dit dusquote:
Puh, alsof jullie nooit grapjes over seks maken.quote:
Wikipedia blijkt weer geen betrouwbare bron te zijnquote:Lacherig of giechelig gedrag wanneer seksuele onderwerpen ter sprake komen verhult in feite de belangstelling hiervoor en onzekerheid hierover.
Wie ben jij eigenlijk?quote:
Wikipedia lacht en giechelt anders niet hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Puh, alsof jullie nooit grapjes over seks maken.
Oh god. Volgens wikipedia:
[..]
Wikipedia blijkt weer geen betrouwbare bron te zijn
Hoi, ik ben Key.quote:
Clannad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef Key. het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Key.
Man,19 jaar en nieuw in dit topic
Klein lijstje van de animes die ik gezien heb: Clannad, Code Geass, Death Note, Monster en FMA. Heb wel meer anime gezien though.
Hajimemashite.
De teller staat volgens mij op 3 keerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad.![]()
Nagisa![]()
Je hebt toch ook wel Clannad: After Story gezien?
Hoiquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef Key. het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Key.
Klein lijstje van de animes die ik gezien heb: Clannad, Code Geass, Death Note, Monster en FMA. Heb wel meer anime gezien though.
Hajimemashite.
Oh, sommige stukjes zijn ook zo mooi om terug te kijken. Soms laat ik steeds opnieuw een traantjequote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Key. het volgende:
[..]
De teller staat volgens mij op 3 keer
Nee, moest eerst even kijken wat het wasquote:
Ach, iedereen is zo begonnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:07 schreef Key. het volgende:
[..]
Nee, moest eerst even kijken wat het was
Misschien maar eens eentje aanmaken, maar kom niet echt in de buurt van de mensen in OP.
quote:
Vrouwen hebben liever een toyboyquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste post van het vorige topic doet me denken aan een goedkope pulproman of fanfictie die ik vast ooit ergens gelezen heb...
En Aardbei, laat Robin met rust en pak iemand van je eigen leeftijd. Mij bijvoorbeeldmaar dan moet je wel opschieten want ik ben nog maar 4 maanden en dertien dagen negentien.
Oh, dat is zo'n beetje meer dan mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:48 schreef Key. het volgende:
Denk dat dit het zo ongeveer wel is....
http://myanimelist.net/animelist/Ragsco
nou voel ik me opeens oud...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 19. Jij 16 toch? 3 jaar is niet veel ouder.
Oud, met een hart van goud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou voel ik me opeens oud...
al valt het eigenlijk wel mee
@O_W: ik wist niet dat ik postzegels verzamelde..
Ik kom uit op 7 films (3 oude en 4 shippuuden) en nog wat OVAs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef redboyke het volgende:
mijn 3G was weggevallen en had geen internet meer. ik heb dan maar uit verveling wat yu-gi-oh game zitten spelen op de computer. leuk spel alleen spijtig dat ze geen monsters ziet zoals in de serie
@key zoveel films zijn er van naruto toch niet?
ik heb er in ieder geval maar 4
welke kom ik tekort?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik kom uit op 7 films (3 oude en 4 shippuuden) en nog wat OVAs.
Net even Angel Beats! Another Epilogue gekeken. Aanloop naar nieuw seizoen?
check hier en hierquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
welke kom ik tekort?
ik heb:
Naruto_Movie-The_lost_tower
Naruto the Movie 2 - Legend of the Stone of Gelel
Naruto the Movie - Ninja Clash in the Land of Snow
bij deze weet ik de naam niet maar toen ik het downloade stond er gewoon:
Naruto Shippuden Movie 3
00 is echt über! Dankzij die ben ik van mening veranderd dat mecha anime tof kan zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je het chronologisch wil doen dan Mobile Suit Gundam, gevolgd door Mobile Suit Gundam Zeta/Z, gevolgd door Mobile Suit Gundam Double Zeta/ZZ, gevolgd door Char's Counterattack, etc.
Als je gewoon een goede wilt zien zou ik Gundam SEED of Gundam 00 aanraden. Misschien Wing ook wel, maar die heb ik nooit afgekeken.
OK! Ik kijk SEED en zal DESTINY niet kijken.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Xaryna het volgende:
Speaking of MALs, geweldige link naar mschol's MAL in de op
Bekende scene in anime.quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef Key. het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Key.
Hajimemashite.
Nee.quote:
Neuken is ook een sport, voor sommigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
voetbal is toch wel een toppunt...
maar schaatsen is ook zoiets met de dokter bibberregel..
Na het eerste doelpunt ging ik NL uitlachen en toen keek ik het niet meer.quote:
Staat alleen aan hier, kijk verder niet.quote:
Ik hoorde zojuist 3-0 verlorenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef mschol het volgende:
en , hebben nl'ers weer eens dik verloren?
ik ben belg da's al reden genoeg om geen voetbal meer te kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat klagen nederlanders toch graag met elkaar over het nederlands elftal.
Datalimiet, arme jij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ben belg da's al reden genoeg om geen voetbal meer te kijken
damn ik hou van remote utorrent. downloaden op de laptop van m'n zus en tegen dat ik vrijdag thuiskom kan ik direct beginnen kijken enzo
Opportunist!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
daarom zoek ik dus een nederlandse vriendin
de reden dat ik geen adsl heb is omdat kabel altijd vaste snelheid is en omdat downloaden en tv kijken niet goed samen gaat met adsl. in de week heb ik alleen maar 3G internet 15¤ voor 2GBquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Opportunist!
Of stap gewoon over, dan faciliteer je de slechte provider ook niet meer.
http://tweakers.net/nieuw(...)pt-datalimieten.html
Don't care.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat klagen nederlanders toch graag met elkaar over het nederlands elftal.
Same here, van het opstaan en slechte slapen gister dan. Al maakte het niet zo uit want ik hoefde niet vroeg op en het kwam door Skyrimquote:Op woensdag 16 november 2011 00:38 schreef robin007bond het volgende:
Oh god.
Ik kan niet slapen en morgen 7:00 op. Gister sliep ik ook al zo slecht
Je bent te jong voor me, ik word in januari 20.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste post van het vorige topic doet me denken aan een goedkope pulproman of fanfictie die ik vast ooit ergens gelezen heb...
En Aardbei, laat Robin met rust en pak iemand van je eigen leeftijd. Mij bijvoorbeeldmaar dan moet je wel opschieten want ik ben nog maar 4 maanden en dertien dagen negentien.
1e plek, althans kort geleden. Nu vast niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat staat dan officeel op de 2de plek in de wereldranglijst
1e, 2de.. dat boeit niet zo.. ze zijn toch geen wereldkampioen geworden..quote:Op woensdag 16 november 2011 02:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1e plek, althans kort geleden. Nu vast niet meer.
Als Robben die kans niet had gemist, wie weet...quote:Op woensdag 16 november 2011 02:50 schreef mschol het volgende:
[..]
1e, 2de.. dat boeit niet zo.. ze zijn toch geen wereldkampioen geworden..
quote:Op woensdag 16 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Robin die kans niet had gemist, wie weet...
tja, dat was echt wel dikke faal, en dat is dan profvoetballerquote:Op woensdag 16 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Robben die kans niet had gemist, wie weet...
Seitokai Yakuindomoquote:
Heerlijk he.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Seitokai Yakuindomo
Mirai Nikki 6, Yuno was weer lekker psycho
Ik voel me af en toe nog veel ouder hier ...quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 01:36 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Eindelijk weer Shinryaku!? Ika Musume!!
Same here. Heb om de afkickverschijnselen te voorkomen maar een oude aflevering gekeken.quote:Hopelijk zijn ze nu klaar met de andere shows meer tijd geven om in te halen. Heb nu al twee keer een week een aflevering moeten missen. En deze show is als crack voor mij! Vandaar ook de opening
Oeh, vanavond ook maar eens gaan kijken!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
Mirai Nikki 6, Yuno was weer lekker psycho
quote:
Komt goed! Even wat dagen trainen, en op een gegeven moment kan je zo 1+ miljoen score liedjes aanquote:Op woensdag 16 november 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Ik ben net begonnen, dus mijn score is niet zo goed
Ik heb ook Osu! op mijn telefoon. Ook Android zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Komt goed! Even wat dagen trainen, en op een gegeven moment kan je zo 1+ miljoen score liedjes aan![]()
Ben nu pas in staat om de meeste HARD liedjes te spelen boven 93%
En heb ook OSU! op m'n foon, alleen is dat helaas niet online
Jupquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook Osu! op mijn telefoon. Ook Android zeker?
Echt heerlijk inderdaad.quote:
Ahwwquote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef Qunix het volgende:
Sinds iOS4 werkt OSU! niet meer op mijn iPhone
[ afbeelding ]
Op iOS met touch dus, maar met muis vind ik het niet te doenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
Spelen jullie het ook gewoon met muis en op mobiel met touch?
Op de DS heb ik ook alle Elite Beat Agents uitgespeeld, dus ook de Japanse, die heef mooiere graphics lijkt het wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op iOS met touch dus, maar met muis vind ik het niet te doen
En op de Nintendo DS uiteraard.
Op de iPadquote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de DS heb ik ook alle Elite Beat Agents uitgespeeld, dus ook de Japanse, die heef mooiere graphics lijkt het wel.
Mij lijkt me zo'n touch screen monitor echt ideaal nu. Of zo'n tablet pc.
Met muis op PC en touch op Mobiel, jupquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
Spelen jullie het ook gewoon met muis en op mobiel met touch?
Check ditquote:Op woensdag 16 november 2011 01:36 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Eindelijk weer Shinryaku!? Ika Musume!!
Hopelijk zijn ze nu klaar met de andere shows meer tijd geven om in te halen. Heb nu al twee keer een week een aflevering moeten missen. En deze show is als crack voor mij! Vandaar ook de opening
Ja, allebei heb ik gespeeld. Plus de Amerikaanse.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op de iPad
Dus je hebt ook de 2 versies gespeeld wat ik boven noemde?
Ken ik niet. Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef redboyke het volgende:
hey robin zou je niet beter bonetown spelen?
Die cheerleadersquote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, allebei heb ik gespeeld. Plus de Amerikaanse.
Op alle niveaus ook
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens kijken
je gaat het toch ooit moeten leren jongen!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens kijken
WTF, net even opgezocht
Dat is waarquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
je gaat het toch ooit moeten leren jongen!
Deze is 100x beter:quote:
quote:
Hij is disturbing op een goede manierquote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
Waaaa Mirai Nikki 6!![]()
Ik vind deze serie echt disturbing, op meerdere manieren.![]()
![]()
Ja, dat wel! Maar ik krijg er toch de kriebels van.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is disturbing op een goede manier
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Welkom.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Chavez_ het volgende:
Hoogachtend,
Ik ben Chavez en nieuw op FOK! Ik ben 21 jaar en woon in de noorderlijke delen der Nederlanden. Waar manga mijn interesse niet lang weet te houden, is anime voor mij een vervanging voor reguliere televisie door compleet gebrek aan interesse (tenzij ik geen talenten- en zangprogramma's meer hoef te zien). Tevens moet ik bekennen dat ik momenteel weinig tijd heb gehad om anime te bekijken, maar dit neemt niet weg dat het gewoon onder mijn interesses valt. Mijn absolute favoriet is Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes), dit is echter geen verrassing voor diegene die weten wat mijn favoriete film is, namelijk 'Letters from Iwo Jima'. Mijn smaak is (te) kritisch en ik heb meerdere series gevolgd, maar geen van deze heeft mij dermate weten te boeien (daarom is het misschien handig om te vermelden dat deze serie niet toegankelijk is voor veel mensen).
Enfin, deze post is al lang genoeg.
(Ja, ik ga iets aan mijn avatar doen. Beetje vies gescaled zo.)
Bedankt! Mag ik vragen wat er zoal gekeken wordt door de gemiddelde lurker hier?quote:
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Bedankt! Mag ik vragen wat er zoal gekeken wordt door de gemiddelde lurker hier?
Overigens, ik heb meermaal getracht meer tussen de mensen te geraken door naar conventies te gaan (chibicon, tsunacon, en nog een), maar ik heb het idee dat de opkomst daar meer weeaboo is dan gewone fans. Als ik wat vijandig overkom mag je hier uiteraard gewoon op hameren, maar wat vinden jullie van deze bijeenkomsten?
ik post somsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.
De actieve posters hebben zeer uiteenlopende smaken, waarvan een aantal echt enorm veel anime gezien hebben, dus met vragen zit je altijd goed. Ik heb zelf nog niet zoveel gezien (en ik vermoed ook dat het anime zijn die jou niet interesseren) dus ik kan je niet verder helpen.
Anime cons ben ik niet heen geweest, maar het lijkt met wel leuk om het eens mee te maken. Maar goed, als je het niets vindt, hoef je dat ook zeker niet te doen.
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.
De actieve posters hebben zeer uiteenlopende smaken, waarvan een aantal echt enorm veel anime gezien hebben, dus met vragen zit je altijd goed. Ik heb zelf nog niet zoveel gezien (en ik vermoed ook dat het anime zijn die jou niet interesseren) dus ik kan je niet verder helpen.
Als je nog niet naar een conventie gegaan bent, dan kan je niet oordelen nee. Ik kan je wel alvast afraden onthullende cosplay te dragen, ik heb het idee dat een groot deel van de opkomst alleen voor vleeskeuring komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
Anime cons ben ik niet heen geweest, maar het lijkt met wel leuk om het eens mee te maken. Maar goed, als je het niets vindt, hoef je dat ook zeker niet te doen.
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
Naruto vind iedereen wel leuk denk ik
of bleach
dat komt omdat mensen de fillers zat zijn, als je puur de canon volgt zijn het super series als je maar een beetje van de standaard jongens dingen houdt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pffquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
cons zou ik niet naar toe gaan, tis leuk om te kijken, maar al die 'prullaria' heb ik echt totaal niets meequote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef redboyke het volgende:
ik durf niet naar zo'n connventies gaan maar als ik het wel zou kunnen zou ik die vrouwelijke pakjes enzo ook wel bewonderen, weet niet vrouwen verkleden zichzelf graag.
Daarom valt het uiteraard onder Shounen, 't is niet mijn genre in ieder geval. Neemt niet weg dat ze beide beter zijn dan het schijnbaar eindeloze verhaal van One Piece, waarvan je zou denken dat ze met 24 films en 523 episodes onderhand toch wel een beetje vooruitgang in het plot zou zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat komt omdat mensen de fillers zat zijn, als je puur de canon volgt zijn het super series als je maar een beetje van de standaard jongens dingen houdt.
Ik zou mezelf geen dingen ontzeggen, maar 't is enigzins eigenaardig als je de genoemde series vergelijkt met mijn all-time favorite.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pff
/care enzo...
mensenvrees is mijn probleem niet (HCCbeurs vroeger, toen het nog goedkoop was, best tof ondanks dat het druk wasquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef redboyke het volgende:
heb wat mensenvrees dus crowded places is sowieso niks voor mij.
Je hoeft daar niet bang te zijn voor mensen, je wordt toch niet benaderd. Die lui komen daar met vrienden en vriendinnen een beetje merchandise kopen, af en toe een spelletje doen, belachelijk veel geld uitgeven aan instant noodles van de supermarkt, en gaan weer naar huis. Ik heb geleerd dat anime conventies geen plekken zijn om mensen te leren kennen, in ieder geval niet in Nederland.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef redboyke het volgende:
ik durf niet naar zo'n connventies gaan maar als ik het wel zou kunnen zou ik die vrouwelijke pakjes enzo ook wel bewonderen, weet niet vrouwen verkleden zichzelf graag.
dat vind je zelf.. als iemand/jij het leuk vind om dat soort series te kijken is er toch geen probleem..quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daarom valt het uiteraard onder Shounen, 't is niet mijn genre in ieder geval. Neemt niet weg dat ze beide beter zijn dan het schijnbaar eindeloze verhaal van One Piece, waarvan je zou denken dat ze met 24 films en 523 episodes onderhand toch wel een beetje vooruitgang in het plot zou zitten.
[..]
Ik zou mezelf geen dingen ontzeggen, maar 't is enigzins eigenaardig als je de genoemde series vergelijkt met mijn all-time favorite.
Een vriend van me heeft er een seksuele ervaring aan overgehouden.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet bang te zijn voor mensen, je wordt toch niet benaderd. Die lui komen daar met vrienden en vriendinnen een beetje merchandise kopen, af en toe een spelletje doen, belachelijk veel geld uitgeven aan instant noodles van de supermarkt, en gaan weer naar huis. Ik heb geleerd dat anime conventies geen plekken zijn om mensen te leren kennen, in ieder geval niet in Nederland.
je hebt hem je DS laten kussen? :pquote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft er een seksuele ervaring aan overgehouden.
Grapjasquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt hem je DS laten kussen? :p
Misschien moet je dan wat meer open staan voor de doeleinden die entertainment voor mensen kunnen hebben. In mijn geval was mijn favoriete series tevens een gigantische eye-opener voor me, wat er voor gezorgt heeft dat ik nogal kritisch ben, ik verwachtte vaak te veel. Dat doe ik nu niet meer, maar ik ga ook iets niet onterecht op een voetstuk zetten. De grotere series als One Piece, Naruto en Bleach doen het goed bij de massa, maar Japan kan beter.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind je zelf.. als iemand/jij het leuk vind om dat soort series te kijken is er toch geen probleem..
tenzij je echt denkt wat te kunnen leren van anime zie ik het meer als tijdverdrijf/amusement, en dat komt in heel veel vormen
dat is zeg maar zeggen tegen iemand die een disneyfilm kijkt dat hij een kind is omdat jij toevallig american history X tof vindt
Die vergelijking wordt inderdaad snel gemaakt, maar rest assured, deze nickname komt uit de periode dat ik nog 11 jaar was en die-hard aan online gaming deed. Tom Clancy's Rainbow Six was mijn favoriete game, en het karakter Chavez Domingo had mijn voorkeur bij het spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Welkom Chavez![]()
Psst, je hebt je naam toch niet van Hugo Chavez? Even goede vrienden hoor![]()
Mirai Nikki is dit seizoen wel heel goed. Clannad al gezien?
Dit jaar ga ik naar Tsunacon. Er zitten veel weaboos tussen, maar dat is eigenlijk ook wel weer leuk
hij heeft er dus niks aan overgehouden alleen maar haar geplezierdquote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grapjas
Volgens mij had ik het een keer eerder verteld, maar hij is gekust en heeft haar gemasturbeerd.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij heeft er dus niks aan overgehouden alleen maar haar geplezierd
Heb je toevallig ook een MAL (Myanimelist)? Dan kan ik op basis daarvan kijken of er wat leuks voor je is.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat meer open staan voor de doeleinden die entertainment voor mensen kunnen hebben. In mijn geval was mijn favoriete series tevens een gigantische eye-opener voor me, wat er voor gezorgt heeft dat ik nogal kritisch ben, ik verwachtte vaak te veel. Dat doe ik nu niet meer, maar ik ga ook iets niet onterecht op een voetstuk zetten. De grotere series als One Piece, Naruto en Bleach doen het goed bij de massa, maar Japan kan beter.
[..]
Die vergelijking wordt inderdaad snel gemaakt, maar rest assured, deze nickname komt uit de periode dat ik nog 11 jaar was en die-hard aan online gaming deed. Tom Clancy's Rainbow Six was mijn favoriete game, en het karakter Chavez Domingo had mijn voorkeur bij het spelen.![]()
Ik heb Clannad al gezien, ik vond het eerste seizoen wel te doen, Afterstory vond ik daarentegen een beetje mal. Ik heb nog niet van Mirai Nikki gehoord, ik ga deze eens opzoeken. Bedankt!
Ik ben voorlopig gestopt met MyAnimeList. MAL was voor mij een geweldige community en ik heb er zeer hard aan gewerkt om het leuk te houden voor iedereen, echter er zijn een aantal dingen rondom mij gebeurd waar ik nog even mee bezig ben te verwerken, dus ik kom daar nog maar even niet. Ook niet om mijn lijstje te updaten. Je kan wel mijn 5 jaar oude stats en lijst bekijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een MAL (Myanimelist)? Dan kan ik op basis daarvan kijken of er wat leuks voor je is?![]()
Mirai Nikki loopt nog net, maar wordt hier veel geprezen, o.a. door mij.
meer open staan voor de doeleinden? het primaire doeleind van amusement is afleiding van de dagelijkse sleur, ontspanning.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat meer open staan voor de doeleinden die entertainment voor mensen kunnen hebben. In mijn geval was mijn favoriete series tevens een gigantische eye-opener voor me, wat er voor gezorgt heeft dat ik nogal kritisch ben, ik verwachtte vaak te veel. Dat doe ik nu niet meer, maar ik ga ook iets niet onterecht op een voetstuk zetten. De grotere series als One Piece, Naruto en Bleach doen het goed bij de massa, maar Japan kan beter.
Maar anime hoeft niet altijd amasument te zijn. Een extreem oppervlakkig voorbeeld is dan 'Training with Hinako'. Uiteraard is het een fanservice granaat, desondanks waren de intenties om otaku eens van hun stoel te lichten en aan te zetten tot een beetje lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef mschol het volgende:
One Piece, Naruto en Bleach zijn grotendeels prima voorbeelden van gewoon vermaak, dat het beter kan oke, maar dat wil de massa helemaal niet. Heb je het gemiddelde film aanbod gezien in de bioscoop? daar zitten ook maar zelden echt goede films tussen..
He, ik zie dat je ooit mod bent geweest. Jammer voor je dat er dingen gebeurd zijn, die je weerhouden om site te bezoeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig gestopt met MyAnimeList. MAL was voor mij een geweldige community en ik heb er zeer hard aan gewerkt om het leuk te houden voor iedereen, echter er zijn een aantal dingen rondom mij gebeurd waar ik nog even mee bezig ben te verwerken, dus ik kom daar nog maar even niet. Ook niet om mijn lijstje te updaten. Je kan wel mijn 5 jaar oude stats en lijst bekijken.
Ik vond de gestoorde beesten nog best wel tam (lijken) in deze aflevering. Wat eigenlijk een minpunt is omdat ik het kijk voor de absurde acties van die malloten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
Waaaa Mirai Nikki 6!![]()
Ik vind deze serie echt disturbing, op meerdere manieren.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaag hem nou niet weg, jôh.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
Naruto vind iedereen wel leuk denk ik
of bleachHoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Chavez_ het volgende:
Hoogachtend,
[...]
Enfin, deze post is al lang genoeg.
(Ja, ik ga iets aan mijn avatar doen. Beetje vies gescaled zo.)Daar gaat mijn indruk van je...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.![]()
quote:[..]
Als je nog niet naar een conventie gegaan bent, dan kan je niet oordelen nee. Ik kan je wel alvast afraden onthullende cosplay te dragen, ik heb het idee dat een groot deel van de opkomst alleen voor vleeskeuring komt.
Vlees.
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?quote:[..]
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pff
/care enzo...Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geïnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.quote:[..]
cons zou ik niet naar toe gaan, tis leuk om te kijken, maar al die 'prullaria' heb ik echt totaal niets mee
Shõnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daarom valt het uiteraard onder Shounen, 't is niet mijn genre in ieder geval. Neemt niet weg dat ze beide beter zijn dan het schijnbaar eindeloze verhaal van One Piece, waarvan je zou denken dat ze met 24 films en 523 episodes onderhand toch wel een beetje vooruitgang in het plot zou zitten.) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding dat Japan voortgebracht heeft.
“An interesting thing is a good thing.”
wel een beroerde poging danquote:Op donderdag 17 november 2011 00:46 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Maar anime hoeft niet altijd amasument te zijn. Een extreem oppervlakkig voorbeeld is dan 'Training with Hinako'. Uiteraard is het een fanservice granaat, desondanks waren de intenties om otaku eens van hun stoel te lichten en aan te zetten tot een beetje lichaamsbeweging.
mja.. tv is dan ook beroerd in heel veel gevallen..quote:Ik had in mijn introductie al gemeld dat anime een vervanging voor TV is in mijn geval. De bioscoop valt daar grotendeels ook onder.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond de gestoorde beesten nog best wel tam (lijken) in deze aflevering. Wat eigenlijk een minpunt is omdat ik het kijk voor de absurde acties van die malloten.Ga ook naar Tsunacon. Ik werd gelijk geknuffeld en die vriend hoefde er ook niks voor te doen, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jaag hem nou niet weg, jôh.
[..]
Hoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!
[..]
Daar gaat mijn indruk van je...![]()
[..]
[ afbeelding ]Vlees.
[..]
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?
[..]
Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.
[..]
Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geïnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.
[..]
Shõnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter worden, ammehoela) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding op aarde is.
Verder heb ik ook echt een hekel aan shõnenshit, maar moeshit vind ik weer een ander verhaal. Een serie als K-On! kan ik wel waarderen. Fate is stiekem ook een shõnen, maar dan met porno, wel een hele goede
Hoogachtend is helemaal niet ouderwets, zo begin ik mails ook altijd, iemand van de jonge generatie
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 01:08:51 ]
'k Weet het.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Jajong het volgende:
Really?
Essays?
Duuuuude. Get a life brah.
Dat woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.quote:
Actie, Mysterie, Erotica... dat zijn genres. Geschikt voor derient jaar en ouder is geen genre.quote:, net als shoujo, seinen en josei.
quote:Dat de naam voor 't genre voor 't gemak ook de naam voor de globale doelgroep is neemt niet weg dat het een genre is.
Ook de reden dat ik het ben gaan kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Yeah, dat krijg ik vaak te horen. Zelf vind ik 't niet fijn, want er is weinig om echt van te genieten, maar het is lastig aanpassingen door te voeren op iets als persoonlijke preferenties...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, ik zie dat je ooit mod bent geweest. Jammer voor je dat er dingen gebeurd zijn, die je weerhouden om site te bezoeken.
Je bent wel heel kritisch zo te zien![]()
Mijn lijst staat in de OP.
Die '1%' moet er ook zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!
Dan laat ik de foto van mijn dakimakura ook maar achterwegequote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar gaat mijn indruk van je...![]()
Nee, maar gelukkig betrof het argument populariteit.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?
Best wel, ja. Alleen was Kirino vreselijk irritant.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.
De meisje:jongen ratio is ongeveer 1:15, en heb je ook nog van die meisjes die je liever helemaal niet ziet. Mijn ergste ervaring was een maido met borsthaar en een stoppelbaard.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geïnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shõnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter worden, ammehoela) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding op aarde is.
Ook in dit geval zijn die 10-ratings uitzonderingen. LotGH is een uitzonderlijke anime.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef mschol het volgende:
je bent idd wel heel erg kritisch op anime, die 10'en zijn dan ook volledig niet te plaatsen in het rijtje (je bent echt kritisch, of je bent het niet; 10'en kan je nooit serieus geven aan iets als je alle factoren meerekent), ik geef "nooit" tienen, enige uitzondering is denk ik Band of Brothers als ik er zo over na denk... (maar dat is geen anime..)
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'k Weet het.
[..]
Dat woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.
[..]
Actie, Mysterie, Erotica... dat zijn genres. Geschikt voor derient jaar en ouder is geen genre.
[..]
Misschien... ik hou niet van plannen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga ook naar Tsunacon. Ik werd gelijk geknuffeld en die vriend hoefde er ook niks voor te doen, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.
Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht.quote:Hoogachtend is helrmaal niet ouderwets, zo begin ik mails ook altijd, iemand van de jonge generatie
Dude..quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.
Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen. Succes met je yandere fantasieen.
[ afbeelding ]
De animekliek is gewoon ontzettend elitairquote:Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien... ik hou niet van plannen.
[..]
Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht.
en we horen er niet bij robinquote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De animekliek is gewoon ontzettend elitair
Ben ik zo erg?quote:
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik zo erg?![]()
Elitair doen in POL is leuk, dan krijg je gelijk een shitload aan boze reacties
Ik zou hier zó veel over kunnen zeggen, maar ik denk dat ik niet veel meer ga zeggen dan dat ik liever fenylzuur in mijn oogkassen giet dan dat ik nog een aflevering van One Piece kijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.
Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen. Succes met je yandere fantasieen.
[ afbeelding ]
Geloof me. Dat wil je niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Off-topic: Uitgenodigd worden voor de tea-party IRC is niet altijd een compliment natuurlijk. Hun standpunten in het inkrimpen van de overheid, de staatsschuld terug te dringen en minder te collectiviseren steun ik van harte.
Het gaat echter mis bij de meeste pro-lifers daar. Zoals mensen die vinden dat een verkrachtte vrouw het kind nog moet dragen. Ron Paul is wat mij betreft een goede kandidaat, maar heeft helaas veel hippie-aanhang dat vreselijk slecht voor zijn imago is.
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.
Ik ben hier echter alleen om wat socialer te zijn, dus geen 1% voor mij dit keer.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geloof me. Dat wil je niet.
Bedankt voor het aanbod, maar zodra ik weer een beetje boven ben ga ik weer moderaten op MAL en een hoop definitieve keuzes voor andere mensen maken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik blijf wel graag hier, overigens. Deze gemeenschap is een stuk fijner dan de Nederlandse gemeenschap op MAL. Die twee zijn voor mij afdoende. Misschien ga ik ook een beetje rondhangen bij DEF.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL.
http://www.fakku.net/quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:17 schreef outcast_within het volgende:
jajong no baka
aho-ka?
boku wa dissapoint son
quote:
Format C: windows opnieuw erop gooien en dan 1keer 1 van de 2 codec packs downloaden met media player classic erbij. cccp of kazzaaaquote:Op donderdag 17 november 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb telkens problemen met mijn players, dus wat is een goeie player voor het afspelen van anime?
Ten eerste, er staat nergens dat het om een model gaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat me 1 professionele modellen-foto zien die niet is geshopt. Ik geef je een jaar de tijd, go.
Ik gebruik dus vlc maar die blijft nu telkens hangen. Codec packs heb ik dacht ik wel, maar ontertitels doen het nooit zo goed.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Format C: windows opnieuw erop gooien en dan 1keer 1 van de 2 codec packs downloaden met media player classic erbij. cccp of kazzaaa
Of lekker lui vlc (alhoewel ik dat kwalitatief minder vind en volgens mij doet deze tegenwoordig ook niet alles meer)
Het is een model. Het is zelfs een zogeheten 'idol' in Japan.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ten eerste, er staat nergens dat het om een model gaat.![]()
Ten tweede, dat weet ik ook wel maar bij deze foto vind ik het te overuidelijk.
Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gebruik dus vlc maar die blijft nu telkens hangen. Codec packs heb ik dacht ik wel, maar ontertitels doen het nooit zo goed.
Nohhhquote:Op donderdag 17 november 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:47 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk echt te weinig anime. Die plaatjes zeggen me stuk voor stuk niks.
Probeer de CCCP Insurgency om de oude codec packs te verwijderen en vervolgens de nieuwe CCCP te downloaden.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
CCCP opnieuw geinstalleerd en nu doen subs in winmp het wel.
Ah nee stom, blijft nogsteeds telkens hangen. Ik kijk morgen dan maar.
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoogquote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik geef altijd cijfers op MAL gebaseerd op de entertainmentfactor. Als ik het geweldig vond en zeker nog een paar keer opnieuw ga bekijken, krijgt het een 10
Vond ik het heel leuk en ga ik het waarschijnlijk nog een (paar keer) bekijken maar was het toch niet helemaal geweldig, een 9.
6 is 'mwah, niet slecht, niet echt leuk'
5 en lager is 'prut'
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog
Elfen Lied vond ik echt goed, maar die heeft ook niet hele hoge cijfers gekregen. Dat komt natuurlijk, omdat Elfen Lied niet echt maatschappelijk geaccepteerd is, dan doen ze alsof ze de gore een nadeel vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:41 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel in een bloem en opeens had ik een roze jurk
baawwwww
ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.
Ja, dat vind ik ook naar! Ik zou graag halve cijfers geven. Nou zitten 6,5en en 7,5en allebei rond de 7 meestal en dat voelt naar. Alsof ik ze hetzelfde beoordeel.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.
De serie die ik al heb gezien voordat ik MAL gebruikte krijgen een score gebaseerd op hoe de serie is bij gebleven..
het is dat er geen 2 cijferig getal mag (x,y) anders zat er meer variatie in w.b.t. 7'ens
Dit. Heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog
Hey, welkom! Meer actieve mensen met een eigen mening zijn altijd welkomquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
Mag in bold, underlined en blinking!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.quote:
"Acting your age" ... f*** that. Dan hoor ik zo onderhand naar omroep Max te kijken (mwah een klein beetje overdreven) en dat vertik ik toch echt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:47 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
2 van de 3 ook goed?
SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
Awesome.SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig. Bovendien, je kijkt anime, is toch al "raar" voor de gemiddelde nederlander dus ja, doe het dan meteen goed!
Overigens is K-ON! een seinen, dus ideaal voor jouw/onze doelgroep.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
bloed ziet er fake uit. told by dexter morganSPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.
De community op MAL was mooi, eigenlijk is daar nu weinig van over jammergenoeg. Een aantal jaar geleden werd er netjes gediscussieerd tussen mensen van verscheidene komaf en opleiding. Vandaag is het echter meer de Amerikaan die maar al te graag de moderators bezigt met hun "I'm an otaku lolololo!!1" genozel, maar in weze de hobby verbergt voor mamma en pappa en niet meer dan 8 dagen aan statistieken heeft verzameld.
Ligt eraan. De gemiddelde member zal nog wel eens kunnen afgeven indien je een serie of specifieke aflevering bekritiseert, ongeacht de grootte van jouw lijst. De elitists kijken sneller naar je lijst, en je bent pas echt baas als je op IRC rondhangt. Indien dat niet tot de mogelijkheden behoort kan je nog altijd toonbaar maken dat je een meisje bent, maar dat werkt op de meerderheid van de communities, zeker op de anime gerelateerde sites.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar?
Wordt er echt veel waarde aan de lijst gehangen? Zo van, als je lijst niet cool is, tel je niet mee?
Ha!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. De gemiddelde member zal nog wel eens kunnen afgeven indien je een serie of specifieke aflevering bekritiseert, ongeacht de grootte van jouw lijst. De elitists kijken sneller naar je lijst, en je bent pas echt baas als je op IRC rondhangt. Indien dat niet tot de mogelijkheden behoort kan je nog altijd toonbaar maken dat je een meisje bent, maar dat werkt op de meerderheid van de communities, zeker op de anime gerelateerde sites.
Ik vond hem wel grappig.quote:
Ik ook ... maar ik had 'm niet meteen doorquote:
Spreek het eens Engels uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal em wel niet door hebben.. of ik vindt em gewoon niet echt grappig
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ook ... maar ik had 'm niet meteen door
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ook ... maar ik had 'm niet meteen door
Het grootste probleem met de ratings op MyAnimeList zijn de sequels. Het debuut van de eerste serie wordt eerlijk becijferd door diegene die het seizoen volgen met het idee een nieuwe anime te zien. Echter, diegene die het eerste deel niet leuk vonden zullen niet de sequel kijken, wat er voor zorgt dat de sequel altijd hogere ratings krijgt door de kijkers die de serie wel graag kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL is al een tijdje in verval.
Ik geef aldaar series cijfers op basis van hoe erg ik me met een serie vermaakt heb:
10 - heilige konijnenkeutels wat is dit gaaf
9 - uitzonderlijk vermakelijk (eigenlijk gewoon het niveau dat ik van een anime wil zien)
8 - vermakelijk
7 - vermakelijk genoeg.
6 - middelmatig (en negen van de tien keer betekend dit dat ik niet verder kijk)
Alles lager dan de vijf hoef ik gewoon niet te zien
MAL stimuleert men om laks te zijn in de becijfering omdat jouw cijfer de positie van de serie die je becijfert in allerlei lijsten bepaalt. Alles wat daar minder dan een 7.5 heeft is meestal niet zo goed of ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:57 schreef Frag_adder het volgende:
ik heb gefaald op het gebied van anime kijken...one piece is al een heletijd op on hold rond ep 50 ofzo.. denk ook niet dat ik verder ga kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naruto shippuuden en bleach wil ik nog een kans geven![]()
klopt welquote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze blijft ook zo geniaal
[ afbeelding ]
bleach en naruto heb ik gedroppedquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
one piece is al een heletijd op on hold rond ep 50 ofzo.. denk ook niet dat ik verder ga kijken...
naruto shippuuden en bleach wil ik nog een kans geven
ik ga bij bijde proberen zoveel mogelijk de filler episodes eruit te filteren, dan blijft hij nog enigsinds kijkbaar gok ikquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
bleach en naruto heb ik gedroppedbleach volg ik de manga nog, naruto zelfs dat niet
Probeer anders CoreAVC ergens vandaan te plukken, die heeft best goede performance op minder krachtige pc's.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Of is de kwaliteit te hoog van de afleveringen die ik heb gedownload....
Mijn laptop zuigt nogal in het afspelen van HD.
gaat de aflevering in schokken?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ookal heb je een crt scherm, daardoor gaat het echt niet schokken. processor, videokaart en geheugen. Daar draait het om.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
gaat de aflevering in schokken?
waarschijnlijk heb je geen laptop met full HD maar HD ready
720p zou je moeten kunnen afspelen.
als je de ene aflevering na de andere kijkt is zo'n lange reeks wel leukquote:Op donderdag 17 november 2011 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga bij bijde proberen zoveel mogelijk de filler episodes eruit te filteren, dan blijft hij nog enigsinds kijkbaar gok ik(ik heb nml ook geen zin meer in series met +200 afleveringen..
ranma kijk ik af en toe een afleveringetje van, (161 eps) maar ook daar neig ik er naar em maar gewoon te droppen..
ik heb het niet zo meer op langlopende serie's (zonder conclusie vaak)
Ja, helaas kan ik daar over meepraten... 360p via youtube loopt nog soepel op mijn netbook, maar als ik hoger ga, dan gaat hij chagerijnig worden.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad, wou het net zeggenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ookal heb je een crt scherm, daardoor gaat het echt niet schokken. processor, videokaart en geheugen. Daar draait het om.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ookal heb je een crt scherm, daardoor gaat het echt niet schokken. processor, videokaart en geheugen. Daar draait het om.
ik heb een core2duo 2.0Ghz, 4GB ram en 512MBvideokaart resolutie 1300x720quote:Op donderdag 17 november 2011 17:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
VLCquote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
[..]
ik heb een core2duo 2.0Ghz, 4GB ram en 512MBvideokaart resolutie 1300x720
en ik kon daar de BRrip van een film niet mee afspelen. ik had dezelfde film dan op mediaplayer gezet die wel Full HD kon afspelen en daarop speelde het soepel zonder schokken en blokjes.
en mijn specs van de laptop zijn hoger als die van mediaplayer. en ik had het geprobeerd op Windows mediaplayer en VLC
Een computer met een mediaspeler vergelijken...quote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
[..]
en ik kon daar de BRrip van een film niet mee afspelen. ik had dezelfde film dan op mediaplayer gezet die wel Full HD kon afspelen en daarop speelde het soepel zonder schokken en blokjes.
en mijn specs van de laptop zijn hoger als die van mediaplayer. en ik had het geprobeerd op Windows mediaplayer en VLC
ik ken niks van hardwarequote:Op donderdag 17 november 2011 17:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een computer met een mediaspeler vergelijken...
Ik hou mijn mond wel.
als ik dat eerder had geweten had ik niet al xvid versies weggegooid van serie'squote:Op donderdag 17 november 2011 17:30 schreef redboyke het volgende:
ik heb hier, naast 3 systemen die iig 720p (en vermoedelijk ook alle 3 wel 1080p) kunnen afspelen ook nog een laptop die eigenlijk net geen 720p kan afspelen, erg jammerquote:Op donderdag 17 november 2011 17:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ken niks van hardware
ik had een AC ryan maar die werd hier gestolen
Hier ook. Echt vervelend is dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, helaas kan ik daar over meepraten... 360p via youtube loopt nog soepel op mijn netbook, maar als ik hoger ga, dan gaat hij chagerijnig worden.
als je CoreAVC download (weet je wel via torrents te vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ook. Echt vervelend is dat.
als ik moet kiezen tussen xvid van 700MB of 4,5GB voor een film dan pak ik het eerstequote:Op donderdag 17 november 2011 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dat eerder had geweten had ik niet al xvid versies weggegooid van serie's![]()
geluk voor jou: ik bewaar nu voornamelijk de 720p versies.. 1080p neemt nu te veel ruimte in..
heb een volume van 3,68TB (m.a.w 4x 1TB) voor anime en daar is <1TB van vrijen veel kan/wil ik niet meer verwijderen (geen dubbele of mindere versies)
de schijf is wel binnen overigensvanavond even volpompen
Dat zal ik eens proberen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
als je CoreAVC download (weet je wel via torrents te vinden) zal die het waarschijnlijk goed doen. Kleine netbookjes kunnen met behulp van dat vaak ook HD afspelen.
Vervolgens kun je in CCCP instellen, dat CoreAVC gebruikt moet worden.
ik kijk meestal op een 40" tv dus dan merk je het verschil wel..quote:Op donderdag 17 november 2011 18:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen xvid van 700MB of 4,5GB voor een film dan pak ik het eerste
aangezien ik altijd op de laptop kijk maakt het niet zoveel verschil uit
tof dat de schijf binnen is.
volgend jaar koop ik een qnap voor te downloaden. eerste effe voor sparen.
nieuwe mediaplayer wacht ik nog effe mee tot ik alleen woon.
het is meer een kwestie van wat ben je gewend. Oke 1080P is mooier maar met veel anime series kan ik met xvids nog leven op mijn tv. Op mijn laptop maakt het me vaak helemaal niets uit, zolang het niet lelijk of blokkerig oid wordt hoeft het van mij niet haarscherp.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk meestal op een 40" tv dus dan merk je het verschil wel..
al heb ik van vampire knight ook de xvid versie gekeken (zonder er echt veel last van te hebben)
CoreAVC gedownload - checkquote:Op donderdag 17 november 2011 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
als je CoreAVC download (weet je wel via torrents te vinden) zal die het waarschijnlijk goed doen. Kleine netbookjes kunnen met behulp van dat vaak ook HD afspelen.
Vervolgens kun je in CCCP instellen, dat CoreAVC gebruikt moet worden.
nou, 99% v/d series en films kijk ik tegenwoordig in 720p/1080p, dus dat is echt wel wat ik gewend ben, en beroerde xvids vis ik er ook zo tussen uit..quote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is meer een kwestie van wat ben je gewend. Oke 1080P is mooier maar met veel anime series kan ik met xvids nog leven op mijn tv. Op mijn laptop maakt het me vaak helemaal niets uit, zolang het niet lelijk of blokkerig oid wordt hoeft het van mij niet haarscherp.
als het niet verteld wordt dan zet ik em ook heel eff stil om rustig te lezenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef redboyke het volgende:
heb net de 6 episodes van mirai nikki helemaal uitgekeken is wel interactief moet ik zeggen verplicht op pauze drukken anders kan je de smsjes niet lezenof anders lees ik te traag dat kan ook
ach sufkut ik vind het wel grappig om wat half jeugdsentiment in een standaard anime scene te zien.quote:
En nu ik toch bezig ben kap toch eens met die eeuwige energie zuigende negatieve houding. En gepats van je home cinema setquote:
-strawberry- ik kies jou!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks slechts over pokemon.
vroegah, zo'n 1510 jaar terug vond ik het ook wel geinig hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks slechts over pokemon.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En nu ik toch bezig ben kap toch eens met die eeuwige energie zuigende negatieve houding. En gepats van je home cinema set
nooit aan meegedaan...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef redboyke het volgende:
ik was 15 toen ik die pokemon trading cards verzamelde had er ook paar blinkende van
hoe zielig was ik.
Wil je ruilen?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef redboyke het volgende:
ik was 15 toen ik die pokemon trading cards verzamelde had er ook paar blinkende van
hoe zielig was ik. ben nu 27.
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
CoreAVC gedownload - check
CCCP gedownload - check
Maar waar moet ik dat instellen? Zie het nergens staan bij de settings.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Strawberry en slowpoke evolven samen tot strawpoke
Ik zat ten tijde dat die series werden uitgezonden nog op de basisschool. Natuurlijk helemaal verslaafd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef redboyke het volgende:
hoe zielig was ik. ben nu 27.
pokemon vond ik vroeger wel tof maar nu nietmeer
digimon heb ik nooit tof gevonden en die bagukan zever dat nu op tv is al helemaal niet.
met tollen spelen is wel beetje nostalgisch
die blinkende waren uit mijn rugzak gepiekt en de gewone kaarten heb ik weggegeven.quote:
Ik heb het vaak gespeeld, maar het was dan ook helemaal een rage bij ons op school. Iedereen had een heel deck en zo. Best vet. Heb alle kaarten nogsteeds ergens liggen geloof ik. Inclusief een stuk of wat glimmenden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
die blinkende waren uit mijn rugzak gepiekt en de gewone kaarten heb ik weggegeven.
sindsdien verzamel ik eigenlijk niks meer was best wel dure hobby eigenlijk zo kaarten kopen maar kende maar weinig mensen die genoeg kaarten hadden om samen het spel te spelen.
had dat vroeger paar keer gespeeld en was wel tof.
Ik was denk ik rond de 5 jaar, dat ik het echt begon te kijken. Sparen van Pokémon kaarten hoort daar ook natuurlijk bij. Een familielid had voor mij een Celebi uit Japan meegenomen, die toen echt heel veel waard was.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zat ten tijde dat die series werden uitgezonden nog op de basisschool. Natuurlijk helemaal verslaafd.
The fuck.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was denk ik rond de 5 jaar, dat ik het echt begon te kijken. Sparen van Pokémon kaarten hoort daar ook natuurlijk bij. Een familielid had voor mij een Celebi uit Japan meegenomen, die toen echt heel veel waard was.
Oh en ik had een gereformeerde vriend, toen z'n ouders er achter kwamen dat hij Pokémon kaarten verzamelde, werden die verbrand en moest hij sambal als straf eten
Oh, maar dat vindt ik niet erg. Ben zelf weg van Indonesisch eten dus die lepel gaat er wel in. Een tweede lukt ook nog wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Oh en ik had een gereformeerde vriend, toen z'n ouders er achter kwamen dat hij Pokémon kaarten verzamelde, werden die verbrand en moest hij sambal als straf eten
denk niet dat je als 5jarig mannetje sambal zou gelust hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Oh, maar dat vindt ik niet erg. Ben zelf weg van Indonesisch eten dus die lepel gaat er wel in. Een tweede lukt ook nog wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yorkiddin%27 die zijn later begonnen als ik dacht...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zat ten tijde dat die series werden uitgezonden nog op de basisschool. Natuurlijk helemaal verslaafd.
Toch wel...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
denk niet dat je als 5jarig mannetje sambal zou gelust hebben.
Dan nog is het vergezocht om dat als straf te hebben, niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Oh, maar dat vindt ik niet erg. Ben zelf weg van Indonesisch eten dus die lepel gaat er wel in. Een tweede lukt ook nog wel.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helpt niet echt volgens mij. Dan moet ik het maar bij xvids houden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Laat even weten of het wat helpt
mijn eerste anime was denk ik dragonball.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yorkiddin%27 die zijn later begonnen als ik dacht...
toen was ik zo'n 15-16 jaar
dus ergens 2de/3de klas middelbare school i guess?
vanaf toen is wel mijn intresse in anime gewekt...
Ik kende heel lang alle Pokémons op volgorde uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ik had een eigen tvtje (met videorecorder) dus nam als ik vroeg weg moest altijd een paar series op om het te volgenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn eerste anime was denk ik dragonball.
vroeg opstaan om tekenfilms te kijken waar is de tijd
Mijn eerste echte anime is Bleach geweest. In de brugklas keek iemand het, toen werd ik al snel aangestoken met het virus.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had een eigen tvtje (met videorecorder) dus nam als ik vroeg weg moest altijd een paar series op om het te volgen
bij mij de film akira, welke serie ik in het japans voor het eerst heb gekeken weet ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn eerste echte anime is Bleach geweest. In de brugklas keek iemand het, toen werd ik al snel aangestoken met het virus.
Mijn vader keek wel Sailor Moon, weet ik me vaag nog te herinneren.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij de film akira, welke serie ik in het japans voor het eerst heb gekeken weet ik niet.
die nederlandse vertalingen van de japanse series waren (toen, en hoe het nu in het geheugen staat) helemaal zo slecht nog niet
"Sailor Moon, het meisje met de macht van de maannevel"![]()
Zeg het toverwoord en je hebt de macht...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij de film akira, welke serie ik in het japans voor het eerst heb gekeken weet ik niet.
die nederlandse vertalingen van de japanse series waren (toen, en hoe het nu in het geheugen staat) helemaal zo slecht nog niet
"Sailor Moon, het meisje met de macht van de maannevel"![]()
sailor moon was heb ik vroeger ook gekeken op de franse postquote:Op donderdag 17 november 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader keek wel Sailor Moon, weet ik me vaag nog te herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mirai nikki ep 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette serie.Heerlijke soundtrack ook (met duits erin?
).
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zult de volgende 2 afleveringen ook kunnen waarderenSPOILER: mirai nikki ep 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette serie.Heerlijke soundtrack ook (met duits erin?
).
![]()
Spoiler van de aflevering waar jij over praat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: mirai nikki ep 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette serie.Heerlijke soundtrack ook (met duits erin?
).
SPOILER: mirai nikki ep 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mirai nikki ep 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zult de volgende 2 afleveringen ook kunnen waarderen![]()
Spoiler van de aflevering waar jij over praat:Denk dat je gelijk hebt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef Weakling het volgende:
Dat had ik door, maar ik vroeg me dus af hoe dat kan.SPOILER: mirai nikki ep 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |