Same here, van het opstaan en slechte slapen gister dan. Al maakte het niet zo uit want ik hoefde niet vroeg op en het kwam door Skyrimquote:Op woensdag 16 november 2011 00:38 schreef robin007bond het volgende:
Oh god.
Ik kan niet slapen en morgen 7:00 op. Gister sliep ik ook al zo slecht
Je bent te jong voor me, ik word in januari 20.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste post van het vorige topic doet me denken aan een goedkope pulproman of fanfictie die ik vast ooit ergens gelezen heb...
En Aardbei, laat Robin met rust en pak iemand van je eigen leeftijd. Mij bijvoorbeeldmaar dan moet je wel opschieten want ik ben nog maar 4 maanden en dertien dagen negentien.
1e plek, althans kort geleden. Nu vast niet meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat staat dan officeel op de 2de plek in de wereldranglijst
1e, 2de.. dat boeit niet zo.. ze zijn toch geen wereldkampioen geworden..quote:Op woensdag 16 november 2011 02:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1e plek, althans kort geleden. Nu vast niet meer.
Als Robben die kans niet had gemist, wie weet...quote:Op woensdag 16 november 2011 02:50 schreef mschol het volgende:
[..]
1e, 2de.. dat boeit niet zo.. ze zijn toch geen wereldkampioen geworden..
quote:Op woensdag 16 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Robin die kans niet had gemist, wie weet...
tja, dat was echt wel dikke faal, en dat is dan profvoetballerquote:Op woensdag 16 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als Robben die kans niet had gemist, wie weet...
Seitokai Yakuindomoquote:
Heerlijk he.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Seitokai Yakuindomo
Mirai Nikki 6, Yuno was weer lekker psycho
Ik voel me af en toe nog veel ouder hier ...quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 01:36 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Eindelijk weer Shinryaku!? Ika Musume!!
Same here. Heb om de afkickverschijnselen te voorkomen maar een oude aflevering gekeken.quote:Hopelijk zijn ze nu klaar met de andere shows meer tijd geven om in te halen. Heb nu al twee keer een week een aflevering moeten missen. En deze show is als crack voor mij! Vandaar ook de opening
Oeh, vanavond ook maar eens gaan kijken!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:22 schreef .Cake. het volgende:
Mirai Nikki 6, Yuno was weer lekker psycho
quote:
Komt goed! Even wat dagen trainen, en op een gegeven moment kan je zo 1+ miljoen score liedjes aanquote:Op woensdag 16 november 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Ik ben net begonnen, dus mijn score is niet zo goed
Ik heb ook Osu! op mijn telefoon. Ook Android zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Komt goed! Even wat dagen trainen, en op een gegeven moment kan je zo 1+ miljoen score liedjes aan![]()
Ben nu pas in staat om de meeste HARD liedjes te spelen boven 93%
En heb ook OSU! op m'n foon, alleen is dat helaas niet online
Jupquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook Osu! op mijn telefoon. Ook Android zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |