abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104462806
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Ook de reden dat ik het ben gaan kijken. :P

Disturbing is altijd wel interessant.
  donderdag 17 november 2011 @ 01:08:13 #152
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104462816
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

He, ik zie dat je ooit mod bent geweest. Jammer voor je dat er dingen gebeurd zijn, die je weerhouden om site te bezoeken.

Je bent wel heel kritisch zo te zien :o
Mijn lijst staat in de OP.
Yeah, dat krijg ik vaak te horen. Zelf vind ik 't niet fijn, want er is weinig om echt van te genieten, maar het is lastig aanpassingen door te voeren op iets als persoonlijke preferenties...

Ik ben vijf jaar lid en minder dan een jaar forum moderator geweest, in die periode is er echter wel heel veel gebeurt en ik heb een hoop meegemaakt op die boards. Zodra ik de druk weer aan kan ga ik die taak zeker weer oppakken.

quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

Hoogachtend is ouderwets --en een tikkeltje elitair, net als je smaak in anime-- ik vind het geweldig! Welkom aan boord van de Hr.Ms. Animé!
Die '1%' moet er ook zijn.

quote:
Daar gaat mijn indruk van je... :{ :W
Dan laat ik de foto van mijn dakimakura ook maar achterwege O+

quote:
Want MAL is een betrouwbare bron voor de kwaliteit van animé, toch?
Nee, maar gelukkig betrof het argument populariteit.

quote:
Alle gezonde mannen mannen zijn het doelwit van dat afzichtelijke masturbatie materiaal (alliteratie ftw). Behalve Oreimo dat was nog best oké.
Best wel, ja. Alleen was Kirino vreselijk irritant.

quote:
Ik wil nog wel eens naar een con. Robins verhaal heeft mij geďnspireerd om eens zo'n meisje verkleed als een van mijn favoriete tekenfilm meisjes proberen te versieren. ):O
De meisje:jongen ratio is ongeveer 1:15, en heb je ook nog van die meisjes die je liever helemaal niet ziet. Mijn ergste ervaring was een maido met borsthaar en een stoppelbaard.

quote:
Shőnen is geen genre maar maar een doelgroep. Verder ben ik nu pas echt blij dat je er bent! Ik heb dagen van mijn leven verspild aan One Piece (het zou beter worden, ammehoela) en heb zelfs essays geschreven over waarom One Piece het meest afschuwwekkende en afgrijselijkste ding op aarde is.
Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:01 schreef mschol het volgende:
je bent idd wel heel erg kritisch op anime, die 10'en zijn dan ook volledig niet te plaatsen in het rijtje (je bent echt kritisch, of je bent het niet; 10'en kan je nooit serieus geven aan iets als je alle factoren meerekent), ik geef "nooit" tienen, enige uitzondering is denk ik Band of Brothers als ik er zo over na denk... (maar dat is geen anime.. :P)
Ook in dit geval zijn die 10-ratings uitzonderingen. LotGH is een uitzonderlijke anime.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104462855
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:07 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

'k Weet het. :'(

[..]

Dat woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent. :P

[..]

Actie, Mysterie, Erotica... dat zijn genres. Geschikt voor derient jaar en ouder is geen genre.

[..]

:')
Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.

Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen :). Succes met je yandere fantasieen.

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_104462867
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ga ook naar Tsunacon. Ik werd gelijk geknuffeld en die vriend hoefde er ook niks voor te doen, maar dat kan ook aan de leeftijd liggen.
Misschien... ik hou niet van plannen.
quote:
Hoogachtend is helrmaal niet ouderwets, zo begin ik mails ook altijd, iemand van de jonge generatie

Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht. :)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_104462889
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik spreek waarschijnlijk beter Japans dan jij, en dat heeft helemaal niks met anime of manga te maken, dus doe maar niet zo uit de hoogte kameraad. Ik weet prima wat die woorden betekenen. En in de manga/anime is actie, mysterie etc. eerder een sub-genre.

Maargoed, iemand die liever naar K-On kijkt dan naar One Piece is ook amper serieus te nemen :). Succes met je yandere fantasieen.

[ afbeelding ]
Dude.. :')
pi_104462909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Misschien... ik hou niet van plannen.

[..]

Volgens onze taal wel, meen ik mij te herinneren. Ikzelf gebruik het alleen ironisch of als ik iemand jeweetwel echt hoogacht. :)
De animekliek is gewoon ontzettend elitair :7
pi_104462921
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De animekliek is gewoon ontzettend elitair :7
en we horen er niet bij robin :P
pi_104462959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:13 schreef redboyke het volgende:

[..]

en we horen er niet bij robin :P
Ben ik zo erg? :'(

Elitair doen in POL is leuk, dan krijg je gelijk een shitload aan boze reacties _O-
  donderdag 17 november 2011 @ 01:19:43 #159
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104463005
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ben ik zo erg? :'(

Elitair doen in POL is leuk, dan krijg je gelijk een shitload aan boze reacties _O-
Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104463053
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef Jajong het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou hier zó veel over kunnen zeggen, maar ik denk dat ik niet veel meer ga zeggen dan dat ik liever fenylzuur in mijn oogkassen giet dan dat ik nog een aflevering van One Piece kijk. :)

Bedankt voor het succes wensen.

Hoogachtend,
Repelsteeltju
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik lees graag, dus als je me die opstellen kan sturen of linken, dan zou ik dat erg op prijs stellen!

Geloof me. Dat wil je niet.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_104463082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:19 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Het is me vrij goed gelukt. Er is zelfs een tea party IRC channel van MyAnimeList waar ik in uitgenodigt werd. Dat was zeer aangenaam, vooral omdat de gemeenschap zelf wat aan de oppervlakkige kant is momenteel.
_O-
Off-topic: Uitgenodigd worden voor de tea-party IRC is niet altijd een compliment natuurlijk. Hun standpunten in het inkrimpen van de overheid, de staatsschuld terug te dringen en minder te collectiviseren steun ik van harte.

Het gaat echter mis bij de meeste pro-lifers daar. Zoals mensen die vinden dat een verkrachtte vrouw het kind nog moet dragen. Ron Paul is wat mij betreft een goede kandidaat, maar heeft helaas veel hippie-aanhang dat vreselijk slecht voor zijn imago is.
  donderdag 17 november 2011 @ 01:31:29 #162
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104463184
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Off-topic: Uitgenodigd worden voor de tea-party IRC is niet altijd een compliment natuurlijk. Hun standpunten in het inkrimpen van de overheid, de staatsschuld terug te dringen en minder te collectiviseren steun ik van harte.

Het gaat echter mis bij de meeste pro-lifers daar. Zoals mensen die vinden dat een verkrachtte vrouw het kind nog moet dragen. Ron Paul is wat mij betreft een goede kandidaat, maar heeft helaas veel hippie-aanhang dat vreselijk slecht voor zijn imago is.
Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.

Ik ben hier echter alleen om wat socialer te zijn, dus geen 1% voor mij dit keer.
- Paul von Oberstein
pi_104463229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:31 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dit was echter meer inside politics met betrekking tot MyAnimeList dan Amerikaanse politiek. Sindsdien ben ik nooit meer benaderd door plebs met beperkte vermogens en zich ogenschijnlijk graag otaku noemen, aantonende dat ze totaal geen idee hebben wat het woord daadwerkelijk inhoudt.

Ik ben hier echter alleen om wat socialer te zijn, dus geen 1% voor mij dit keer.
Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL. :)
pi_104463269
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Geloof me. Dat wil je niet.
Ik ben ook wel benieuwd. :P
  donderdag 17 november 2011 @ 01:39:56 #165
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104463314
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mis je het zijn van de 1%, dan ben je natuurlijk altijd welkom in POL. :)
Bedankt voor het aanbod, maar zodra ik weer een beetje boven ben ga ik weer moderaten op MAL en een hoop definitieve keuzes voor andere mensen maken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik blijf wel graag hier, overigens. Deze gemeenschap is een stuk fijner dan de Nederlandse gemeenschap op MAL. Die twee zijn voor mij afdoende. Misschien ga ik ook een beetje rondhangen bij DEF.
- Paul von Oberstein
pi_104463516
tl dr
oppai kudasai
pi_104463574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:55 schreef outcast_within het volgende:
tl dr
oppai kudasai
http://www.fakku.net/
pi_104463587
mendoh
oppai kochi kudasai
pi_104463654
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:03 schreef outcast_within het volgende:
mendoh
oppai kochi kudasai
pi_104463672
jajong no baka
aho-ka?
boku wa dissapoint son
pi_104463691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:17 schreef outcast_within het volgende:
jajong no baka
aho-ka?
boku wa dissapoint son

Manzoku desu ka?
pi_104463710
ah gochosamadeshta
pi_104463767
Photoshop alert
pi_104463779
Ik heb telkens problemen met mijn players, dus wat is een goeie player voor het afspelen van anime?
pi_104463781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Photoshop alert

Laat me 1 professionele modellen-foto zien die niet is geshopt. Ik geef je een jaar de tijd, go.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')