als het niet verteld wordt dan zet ik em ook heel eff stil om rustig te lezenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef redboyke het volgende:
heb net de 6 episodes van mirai nikki helemaal uitgekeken is wel interactief moet ik zeggen verplicht op pauze drukken anders kan je de smsjes niet lezenof anders lees ik te traag dat kan ook
ach sufkut ik vind het wel grappig om wat half jeugdsentiment in een standaard anime scene te zien.quote:
En nu ik toch bezig ben kap toch eens met die eeuwige energie zuigende negatieve houding. En gepats van je home cinema setquote:
-strawberry- ik kies jou!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks slechts over pokemon.
vroegah, zo'n 1510 jaar terug vond ik het ook wel geinig hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks slechts over pokemon.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En nu ik toch bezig ben kap toch eens met die eeuwige energie zuigende negatieve houding. En gepats van je home cinema set
nooit aan meegedaan...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef redboyke het volgende:
ik was 15 toen ik die pokemon trading cards verzamelde had er ook paar blinkende van
hoe zielig was ik.
Wil je ruilen?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef redboyke het volgende:
ik was 15 toen ik die pokemon trading cards verzamelde had er ook paar blinkende van
hoe zielig was ik. ben nu 27.
quote:Op donderdag 17 november 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
CoreAVC gedownload - check
CCCP gedownload - check
Maar waar moet ik dat instellen? Zie het nergens staan bij de settings.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Strawberry en slowpoke evolven samen tot strawpoke
Ik zat ten tijde dat die series werden uitgezonden nog op de basisschool. Natuurlijk helemaal verslaafd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef redboyke het volgende:
hoe zielig was ik. ben nu 27.
pokemon vond ik vroeger wel tof maar nu nietmeer
digimon heb ik nooit tof gevonden en die bagukan zever dat nu op tv is al helemaal niet.
met tollen spelen is wel beetje nostalgisch
die blinkende waren uit mijn rugzak gepiekt en de gewone kaarten heb ik weggegeven.quote:
Ik heb het vaak gespeeld, maar het was dan ook helemaal een rage bij ons op school. Iedereen had een heel deck en zo. Best vet. Heb alle kaarten nogsteeds ergens liggen geloof ik. Inclusief een stuk of wat glimmenden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
die blinkende waren uit mijn rugzak gepiekt en de gewone kaarten heb ik weggegeven.
sindsdien verzamel ik eigenlijk niks meer was best wel dure hobby eigenlijk zo kaarten kopen maar kende maar weinig mensen die genoeg kaarten hadden om samen het spel te spelen.
had dat vroeger paar keer gespeeld en was wel tof.
Ik was denk ik rond de 5 jaar, dat ik het echt begon te kijken. Sparen van Pokémon kaarten hoort daar ook natuurlijk bij. Een familielid had voor mij een Celebi uit Japan meegenomen, die toen echt heel veel waard was.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zat ten tijde dat die series werden uitgezonden nog op de basisschool. Natuurlijk helemaal verslaafd.
The fuck.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was denk ik rond de 5 jaar, dat ik het echt begon te kijken. Sparen van Pokémon kaarten hoort daar ook natuurlijk bij. Een familielid had voor mij een Celebi uit Japan meegenomen, die toen echt heel veel waard was.
Oh en ik had een gereformeerde vriend, toen z'n ouders er achter kwamen dat hij Pokémon kaarten verzamelde, werden die verbrand en moest hij sambal als straf eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |