het raar dat ik hem morgen van me fb afgooi?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga leuke dingen doen, die je laten zien dat dingen ook weer leuk kunnen zijn!
Waarom zou het raar zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik moet de andere helft van me spullen nog terugkrijgen! Is het raar dat ik hem morgen van me fb afgooi?
Hij was het zaterdag ´´vergeten´´ zei hij. Maar kon me wel precies vertellen waar de rest lag..quote:Op woensdag 23 november 2011 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zou het raar zijn?
En ik zou eisen dat je gewoon alles terug krijgt en dat 'ie niet als een klein kind dingen achterhoudt.
En wanneer krijg je het nu?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:49 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij was het zaterdag ´´vergeten´´ zei hij. Maar kon me wel precies vertellen waar de rest lag..
Dat moeten we nog bespreken maar tussen 29 november en 19 december. Hij wilde het over 6 mnd pas terug geven eigenlijk want dat vond hij beter.quote:
Hoe oud is 'ie? 12?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:56 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dat moeten we nog bespreken maar tussen 29 november en 19 december. Hij wilde het over 6 mnd pas terug geven eigenlijk want dat vond hij beter.
Bijnaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe oud is 'ie? 12?
Wat voor spullen heb je daar nog liggen? Persoonlijke dingen?
Dan is het onzin dat ie je zo lang laat wachten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:02 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Bijna28 is hij. Nee, het valt mee maar ongeveer voor 100euro aan dvd´s.
Afgelopen zaterdag heeft hij me persoonlijke vrouwenspul gebracht, incl me tandenborstel, daar heb ik echt om moeten zeuren en drammen maar de rest was hij ´´vergeten´´??!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan is het onzin dat ie je zo lang laat wachten.
Hij wil gewoon nog wat controle behouden en dat doet ie dmv het achterhouden van je spullen. Als je die spullen niet nodig hebt of opnieuw kan kopen dan zou ik tegen 'm zeggen dat 'ie het kan houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heeft hij me persoonlijke vrouwenspul gebracht, incl me tandenborstel, daar heb ik echt om moeten zeuren en drammen maar de rest was hij ´´vergeten´´??!
Begin nu echt te piekeren over wat ik anders had kunnen doen toen we nog samen waren, kan gewoon niet slapen daardoorquote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Sterkte. Achteraf zijn een hoop dingen te plaatsen, maar hoe langer je erover nadenkt, hoe onlogischer alles wordt.
Hij zei zelf al ´´anders houd ik de spullen wel hoor als je mij niet meer wilt zien´´ waarop ik razend werd en zei: als je nou echt ook nog zon egoist bent dat je mij niet me eigen spullen kan geven ben je nog erger dan ik dacht.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hij wil gewoon nog wat controle behouden en dat doet ie dmv het achterhouden van je spullen. Als je die spullen niet nodig hebt of opnieuw kan kopen dan zou ik tegen 'm zeggen dat 'ie het kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |