Oud, met een hart van goud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nou voel ik me opeens oud...
al valt het eigenlijk wel mee
@O_W: ik wist niet dat ik postzegels verzamelde..
Ik kom uit op 7 films (3 oude en 4 shippuuden) en nog wat OVAs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef redboyke het volgende:
mijn 3G was weggevallen en had geen internet meer. ik heb dan maar uit verveling wat yu-gi-oh game zitten spelen op de computer. leuk spel alleen spijtig dat ze geen monsters ziet zoals in de serie
@key zoveel films zijn er van naruto toch niet?
ik heb er in ieder geval maar 4
welke kom ik tekort?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik kom uit op 7 films (3 oude en 4 shippuuden) en nog wat OVAs.
Net even Angel Beats! Another Epilogue gekeken. Aanloop naar nieuw seizoen?
check hier en hierquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
welke kom ik tekort?
ik heb:
Naruto_Movie-The_lost_tower
Naruto the Movie 2 - Legend of the Stone of Gelel
Naruto the Movie - Ninja Clash in the Land of Snow
bij deze weet ik de naam niet maar toen ik het downloade stond er gewoon:
Naruto Shippuden Movie 3
00 is echt über! Dankzij die ben ik van mening veranderd dat mecha anime tof kan zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je het chronologisch wil doen dan Mobile Suit Gundam, gevolgd door Mobile Suit Gundam Zeta/Z, gevolgd door Mobile Suit Gundam Double Zeta/ZZ, gevolgd door Char's Counterattack, etc.
Als je gewoon een goede wilt zien zou ik Gundam SEED of Gundam 00 aanraden. Misschien Wing ook wel, maar die heb ik nooit afgekeken.
OK! Ik kijk SEED en zal DESTINY niet kijken.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:06 schreef Xaryna het volgende:
Speaking of MALs, geweldige link naar mschol's MAL in de op
Bekende scene in anime.quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef Key. het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Key.
Man,19 jaar en nieuw in dit topic
Klein lijstje van de animes die ik gezien heb: Clannad, Code Geass, Death Note, Monster en FMA. Heb wel meer anime gezien though.
Hajimemashite.
Nee.quote:
Neuken is ook een sport, voor sommigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
voetbal is toch wel een toppunt...
maar schaatsen is ook zoiets met de dokter bibberregel..
Na het eerste doelpunt ging ik NL uitlachen en toen keek ik het niet meer.quote:
Staat alleen aan hier, kijk verder niet.quote:
Ik hoorde zojuist 3-0 verlorenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:58 schreef mschol het volgende:
en , hebben nl'ers weer eens dik verloren?
ik ben belg da's al reden genoeg om geen voetbal meer te kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat klagen nederlanders toch graag met elkaar over het nederlands elftal.
Datalimiet, arme jij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ben belg da's al reden genoeg om geen voetbal meer te kijken
damn ik hou van remote utorrent. downloaden op de laptop van m'n zus en tegen dat ik vrijdag thuiskom kan ik direct beginnen kijken enzo
Opportunist!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
daarom zoek ik dus een nederlandse vriendin
de reden dat ik geen adsl heb is omdat kabel altijd vaste snelheid is en omdat downloaden en tv kijken niet goed samen gaat met adsl. in de week heb ik alleen maar 3G internet 15¤ voor 2GBquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Opportunist!
Of stap gewoon over, dan faciliteer je de slechte provider ook niet meer.
http://tweakers.net/nieuw(...)pt-datalimieten.html
Don't care.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef outcast_within het volgende:
Wat klagen nederlanders toch graag met elkaar over het nederlands elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |