Mag in bold, underlined en blinking!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.quote:
"Acting your age" ... f*** that. Dan hoor ik zo onderhand naar omroep Max te kijken (mwah een klein beetje overdreven) en dat vertik ik toch echt.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:47 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig.
2 van de 3 ook goed?
SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
Awesome.SPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:05 schreef .Cake. het volgende:
En serieus, als je dingen wel of niet gaat kijken aan de hand van wat wel of niet hoort dan ben je niet goed bezig. Bovendien, je kijkt anime, is toch al "raar" voor de gemiddelde nederlander dus ja, doe het dan meteen goed!
Overigens is K-ON! een seinen, dus ideaal voor jouw/onze doelgroep.
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Xaryna het volgende:
bloed ziet er fake uit. told by dexter morganSPOILER: big picOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat mijn verklaring waartoe het bovenstaande antwoord betrokken is mij nog heel lang gaat achtervolgen.
De community op MAL was mooi, eigenlijk is daar nu weinig van over jammergenoeg. Een aantal jaar geleden werd er netjes gediscussieerd tussen mensen van verscheidene komaf en opleiding. Vandaag is het echter meer de Amerikaan die maar al te graag de moderators bezigt met hun "I'm an otaku lolololo!!1" genozel, maar in weze de hobby verbergt voor mamma en pappa en niet meer dan 8 dagen aan statistieken heeft verzameld.
Ligt eraan. De gemiddelde member zal nog wel eens kunnen afgeven indien je een serie of specifieke aflevering bekritiseert, ongeacht de grootte van jouw lijst. De elitists kijken sneller naar je lijst, en je bent pas echt baas als je op IRC rondhangt. Indien dat niet tot de mogelijkheden behoort kan je nog altijd toonbaar maken dat je een meisje bent, maar dat werkt op de meerderheid van de communities, zeker op de anime gerelateerde sites.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus mijn schramele MALletje is al indrukwekkender dan die van de gemiddelde poster daar?
Wordt er echt veel waarde aan de lijst gehangen? Zo van, als je lijst niet cool is, tel je niet mee?
Ha!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. De gemiddelde member zal nog wel eens kunnen afgeven indien je een serie of specifieke aflevering bekritiseert, ongeacht de grootte van jouw lijst. De elitists kijken sneller naar je lijst, en je bent pas echt baas als je op IRC rondhangt. Indien dat niet tot de mogelijkheden behoort kan je nog altijd toonbaar maken dat je een meisje bent, maar dat werkt op de meerderheid van de communities, zeker op de anime gerelateerde sites.
Ik vond hem wel grappig.quote:
Ik ook ... maar ik had 'm niet meteen doorquote:
Spreek het eens Engels uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal em wel niet door hebben.. of ik vindt em gewoon niet echt grappig
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ook ... maar ik had 'm niet meteen door
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ook ... maar ik had 'm niet meteen door
Het grootste probleem met de ratings op MyAnimeList zijn de sequels. Het debuut van de eerste serie wordt eerlijk becijferd door diegene die het seizoen volgen met het idee een nieuwe anime te zien. Echter, diegene die het eerste deel niet leuk vonden zullen niet de sequel kijken, wat er voor zorgt dat de sequel altijd hogere ratings krijgt door de kijkers die de serie wel graag kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL is al een tijdje in verval.
Ik geef aldaar series cijfers op basis van hoe erg ik me met een serie vermaakt heb:
10 - heilige konijnenkeutels wat is dit gaaf
9 - uitzonderlijk vermakelijk (eigenlijk gewoon het niveau dat ik van een anime wil zien)
8 - vermakelijk
7 - vermakelijk genoeg.
6 - middelmatig (en negen van de tien keer betekend dit dat ik niet verder kijk)
Alles lager dan de vijf hoef ik gewoon niet te zien
MAL stimuleert men om laks te zijn in de becijfering omdat jouw cijfer de positie van de serie die je becijfert in allerlei lijsten bepaalt. Alles wat daar minder dan een 7.5 heeft is meestal niet zo goed of ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:57 schreef Frag_adder het volgende:
ik heb gefaald op het gebied van anime kijken...one piece is al een heletijd op on hold rond ep 50 ofzo.. denk ook niet dat ik verder ga kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naruto shippuuden en bleach wil ik nog een kans geven![]()
klopt welquote:Op donderdag 17 november 2011 16:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze blijft ook zo geniaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |