Met muis op PC en touch op Mobiel, jupquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
Spelen jullie het ook gewoon met muis en op mobiel met touch?
Check ditquote:Op woensdag 16 november 2011 01:36 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Eindelijk weer Shinryaku!? Ika Musume!!
Hopelijk zijn ze nu klaar met de andere shows meer tijd geven om in te halen. Heb nu al twee keer een week een aflevering moeten missen. En deze show is als crack voor mij! Vandaar ook de opening
Ja, allebei heb ik gespeeld. Plus de Amerikaanse.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op de iPad
Dus je hebt ook de 2 versies gespeeld wat ik boven noemde?
Ken ik niet. Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef redboyke het volgende:
hey robin zou je niet beter bonetown spelen?
Die cheerleadersquote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, allebei heb ik gespeeld. Plus de Amerikaanse.
Op alle niveaus ook
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens kijken
je gaat het toch ooit moeten leren jongen!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens kijken
WTF, net even opgezocht
Dat is waarquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
je gaat het toch ooit moeten leren jongen!
Deze is 100x beter:quote:
quote:
Hij is disturbing op een goede manierquote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
Waaaa Mirai Nikki 6!![]()
Ik vind deze serie echt disturbing, op meerdere manieren.![]()
![]()
Ja, dat wel! Maar ik krijg er toch de kriebels van.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is disturbing op een goede manier
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Welkom.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Chavez_ het volgende:
Hoogachtend,
Ik ben Chavez en nieuw op FOK! Ik ben 21 jaar en woon in de noorderlijke delen der Nederlanden. Waar manga mijn interesse niet lang weet te houden, is anime voor mij een vervanging voor reguliere televisie door compleet gebrek aan interesse (tenzij ik geen talenten- en zangprogramma's meer hoef te zien). Tevens moet ik bekennen dat ik momenteel weinig tijd heb gehad om anime te bekijken, maar dit neemt niet weg dat het gewoon onder mijn interesses valt. Mijn absolute favoriet is Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes), dit is echter geen verrassing voor diegene die weten wat mijn favoriete film is, namelijk 'Letters from Iwo Jima'. Mijn smaak is (te) kritisch en ik heb meerdere series gevolgd, maar geen van deze heeft mij dermate weten te boeien (daarom is het misschien handig om te vermelden dat deze serie niet toegankelijk is voor veel mensen).
Enfin, deze post is al lang genoeg.
(Ja, ik ga iets aan mijn avatar doen. Beetje vies gescaled zo.)
Bedankt! Mag ik vragen wat er zoal gekeken wordt door de gemiddelde lurker hier?quote:
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Bedankt! Mag ik vragen wat er zoal gekeken wordt door de gemiddelde lurker hier?
Overigens, ik heb meermaal getracht meer tussen de mensen te geraken door naar conventies te gaan (chibicon, tsunacon, en nog een), maar ik heb het idee dat de opkomst daar meer weeaboo is dan gewone fans. Als ik wat vijandig overkom mag je hier uiteraard gewoon op hameren, maar wat vinden jullie van deze bijeenkomsten?
ik post somsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.
De actieve posters hebben zeer uiteenlopende smaken, waarvan een aantal echt enorm veel anime gezien hebben, dus met vragen zit je altijd goed. Ik heb zelf nog niet zoveel gezien (en ik vermoed ook dat het anime zijn die jou niet interesseren) dus ik kan je niet verder helpen.
Anime cons ben ik niet heen geweest, maar het lijkt met wel leuk om het eens mee te maken. Maar goed, als je het niets vindt, hoef je dat ook zeker niet te doen.
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.
De actieve posters hebben zeer uiteenlopende smaken, waarvan een aantal echt enorm veel anime gezien hebben, dus met vragen zit je altijd goed. Ik heb zelf nog niet zoveel gezien (en ik vermoed ook dat het anime zijn die jou niet interesseren) dus ik kan je niet verder helpen.
Als je nog niet naar een conventie gegaan bent, dan kan je niet oordelen nee. Ik kan je wel alvast afraden onthullende cosplay te dragen, ik heb het idee dat een groot deel van de opkomst alleen voor vleeskeuring komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
Anime cons ben ik niet heen geweest, maar het lijkt met wel leuk om het eens mee te maken. Maar goed, als je het niets vindt, hoef je dat ook zeker niet te doen.
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
Naruto vind iedereen wel leuk denk ik
of bleach
dat komt omdat mensen de fillers zat zijn, als je puur de canon volgt zijn het super series als je maar een beetje van de standaard jongens dingen houdt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pffquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
cons zou ik niet naar toe gaan, tis leuk om te kijken, maar al die 'prullaria' heb ik echt totaal niets meequote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef redboyke het volgende:
ik durf niet naar zo'n connventies gaan maar als ik het wel zou kunnen zou ik die vrouwelijke pakjes enzo ook wel bewonderen, weet niet vrouwen verkleden zichzelf graag.
Daarom valt het uiteraard onder Shounen, 't is niet mijn genre in ieder geval. Neemt niet weg dat ze beide beter zijn dan het schijnbaar eindeloze verhaal van One Piece, waarvan je zou denken dat ze met 24 films en 523 episodes onderhand toch wel een beetje vooruitgang in het plot zou zitten.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat komt omdat mensen de fillers zat zijn, als je puur de canon volgt zijn het super series als je maar een beetje van de standaard jongens dingen houdt.
Ik zou mezelf geen dingen ontzeggen, maar 't is enigzins eigenaardig als je de genoemde series vergelijkt met mijn all-time favorite.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pff
/care enzo...
mensenvrees is mijn probleem niet (HCCbeurs vroeger, toen het nog goedkoop was, best tof ondanks dat het druk wasquote:Op donderdag 17 november 2011 00:17 schreef redboyke het volgende:
heb wat mensenvrees dus crowded places is sowieso niks voor mij.
Je hoeft daar niet bang te zijn voor mensen, je wordt toch niet benaderd. Die lui komen daar met vrienden en vriendinnen een beetje merchandise kopen, af en toe een spelletje doen, belachelijk veel geld uitgeven aan instant noodles van de supermarkt, en gaan weer naar huis. Ik heb geleerd dat anime conventies geen plekken zijn om mensen te leren kennen, in ieder geval niet in Nederland.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef redboyke het volgende:
ik durf niet naar zo'n connventies gaan maar als ik het wel zou kunnen zou ik die vrouwelijke pakjes enzo ook wel bewonderen, weet niet vrouwen verkleden zichzelf graag.
dat vind je zelf.. als iemand/jij het leuk vind om dat soort series te kijken is er toch geen probleem..quote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daarom valt het uiteraard onder Shounen, 't is niet mijn genre in ieder geval. Neemt niet weg dat ze beide beter zijn dan het schijnbaar eindeloze verhaal van One Piece, waarvan je zou denken dat ze met 24 films en 523 episodes onderhand toch wel een beetje vooruitgang in het plot zou zitten.
[..]
Ik zou mezelf geen dingen ontzeggen, maar 't is enigzins eigenaardig als je de genoemde series vergelijkt met mijn all-time favorite.
Een vriend van me heeft er een seksuele ervaring aan overgehouden.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:21 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet bang te zijn voor mensen, je wordt toch niet benaderd. Die lui komen daar met vrienden en vriendinnen een beetje merchandise kopen, af en toe een spelletje doen, belachelijk veel geld uitgeven aan instant noodles van de supermarkt, en gaan weer naar huis. Ik heb geleerd dat anime conventies geen plekken zijn om mensen te leren kennen, in ieder geval niet in Nederland.
je hebt hem je DS laten kussen? :pquote:Op donderdag 17 november 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft er een seksuele ervaring aan overgehouden.
Grapjasquote:Op donderdag 17 november 2011 00:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
je hebt hem je DS laten kussen? :p
Misschien moet je dan wat meer open staan voor de doeleinden die entertainment voor mensen kunnen hebben. In mijn geval was mijn favoriete series tevens een gigantische eye-opener voor me, wat er voor gezorgt heeft dat ik nogal kritisch ben, ik verwachtte vaak te veel. Dat doe ik nu niet meer, maar ik ga ook iets niet onterecht op een voetstuk zetten. De grotere series als One Piece, Naruto en Bleach doen het goed bij de massa, maar Japan kan beter.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind je zelf.. als iemand/jij het leuk vind om dat soort series te kijken is er toch geen probleem..
tenzij je echt denkt wat te kunnen leren van anime zie ik het meer als tijdverdrijf/amusement, en dat komt in heel veel vormen
dat is zeg maar zeggen tegen iemand die een disneyfilm kijkt dat hij een kind is omdat jij toevallig american history X tof vindt
Die vergelijking wordt inderdaad snel gemaakt, maar rest assured, deze nickname komt uit de periode dat ik nog 11 jaar was en die-hard aan online gaming deed. Tom Clancy's Rainbow Six was mijn favoriete game, en het karakter Chavez Domingo had mijn voorkeur bij het spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Welkom Chavez![]()
Psst, je hebt je naam toch niet van Hugo Chavez? Even goede vrienden hoor![]()
Mirai Nikki is dit seizoen wel heel goed. Clannad al gezien?
Dit jaar ga ik naar Tsunacon. Er zitten veel weaboos tussen, maar dat is eigenlijk ook wel weer leuk
hij heeft er dus niks aan overgehouden alleen maar haar geplezierdquote:Op donderdag 17 november 2011 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grapjas
Volgens mij had ik het een keer eerder verteld, maar hij is gekust en heeft haar gemasturbeerd.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij heeft er dus niks aan overgehouden alleen maar haar geplezierd
Heb je toevallig ook een MAL (Myanimelist)? Dan kan ik op basis daarvan kijken of er wat leuks voor je is.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat meer open staan voor de doeleinden die entertainment voor mensen kunnen hebben. In mijn geval was mijn favoriete series tevens een gigantische eye-opener voor me, wat er voor gezorgt heeft dat ik nogal kritisch ben, ik verwachtte vaak te veel. Dat doe ik nu niet meer, maar ik ga ook iets niet onterecht op een voetstuk zetten. De grotere series als One Piece, Naruto en Bleach doen het goed bij de massa, maar Japan kan beter.
[..]
Die vergelijking wordt inderdaad snel gemaakt, maar rest assured, deze nickname komt uit de periode dat ik nog 11 jaar was en die-hard aan online gaming deed. Tom Clancy's Rainbow Six was mijn favoriete game, en het karakter Chavez Domingo had mijn voorkeur bij het spelen.![]()
Ik heb Clannad al gezien, ik vond het eerste seizoen wel te doen, Afterstory vond ik daarentegen een beetje mal. Ik heb nog niet van Mirai Nikki gehoord, ik ga deze eens opzoeken. Bedankt!
Ik ben voorlopig gestopt met MyAnimeList. MAL was voor mij een geweldige community en ik heb er zeer hard aan gewerkt om het leuk te houden voor iedereen, echter er zijn een aantal dingen rondom mij gebeurd waar ik nog even mee bezig ben te verwerken, dus ik kom daar nog maar even niet. Ook niet om mijn lijstje te updaten. Je kan wel mijn 5 jaar oude stats en lijst bekijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een MAL (Myanimelist)? Dan kan ik op basis daarvan kijken of er wat leuks voor je is?![]()
Mirai Nikki loopt nog net, maar wordt hier veel geprezen, o.a. door mij.
meer open staan voor de doeleinden? het primaire doeleind van amusement is afleiding van de dagelijkse sleur, ontspanning.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat meer open staan voor de doeleinden die entertainment voor mensen kunnen hebben. In mijn geval was mijn favoriete series tevens een gigantische eye-opener voor me, wat er voor gezorgt heeft dat ik nogal kritisch ben, ik verwachtte vaak te veel. Dat doe ik nu niet meer, maar ik ga ook iets niet onterecht op een voetstuk zetten. De grotere series als One Piece, Naruto en Bleach doen het goed bij de massa, maar Japan kan beter.
Maar anime hoeft niet altijd amasument te zijn. Een extreem oppervlakkig voorbeeld is dan 'Training with Hinako'. Uiteraard is het een fanservice granaat, desondanks waren de intenties om otaku eens van hun stoel te lichten en aan te zetten tot een beetje lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:42 schreef mschol het volgende:
One Piece, Naruto en Bleach zijn grotendeels prima voorbeelden van gewoon vermaak, dat het beter kan oke, maar dat wil de massa helemaal niet. Heb je het gemiddelde film aanbod gezien in de bioscoop? daar zitten ook maar zelden echt goede films tussen..
He, ik zie dat je ooit mod bent geweest. Jammer voor je dat er dingen gebeurd zijn, die je weerhouden om site te bezoeken.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:41 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig gestopt met MyAnimeList. MAL was voor mij een geweldige community en ik heb er zeer hard aan gewerkt om het leuk te houden voor iedereen, echter er zijn een aantal dingen rondom mij gebeurd waar ik nog even mee bezig ben te verwerken, dus ik kom daar nog maar even niet. Ook niet om mijn lijstje te updaten. Je kan wel mijn 5 jaar oude stats en lijst bekijken.
Ik vond de gestoorde beesten nog best wel tam (lijken) in deze aflevering. Wat eigenlijk een minpunt is omdat ik het kijk voor de absurde acties van die malloten.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
Waaaa Mirai Nikki 6!![]()
Ik vind deze serie echt disturbing, op meerdere manieren.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaag hem nou niet weg, jôh.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
Naruto vind iedereen wel leuk denk ik
of bleachHoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Chavez_ het volgende:
Hoogachtend,
[...]
Enfin, deze post is al lang genoeg.
(Ja, ik ga iets aan mijn avatar doen. Beetje vies gescaled zo.)Daar gaat mijn indruk van je...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.![]()
quote:[..]
Als je nog niet naar een conventie gegaan bent, dan kan je niet oordelen nee. Ik kan je wel alvast afraden onthullende cosplay te dragen, ik heb het idee dat een groot deel van de opkomst alleen voor vleeskeuring komt.
Vlees.
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?quote:[..]
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pff
/care enzo...Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geïnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.quote:[..]
cons zou ik niet naar toe gaan, tis leuk om te kijken, maar al die 'prullaria' heb ik echt totaal niets mee
Shõnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 00:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Daarom valt het uiteraard onder Shounen, 't is niet mijn genre in ieder geval. Neemt niet weg dat ze beide beter zijn dan het schijnbaar eindeloze verhaal van One Piece, waarvan je zou denken dat ze met 24 films en 523 episodes onderhand toch wel een beetje vooruitgang in het plot zou zitten.) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding dat Japan voortgebracht heeft.
“An interesting thing is a good thing.”
wel een beroerde poging danquote:Op donderdag 17 november 2011 00:46 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Maar anime hoeft niet altijd amasument te zijn. Een extreem oppervlakkig voorbeeld is dan 'Training with Hinako'. Uiteraard is het een fanservice granaat, desondanks waren de intenties om otaku eens van hun stoel te lichten en aan te zetten tot een beetje lichaamsbeweging.
mja.. tv is dan ook beroerd in heel veel gevallen..quote:Ik had in mijn introductie al gemeld dat anime een vervanging voor TV is in mijn geval. De bioscoop valt daar grotendeels ook onder.
quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond de gestoorde beesten nog best wel tam (lijken) in deze aflevering. Wat eigenlijk een minpunt is omdat ik het kijk voor de absurde acties van die malloten.Ga ook naar Tsunacon. Ik werd gelijk geknuffeld en die vriend hoefde er ook niks voor te doen, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jaag hem nou niet weg, jôh.
[..]
Hoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!
[..]
Daar gaat mijn indruk van je...![]()
[..]
[ afbeelding ]Vlees.
[..]
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?
[..]
Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.
[..]
Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geïnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.
[..]
Shõnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter worden, ammehoela) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding op aarde is.
Verder heb ik ook echt een hekel aan shõnenshit, maar moeshit vind ik weer een ander verhaal. Een serie als K-On! kan ik wel waarderen. Fate is stiekem ook een shõnen, maar dan met porno, wel een hele goede
Hoogachtend is helemaal niet ouderwets, zo begin ik mails ook altijd, iemand van de jonge generatie
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 01:08:51 ]
'k Weet het.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef Jajong het volgende:
Really?
Essays?
Duuuuude. Get a life brah.
Dat woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.quote:
Actie, Mysterie, Erotica... dat zijn genres. Geschikt voor derient jaar en ouder is geen genre.quote:, net als shoujo, seinen en josei.
quote:Dat de naam voor 't genre voor 't gemak ook de naam voor de globale doelgroep is neemt niet weg dat het een genre is.
Ook de reden dat ik het ben gaan kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Yeah, dat krijg ik vaak te horen. Zelf vind ik 't niet fijn, want er is weinig om echt van te genieten, maar het is lastig aanpassingen door te voeren op iets als persoonlijke preferenties...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, ik zie dat je ooit mod bent geweest. Jammer voor je dat er dingen gebeurd zijn, die je weerhouden om site te bezoeken.
Je bent wel heel kritisch zo te zien![]()
Mijn lijst staat in de OP.
Die '1%' moet er ook zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!
Dan laat ik de foto van mijn dakimakura ook maar achterwegequote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar gaat mijn indruk van je...![]()
Nee, maar gelukkig betrof het argument populariteit.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?
Best wel, ja. Alleen was Kirino vreselijk irritant.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.
De meisje:jongen ratio is ongeveer 1:15, en heb je ook nog van die meisjes die je liever helemaal niet ziet. Mijn ergste ervaring was een maido met borsthaar en een stoppelbaard.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geïnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shõnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter worden, ammehoela) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding op aarde is.
Ook in dit geval zijn die 10-ratings uitzonderingen. LotGH is een uitzonderlijke anime.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef mschol het volgende:
je bent idd wel heel erg kritisch op anime, die 10'en zijn dan ook volledig niet te plaatsen in het rijtje (je bent echt kritisch, of je bent het niet; 10'en kan je nooit serieus geven aan iets als je alle factoren meerekent), ik geef "nooit" tienen, enige uitzondering is denk ik Band of Brothers als ik er zo over na denk... (maar dat is geen anime..)
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'k Weet het.
[..]
Dat woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.
[..]
Actie, Mysterie, Erotica... dat zijn genres. Geschikt voor derient jaar en ouder is geen genre.
[..]
Misschien... ik hou niet van plannen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga ook naar Tsunacon. Ik werd gelijk geknuffeld en die vriend hoefde er ook niks voor te doen, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.
Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht.quote:Hoogachtend is helrmaal niet ouderwets, zo begin ik mails ook altijd, iemand van de jonge generatie
Dude..quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.
Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen. Succes met je yandere fantasieen.
[ afbeelding ]
De animekliek is gewoon ontzettend elitairquote:Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien... ik hou niet van plannen.
[..]
Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht.
en we horen er niet bij robinquote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De animekliek is gewoon ontzettend elitair
Ben ik zo erg?quote:
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik zo erg?![]()
Elitair doen in POL is leuk, dan krijg je gelijk een shitload aan boze reacties
Ik zou hier zó veel over kunnen zeggen, maar ik denk dat ik niet veel meer ga zeggen dan dat ik liever fenylzuur in mijn oogkassen giet dan dat ik nog een aflevering van One Piece kijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.
Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen. Succes met je yandere fantasieen.
[ afbeelding ]
Geloof me. Dat wil je niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Off-topic: Uitgenodigd worden voor de tea-party IRC is niet altijd een compliment natuurlijk. Hun standpunten in het inkrimpen van de overheid, de staatsschuld terug te dringen en minder te collectiviseren steun ik van harte.
Het gaat echter mis bij de meeste pro-lifers daar. Zoals mensen die vinden dat een verkrachtte vrouw het kind nog moet dragen. Ron Paul is wat mij betreft een goede kandidaat, maar heeft helaas veel hippie-aanhang dat vreselijk slecht voor zijn imago is.
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.
Ik ben hier echter alleen om wat socialer te zijn, dus geen 1% voor mij dit keer.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geloof me. Dat wil je niet.
Bedankt voor het aanbod, maar zodra ik weer een beetje boven ben ga ik weer moderaten op MAL en een hoop definitieve keuzes voor andere mensen maken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik blijf wel graag hier, overigens. Deze gemeenschap is een stuk fijner dan de Nederlandse gemeenschap op MAL. Die twee zijn voor mij afdoende. Misschien ga ik ook een beetje rondhangen bij DEF.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL.
http://www.fakku.net/quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:17 schreef outcast_within het volgende:
jajong no baka
aho-ka?
boku wa dissapoint son
quote:
Format C: windows opnieuw erop gooien en dan 1keer 1 van de 2 codec packs downloaden met media player classic erbij. cccp of kazzaaaquote:Op donderdag 17 november 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb telkens problemen met mijn players, dus wat is een goeie player voor het afspelen van anime?
Ten eerste, er staat nergens dat het om een model gaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat me 1 professionele modellen-foto zien die niet is geshopt. Ik geef je een jaar de tijd, go.
Ik gebruik dus vlc maar die blijft nu telkens hangen. Codec packs heb ik dacht ik wel, maar ontertitels doen het nooit zo goed.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Format C: windows opnieuw erop gooien en dan 1keer 1 van de 2 codec packs downloaden met media player classic erbij. cccp of kazzaaa
Of lekker lui vlc (alhoewel ik dat kwalitatief minder vind en volgens mij doet deze tegenwoordig ook niet alles meer)
Het is een model. Het is zelfs een zogeheten 'idol' in Japan.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ten eerste, er staat nergens dat het om een model gaat.![]()
Ten tweede, dat weet ik ook wel maar bij deze foto vind ik het te overuidelijk.
Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gebruik dus vlc maar die blijft nu telkens hangen. Codec packs heb ik dacht ik wel, maar ontertitels doen het nooit zo goed.
Nohhhquote:Op donderdag 17 november 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:47 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk echt te weinig anime. Die plaatjes zeggen me stuk voor stuk niks.
Probeer de CCCP Insurgency om de oude codec packs te verwijderen en vervolgens de nieuwe CCCP te downloaden.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
CCCP opnieuw geinstalleerd en nu doen subs in winmp het wel.
Ah nee stom, blijft nogsteeds telkens hangen. Ik kijk morgen dan maar.
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoogquote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik geef altijd cijfers op MAL gebaseerd op de entertainmentfactor. Als ik het geweldig vond en zeker nog een paar keer opnieuw ga bekijken, krijgt het een 10
Vond ik het heel leuk en ga ik het waarschijnlijk nog een (paar keer) bekijken maar was het toch niet helemaal geweldig, een 9.
6 is 'mwah, niet slecht, niet echt leuk'
5 en lager is 'prut'
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog
Elfen Lied vond ik echt goed, maar die heeft ook niet hele hoge cijfers gekregen. Dat komt natuurlijk, omdat Elfen Lied niet echt maatschappelijk geaccepteerd is, dan doen ze alsof ze de gore een nadeel vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:41 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel in een bloem en opeens had ik een roze jurk
baawwwww
ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.
Ja, dat vind ik ook naar! Ik zou graag halve cijfers geven. Nou zitten 6,5en en 7,5en allebei rond de 7 meestal en dat voelt naar. Alsof ik ze hetzelfde beoordeel.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.
De serie die ik al heb gezien voordat ik MAL gebruikte krijgen een score gebaseerd op hoe de serie is bij gebleven..
het is dat er geen 2 cijferig getal mag (x,y) anders zat er meer variatie in w.b.t. 7'ens
Dit. Heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog
Hey, welkom! Meer actieve mensen met een eigen mening zijn altijd welkomquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |