Ook de reden dat ik het ben gaan kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Yeah, dat krijg ik vaak te horen. Zelf vind ik 't niet fijn, want er is weinig om echt van te genieten, maar het is lastig aanpassingen door te voeren op iets als persoonlijke preferenties...quote:Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, ik zie dat je ooit mod bent geweest. Jammer voor je dat er dingen gebeurd zijn, die je weerhouden om site te bezoeken.
Je bent wel heel kritisch zo te zien![]()
Mijn lijst staat in de OP.
Die '1%' moet er ook zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!
Dan laat ik de foto van mijn dakimakura ook maar achterwegequote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar gaat mijn indruk van je...![]()
Nee, maar gelukkig betrof het argument populariteit.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?
Best wel, ja. Alleen was Kirino vreselijk irritant.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.
De meisje:jongen ratio is ongeveer 1:15, en heb je ook nog van die meisjes die je liever helemaal niet ziet. Mijn ergste ervaring was een maido met borsthaar en een stoppelbaard.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geďnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren.
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!quote:Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shőnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter worden, ammehoela) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding op aarde is.
Ook in dit geval zijn die 10-ratings uitzonderingen. LotGH is een uitzonderlijke anime.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef mschol het volgende:
je bent idd wel heel erg kritisch op anime, die 10'en zijn dan ook volledig niet te plaatsen in het rijtje (je bent echt kritisch, of je bent het niet; 10'en kan je nooit serieus geven aan iets als je alle factoren meerekent), ik geef "nooit" tienen, enige uitzondering is denk ik Band of Brothers als ik er zo over na denk... (maar dat is geen anime..)
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'k Weet het.
[..]
Dat woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.
[..]
Actie, Mysterie, Erotica... dat zijn genres. Geschikt voor derient jaar en ouder is geen genre.
[..]
Misschien... ik hou niet van plannen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga ook naar Tsunacon. Ik werd gelijk geknuffeld en die vriend hoefde er ook niks voor te doen, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.
Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht.quote:Hoogachtend is helrmaal niet ouderwets, zo begin ik mails ook altijd, iemand van de jonge generatie
Dude..quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.
Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen. Succes met je yandere fantasieen.
[ afbeelding ]
De animekliek is gewoon ontzettend elitairquote:Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien... ik hou niet van plannen.
[..]
Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht.
en we horen er niet bij robinquote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De animekliek is gewoon ontzettend elitair
Ben ik zo erg?quote:
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben ik zo erg?![]()
Elitair doen in POL is leuk, dan krijg je gelijk een shitload aan boze reacties
Ik zou hier zó veel over kunnen zeggen, maar ik denk dat ik niet veel meer ga zeggen dan dat ik liever fenylzuur in mijn oogkassen giet dan dat ik nog een aflevering van One Piece kijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.
Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen. Succes met je yandere fantasieen.
[ afbeelding ]
Geloof me. Dat wil je niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!
quote:Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Off-topic: Uitgenodigd worden voor de tea-party IRC is niet altijd een compliment natuurlijk. Hun standpunten in het inkrimpen van de overheid, de staatsschuld terug te dringen en minder te collectiviseren steun ik van harte.
Het gaat echter mis bij de meeste pro-lifers daar. Zoals mensen die vinden dat een verkrachtte vrouw het kind nog moet dragen. Ron Paul is wat mij betreft een goede kandidaat, maar heeft helaas veel hippie-aanhang dat vreselijk slecht voor zijn imago is.
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:31 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.
Ik ben hier echter alleen om wat socialer te zijn, dus geen 1% voor mij dit keer.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geloof me. Dat wil je niet.
Bedankt voor het aanbod, maar zodra ik weer een beetje boven ben ga ik weer moderaten op MAL en een hoop definitieve keuzes voor andere mensen maken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik blijf wel graag hier, overigens. Deze gemeenschap is een stuk fijner dan de Nederlandse gemeenschap op MAL. Die twee zijn voor mij afdoende. Misschien ga ik ook een beetje rondhangen bij DEF.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL.
http://www.fakku.net/quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:17 schreef outcast_within het volgende:
jajong no baka
aho-ka?
boku wa dissapoint son
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |