Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gebruik dus vlc maar die blijft nu telkens hangen. Codec packs heb ik dacht ik wel, maar ontertitels doen het nooit zo goed.
Nohhhquote:Op donderdag 17 november 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:47 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk echt te weinig anime. Die plaatjes zeggen me stuk voor stuk niks.
Probeer de CCCP Insurgency om de oude codec packs te verwijderen en vervolgens de nieuwe CCCP te downloaden.quote:Op donderdag 17 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
CCCP opnieuw geinstalleerd en nu doen subs in winmp het wel.
Ah nee stom, blijft nogsteeds telkens hangen. Ik kijk morgen dan maar.
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoogquote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik geef altijd cijfers op MAL gebaseerd op de entertainmentfactor. Als ik het geweldig vond en zeker nog een paar keer opnieuw ga bekijken, krijgt het een 10
Vond ik het heel leuk en ga ik het waarschijnlijk nog een (paar keer) bekijken maar was het toch niet helemaal geweldig, een 9.
6 is 'mwah, niet slecht, niet echt leuk'
5 en lager is 'prut'
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog
Elfen Lied vond ik echt goed, maar die heeft ook niet hele hoge cijfers gekregen. Dat komt natuurlijk, omdat Elfen Lied niet echt maatschappelijk geaccepteerd is, dan doen ze alsof ze de gore een nadeel vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.
quote:Op donderdag 17 november 2011 02:41 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel in een bloem en opeens had ik een roze jurk
baawwwww
ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig.
Ja, dat vind ik ook naar! Ik zou graag halve cijfers geven. Nou zitten 6,5en en 7,5en allebei rond de 7 meestal en dat voelt naar. Alsof ik ze hetzelfde beoordeel.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.
De serie die ik al heb gezien voordat ik MAL gebruikte krijgen een score gebaseerd op hoe de serie is bij gebleven..
het is dat er geen 2 cijferig getal mag (x,y) anders zat er meer variatie in w.b.t. 7'ens
Dit. Heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog
Hey, welkom! Meer actieve mensen met een eigen mening zijn altijd welkomquote:Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
Mag in bold, underlined en blinking!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.quote:
"Acting your age" ... f*** that. Dan hoor ik zo onderhand naar omroep Max te kijken (mwah een klein beetje overdreven) en dat vertik ik toch echt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:47 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
2 van de 3 ook goed?
SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
Awesome.SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig. Bovendien, je kijkt anime, is toch al "raar" voor de gemiddelde nederlander dus ja, doe het dan meteen goed!
Overigens is K-ON! een seinen, dus ideaal voor jouw/onze doelgroep.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
bloed ziet er fake uit. told by dexter morganSPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.
De community op MAL was mooi, eigenlijk is daar nu weinig van over jammergenoeg. Een aantal jaar geleden werd er netjes gediscussieerd tussen mensen van verscheidene komaf en opleiding. Vandaag is het echter meer de Amerikaan die maar al te graag de moderators bezigt met hun "I'm an otaku lolololo!!1" genozel, maar in weze de hobby verbergt voor mamma en pappa en niet meer dan 8 dagen aan statistieken heeft verzameld.
Ligt eraan. De gemiddelde member zal nog wel eens kunnen afgeven indien je een serie of specifieke aflevering bekritiseert, ongeacht de grootte van jouw lijst. De elitists kijken sneller naar je lijst, en je bent pas echt baas als je op IRC rondhangt. Indien dat niet tot de mogelijkheden behoort kan je nog altijd toonbaar maken dat je een meisje bent, maar dat werkt op de meerderheid van de communities, zeker op de anime gerelateerde sites.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar?
Wordt er echt veel waarde aan de lijst gehangen? Zo van, als je lijst niet cool is, tel je niet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |