abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104463816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik gebruik dus vlc maar die blijft nu telkens hangen. Codec packs heb ik dacht ik wel, maar ontertitels doen het nooit zo goed.
Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.
pi_104463824

Ik viel in een bloem en opeens had ik een roze jurk
baawwwww
pi_104463830

Tools, i didn't need them.
pi_104463838

one of these things is not like the others.
pi_104463844

sworddog
pi_104463847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:40 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Probeer een herinstallatie van enkel de codec pack. als dat kan.
Nohhh
pi_104463848
Ik kijk echt te weinig anime. Die plaatjes zeggen me stuk voor stuk niks.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_104463857
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:47 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk echt te weinig anime. Die plaatjes zeggen me stuk voor stuk niks.
Dit.
pi_104463859
quote:
Oh die moet ik nog kijken inderdaad.
pi_104463866
CCCP opnieuw geinstalleerd en nu doen subs in winmp het wel.

Ah nee stom, blijft nogsteeds telkens hangen. Ik kijk morgen dan maar.

[ Bericht 40% gewijzigd door -Strawberry- op 17-11-2011 02:59:22 ]
pi_104464402
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
CCCP opnieuw geinstalleerd en nu doen subs in winmp het wel.

Ah nee stom, blijft nogsteeds telkens hangen. Ik kijk morgen dan maar.
Probeer de CCCP Insurgency om de oude codec packs te verwijderen en vervolgens de nieuwe CCCP te downloaden.

Winamp is niet echt gemaakt met primair video's als doel. Ik zou als ik jou was MPC-HC gebruiken, die bij CCCP geleverd wordt.
pi_104464896
Ik geef altijd cijfers op MAL gebaseerd op de entertainmentfactor. Als ik het geweldig vond en zeker nog een paar keer opnieuw ga bekijken, krijgt het een 10 *O*
Vond ik het heel leuk en ga ik het waarschijnlijk nog een (paar keer) bekijken maar was het toch niet helemaal geweldig, een 9.
6 is 'mwah, niet slecht, niet echt leuk'
5 en lager is 'prut'

:7
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104465221
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik geef altijd cijfers op MAL gebaseerd op de entertainmentfactor. Als ik het geweldig vond en zeker nog een paar keer opnieuw ga bekijken, krijgt het een 10 *O*
Vond ik het heel leuk en ga ik het waarschijnlijk nog een (paar keer) bekijken maar was het toch niet helemaal geweldig, een 9.
6 is 'mwah, niet slecht, niet echt leuk'
5 en lager is 'prut'

:7
De cijfers die ik geef zijn meestal veel te hoog _O-
pi_104465369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig. :@
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104465400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik schommel meestal rond het gemiddelde op MAL, dus volgens mij zit ik wel goed. Afgezien van sommige anime die ik ontzettend saai vond en andere mensen enorm geweldig. :@
Elfen Lied vond ik echt goed, maar die heeft ook niet hele hoge cijfers gekregen. Dat komt natuurlijk, omdat Elfen Lied niet echt maatschappelijk geaccepteerd is, dan doen ze alsof ze de gore een nadeel vinden :{w
  donderdag 17 november 2011 @ 09:30:30 #197
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104465834
Mirai Nikki 6 en Yuno: wat is er in hemelsnaam met haar aan de hand? Erg creepy en idd disturbing. Dat Yuki uberhaupt een oog dicht gedaan heeft. Brrr.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 02:41 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ik viel in een bloem en opeens had ik een roze jurk
baawwwww
*O* Mini Ika! *O* Mini Ika! *O* Mini Ika! *O*
Geso, geso? Geso!
O+
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104466460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:08 schreef Xaryna het volgende:

[..]

ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.
De serie die ik al heb gezien voordat ik MAL gebruikte krijgen een score gebaseerd op hoe de serie is bij gebleven..
het is dat er geen 2 cijferig getal mag (x,y) anders zat er meer variatie in w.b.t. 7'ens :+
pi_104467417
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zit gemiddeld net iets onder dat van MAL, en de beoordelingen vinden grotendeels plaats direct nadat ik een serie gezien heb en gebaseerd van hoe entertaining ik het vond.
De serie die ik al heb gezien voordat ik MAL gebruikte krijgen een score gebaseerd op hoe de serie is bij gebleven..
het is dat er geen 2 cijferig getal mag (x,y) anders zat er meer variatie in w.b.t. 7'ens :+
Ja, dat vind ik ook naar! Ik zou graag halve cijfers geven. Nou zitten 6,5en en 7,5en allebei rond de 7 meestal en dat voelt naar. Alsof ik ze hetzelfde beoordeel. :P
Chocoladetaartjes.
  donderdag 17 november 2011 @ 12:05:50 #200
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104469940
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 08:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dit. Heb precies hetzelfde.

En wacht, er is een forum en community op MAL? Ik kom daar echt alleen om m'n lijst bij te werken, voor mijn community heb ik jullie al *;
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:07 schreef Chavez_ het volgende:
Dat hoeft niet helemaal waar te zijn. Ik heb gisteravond de laatste aflevering van 'Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai' afgekeken, en ook al zou ik deze serie niet hoger dan een 6,5 geven, vond ik het heel vermakelijk. Ook Lucky Star, K-On en andere series die ik eigenlijk als 21-jarige knul niet hoor te kijken, maar die dingen gebeuren wel eens.
Hey, welkom! Meer actieve mensen met een eigen mening zijn altijd welkom :)

En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig. Bovendien, je kijkt anime, is toch al "raar" voor de gemiddelde nederlander dus ja, doe het dan meteen goed!

Overigens is K-ON! een seinen, dus ideaal voor jouw/onze doelgroep.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  donderdag 17 november 2011 @ 12:09:48 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104470062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
Mag in bold, underlined en blinking! :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 17 november 2011 @ 12:47:21 #202
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104471240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef wdn het volgende:
Mag in bold, underlined en blinking! :)
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.

2 van de 3 ook goed?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  donderdag 17 november 2011 @ 13:00:44 #204
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104471712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:47 schreef .Cake. het volgende:

2 van de 3 ook goed?
"Acting your age" ... f*** that. Dan hoor ik zo onderhand naar omroep Max te kijken (mwah een klein beetje overdreven) en dat vertik ik toch echt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104472671
SPOILER: big pic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
pi_104472712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome. _O_
  donderdag 17 november 2011 @ 13:33:04 #207
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104472951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig. Bovendien, je kijkt anime, is toch al "raar" voor de gemiddelde nederlander dus ja, doe het dan meteen goed!

Overigens is K-ON! een seinen, dus ideaal voor jouw/onze doelgroep.
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.

De community op MAL was mooi, eigenlijk is daar nu weinig van over jammergenoeg. Een aantal jaar geleden werd er netjes gediscussieerd tussen mensen van verscheidene komaf en opleiding. Vandaag is het echter meer de Amerikaan die maar al te graag de moderators bezigt met hun "I'm an otaku lolololo!!1" genozel, maar in weze de hobby verbergt voor mamma en pappa en niet meer dan 8 dagen aan statistieken heeft verzameld.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_104472969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
bloed ziet er fake uit. told by dexter morgan :P
pi_104473018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:33 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.

De community op MAL was mooi, eigenlijk is daar nu weinig van over jammergenoeg. Een aantal jaar geleden werd er netjes gediscussieerd tussen mensen van verscheidene komaf en opleiding. Vandaag is het echter meer de Amerikaan die maar al te graag de moderators bezigt met hun "I'm an otaku lolololo!!1" genozel, maar in weze de hobby verbergt voor mamma en pappa en niet meer dan 8 dagen aan statistieken heeft verzameld.
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar? :+
Wordt er echt veel waarde aan de lijst gehangen? Zo van, als je lijst niet cool is, tel je niet mee?
Chocoladetaartjes.
  donderdag 17 november 2011 @ 13:41:32 #210
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_104473299
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar? :+
Wordt er echt veel waarde aan de lijst gehangen? Zo van, als je lijst niet cool is, tel je niet mee?
Ligt eraan. De gemiddelde member zal nog wel eens kunnen afgeven indien je een serie of specifieke aflevering bekritiseert, ongeacht de grootte van jouw lijst. De elitists kijken sneller naar je lijst, en je bent pas echt baas als je op IRC rondhangt. Indien dat niet tot de mogelijkheden behoort kan je nog altijd toonbaar maken dat je een meisje bent, maar dat werkt op de meerderheid van de communities, zeker op de anime gerelateerde sites.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')