Met muis op PC en touch op Mobiel, jupquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
Spelen jullie het ook gewoon met muis en op mobiel met touch?
Check ditquote:Op woensdag 16 november 2011 01:36 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Eindelijk weer Shinryaku!? Ika Musume!!
Hopelijk zijn ze nu klaar met de andere shows meer tijd geven om in te halen. Heb nu al twee keer een week een aflevering moeten missen. En deze show is als crack voor mij! Vandaar ook de opening
Ja, allebei heb ik gespeeld. Plus de Amerikaanse.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op de iPad
Dus je hebt ook de 2 versies gespeeld wat ik boven noemde?
Ken ik niet. Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef redboyke het volgende:
hey robin zou je niet beter bonetown spelen?
Die cheerleadersquote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, allebei heb ik gespeeld. Plus de Amerikaanse.
Op alle niveaus ook
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens kijken
je gaat het toch ooit moeten leren jongen!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik zal eens kijken
WTF, net even opgezocht
Dat is waarquote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
je gaat het toch ooit moeten leren jongen!
Deze is 100x beter:quote:
quote:
Hij is disturbing op een goede manierquote:Op woensdag 16 november 2011 23:31 schreef Xaryna het volgende:
Waaaa Mirai Nikki 6!![]()
Ik vind deze serie echt disturbing, op meerdere manieren.![]()
![]()
Ja, dat wel! Maar ik krijg er toch de kriebels van.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is disturbing op een goede manier
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:37 schreef redboyke het volgende:
ok zal het dan ook maar eens downloaden heb er nog geen enkele van gezien maar julllie kunnen er niet over zwijgen
Welkom.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:44 schreef Chavez_ het volgende:
Hoogachtend,
Ik ben Chavez en nieuw op FOK! Ik ben 21 jaar en woon in de noorderlijke delen der Nederlanden. Waar manga mijn interesse niet lang weet te houden, is anime voor mij een vervanging voor reguliere televisie door compleet gebrek aan interesse (tenzij ik geen talenten- en zangprogramma's meer hoef te zien). Tevens moet ik bekennen dat ik momenteel weinig tijd heb gehad om anime te bekijken, maar dit neemt niet weg dat het gewoon onder mijn interesses valt. Mijn absolute favoriet is Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes), dit is echter geen verrassing voor diegene die weten wat mijn favoriete film is, namelijk 'Letters from Iwo Jima'. Mijn smaak is (te) kritisch en ik heb meerdere series gevolgd, maar geen van deze heeft mij dermate weten te boeien (daarom is het misschien handig om te vermelden dat deze serie niet toegankelijk is voor veel mensen).
Enfin, deze post is al lang genoeg.
(Ja, ik ga iets aan mijn avatar doen. Beetje vies gescaled zo.)
Bedankt! Mag ik vragen wat er zoal gekeken wordt door de gemiddelde lurker hier?quote:
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Bedankt! Mag ik vragen wat er zoal gekeken wordt door de gemiddelde lurker hier?
Overigens, ik heb meermaal getracht meer tussen de mensen te geraken door naar conventies te gaan (chibicon, tsunacon, en nog een), maar ik heb het idee dat de opkomst daar meer weeaboo is dan gewone fans. Als ik wat vijandig overkom mag je hier uiteraard gewoon op hameren, maar wat vinden jullie van deze bijeenkomsten?
ik post somsquote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.
De actieve posters hebben zeer uiteenlopende smaken, waarvan een aantal echt enorm veel anime gezien hebben, dus met vragen zit je altijd goed. Ik heb zelf nog niet zoveel gezien (en ik vermoed ook dat het anime zijn die jou niet interesseren) dus ik kan je niet verder helpen.
Anime cons ben ik niet heen geweest, maar het lijkt met wel leuk om het eens mee te maken. Maar goed, als je het niets vindt, hoef je dat ook zeker niet te doen.
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
Wat lurkers kijken, weet ik niet, want die posten niet.
De actieve posters hebben zeer uiteenlopende smaken, waarvan een aantal echt enorm veel anime gezien hebben, dus met vragen zit je altijd goed. Ik heb zelf nog niet zoveel gezien (en ik vermoed ook dat het anime zijn die jou niet interesseren) dus ik kan je niet verder helpen.
Als je nog niet naar een conventie gegaan bent, dan kan je niet oordelen nee. Ik kan je wel alvast afraden onthullende cosplay te dragen, ik heb het idee dat een groot deel van de opkomst alleen voor vleeskeuring komt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef Xaryna het volgende:
Anime cons ben ik niet heen geweest, maar het lijkt met wel leuk om het eens mee te maken. Maar goed, als je het niets vindt, hoef je dat ook zeker niet te doen.
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef redboyke het volgende:
Naruto vind iedereen wel leuk denk ik
of bleach
dat komt omdat mensen de fillers zat zijn, als je puur de canon volgt zijn het super series als je maar een beetje van de standaard jongens dingen houdt.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Ja, maar nee. Niet iedereen. Kon me herinneren dat die op MyAnimeList een flinke daling heeft gemaakt op de top 30.
hokjes denken, waarom zou iemand niet naar bepaalde series horen te kijken? alleen omdat het op jou doelgroep gericht is? pffquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
cons zou ik niet naar toe gaan, tis leuk om te kijken, maar al die 'prullaria' heb ik echt totaal niets meequote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef redboyke het volgende:
ik durf niet naar zo'n connventies gaan maar als ik het wel zou kunnen zou ik die vrouwelijke pakjes enzo ook wel bewonderen, weet niet vrouwen verkleden zichzelf graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |